Yayınlar & Eserler

Makaleler 96
Tümü (96)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (8)
Scopus (30)
TRDizin (50)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 135

1. Kavram Öğretimi Amacıyla Tasarlanan Matematiksel Modelleme Etkinliğindeki Potansiyel Bilişsel Yükler

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.804, (Özet Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemi Tasarlama Süreçlerindeki Matematiksel Yaratıcılıkları

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.805-806, (Özet Bildiri)

3. İstatistik Öğretimlerinin Planlanması ve Öğretim Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşleri

ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Sustainable Education: Past Reality and Future Projection

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Mart 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. AN EVALUATION OF STATISTICS LESSONS AT SECONDARY SCHOOL WITH REGARD TO GAISE REPORT-II.

46th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2023, Haifa, İsrail, 16 - 21 Temmuz 2022, cilt.1, ss.303, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmenliği Mesleğini Tercih Etme Nedenleri

IV. Uluslararası Eğitimde Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

8. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)

9. Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Mülakat Yapma Deneyimleri ve Öz Değerlendirmeleri

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

10. WEB 2.0 ARAÇLARI İLE FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İNOVATİF ÖLÇME

5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

11. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Uygulamalarını Gerçekleştirmelerinde Modelleme Uygulamaları Rehberi'nin Etkisi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

14. Ortaokul öğrencilerinin çemberin çapı ile çevresi arasındaki ilişkiyi anlama sürecindeki zihinsel eylemleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin öğrenci anlamalarının gelişimini gösteren model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

17. Matematik Ders Planı Çerçevesinin Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama Becerilerine Etkisi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

18. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama ve Değerlendirme Becerilerinin Desteklenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

21. Beklenmeyen Olaylar Bilgisinin Kodları ve Alt Kodları: Gülbin’in Öğretimi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

22. Lise matematik öğretmeni adaylarının kavramsal analizleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

23. Matematik Eğitimi Araştırmalarında Üstbiliş: Bir Metasentez Çalışması

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

26. Birinci sınıf matematik öğretmeni adaylarının kavramların farklı gösterimlerine ilişkin düşünceleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

27. Matematik Ders Planlarının İncelenmesi İçin Bir Çerçeve Önerisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

29. Mathematical knowledge for teaching of a prospective teacher having progressive incorporation perspective

(CERME11) Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 6 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

32. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayları Kavramsal Anlamayı Nasıl Ele Alıyorlar?

IV. Uluslararası Stratejik Arastirmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

36. Parabolün ötelenmesine ilişkin öğrencilerin zihinsel eylemleri: Parabolik uçuş etkinliği

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

37. Analiz dersinde argümantasyon ve argümantasyonu destekleyici öğretmen eylemleri

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

38. Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179, (Özet Bildiri)

39. Constructing axes of symmetry and vertex for quadratic functions through quantitative reasoning

42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

40. Generalizing the ideas regarding translation of a parabola bu a mathematical modeling activity

42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

41. Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)

42. Sınıf İçi Bir Modelleme Uygulamasından Yansımalar

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

43. Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretilmesi Zor Olan Matematik Konuları, Nedenleri ve Üstesinden Gelme Yolları

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.309, (Özet Bildiri)

44. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300, (Özet Bildiri)

47. Matematik Öğretmeni Adaylarının Olası Öğrenci Sorusunun Üstesinden Gelme Yolları

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

48. Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

49. Development of Students Modelling Competencies While Working on Modeling Tasks

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

50. Designing out-of-class modeling Implementations and Its Example

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. Onuncu sınıf öğrencilerinin ikinci dereceden fonksiyonlara ilişkin kavramsal anlamaları

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

52. İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin bir öğretim dizisi tasarımı

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

53. Matematik öğretmenlerinin farklı düşünceleri tetikleme yaklaşımlarının gelişimi

4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

54. Bir matematik öğretmeni adayının türev etkinliğinde gerçekleştirdiği zihinsel eylemler

4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

55. Doğrusal fonksiyonlardan ikinci dereceden fonksiyonlara geçişte öğrenci anlamaları: El Castilo

4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

56. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eski Türk Oyunlarından Mangalanın Erişilebilir Materyallerle Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

59. Onuncu sınıf öğrencilerinin doğrusal fonksiyona ilişkin düşünceleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

60. How To Design An Application Including Problem Posing Tasks Based On Mathematical Modelling

40th Annual Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (PME 40), 3 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

61. Mathematical Modelling Activity For In And Out Of Classroom The Walking Track

40th Annual Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (PME 40, 3 - 07 Ağustos 2016

62. HYPOTHETICAL LEARNING TRAJECTORY RELATED TO QUADRATIC FUNCTIONS

13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016

64. Hypothetical learning trajectory related to quadratic functions

13th International Congress on Mathematical Education, 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

66. How to Integrate Mathematical Modelling into Mathematics Courses A Guide Suggestion

13rd International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

67. The Effects of Students Mathematical Thinking on Constructing and Interpreting of Mathematical Models

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

68. Mathematical Activities Which Are Suitable For Learning Styles

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

69. Umay'ın Limit Öğretimindeki Örnek Seçimi ve Kullanımı

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

70. Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğrencilerinin Düşüncelerini Sorgulatmaya İten Tetikleyiciler

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

76. Bir matematik öğretmeninin öğrencilerini matematiksel düşünmeye teşvik etme yaklaşımları

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

78. Matematik öğretmenlerinin öğrenci düşüncesi bilgileri bağlamında soru sorma yaklaşımları

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

80. Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

81. Reflection of a teacher's knowledge of student thinking on teaching trigonometrical ratios in a right angled triangle

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

82. Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. April, 23-26, Antalya, TR., 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

83. Reflection of a teacher s knowledge of student thinking on teaching trigonometrical ratios in a right angled triangle

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

86. Matematiksel Modelleme Yeterliklerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Rubrik Geliştirme Çalışması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

88. Mathematics teachers knowledge of student thinking and its reflections on their instruction

6th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN14, 7 - 09 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

89. MATHEMATICS TEACHERS' KNOWLEDGE OF STUDENT THINKING AND ITS REFLECTIONS ON THEIR INSTRUCTION

6th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 7 - 09 Temmuz 2014, ss.138-148, (Tam Metin Bildiri) identifier

91. Prensipler ve Bileşenler Bağlamında Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Model Oluşturma Etkinlikleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

92. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

93. Birinci ve Beşinci Sınıf Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Ders Tasarımları

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

94. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

103. Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

107. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dili Kullanımlarının Öğretimlerine Yansımaları

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

109. Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509, (Tam Metin Bildiri)

110. The Analysis of The Designed Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 10 - 15 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

111. A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469, (Tam Metin Bildiri) identifier

112. THE ANALYSIS OF PROSPECTIVE TEACHERS' THOUGHT PROCESSES IN THE MATHEMATICAL MODELLING THROUGH A DESIGNED FERMI PROBLEM

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.315, (Tam Metin Bildiri) identifier

113. EXAMINING MODEL ELICITING ACTIVITIES DEVELOPED BY PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.401, (Tam Metin Bildiri) identifier

114. EXAMINING MATHEMATICS STUDENT TEACHERS' REPRESENTATIONS: THE CASE OF LIMIT CONCEPT

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.342, (Tam Metin Bildiri) identifier

119. Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

120. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

121. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

126. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

127. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

128. Matematik Öğretmenlerinin Kazandığı Nitelikler ve Uygulamaya Yansımaları

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

129. Ülkemiz Matematik Öğretmen Adaylarının Profilinin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluğu

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

130. Çok Yönlü Etkinlik Yaklaşımları ile Matematiksel Kavram Oluşturma

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

131. Matematik öğretmen adaylarının eğitimi ve mesleki gelişimlerine yönelik değerlendirmeler

1. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

132. Matematik öğretmen yeterliliklerinin belirlenmesi

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

133. Yapılandırmacı Öğrenme Ortamında Fonksiyon Kavramının Öğrenilmesine Yönelik Etkinlikler

Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

134. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygun Çalışma Yaprakları

Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Designing Adaptive Learning Space by Integrating Technology to a Sustainable Classroom

Adaptive Learning Technologies for Higher Education, Tran Minh Tung, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.126-163, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Matematik eğitimi açısından matematiksel modelleme nedir ve ne değildir?

Matematiksel modelleme: Teoriden uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.3-17, 2021

3. Matematiksel modellemenin sınıf içi uygulamaları

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.187-200, 2021

4. Kavram oluşturma sürecinde matematiksel modelleme etkinlikleri

Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, Pegem Akademi, ss.291-315, 2020

5. İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar ve Uygulamalar

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım,Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019

6. Matematiksel modelleme ve ortaokul uygulamaları

Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-392, 2019

7. İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar Ve Uygulamaları

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019

8. Üstel değişimlere kavramsal bir bakış

Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-362, 2019

11. Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli

Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016

12. Karma Yöntemler

Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. Demir, Editör, Eğiten Kitap, ss.215-240, 2016
Metrikler

Yayın

246

Yayın (WoS)

25

Yayın (Scopus)

33

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

149

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

2527

H-İndeks (Scholar)

28

Atıf (TrDizin)

158

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

2202

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

408

Proje

21

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları