Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Türkçe Dersi İletişim Yeterliklerinin Drama Yöntemiyle Öğretiminin Önemi

UBEST 2. Uluslararası Eğitim, Bilim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.290, (Özet Bildiri)

Bir Grup İlkokul Öğrencisinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1994-1998, (Tam Metin Bildiri)

Bir Grup 4. Sınıf Öğrencisinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1763-1768, (Tam Metin Bildiri)

Bir Grup İlkokul 4.Sınıf Öğrencisinin Matematiğe Yönelik Tutumları İle Matematik Kaygı DüzeyleriArasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1060-1065, (Tam Metin Bildiri)

YAŞAMI ANLAMLI KILMA ÇABASINDA ATALAR AKTARIMLARIYLA ÇALIŞMAK

Türkçe Konuşan Psikoterapistler Birliği Kongresi, Berlin, Almanya, 3 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

Parçalanmış Aileye Sahip Üniversite Öğrencilerinin İlişkilerle ilgili Bilişsel Çarpıtmaları

20.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilim Düzeyleri ileEğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşleri.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.374, (Özet Bildiri)

GENÇLERDE ŞİDDET ALGISINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME

3.ULUSLARARASI FARKLI ŞİDDET BOYUTLARIVE TOPLUMSAL ALGI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.469-470, (Özet Bildiri)

SEVGİ VE ŞİDDET KAYNAĞI OLARAK AİLEDE SINIRLAR,ROLLER, DUYGU PAYLAŞIMI VE KÖK AİLE

3.uluslararası farklı şiddet boyutları ve toplumsal algı kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.516-517, (Özet Bildiri)

ERGENLER İÇİN DUYGUSAL ZEKA ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALŞMASI

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.98, (Özet Bildiri)

Who to inform How to manage the cancer diagnose

20TH WONCA EUROPE-İSTANBUL 2015, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

ailede yoksulluk çocuk gelişimi ve reggio emilia yaklaşımı

1. uluslararası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.21, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Engelli özürlü çocuğun doğumunun aile sistemi üzerindeki etkisi

1. uluslararası evlilik,çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 Nisan - 04 Haziran 2016, ss.52-75, (Tam Metin Bildiri)

Maternal knowledge of child development and mothers cognitive and socio emotional caregiving in turkey

1. uluslarası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.59, (Özet Bildiri)

Turkish adaptationof the knowledge of infant development inventory

1. uluslararası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.80, (Özet Bildiri)

Psikolojik Danışman ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilim Düzeyleri ile Aile İşlevleri

1. uluslararası evlilik, çift ve aile danışmanlığı kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.104, (Özet Bildiri)

Family Counselor Education and Training in Turkey

15th annual Oxford Family counseling Institution, Oxford, Birleşik Krallık, 6 - 11 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Beceri ve Sosyal Duygusal Öğrenme Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

15. International Primary Teacher Education Symposium, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psiko sosyal Özellikleri Ders Çalışma Yaklaşımları ve Akademik Özsaygı Düzeyleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.400, (Özet Bildiri)

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ VE SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME DÜZEYLERİNİNBAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.395, (Özet Bildiri)

Resim İş Öğretmen Adaylarında Yaratıcılık ve Benlik İmajı

EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, ss.247-248, (Özet Bildiri)

İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI PSİKO-SOSYAL DEĞİŞKENLERE GÖRE MATEMATİK KAYGISININ İNCELENMESİ

14.Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)

Bazı demografik değişkenlere göre ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazırbulunuşluk düzeyleri.

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Çocuklar İçin Duygusal Zekâ Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sosyal Beceri Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencileri İçin Geçerlik ve Güvenirliği

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Çocuklar İçin Duygusal Zeka Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Ergen Özkıyımlarının Önlenmesinde Anahtar Meslek Grubu: Psikolojik Danışmanlar

2.Ulusal Okul Sağlığı Sempozyumu, Adana, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2012, ss.113-116, (Tam Metin Bildiri)

Ebu’l-Hasan Harakani Bilgeliği: Hayatın Bilgeliği Herkesin Hakkıdır

I.Uluslararası Harakani Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.236-244, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarında atılganlık düzeyi ve iletişim becerileri

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi

10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817, (Tam Metin Bildiri)

Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Bir grup sınıf öğretmeni adayında geleceğe dönük beklenti umutsuzluk ve empatik eğilim düzeyi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim matematik, fen bilgisi ve Türkçe öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve problemçözme becerilerinin incelenmesi.

1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.113-128, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarında Duygusal Zeka, Umut ve Kontrol Odağı

IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.249, (Özet Bildiri)

İzmir Sokaklarında Çalışan Okullu Çocuklar İçin Neler Yapılıyor?

5.Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

Resim İş Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan Sanat Eleştirisi Dersine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.651-556, (Tam Metin Bildiri)

COMMUNICATION AND HOPELESSNESS OF PROSPECTİVE TEACHERS AND SCHOOL COUNSELORS

26th Annual Internatıonal School Psychology Colloquium, Exeter, Kanada, 27 - 31 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

The Relation Between EmpathicTendency and Locus of Control in a Group of Prospective Counsellor and Teachers

25th Annual International School Psychology Colloquium, NYBORG, Danimarka, 25 - 29 Temmuz 2002, ss.66, (Özet Bildiri)

Teacher Educators’sLocus of Control and Teaching Goals in Teacher Training

25th Annual International School Psychology Colloquium, NYBORG, Danimarka, 25 - 19 Temmuz 2002, ss.67, (Özet Bildiri)

Kontrol Odağı İnancı ve Kontrol Odağı İnancını Ölçmede Kullanılan İki Ölçeğin Geçerliğine İlişkin

10. Ulusal Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Kongresi, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2000, ss.55, (Özet Bildiri)

Eğitimde PDR Elemanı Yetiştirmede 1998-1999 Buca Eğitim Fakültesi Uygulama Okulları İşbirliği Programı Uygulama-Sorunlar-Öneriler

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Özet Bildiri)

The Effects of Teacher Locus of Control on Primary School Children’xxs Locus of Control

XXI. International School Psychology Colloquium, Jurmala, Letonya, 31 Temmuz - 04 Ağustos 1998, (Özet Bildiri)

İlkokul Çağı ve Sorunları ile İlgili Grup Eğitiminin Çocuk Yetiştirme Tutumları Üzerine Etkileri

7. Ulusal Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 1997, ss.19, (Özet Bildiri)

Ezbersiz Eğitim

Eğitim Sempozyumu 1997, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.139-147, (Tam Metin Bildiri)

Cinsiyet Rolü ve Okul Davranışına Etkisi

1 .Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler, Adana, Türkiye, 28 - 30 Nisan 1994, (Tam Metin Bildiri)

Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin Benlik İmajı

II. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Eylül 1993, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Yaşantısal/İnsancıl Aile Terapisi

Psikoloji Seti Aile Danışmanlığı, Prof. Dr. Ercan KOCAYÖRÜK, Doç. Dr. Hadiye KÜÇÜKKARAGÖZ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.319-353, 2021 Creative Commons License

Bağlanma Stilleri ile Duygu Durum, Kaygı ve Kişilik Bozuklukları İlişkisinin Yapılan Araştırmalar Kapsamında İncelenmesi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç. Dr. Ayşe Çatalcalı Ceylan Dr. Öğr. Üyesi Gözde Suna, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.489-508, 2021 Creative Commons License

Davranışların Kaynağı Olarak Kontrol Odağı

Disiplinlerarası Perspektif: Davranış Araştırmaları, Doç. Dr. Yeliz KINDAP TEPE, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.59-96, 2020

Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi

Eğitim Psikolojisi, Prof. Dr. Binnur Yeşilyaprak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.84-121, 2018

Sınıfta Disiplin Kuralları Belirleme ve Uygulaması

Sınıf Yönetimi, Mustafa Yılman, Editör, nobel yayın dağıtım, Ankara, ss.101-132, 2006
Metrikler

Yayın

90

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

62

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

2

Tez Danışmanlığı

46

Açık Erişim

48
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları