Makaleler
96
Tümü (96)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (8)
Scopus (30)
TRDizin (50)
Diğer Yayınlar (25)
4. Expanding on Knowledge of Student Thinking through Mathematics Teachers’ Engagement in Lesson Study
Instructional Technology and Lifelong Learning Vol. 5, Issue 2, 371-398 (2024)
, cilt.5, sa.2, ss.371-398, 2024 (Hakemli Dergi)
5. The Effect of Online Discussion-Based Approach to Mathematics Homeworks on 7th-Grade Students' Inquiry Skills
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.11, sa.4, ss.1662-186, 2024 (Hakemli Dergi)
14. Examination of the Arguments in the Process of Calculating the Surface Area of the Solids of Revolution
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.587-603, 2022 (Hakemli Dergi)
20. Öğrenci hata ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Limit örneği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.528-551, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Farklı akademik başarıya sahip matematik öğretmeni adaylarının gerçekleştirdikleri klinik mülakatların karşılaştırılması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1-29, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Prospective mathematics teachers’ choice and use of representations in teaching limit concept
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.5, sa.1, ss.134-156, 2019 (Scopus)
26. Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Öğretimlerindeki Matematik Dili Kullanımları
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.12-28, 2019 (Hakemli Dergi)
28. Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne İlişkin Çözümleri
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.782-809, 2018 (Hakemli Dergi)
29. Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme sürecindeki eylemleri: Uzaklık problemi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.782-809, 2018 (Hakemli Dergi)
32. A Rubric Development Study for the Assessment of Modeling Skills
The Mathematics Educator
, cilt.27, sa.2, ss.33-72, 2018 (Hakemli Dergi)
33. Describing lesson study designed for improvement of mathematics teachers’ knowledge of student thinking
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.19, sa.2, ss.176-204, 2018 (Hakemli Dergi)
35. Matematik öğretmenlerinin ders imecesi kapsamında köklü ifadelerin öğretimine ilişkin oluşturdukları ders planı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.561-594, 2017 (Hakemli Dergi)
40. Revealing Ozgur’s thoughts of a quadratic function with a clinical interview: Concepts and their underlying reasons
IFO DICE REPORT
, cilt.3, sa.1, ss.122-134, 2017 (Scopus)
42. Conceptualizing Pre-Service Mathematics Teachers Responding to Students Ideas while Teaching Limit Concept
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.13, ss.33-57, 2016 (Hakemli Dergi)
43. Bir matematik öğretmenin ders imecesi boyunca öğrencilerin düşüncelerini ortaya çıkaracak soru sorma yaklaşımları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.365-392, 2016 (Hakemli Dergi)
46. Matematik öğretmen adaylarının ispat ve ispatlamaya yönelik tutumlarının belirlenmesi. Bir ölçek geliştirme çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1585-1600, 2015 (Hakemli Dergi)
47. A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probabilty
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
48. A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probability
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
49. A Student Teacher s Choice and Use of Examples in Teaching Probability
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, 2015 (Hakemli Dergi)
51. Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modellemede Ortaya Çıkan Üst Bilişsel Yapılar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.179-208, 2015 (Hakemli Dergi)
56. Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.108-119, 2014 (Hakemli Dergi)
58. Model Oluşturma Etkinlikleri: Kuramsal Yapısı ve bir Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.95-111, 2014 (Hakemli Dergi)
60. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (Hakemli Dergi)
62. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Bilgisi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (Hakemli Dergi)
66. Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.66-88, 2013 (Hakemli Dergi)
72. Matematiksel Modelleme Sürecini Açıklayan Farklı Yaklaşımlar
Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.127-145, 2013 (Hakemli Dergi)
79. Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.103-123, 2010 (Hakemli Dergi)
82. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2233-2238, 2010 (Hakemli Dergi)
84. Prospective Mathematics Teachers' Views about Using Flash Animations in Mathematics Lesson
International Journal of Human and Social Sciences
, cilt.5, sa.3, ss.154-159, 2010 (Hakemli Dergi)
85. Matematik öğretmen adaylarının analiz dersi akademik başarıları ile matematiksel modelleme yaklaşımları arasındaki ilişki
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.69-70, 2010 (Hakemli Dergi)
87. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2222-2226, 2010 (Hakemli Dergi)
90. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Matematik Öğreniminin Bilimi Tanıma, Yaşam ile İlişki Kurma, Öğrenmeyi Öğrenme, Sorgulayarak ve İletişim Kurarak Öğrenme Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.135-149, 2008 (Hakemli Dergi)
92. Yapılandırmacı Öğrenme Yakla ımına Dayalı Matematik Öğreniminin Bilimi Tanıma Yaşam ile ilişki Kurma Öğrenmeyi Öğrenme Sorgulayarak Ve iletişim Kurarak ÖğrenmeÜzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.135-149, 2008 (Hakemli Dergi)
95. Yeniden yapılandırılan ilköğretim programı pilot uygulamasının değerlendirilmesi
KURAM VE UYGULAMADA EDYTYM BYLYMLERY
, cilt.5, ss.385-420, 2005 (Hakemli Dergi)
96. Öğretmen Adaylarında Matematiksel Düşünmenin Gelişimi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.221-236, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
135
3. İstatistik Öğretimlerinin Planlanması ve Öğretim Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmenliği Mesleğini Tercih Etme Nedenleri
IV. Uluslararası Eğitimde Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
10. WEB 2.0 ARAÇLARI İLE FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İNOVATİF ÖLÇME
5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
11. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Uygulamalarını Gerçekleştirmelerinde Modelleme Uygulamaları Rehberi'nin Etkisi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
12. Developing an e-Mentoring Professional Development Program in Supporting Pedagogical Content Knowledge of Novice Mathematics Teachers: A Design-Based Study
14th Intermational Congress on Mathematical Educatiın (ICME-14), Shanghai, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
13. Developing an e–mentoring professional development program in supporting pedagogical content knowledge of novice mathematics teachers: A design–based study
14th International Congress on Mathematical Education, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
20. Lise Öğrencilerinin Fonksiyonu Kavrayışları ve Fonksiyona Yönelik Kurdukları İlişkiler: Bir Fenomenografik Araştırma
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
23. Matematik Eğitimi Araştırmalarında Üstbiliş: Bir Metasentez Çalışması
1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
25. Trigonometrik Fonksiyonların Periyoduna İlişkin Öğrenci Anlaması: Geogebra ve Modelleme Etkinliklerini İçeren Bir Öğretim Deneyi
1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
28. Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Development of Core- Practices During Methods Courses: Affordances of Quantitative Reasoning
(CERME11) Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 6 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
30. MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ PERMÜSTASYON ETKİNLİĞİNİN KAVRAMSAL ANLAMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
IV. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
31. BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYININ MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİ UYGULMASINA İLİŞKİN DENEYİMLERİ
IV. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
33. Farklı akademik başarıya sahip matematik öğretmeni adaylarının gerçekleştirdikleri klinik mülakatların karşılaştırılması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
34. Nicel muhakemeyi tetikleyen bir öğretim dizisine katılan öğrencilerin ikinci dereceden fonksiyonlara ilişkin kavramsal anlamaları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
35. İki doğrusal fonksiyonun çarpımı ile ikinci dereceden fonksiyonun oluşturulması: El Castillo etkinliği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
36. Parabolün ötelenmesine ilişkin öğrencilerin zihinsel eylemleri: Parabolik uçuş etkinliği
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
37. Analiz dersinde argümantasyon ve argümantasyonu destekleyici öğretmen eylemleri
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
38. Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179, (Özet Bildiri)
41. Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)
42. Sınıf İçi Bir Modelleme Uygulamasından Yansımalar
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
43. Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretilmesi Zor Olan Matematik Konuları, Nedenleri ve Üstesinden Gelme Yolları
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.309, (Özet Bildiri)
44. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300, (Özet Bildiri)
45. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenci Düşüncesine ilişkin Bilgilerini Ders Planına Yansıtma Durumları
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
46. Mikro-Öğretim Yöntemiyle Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi ve Desteklenmesi
VIII. International Congress on Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.301, (Özet Bildiri)
48. Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. Development of Students Modelling Competencies While Working on Modeling Tasks
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
50. Designing out-of-class modeling Implementations and Its Example
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
51. Onuncu sınıf öğrencilerinin ikinci dereceden fonksiyonlara ilişkin kavramsal anlamaları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
52. İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin bir öğretim dizisi tasarımı
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
53. Matematik öğretmenlerinin farklı düşünceleri tetikleme yaklaşımlarının gelişimi
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
54. Bir matematik öğretmeni adayının türev etkinliğinde gerçekleştirdiği zihinsel eylemler
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
55. Doğrusal fonksiyonlardan ikinci dereceden fonksiyonlara geçişte öğrenci anlamaları: El Castilo
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
57. İkinci dereceden fonksiyonların cebirsel gösterimleri ile grafiksel gösteriminin ilişkilendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
58. Matematik öğretmeni adaylarının soru sorma sürecindeki öğrenci-öğretmen etkileşimlerine ilişkin analizleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
59. Onuncu sınıf öğrencilerinin doğrusal fonksiyona ilişkin düşünceleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
60. How To Design An Application Including Problem Posing Tasks Based On Mathematical Modelling
40th Annual Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (PME 40), 3 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
61. Mathematical Modelling Activity For In And Out Of Classroom The Walking Track
40th Annual Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (PME 40, 3 - 07 Ağustos 2016
62. HYPOTHETICAL LEARNING TRAJECTORY RELATED TO QUADRATIC FUNCTIONS
13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016
63. REVEALING OZGUR S THOUGHTS OF A QUADRATIC FUNCTION WITH A CLINICAL INTERVIEW CONCEPTS AND THEIR UNDERLYING REASONS
13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016
64. Hypothetical learning trajectory related to quadratic functions
13th International Congress on Mathematical Education, 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
65. Revealing Ozgur's thoughts of a quadratic function with a clinical interview Concepts and their underlying reasons
13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
66. How to Integrate Mathematical Modelling into Mathematics Courses A Guide Suggestion
13rd International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
67. The Effects of Students Mathematical Thinking on Constructing and Interpreting of Mathematical Models
International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
68. Mathematical Activities Which Are Suitable For Learning Styles
International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
73. Öğretmen adaylarının fonksiyonların öğrenilmesine ilişkin tasarladıkları gerçek yaşam bağlamlı etkinlik S-Health uygulaması
3. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Konferansı, 26 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
74. Matematik öğretmeni adaylarının doğrusal fonksiyonun öğrenilmesine ilişkin tasarlanan matematiksel modelleme etkinliğine yönelik çözümleri
3. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Konferansı, 26 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
75. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Dörtlü Bilgi Modeli Bağlamında Kavramsallaştırılması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
76. Bir matematik öğretmeninin öğrencilerini matematiksel düşünmeye teşvik etme yaklaşımları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
77. Matematik öğretmenleri modellemeye dayalı ders planı hazırlarken nelere dikkat ediyorlar?
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
78. Matematik öğretmenlerinin öğrenci düşüncesi bilgileri bağlamında soru sorma yaklaşımları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
79. Matematik Öğretmenleri Modellemeye Dayalı Ders Planı Hazırlarken Nelere Dikkat Ediyorlar?
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
80. Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
81. Reflection of a teacher's knowledge of student thinking on teaching trigonometrical ratios in a right angled triangle
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
84. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Öğrencilerin Düşüncelerine Yanıt Verme Bağlamında Kavramsallaştırılması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
85. Matematik öğretmenlerinin öğrenci düşüncelerine ilişkin bilgilerinin öğretimlerine yansımalarının gelişimi: Bir ders araştırması çalışması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
86. Matematiksel Modelleme Yeterliklerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Rubrik Geliştirme Çalışması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
87. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Araç ve Kaynakların Erişebilirliğine Yanıt Verme Bağlamında Kavramsallaştırılması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
88. Mathematics teachers knowledge of student thinking and its reflections on their instruction
6th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN14, 7 - 09 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
90. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Öğretmen İçgörüsü Bağlamında Kavramsallaştırılması
International Symposium On Changes And New Trends In Education, 22 - 24 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
91. Prensipler ve Bileşenler Bağlamında Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Model Oluşturma Etkinlikleri
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
92. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
93. Birinci ve Beşinci Sınıf Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Ders Tasarımları
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
94. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri
1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
95. Teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde uzaklık problemi çözümlerinin incelenmesi
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
96. Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi Çözümlerinin İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
97. Öğretmen Adaylarının Piramit Problemi Çözümlerinin Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
98. Matematik Öğretmenlerinin Model Oluşturma Etkinliği Tasarım Süreçlerinin İncelenmesi: Obezite Problemi
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
99. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemi Tasarlarken Dikkate Aldıkları Temel Unsurlar
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
100. Öğretmenler Tarafından Tasarlanan Bir Model Oluşturma Etkinliğinin Uygulama Sürecindeki Öğrenci Yaklaşımları
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
101. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretimlerinde Sıkıntı Yaşayacaklarını Düşündükleri Konular: Nedenler ve Öneriler
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
102. Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Öğrenci Hatasını Belirlemeye ve Gidermeye Yönelik Yaklaşımları
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
103. Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
104. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Programının Amaçlarına Yönelik İnanışlarının Limit Kavramına İlişkin Öğretimlerine Yansımaları
X. Ulusal Fen Bilimleri veMatematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
105. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Model Oluşturma Etkinlikleri ve Matematik Derslerinde Kullanımlarına İlişkin Görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
106. Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin matematiksel modellemeye ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
107. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dili Kullanımlarının Öğretimlerine Yansımaları
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
108. Matematik Öğretmen Adaylarının Yürüttükleri Derslerinde Limit Kavramına İlişkin Kullandıkları Öğretim Stratejileri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
109. Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling
35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509, (Tam Metin Bildiri)
110. The Analysis of The Designed Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 10 - 15 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
115. Öğrenciler Matematiksel Modellemede Birlikte Çalıştıklarında Hangi Yaklaşımları Sergiliyorlar
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
116. Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgıları Bilgisinin İncelenmesi: Limit Örneği
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
117. Öğrencilerin Modellemede Bireysel ve Birlikte Çalışarak Ortaya Koydukları Yaklaşımlar ve Düşünme Süreçleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
118. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin Dörtlü Bilgi Modelinin Temel Bilgi Bileşeni Açısından İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
119. Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
122. Using portfolio in revealing and developing the mathematical pedagogical content knowledge of primary school student teachers
The 5th International Balkan Education and Science Conference, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
123. Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmanın Doğası ve Uygulanışına Yönelik Yaklaşımlarının Analizi
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
124. Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi: Katı Cisimler Örneği
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
125. Reflections of Mathematics Student Teachers’ Pedagogical Content Knowledge on Lesson Plan and Preparing Activities
The 5th International Balkan Education and Science Congress, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
126. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
127. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
128. Matematik Öğretmenlerinin Kazandığı Nitelikler ve Uygulamaya Yansımaları
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
129. Ülkemiz Matematik Öğretmen Adaylarının Profilinin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluğu
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
130. Çok Yönlü Etkinlik Yaklaşımları ile Matematiksel Kavram Oluşturma
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
131. Matematik öğretmen adaylarının eğitimi ve mesleki gelişimlerine yönelik değerlendirmeler
1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006
132. Matematik öğretmen yeterliliklerinin belirlenmesi
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
133. Yapılandırmacı Öğrenme Ortamında Fonksiyon Kavramının Öğrenilmesine Yönelik Etkinlikler
Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
134. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygun Çalışma Yaprakları
Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
2. Matematik eğitimi açısından matematiksel modelleme nedir ve ne değildir?
Matematiksel modelleme: Teoriden uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.3-17, 2021
3. Matematiksel modellemenin sınıf içi uygulamaları
Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.187-200, 2021
4. Kavram oluşturma sürecinde matematiksel modelleme etkinlikleri
Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, Pegem Akademi, ss.291-315, 2020
5. İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar ve Uygulamalar
Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım,Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019
6. Matematiksel modelleme ve ortaokul uygulamaları
Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-392, 2019
7. İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar Ve Uygulamaları
Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019
8. Üstel değişimlere kavramsal bir bakış
Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-362, 2019
11. Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli
Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016
12. Karma Yöntemler
Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. Demir, Editör, Eğiten Kitap, ss.215-240, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
25
Yayın (Scopus)
33
Atıf (WoS)
77
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
149
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
2527
H-İndeks (Scholar)
28
Atıf (TrDizin)
158
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
2202
H-İndeks (Sobiad)
17
Atıf (Diğer Toplam)
408
Proje
21
Tez Danışmanlığı
16