-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
-
1999 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 1999 Araştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2014 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2013 - 2021 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2018 - 2020 Etik Kurul üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2017 Müdür
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik ve Bale İlköğretim Okulu
-
2016 - 2017 Müdür
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik ve Sahne Sanatları Lisesi
-
1999 - 2001 Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
Doktora
Gelişim ve Öğrenme
İLKÖĞRETİM ÇAĞI ÇOCUĞUNDA YARATICI DÜŞÜNCE
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans
Yardım Edenlere Yardım
Test Geliştirme Teknikleri
İnsan İlişkilerinde Duygusal ve Sosyal Zeka
Seminer
Çocuklarda Davranış Sorunları ve Aile Danışmanlığı
Uzmanlık Alanı Dersi
Öğretmen Eğitiminde Psikodrama
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
REHBERLİK
insan ilişkilerinde sosyal duygusal zeka
-
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması
Geleneksel Çocuk Oyunları
İlkokulda Drama
Eğitimde Drama
Rehberlik
Erken Çocukluk Eğitimi
Sosyal Beceri Eğitimi
Drama
Topluma Hizmet Uygulamaları
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
ETKİLİ İLETİŞİM
İLKÖĞRETİMDE DRAMA
-
İleri yetişkin evli bireylerde başarılı yaşlanmanın evlilik doyumu, öz-şefkat ve yaşam doyumu bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Romantik ilişki kalitesinin benliğin ayrımlaşması ve duygusal manipülasyon düzeyine göre incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin ilişki doyumunun öz yeterlik ve romantik kıskançlık bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli Bireylerde Öz Şefkat ve Kök Aile İlişkileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Hayat bilgisi öğretiminde çocuk edebiyatı ile yapılandırılmış dramaya ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve bir uygulama önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Türkçe Dersinde Uygulanan Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İletişim Yeterlik Algılarına Etkileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Genç Yetişkinlerde Benlik Kurgusu Ve Travma İle Başa Çıkabilme Algısı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Süreğen hastalığı olan aile üyesine bakım veren bireylere yönelik psikoeğitsel destek programlarının meta analizi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde anne baba tutumu ile psikolojik sağlamlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Ergenlerde aile aidiyetinin psiko-sosyal değişkenler bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Meslek lisesi öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ve meslek tercihlerinin bazı sosyodemografik özelliklere göre incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Yaratıcı drama temelli çatışma çözme programının 5. sınıf öğrencilerinin çatışma çözme becerilerine etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli bireylerin iletişimci biçimleri ile evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli bireylerin evlilik çatışması, kontrol odağı ve kişilik özellikleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin evlilik tutumlarının duygusal zeka ve umutsuzluk bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Aile danışmanlığı almayı kabul eden ve reddeden evli çiftlerde boşanmayı düşünme nedenleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Türkiye'de afet ve acil durumlar sonrası yürütülen psikososyal müdahalelerin analizi ve psikososyal müdahale önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Korunmaya muhtaç çocukların koruma ve bakım altına alınma nedenleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlkokul 2. sınıf hayat bilgisi dersinin drama yöntemi ile öğretimine ilişkin bir uygulama önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bazı psiko - sosyal değişkenlere göre matematik kaygısının incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Boşanma sürecindeki çiftlerin problem çözme becerileri ile otomatik düşünceleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Anne ve babası boşanma sürecinde olan 9-12 yaş çocukların, ebeveynlerinin evlilik çatışmalarını algılayış düzeyleri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi: İzmir ili örneği
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli bireylerin aşka ilişkin tutumları ile evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Eş Danışman), ÖZBEN Ş. (Eş Danışman), MISIRLI A. M. (Eş Danışman)
-
Ergenlerin algıladıkları anne baba eş uyum düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Özgül öğrenme güçlüğü olan ve olmayan çocuklarda anne-baba tutumları ve bazı değişkenlere göre öz-kavramı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Parçalanmış aileye sahip üniversite öğrencilerinin anne baba tutumlarını algılama biçimleri ve ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmaları
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde psikososyal değişkenlere göre yalnızlık ile otomatik düşünceler ilişkisinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Bir eğitim yöntemi olarak yaratıcı drama ve John Somers yaklaşımı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Ergenlerde evden kaçma davranışının sosyo-demografik özellikler ve aile işlevleri açısından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinde duygusal zeka ve sosyal beceri düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Geleneksel öğretim yöntemleri ile dramatizasyon yönteminin ilköğretim 2. sınıf matematik dersinde, öğrencilerin akademik başarı ve kavramların kalıcılık düzeylerine etkisinin karşılaştırılması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Duygusal zeka: BarOn ölçeği uyarlaması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Aile katılımlı performans görevlerinin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin matematik dersi erişi ve tutumlarına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Yararlandıkları hizmet modeline göre korunmaya muhtaç çocuklarda davranış ve duygusal sorunlar
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Boşanma nedenleri ve boşanma sonrasında karşılaşılan güçlükler
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin atılganlık düzeyleri ile aile işlevleri arasındaki ilişkinin sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi.
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenmenin erişiye, problem çözme becerilerine, öğrenme stillerine etkisi ve öğrenci görüşleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler öğretiminde drama yönteminin erişi ve tutum üzerindeki etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim 4.sınıf öğrencilerinin müzik becerilerini geliştirmede dramanın etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Drama temelli grup rehberliğinin ilköğretim V. sınıf öğrencilerinin arkadaşlık ilişkileri, atılganlık düzeyi ve benlik-saygısına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim görsel sanatlar (resim-iş) eğitimi dersi çerçevesinde çocuk resminde yaratıcılık kavramının algılanışına ilişkin bir durum çalışması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Eş Danışman), ENGİNOĞLU T. (Eş Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinde davranış problemleri ve yordayan değişkenler
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Sivil lojistik sektörü ile K.K.K lığının lojistik sınıflarında görev alan personelin alması gereken optimum eğitim sistem ve modelinin tespiti
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
T.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Müfredat laboratuvar okullarında uygulanmakta olan okulda performans yönetimi modeline ilişkin öğretmen algıları
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
İ.ERHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Learning styles of student-teachers in English language teaching departments in some faculties of education with respect to foreign language learning and teaching
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
2021 - 2022 Aile Eğitimi ve Danışmanlığı Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Küçükkaragöz H., Günvar T., Kahveci N., Ayan S., Kabasakal H. Z., Siyez D. M., et al.
