Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
-
1999 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 1999 Araştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2014 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2013 - 2021 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2018 - 2020 Etik Kurul üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2017 Müdür
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik ve Sahne Sanatları Lisesi
-
2016 - 2017 Müdür
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik ve Bale İlköğretim Okulu
-
1999 - 2001 Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Yardım Edenlere Yardım
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Geleneksel Çocuk Oyunları
-
Lisans İlkokulda Drama
-
Lisans Eğitimde Drama
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Test Geliştirme Teknikleri
-
Lisans Erken Çocukluk Eğitimi
-
Lisans Sosyal Beceri Eğitimi
-
Yüksek Lisans İnsan İlişkilerinde Duygusal ve Sosyal Zeka
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Drama
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Çocuklarda Davranış Sorunları ve Aile Danışmanlığı
-
Lisans EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı Dersi
-
Doktora Gelişim ve Öğrenme
-
Yüksek Lisans Öğretmen Eğitiminde Psikodrama
-
Doktora İLKÖĞRETİM ÇAĞI ÇOCUĞUNDA YARATICI DÜŞÜNCE
-
Doktora TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans REHBERLİK
-
Lisans ETKİLİ İLETİŞİM
-
Yüksek Lisans insan ilişkilerinde sosyal duygusal zeka
-
Lisans İLKÖĞRETİMDE DRAMA
Yönetilen Tezler
-
İleri yetişkin evli bireylerde başarılı yaşlanmanın evlilik doyumu, öz-şefkat ve yaşam doyumu bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Romantik ilişki kalitesinin benliğin ayrımlaşması ve duygusal manipülasyon düzeyine göre incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin ilişki doyumunun öz yeterlik ve romantik kıskançlık bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli Bireylerde Öz Şefkat ve Kök Aile İlişkileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Hayat bilgisi öğretiminde çocuk edebiyatı ile yapılandırılmış dramaya ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve bir uygulama önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Türkçe Dersinde Uygulanan Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İletişim Yeterlik Algılarına Etkileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Genç Yetişkinlerde Benlik Kurgusu Ve Travma İle Başa Çıkabilme Algısı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Süreğen hastalığı olan aile üyesine bakım veren bireylere yönelik psikoeğitsel destek programlarının meta analizi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde anne baba tutumu ile psikolojik sağlamlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Ergenlerde aile aidiyetinin psiko-sosyal değişkenler bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Meslek lisesi öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ve meslek tercihlerinin bazı sosyodemografik özelliklere göre incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Yaratıcı drama temelli çatışma çözme programının 5. sınıf öğrencilerinin çatışma çözme becerilerine etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli bireylerin iletişimci biçimleri ile evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli bireylerin evlilik çatışması, kontrol odağı ve kişilik özellikleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin evlilik tutumlarının duygusal zeka ve umutsuzluk bakımından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Aile danışmanlığı almayı kabul eden ve reddeden evli çiftlerde boşanmayı düşünme nedenleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Türkiye'de afet ve acil durumlar sonrası yürütülen psikososyal müdahalelerin analizi ve psikososyal müdahale önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Korunmaya muhtaç çocukların koruma ve bakım altına alınma nedenleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlkokul 2. sınıf hayat bilgisi dersinin drama yöntemi ile öğretimine ilişkin bir uygulama önerisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bazı psiko - sosyal değişkenlere göre matematik kaygısının incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Boşanma sürecindeki çiftlerin problem çözme becerileri ile otomatik düşünceleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Anne ve babası boşanma sürecinde olan 9-12 yaş çocukların, ebeveynlerinin evlilik çatışmalarını algılayış düzeyleri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi: İzmir ili örneği
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Evli bireylerin aşka ilişkin tutumları ile evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Eş Danışman), ÖZBEN Ş. (Eş Danışman), MISIRLI A. M. (Eş Danışman)
-
Ergenlerin algıladıkları anne baba eş uyum düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Özgül öğrenme güçlüğü olan ve olmayan çocuklarda anne-baba tutumları ve bazı değişkenlere göre öz-kavramı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Parçalanmış aileye sahip üniversite öğrencilerinin anne baba tutumlarını algılama biçimleri ve ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmaları
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde psikososyal değişkenlere göre yalnızlık ile otomatik düşünceler ilişkisinin incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Bir eğitim yöntemi olarak yaratıcı drama ve John Somers yaklaşımı
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Ergenlerde evden kaçma davranışının sosyo-demografik özellikler ve aile işlevleri açısından incelenmesi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinde duygusal zeka ve sosyal beceri düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Geleneksel öğretim yöntemleri ile dramatizasyon yönteminin ilköğretim 2. sınıf matematik dersinde, öğrencilerin akademik başarı ve kavramların kalıcılık düzeylerine etkisinin karşılaştırılması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Duygusal zeka: BarOn ölçeği uyarlaması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Aile katılımlı performans görevlerinin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin matematik dersi erişi ve tutumlarına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Yararlandıkları hizmet modeline göre korunmaya muhtaç çocuklarda davranış ve duygusal sorunlar
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Boşanma nedenleri ve boşanma sonrasında karşılaşılan güçlükler
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin atılganlık düzeyleri ile aile işlevleri arasındaki ilişkinin sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi.
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenmenin erişiye, problem çözme becerilerine, öğrenme stillerine etkisi ve öğrenci görüşleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler öğretiminde drama yönteminin erişi ve tutum üzerindeki etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim 4.sınıf öğrencilerinin müzik becerilerini geliştirmede dramanın etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Drama temelli grup rehberliğinin ilköğretim V. sınıf öğrencilerinin arkadaşlık ilişkileri, atılganlık düzeyi ve benlik-saygısına etkisi
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
İlköğretim görsel sanatlar (resim-iş) eğitimi dersi çerçevesinde çocuk resminde yaratıcılık kavramının algılanışına ilişkin bir durum çalışması
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Eş Danışman), ENGİNOĞLU T. (Eş Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinde davranış problemleri ve yordayan değişkenler
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
-
Sivil lojistik sektörü ile K.K.K lığının lojistik sınıflarında görev alan personelin alması gereken optimum eğitim sistem ve modelinin tespiti
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
T.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Müfredat laboratuvar okullarında uygulanmakta olan okulda performans yönetimi modeline ilişkin öğretmen algıları
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
İ.ERHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Learning styles of student-teachers in English language teaching departments in some faculties of education with respect to foreign language learning and teaching
KÜÇÜKKARAGÖZ H. (Danışman)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2021 - 2022 Aile Eğitimi ve Danışmanlığı Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Küçükkaragöz H., Günvar T., Kahveci N., Ayan S., Kabasakal H. Z., Siyez D. M., et al.