Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. Astronomi Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.76, (Özet Bildiri)

2. 21. Yüzyıl Becerileri Yeterliliklerine Göre Sınıf ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretme-Öğrenme Anlayışları

II. International Gelenekten Gelecege Scientific Studies Congress. , Toskent, Özbekistan, 8 - 10 Kasım 2024, ss.174, (Özet Bildiri)

3. Ortaokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerini Ölçmeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması

10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Targu-Mures, Romanya, 10 - 13 Eylül 2024, ss.265-266, (Özet Bildiri)

4. Fen Eğitiminde Robotik Uygulamalar Üzerine Yapılan Çalışmalar

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.220-221, (Özet Bildiri)

5. Eğitimin ve Becerilerin Geleceği 2030’un Neresindeyiz

IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.149-158, (Tam Metin Bildiri)

6. Gönül Dağı Dizisinin Fen Mühendislik Girişimcilik Uygulamaları Açısından İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.111, (Özet Bildiri)

7. TÜBİTAK 4006 bilim fuarlarının öğretmenler açısından değerlendirilmesi: Polatlı örneği.

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.39-41, (Özet Bildiri)

8. Temel eğitim öğretmen adaylarının “Yapay Zeka” kavramına ilişkin metaforik algıları

International Human and Civilization Congress From Past to Future, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.137, (Özet Bildiri)

9. TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TEKNOLOJİ” VE “TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

INTERNATIONAL HUMAN AND CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.136, (Özet Bildiri)

10. Analysis of the studies on laboratories in Turkey

I. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.247-248, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen adaylarının gözünden Türk-İslam medeniyeti bilim tarihi

IV. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.154, (Özet Bildiri)

12. Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının fizik kavramlarına yönelik bilişsel yapıları

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.118, (Özet Bildiri)

13. Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının kimya kavramlarına yönelik bilişsel yapıları

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.119, (Özet Bildiri)

14. Fen bilgisi öğretmen adaylarının FTÇÇ hakkındaki görüşleri: müzede bilim örneği

II. INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.199, (Özet Bildiri)

15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilim gezisi hakkındaki görüşleri: müzede bilim örneği

II. INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.198, (Özet Bildiri)

16. The cognitive structure of pre-service science teachers about energy metabolism

3rd International Conference on Lifelong Learning and Leadership for all-ICLEL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, ss.185, (Özet Bildiri)

17. Opinions of pre-service teachers on the use of experimental animals for educational and specific purposes.

3rd International Conference On Lifelong Learning And Leadership For All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, ss.184, (Özet Bildiri)

18. Bilim şenliğine katılan öğrencilerin bilişsel yapılarındaki değişime yönelik bir inceleme.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.187, (Özet Bildiri)

19. Perceptions of Teacher Candidates on the Concept of Soil

International Conference On Agriculture, Forest, Food Science And Technologies, Nevşehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2017, ss.378, (Özet Bildiri)

20. The Analysis of Teacher Candidates’ Cognitive Structure Regarding Socio-scientific Issues in Biology: Word Association Test (WAT) Study

. International Conference On Agriculture, Forest, Food Acience And Technologies -ICAFOF-, Nevşehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2017, ss.379, (Özet Bildiri)

21. A mobile application design for introduction of devices of the physics laboratory.

5th Internetional Conference On Advance Technology & Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2017, ss.169, (Özet Bildiri)

22. Design of interactive e book application for physics course

5th Internetional Conference On Advance Technology & Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2017, ss.170, (Özet Bildiri)

23. Bilim şenliğine yönelik katılım öncesi ve sonrası öğrenci görüşleri bağlamında tanılayıcı bir çalışma

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.187, (Özet Bildiri)

24. Designing Animations in the Matter of Connection of Serial and Parallel of Batteries

The International Conference onAdvanced Technology&Sciences (ICAT'15), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Ağustos 2015, cilt.4, ss.50-52, (Tam Metin Bildiri)

25. Fen bilgisi öğretmen adaylarının astronomiye ve etkinliklerle zenginleştirilmiş astronomi dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.277, (Özet Bildiri)

26. Designing Animations And Simulations For Ohm s Law

Proceeding of International Conference on Advanced Technology & Sciences (ICAT’15), Antalya, Turkey, pp:512-516, 2015., Antalya, Türkiye, 4 - 07 Ağustos 2015, ss.512-516, (Tam Metin Bildiri)

27. 11. ve 12. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Kavramına Yönelik Başarılarının Cinsiyet ve Okul Türüne Göre İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.464-465, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Doğrudan Günlük Yaşamın Vurgulandığı Kazanımlar ile Haber ilişkilendirmeleri.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.149-150, (Özet Bildiri)

29. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoetik Bağlamında Sahip Oldukları Değerlerin İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.610, (Özet Bildiri)

30. The Animation of Serial and Parallel Connections of Resistances

International Conference on AdvancedTechnology & Sciences (ICAT-14), (Oral Presentatiton), Antalya, TURKEY,12-15 Ağustos, 2014., Antalya, Türkiye, 12 - 15 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

31. Simulation of Wheatstone Bridge for Measurement of Resistances

International Conference on Advanced Technology& Sciences (ICAT-14), (Oral Presentatiton), Antalya, TURKEY, 12-15 Ağustos,2014., 12 - 25 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

32. Peace, War and Science Education: Preservice Science Teachers' Belief System about a Possible Integration

National Association for Research in Science Teaching Annual International Conference, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 03 Nisan 2014, ss.241, (Özet Bildiri)

34. 11. sınıf öğrencilerinin fizik dersi ile ilgili beklentileri ve önerileri: bir durum çalışması

I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.3-4, (Özet Bildiri)

35. Ortaöğretim matematik ve fen dersleri öğretim programlarında Türk-İslam bilginlerine yer verilme durumu.

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.327-328, (Özet Bildiri)

36. Animasyon-Simülasyon uygulanan fizik laboratuvarındaki öğrencilerin özyeterliliğinin incelenmesi

X. Ulusal Fen ve matematik Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, ss.708, (Özet Bildiri)

37. Öğretmen adaylarının anket uygulamalarına yönelik görüşleri: katılımcılar ne kadar güvenilir

X. Ulusal Fen ve matematik Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.181, (Özet Bildiri)

38. Evaluation of metacognitive knowledge of 5th grade primary school students related to non-routine mathematical problems

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1332-1337, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

39. Determining the effectiveness of the rearranged experiment sheets for performance evaluation in physics laboratories

4th international computer and instructional technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.1098-1102, (Tam Metin Bildiri)

40. Mass Spectrometry and Some Applications of Laser Time of Flight Mass Spectroscopy (L-TOF-MS)

ADIM Fizik Günleri–I, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2010, ss.28, (Özet Bildiri)

42. Distance education of physics lesson

II.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.435-441, (Tam Metin Bildiri)

44. İnternette fizik soru bankası tasarımı

VIII.International educational technology conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.313-316, (Tam Metin Bildiri)

45. The affect of the use of graphical materials on teaching kinematics

World Year of Physics 2005-Turkish Physical Society 23rd International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2005, ss.406-410, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları