Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sustainable Education: Past Reality and Future Projection

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Mart 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), İtalya, 02 Şubat 2022

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmenliği Mesleğini Tercih Etme Nedenleri

IV. Uluslararası Eğitimde Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 2018

Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022

Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Mülakat Yapma Deneyimleri ve Öz Değerlendirmeleri

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

WEB 2.0 ARAÇLARI İLE FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İNOVATİF ÖLÇME

5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2021

Ortaokul öğrencilerinin çemberin çapı ile çevresi arasındaki ilişkiyi anlama sürecindeki zihinsel eylemleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin öğrenci anlamalarının gelişimini gösteren model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Beklenmeyen Olaylar Bilgisinin Kodları ve Alt Kodları: Gülbin’in Öğretimi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Lise matematik öğretmeni adaylarının kavramsal analizleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Matematik Ders Planlarının İncelenmesi İçin Bir Çerçeve Önerisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Birinci sınıf matematik öğretmeni adaylarının kavramların farklı gösterimlerine ilişkin düşünceleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayları Kavramsal Anlamayı Nasıl Ele Alıyorlar?

IV. Uluslararası Stratejik Arastirmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018

Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179

Analiz dersinde argümantasyon ve argümantasyonu destekleyici öğretmen eylemleri

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Türkiye, 04 Ekim 2018

Constructing axes of symmetry and vertex for quadratic functions through quantitative reasoning

42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018

Generalizing the ideas regarding translation of a parabola bu a mathematical modeling activity

42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018

Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308

Sınıf İçi Bir Modelleme Uygulamasından Yansımalar

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018

Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300

Matematik Öğretmeni Adaylarının Olası Öğrenci Sorusunun Üstesinden Gelme Yolları

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Development of Students Modelling Competencies While Working on Modeling Tasks

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017

Designing out-of-class modeling Implementations and Its Example

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017

İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin bir öğretim dizisi tasarımı

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Onuncu sınıf öğrencilerinin doğrusal fonksiyona ilişkin düşünceleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Mathematical Modelling Activity For In And Out Of Classroom The Walking Track

40th Annual Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (PME 40, 3 - 07 Ağustos 2016

How To Design An Application Including Problem Posing Tasks Based On Mathematical Modelling

40th Annual Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (PME 40), 3 - 07 Ağustos 2016

HYPOTHETICAL LEARNING TRAJECTORY RELATED TO QUADRATIC FUNCTIONS

13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016

Hypothetical learning trajectory related to quadratic functions

13th International Congress on Mathematical Education, 24 Temmuz 2016

Mathematical Activities Which Are Suitable For Learning Styles

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006

The Effects of Students Mathematical Thinking on Constructing and Interpreting of Mathematical Models

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006

Umay'ın Limit Öğretimindeki Örnek Seçimi ve Kullanımı

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğrencilerinin Düşüncelerini Sorgulatmaya İten Tetikleyiciler

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015

Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. April, 23-26, Antalya, TR., 23 - 26 Nisan 2015

Mathematics teachers knowledge of student thinking and its reflections on their instruction

6th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN14, 7 - 09 Temmuz 2014

MATHEMATICS TEACHERS' KNOWLEDGE OF STUDENT THINKING AND ITS REFLECTIONS ON THEIR INSTRUCTION

6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 7 - 09 Temmuz 2014, ss.138-148 identifier

Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509

The Analysis of The Designed Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 10 - 15 Temmuz 2011

THE ANALYSIS OF PROSPECTIVE TEACHERS' THOUGHT PROCESSES IN THE MATHEMATICAL MODELLING THROUGH A DESIGNED FERMI PROBLEM

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.315 identifier

EXAMINING MODEL ELICITING ACTIVITIES DEVELOPED BY PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.401 identifier

EXAMINING MATHEMATICS STUDENT TEACHERS' REPRESENTATIONS: THE CASE OF LIMIT CONCEPT

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.342 identifier

A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469 identifier

Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238 identifier identifier

Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226 identifier identifier

Matematik Öğretmenlerinin Kazandığı Nitelikler ve Uygulamaya Yansımaları

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Çok Yönlü Etkinlik Yaklaşımları ile Matematiksel Kavram Oluşturma

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Ülkemiz Matematik Öğretmen Adaylarının Profilinin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluğu

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Matematik öğretmen adaylarının eğitimi ve mesleki gelişimlerine yönelik değerlendirmeler

1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

Matematik öğretmen yeterliliklerinin belirlenmesi

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006

Yapılandırmacı Öğrenme Ortamında Fonksiyon Kavramının Öğrenilmesine Yönelik Etkinlikler

Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006

Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygun Çalışma Yaprakları

Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematiksel modellemenin sınıf içi uygulamaları

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.187-200, 2021

Matematik eğitimi açısından matematiksel modelleme nedir ve ne değildir?

Matematiksel modelleme: Teoriden uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.3-17, 2021

Kavram oluşturma sürecinde matematiksel modelleme etkinlikleri

Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, Pegem Akademi, ss.291-315, 2020

İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar ve Uygulamalar

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım,Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019

Matematiksel modelleme ve ortaokul uygulamaları

Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-392, 2019

Üstel değişimlere kavramsal bir bakış

Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-362, 2019

İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar Ve Uygulamaları

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019

Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli

Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016

Metrikler

Yayın

235

Atıf (WoS)

42

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

120

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

17

H-Index (TrDizin)

6

Proje

17

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları