Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Eğitimin/Kursun Program İçeriğini Gösteren Broşür veya Afiş
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1993 - 1998
1993 - 1998Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr), Türkiye
1990 - 1992
1990 - 1992Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl), Türkiye
1975 - 1979
1975 - 1979Lisans
Sağlık ve Sosyal Yardım Bakanlığı, Sosyal Hizmetler Akademisi, Sosyal Hizmet, Türkiye
Yaptığı Tezler
1998
1998Doktora
İlkokul öğretmenlerinde kontrol odağı ve öğrencilerinin kontrol odağının oluşumuna etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr)
1992
1992Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının insan doğasına ilişkin tutumları
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
1999 - 2000
1999 - 2000Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1998 - 1999
1998 - 1999Araştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorEnstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2013 - 2021
2013 - 2021Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
2018 - 2020
2018 - 2020Etik Kurul üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2016 - 2017
2016 - 2017Müdür
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik ve Bale İlköğretim Okulu
2016 - 2017
2016 - 2017Müdür
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik ve Sahne Sanatları Lisesi
1999 - 2001
1999 - 2001Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Verdiği Dersler
Doktora
Gelişim ve Öğrenme
İLKÖĞRETİM ÇAĞI ÇOCUĞUNDA YARATICI DÜŞÜNCE
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Yüksek Lisans
Yardım Edenlere Yardım
Test Geliştirme Teknikleri
İnsan İlişkilerinde Duygusal ve Sosyal Zeka
Seminer
Çocuklarda Davranış Sorunları ve Aile Danışmanlığı
Uzmanlık Alanı Dersi
Öğretmen Eğitiminde Psikodrama
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
REHBERLİK
insan ilişkilerinde sosyal duygusal zeka
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
İleri yetişkin evli bireylerde başarılı yaşlanmanın evlilik doyumu, öz-şefkat ve yaşam doyumu bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
A.TÜFEK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Romantik ilişki kalitesinin benliğin ayrımlaşması ve duygusal manipülasyon düzeyine göre incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
G.SADEER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinin ilişki doyumunun öz yeterlik ve romantik kıskançlık bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
G.ÖREN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Evli Bireylerde Öz Şefkat ve Kök Aile İlişkileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
E.BİLGİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Hayat bilgisi öğretiminde çocuk edebiyatı ile yapılandırılmış dramaya ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve bir uygulama önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
A.GÜLCÜ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Türkçe Dersinde Uygulanan Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İletişim Yeterlik Algılarına Etkileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
K.ÇINAR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Genç Yetişkinlerde Benlik Kurgusu Ve Travma İle Başa Çıkabilme Algısı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
A.ÖZNUR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Süreğen hastalığı olan aile üyesine bakım veren bireylere yönelik psikoeğitsel destek programlarının meta analizi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
A.ILGAZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinde anne baba tutumu ile psikolojik sağlamlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Ü.ÇALIŞKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ergenlerde aile aidiyetinin psiko-sosyal değişkenler bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
O.POLAT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Meslek lisesi öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ve meslek tercihlerinin bazı sosyodemografik özelliklere göre incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
T.NASUH(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yaratıcı drama temelli çatışma çözme programının 5. sınıf öğrencilerinin çatışma çözme becerilerine etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
A.ÖZALP(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Evli bireylerin iletişimci biçimleri ile evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
M.GÖRGÜLÜ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Evli bireylerin evlilik çatışması, kontrol odağı ve kişilik özellikleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Ö.ÇETİNTAŞ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinin evlilik tutumlarının duygusal zeka ve umutsuzluk bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
E.SÜMBÜL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Aile danışmanlığı almayı kabul eden ve reddeden evli çiftlerde boşanmayı düşünme nedenleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
D.ERCAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Türkiye'de afet ve acil durumlar sonrası yürütülen psikososyal müdahalelerin analizi ve psikososyal müdahale önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
M.RAMAZANO(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Korunmaya muhtaç çocukların koruma ve bakım altına alınma nedenleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
C.YAVUZ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
İlkokul 2. sınıf hayat bilgisi dersinin drama yöntemi ile öğretimine ilişkin bir uygulama önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
D.AV(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bazı psiko - sosyal değişkenlere göre matematik kaygısının incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
M.SAKAL(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Boşanma sürecindeki çiftlerin problem çözme becerileri ile otomatik düşünceleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
N.SALMAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Anne ve babası boşanma sürecinde olan 9-12 yaş çocukların, ebeveynlerinin evlilik çatışmalarını algılayış düzeyleri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi: İzmir ili örneği
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
H.ERDEN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Evli bireylerin aşka ilişkin tutumları ile evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Eş Danışman), ÖZBEN Ş. (Eş Danışman), MISIRLI A. M. (Eş Danışman)
P.LAFCI(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Ergenlerin algıladıkları anne baba eş uyum düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
D.SENEM(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Özgül öğrenme güçlüğü olan ve olmayan çocuklarda anne-baba tutumları ve bazı değişkenlere göre öz-kavramı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
D.TARHAN(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
T.CANBULAT(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Parçalanmış aileye sahip üniversite öğrencilerinin anne baba tutumlarını algılama biçimleri ve ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmaları
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
K.ÖZSOY(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinde psikososyal değişkenlere göre yalnızlık ile otomatik düşünceler ilişkisinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
T.ORUÇ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Bir eğitim yöntemi olarak yaratıcı drama ve John Somers yaklaşımı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
G.DEMİR(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Ergenlerde evden kaçma davranışının sosyo-demografik özellikler ve aile işlevleri açısından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
L.ESİN(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim öğrencilerinde duygusal zeka ve sosyal beceri düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Y.YURDAKAVUŞTU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Geleneksel öğretim yöntemleri ile dramatizasyon yönteminin ilköğretim 2. sınıf matematik dersinde, öğrencilerin akademik başarı ve kavramların kalıcılık düzeylerine etkisinin karşılaştırılması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
B.EMRE(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Duygusal zeka: BarOn ölçeği uyarlaması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
A.KARABULUT(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Aile katılımlı performans görevlerinin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin matematik dersi erişi ve tutumlarına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Y.AKAY(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Yararlandıkları hizmet modeline göre korunmaya muhtaç çocuklarda davranış ve duygusal sorunlar
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
R.ÖZEN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Boşanma nedenleri ve boşanma sonrasında karşılaşılan güçlükler
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Ö.AKTAŞ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin atılganlık düzeyleri ile aile işlevleri arasındaki ilişkinin sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi.
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
K.KARAKOYUN(Öğrenci)
2010
2010Doktora
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenmenin erişiye, problem çözme becerilerine, öğrenme stillerine etkisi ve öğrenci görüşleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
G.UYSAL(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler öğretiminde drama yönteminin erişi ve tutum üzerindeki etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
G.GÜNAYDIN(Öğrenci)
2007
2007Doktora
İlköğretim 4.sınıf öğrencilerinin müzik becerilerini geliştirmede dramanın etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
F.AKYÜZLÜER(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Drama temelli grup rehberliğinin ilköğretim V. sınıf öğrencilerinin arkadaşlık ilişkileri, atılganlık düzeyi ve benlik-saygısına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
H.UŞAKLI(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim görsel sanatlar (resim-iş) eğitimi dersi çerçevesinde çocuk resminde yaratıcılık kavramının algılanışına ilişkin bir durum çalışması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Eş Danışman), ENGİNOĞLU T. (Eş Danışman)
S.TÜTÜNCÜ(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim öğrencilerinde davranış problemleri ve yordayan değişkenler
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
N.ÇİMEN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Sivil lojistik sektörü ile K.K.K lığının lojistik sınıflarında görev alan personelin alması gereken optimum eğitim sistem ve modelinin tespiti
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
T.ÖZ(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Müfredat laboratuvar okullarında uygulanmakta olan okulda performans yönetimi modeline ilişkin öğretmen algıları
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
İ.ERHAN(Öğrenci)
2004
2004Doktora
Learning styles of student-teachers in English language teaching departments in some faculties of education with respect to foreign language learning and teaching
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Ö.KÖPRÜLÜ(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2021 - 2022
2021 - 2022Aile Eğitimi ve Danışmanlığı Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Küçükkaragöz H., Günvar T., Kahveci N., Ayan S., Kabasakal H. Z., Siyez D. M., et al.
Makaleler
2021
20211. Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Öğretiminde Çocuk Edebiyatı ile Yapılandırılmış Dramaya İlişkin Görüşleri
Küçükkaragöz H., Gülcü A.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.12, sa.2, ss.742-768, 2021 (TRDizin)
2021
20212. Mindfulness level of prep school learners in higher education
Tural P., Küçükkaragöz H.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.79-90, 2021 (TRDizin)
2020
20203. Exploring the relationship between 8th graders' assertiveness levels and family functions
Küçükkaragöz H., Karakayoun K.
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.15, sa.5, ss.1030-1052, 2020 (Scopus)
2020
20204. Family environment and emotional quotient in primary school 3rd grade students
Küçükkaragöz H.
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.336-348, 2020 (Scopus)
2019
20195. GENÇLERDE ŞİDDET ALGISINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
Kabasakal H. Z., Küçükkaragöz H.
International Social Sciences Studies Journal , cilt.5, sa.29, ss.146-151, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20186. BOŞANMA NEDENLERİ ve BOŞANMA SONRASINDA KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA: İZMIR İLİ ÖRNEĞI
AKTAŞ AKOĞLU Ö., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
TOPLUM VE SOSYAL HİZMET
, cilt.29, sa.1, ss.153-172, 2018 (TRDizin)
2017
20177. Resim-İş Öğretmen Adaylarında Yaratıcılık ve Benlik İmajı
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KILIÇ Y.
Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.97-109, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. The analyzing of elementary school students’xxsocial skills and their social emotional learning levelsaccording to some variables
KÜÇÜKKARAGÖZ H., ERDOĞAN F.
Journal of Human Sciences , cilt.14, sa.1, ss.39-48, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Öğrencilerin performans puanları ile başarı ve tutum puanları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
AKAY Y., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Akademik Bakış Dergisi , sa.58, ss.539-548, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201510. Sınıf Öğretmeni Adaylarında Empatik Eğilim Düzeyi ve Geleceğe Dönük Beklenti
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H., ERDOĞAN F., YEŞİLOĞLU A.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, ss.651-665, 2015 (TRDizin)
2015
201511. İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi Dersinin Drama Yöntemi ile Öğretimine İlişkin Bir Uygulama Önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., AV ARTUÇ D.
Yaratıcı Drama Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.15-29, 2015 (TRDizin)
2015
201512. PERFORMANS GÖREVLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞ ALMA ÖLÇEKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
AKAY Y., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Akademik Bakış Dergisi , sa.48, ss.195-206, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201413. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKÖĞRETİM 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE AKADEMİK BENLİK SAYGILARINA ETKİSİ
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.13-45, 2014 (TRDizin)
2014
201414. AİLE KATILIMLI PERFORMANS GÖREVLERİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ ERİŞİ VE TUTUMLARINA ETKİSİ
AKAY Y., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Journal of Turkish Studies , cilt.9, sa.5, ss.47-66, 2014 (TRDizin)
2013
201315. Öğretmen Adaylarında Atılganlık Düzeyi ve İletişim Becerileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay Y.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.22, ss.123-133, 2013 (TRDizin)
2013
201316. ROTTER İÇ- DIŞ KONTROL ODAĞI ÖLÇEĞİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARINDA GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
KÜÇÜKKARAGÖZ H., AKAY Y., CANBULAT T.
Akademik Bakış Dergisi , sa.35, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
201117. Bir Grup İlköğretim Öğrencisinin Bazı Psiko Sosyal Değişkenlere Göre Empatik Beceri Düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., Akay Y., CANBULAT T.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.88-100, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201018. ÖĞRETMEN ADAYLARININ UMUTSUZLUK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ
ERSOY E., KÜÇÜKKARAGÖZ H., DENİŞ ÇELİKER H., KARATAŞ E.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.4, ss.1534-1542, 2010 (Hakemli Dergi)
2000
200019. Farklı kültürde yaşamış öğretmen adaylarının insan doğasına ilişkin tutumlar
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.12, ss.210-222, 2000 (TRDizin)
1993
199320. PSİKOLOJİK DANIŞMADA BİLİŞSEL YAKLAŞIMLAR
KÜÇÜKKARAGÖZ H., BAYSAL A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.4, ss.229-244, 1993 (TRDizin)
1992
199221. Sosyal Bir Ünite Olarak Okul İçi Etkileşimi
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.8, sa.8, ss.449-458, 1992 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. İlkokul Türkçe Dersi İletişim Yeterliklerinin Drama Yöntemiyle Öğretiminin Önemi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., ÇINAR K.
UBEST 2. Uluslararası Eğitim, Bilim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.290, (Özet Bildiri)
2019
20192. Bir Grup İlkokul Öğrencisinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
AL G., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1994-1998, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Bir Grup 4. Sınıf Öğrencisinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
TOPALOĞLU S., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1763-1768, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Bir Grup İlkokul 4.Sınıf Öğrencisinin Matematiğe Yönelik Tutumları İle Matematik Kaygı DüzeyleriArasındaki İlişkinin İncelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KURTULUŞ ÇALIŞKAN G.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1060-1065, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. YAŞAMI ANLAMLI KILMA ÇABASINDA ATALAR AKTARIMLARIYLA ÇALIŞMAK
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Türkçe Konuşan Psikoterapistler Birliği Kongresi, Berlin, Almanya, 3 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
20186. Parçalanmış Aileye Sahip Üniversite Öğrencilerinin İlişkilerle ilgili Bilişsel Çarpıtmaları
KÜÇÜKKARAGÖZ H., ÖZSOY K.
20.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2017
20177. Sınıf Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilim Düzeyleri ileEğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşleri.
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.374, (Özet Bildiri)
2017
20178. GENÇLERDE ŞİDDET ALGISINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
KABASAKAL H. Z., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
3.ULUSLARARASI FARKLI ŞİDDET BOYUTLARIVE TOPLUMSAL ALGI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.469-470, (Özet Bildiri)
2017
20179. SEVGİ VE ŞİDDET KAYNAĞI OLARAK AİLEDE SINIRLAR,ROLLER, DUYGU PAYLAŞIMI VE KÖK AİLE
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KABASAKAL H. Z.
3.uluslararası farklı şiddet boyutları ve toplumsal algı kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.516-517, (Özet Bildiri)
2016
201610. ERGENLER İÇİN DUYGUSAL ZEKÂ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Küçükkaragöz H., Aydın B., Yurdabakan İ.
5th WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. ERGENLER İÇİN DUYGUSAL ZEKA ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALŞMASI
KÜÇÜKKARAGÖZ H., AYDIN B., YURDABAKAN İ.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.98, (Özet Bildiri)
2015
201512. Who to inform How to manage the cancer diagnose
GÖKDEMİR Ö., BULUT Ü., AYGÜN O., YAPRAK S., KÜÇÜKKARAGÖZ H., GÜLDAL A. D.
20TH WONCA EUROPE-İSTANBUL 2015, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2016
201613. ailede yoksulluk çocuk gelişimi ve reggio emilia yaklaşımı
KÜÇÜKKARAGÖZ H., gün e.
1. uluslararası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.21, (Özet Bildiri)
2016
201614. Engelli özürlü çocuğun doğumunun aile sistemi üzerindeki etkisi
ÖZKAN F., KÜÇÜKKARAGÖZ H., GÜNVAR T.
1. uluslararası evlilik,çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 Nisan - 04 Haziran 2016, ss.52-75, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. Maternal knowledge of child development and mothers cognitive and socio emotional caregiving in turkey
Dogan Altun Z., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
1. uluslarası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.59, (Özet Bildiri)
2016
201616. Turkish adaptationof the knowledge of infant development inventory
KÜÇÜKKARAGÖZ H., DOĞAN ALTUN Z.
1. uluslararası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.80, (Özet Bildiri)
2016
201617. Psikolojik Danışman ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilim Düzeyleri ile Aile İşlevleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., AYSAN F.
1. uluslararası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.104, (Özet Bildiri)
2016
201618. Family Counselor Education and Training in Turkey
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
15th annual Oxford Family counseling Institution, Oxford, Birleşik Krallık, 6 - 11 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Beceri ve Sosyal Duygusal Öğrenme Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., ERDOĞAN F.
15. International Primary Teacher Education Symposium, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psiko sosyal Özellikleri Ders Çalışma Yaklaşımları ve Akademik Özsaygı Düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., AVCI G.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.400, (Özet Bildiri)
2016
201621. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ VE SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME DÜZEYLERİNİNBAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
KÜÇÜKKARAGÖZ H., ERDOĞAN F.
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.395, (Özet Bildiri)
2015
201522. who wiil care about the care giver
gökdemir ö., bulut ü., aygün o., pavlov r., barata a. n., KÜÇÜKKARAGÖZ H., et al.
20th wonca europe, 22 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201523. The Effects of Preoperative Counseling Service on Anxiety
elif g., KÜÇÜKKARAGÖZ H., GÜLDAL A. D.
wonca europe conference, 22 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201524. Resim İş Öğretmen Adaylarında Yaratıcılık ve Benlik İmajı
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KILIÇ Y.
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.247-248, (Özet Bildiri)
2015
201525. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI PSİKO-SOSYAL DEĞİŞKENLERE GÖRE MATEMATİK KAYGISININ İNCELENMESİ
KÜÇÜKKARAGÖZ H., SAKAL M.
14.Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201326. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A., YURDABAKAN İ.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)
2013
201327. Prospective of Primary Teacher’s Opinion Related to Contribution of Educational Short Movies Which They Shoot to Period of Teaching and Learning
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
2. World Conference on New Trends in Science Education, Cracow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201328. Bazı demografik değişkenlere göre ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazırbulunuşluk düzeyleri.
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201329. Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5 sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
2. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2012
201230. Çocuklar İçin Duygusal Zekâ Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201231. Sosyal Beceri Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencileri İçin Geçerlik ve Güvenirliği
YURDAKAVUŞTU Y., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201232. Çocuklar İçin Duygusal Zeka Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201233. Ergen Özkıyımlarının Önlenmesinde Anahtar Meslek Grubu: Psikolojik Danışmanlar
KORKMAZ ÇETİN S., BABÜR KORKMAZ Y., BİLDİK T., AYDIN C., İNAL EMİROĞLU N., KUTLU A., et al.
2.Ulusal Okul Sağlığı Sempozyumu, Adana, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2012, ss.113-116, (Tam Metin Bildiri)
2012
201234. Ebu’l-Hasan Harakani Bilgeliği: Hayatın Bilgeliği Herkesin Hakkıdır
YOLDAŞ N., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
I.Uluslararası Harakani Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.236-244, (Tam Metin Bildiri)
2011
201135. Rotter iç dış kontrol odağı ölçeğinin öğretmen adaylarında geçerlik ve güvenirlik çalışması
KÜÇÜKKARAGÖZ H., Akay Y., CANBULAT T.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201136. Öğretmen adaylarında atılganlık düzeyi ve iletişim becerileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay y.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201137. Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T.
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817, (Tam Metin Bildiri)
2011
201138. Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay Y.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201139. Bir grup sınıf öğretmeni adayında geleceğe dönük beklenti umutsuzluk ve empatik eğilim düzeyi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2009
200940. İlköğretim matematik, fen bilgisi ve Türkçe öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve problemçözme becerilerinin incelenmesi.
KÜÇÜKKARAGÖZ H., DENİŞ ÇELİKER H., ERSOY E., KARATAŞ E.
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.113-128, (Tam Metin Bildiri)
2008
200841. The Relation Between Interpersonal Emotional Quotient, and Locus of Control on a Group of Prospective Counselors and Elemantary Teachers
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
30th ISPA CONFERENCE, Utrecht, Hollanda, 8 Temmuz - 13 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200842. The Interpersonal Emotional Quotient,Psycho Social Self Imageand to Cope With Stress on a Group of Prospective Teachers
KÜÇÜKKARAGÖZ H., YAVUZ G., SAYGI GERÇEKER C.
30th ISPA CONFERENCE, Utrecht, Hollanda, 8 - 13 Temmuz 2008, ss.68, (Özet Bildiri)
2007
200743. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zeka, Umut ve Kontrol Odağı
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.249, (Özet Bildiri)
2006
200644. İzmir Sokaklarında Çalışan Okullu Çocuklar İçin Neler Yapılıyor?
YALÇINKAYA M., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
5.Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
2005
200545. Resim İş Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan Sanat Eleştirisi Dersine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme
İNCE B., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.651-556, (Tam Metin Bildiri)
2004
200446. COMMUNICATION AND HOPELESSNESS OF PROSPECTİVE TEACHERS AND SCHOOL COUNSELORS
KÜÇÜKKARAGÖZ H., YALÇINKAYA M.
26th Annual Internatıonal School Psychology Colloquium, Exeter, Kanada, 27 - 31 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
2002
200247. The Relation Between EmpathicTendency and Locus of Control in a Group of Prospective Counsellor and Teachers
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
25th Annual International School Psychology Colloquium, NYBORG, Danimarka, 25 - 29 Temmuz 2002, ss.66, (Özet Bildiri)
2002
200248. Teacher Educators’sLocus of Control and Teaching Goals in Teacher Training
KÜÇÜKKARAGÖZ H., TURAN GÜLLAÇ E., KÖYALAN A.
25th Annual International School Psychology Colloquium, NYBORG, Danimarka, 25 - 19 Temmuz 2002, ss.67, (Özet Bildiri)
2000
200049. Kontrol Odağı İnancı ve Kontrol Odağı İnancını Ölçmede Kullanılan İki Ölçeğin Geçerliğine İlişkin
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
10. Ulusal Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Kongresi, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2000, ss.55, (Özet Bildiri)
1999
199950. Eğitimde PDR Elemanı Yetiştirmede 1998-1999 Buca Eğitim Fakültesi Uygulama Okulları İşbirliği Programı Uygulama-Sorunlar-Öneriler
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Özet Bildiri)
1998
199851. The Effects of Teacher Locus of Control on Primary School Children’xxs Locus of Control
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
XXI. International School Psychology Colloquium, Jurmala, Letonya, 31 Temmuz - 04 Ağustos 1998, (Özet Bildiri)
1997
199752. Ergenlik Çağı ve Sorunları ile İlgili Grup Eğitiminin Çocuk Yetiştirme Tutumları Üzerine Etkileri: Ergenlik Döneminde Çocuğu Olan Anneler Örnekleminde Bir Çalışma
KÜÇÜKKARAGÖZ H., İPÇİ A.
7. Ulusal Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 1997, ss.20, (Özet Bildiri)
1997
199753. İlkokul Çağı ve Sorunları ile İlgili Grup Eğitiminin Çocuk Yetiştirme Tutumları Üzerine Etkileri
İPÇİ A., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
7. Ulusal Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 1997, ss.19, (Özet Bildiri)
1997
199754. Ezbersiz Eğitim
BEKTUR T., YAŞAR H., KÜÇÜKKARAGÖZ H., TİTİZ T.
Eğitim Sempozyumu 1997, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.139-147, (Tam Metin Bildiri)
1996
199655. Psikodrama Eğitim Grubundaki Öğrencilerin Engellenmeye Dayanma Düzeyleri ve Empatik Eğilim Düzeyleri ve Empatik Eğilim Düzeylerinin Süreç Üzerine Yansımaları
BAYEZİD IŞIKER G., KÜÇÜKKARAGÖZ H., YEMEZ B.
II. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, (Özet Bildiri)
1995
199556. Psikodrama Grup Terapisi Sürecinde Aleksitimik Özellikler ile Sosyometrik Test Sonuçlarının İlişkisi.
YEMEZ B., BAYEZİD IŞIKER G., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
31. Ulusal Psikiyatri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 30 Eylül 1995, (Özet Bildiri)
1994
199457. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinde Psikodramanın Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Üzerine Etkisi
BAYEZİD IŞIKER G., YEMEZ B., KÜÇÜKKARAGÖZ H., BAYSAL A.
1. Eğitim Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, 28 - 30 Nisan 1994, (Özet Bildiri)
1994
199458. Cinsiyet Rolü ve Okul Davranışına Etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
1 .Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler, Adana, Türkiye, 28 - 30 Nisan 1994, (Tam Metin Bildiri)
1993
199359. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin Benlik İmajı
BAYEZİD IŞIKER G., KÜÇÜKKARAGÖZ H., BAYSAL A.
II. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Eylül 1993, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Yaşantısal/İnsancıl Aile Terapisi
Küçükkaragöz H., Barış E.
Psikoloji Seti Aile Danışmanlığı, Prof. Dr. Ercan KOCAYÖRÜK, Doç. Dr. Hadiye KÜÇÜKKARAGÖZ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.319-353, 2021
2021
20212. Bağlanma Stilleri ile Duygu Durum, Kaygı ve Kişilik Bozuklukları İlişkisinin Yapılan Araştırmalar Kapsamında İncelenmesi
Küçükkaragöz H., Keser E.
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç. Dr. Ayşe Çatalcalı Ceylan Dr. Öğr. Üyesi Gözde Suna, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.489-508, 2021
2020
20203. Davranışların Kaynağı Olarak Kontrol Odağı
KINDAP TEPE Y., KÜÇÜKKARAGÖZ H., TOKSOY N. G., TEK S., YAKAR T., AKTAŞ V., et al.
Disiplinlerarası Perspektif: Davranış Araştırmaları, Doç. Dr. Yeliz KINDAP TEPE, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.59-96, 2020
2018
20184. Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi
KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Eğitim Psikolojisi, Prof. Dr. Binnur Yeşilyaprak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.84-121, 2018
2006
20065. Sınıfta Disiplin Kuralları Belirleme ve Uygulaması
YALÇINKAYA M., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Sınıf Yönetimi, Mustafa Yılman, Editör, nobel yayın dağıtım, Ankara, ss.101-132, 2006
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBatı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Editör
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2013 - 2013
2013 - 2013Erasmus Programı
Ders Verme
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Hollanda
Davetli Konuşmalar
Haziran 2022
Haziran 2022Aile Danışmanlığında Yeni Yaklaşımlar
Konferans
Bayraklı RRehberlik Araştırma Merkezi-Türkiye
Haziran 2022
Haziran 2022Soy Aktarımı ve Sosyogenogram
Çalıştay
Bayraklı Rehberlik Araştırma Merkezi-Türkiye
Mayıs 2019
Mayıs 2019Yaşamı Anlamlı kılma Çabasında Atalar Aktarımı
Çalıştay
GTB Türkçe Konuşan Terapistler Birliği-Almanya
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Neslihan GENÇ CENGİZ Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Gamze ÖREN Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Elif BİLGİN Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ayşe Öznur YAVUZ Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Gamze ÖREN Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nilsu EKİNCİ Yüksek Lisans Tez Savunması - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ezgi DEMİR Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ayşegül GÜLCÜ Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Temmuz-2021
Temmuz 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Mohamed Ahmed Nur SH ALİ Doktora Tez İzleme - Dokuz Eylül Üniversitesi
Temmuz-2021
Temmuz 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Najlaa J.F. ALNAKHALA Doktora Tez İzleme - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aşkın BAHADIR Doktora Tez İzleme - Dokuz Eylül Üniversitesi
Nisan-2021
Nisan 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Kader ÇINAR Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Şubat-2021
Şubat 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Esin ÖZER Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Simge ÖRENAY Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ağustos-2020
Ağustos 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ünzile ÇALIŞKAN Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Fadik ARSLAN Yüksek lisans tez Savunma sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ayça ILGAZ Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ezgi YOLDAŞ BIÇKI Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Tez Savunma (Doktora)
Yurdagül KILIÇ Doktora Tez Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zeynep KARAMAN Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ozan POLAT Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Doktora)
Hakan SİVRİ Doktora Tez Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Mahinur Doğan ATEŞ Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Mervenur TEKİN Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Merve GÖRGÜLÜ Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özge ÇETİNTAŞ Yüksek Lİsans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ayşe ÖZALP PEKMEZ Yüksek Lİsans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tolga Nasuh ARAN Yüksek Lİsans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Senem ŞENGELDİ ŞİMŞEK Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Emre SÜMBÜL Yüksek Lİsans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Dilek ALDEMİR Yüksek Lİsans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Doktora Yeterlik Sınavı
Çiğdem ŞENYİĞİT Doktora Yeterlilik Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Mart-2018
Mart 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ahmet BORA Yüksek Lİsans Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018