Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Lise Öğrencilerinin Grafik Anlama Becerilerinin İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

Matematik Sınıflarındaki Söylemlerin Temel Fonksiyonları Bağlamında İncelenmesine Yönelik Makaleler Üzerine Bir Sistematik Derleme

MEF ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ ÖĞRENCİ KONFERANSI , İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2024, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri)

Mimar Adaylarınca Geliştirilen Aparatlı Matematik Problemlerinin Analizi

MEF ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ ÖĞRENCİ KONFERANSI , İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

Matematik Eğitimi ve ChatGPT Uluslararası Kaynaklı Makaleler Üzerine Sistematik Bir Derleme

MEF ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ ÖĞRENCİ KONFERANSI , İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2024, cilt.1, ss.2, (Özet Bildiri)

Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yönelik Algıları

4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, ss.3-6, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin ‘Matematik Laboratuvarı’ Kavramına Yönelik Algıları

3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)

‘Matematik Laboratuvarı’ Kavramı Üzerine ChatGPT ile Yapılan Bir Sohbete Çok Boyutlu Bir Bakış. Biçim, İçerik ve Anlam

3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, ss.2-5, (Özet Bildiri)

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerini Çözme Sürecine Yakından Bakış

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.917-918, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Lise Matematik Öğretmen Adaylarının ‘Aparatlı Matematik Problemi’ Algıları

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.114, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Lise Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Günlük Yaşamla İlişkili Problemler Üzerine Bir İnceleme

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.116, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Laboratuvarı Kavramına Yönelik Anlamsal Bir Analiz

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, sa.95100, ss.99-100, (Özet Bildiri)

Türkiye'deki Matematik Müzelerine Genel Bir Bakış

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.169, (Özet Bildiri)

The New Type of Problem: Math-Ap-Roblem(s) and an Overview of the Posed Problems by Mathematically Talented Students on These Problems

International Online Conference on Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.128-130, (Özet Bildiri)

BİLSEM Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yaklaşımları

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.66, (Özet Bildiri)

Matematikte Yetenekli Öğrencilerin Aparatlı Matematik Problemlerini Çözme Süreçlerinde Sergilediği Karakteristik Yaklaşımlar

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.112-113, (Özet Bildiri)

Lise Matematik Öğretmen Adaylarınca Kurulan Matematik Problemleri Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.664-665, (Özet Bildiri)

Aparatlı Matematik Problemleri İle Kısa Süreli Deneyim Yaşayan BİLSEM’li Öğrencilerin Görüşleri

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yönelik Çözümleri

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.295, (Özet Bildiri)

Fen Lisesi Öğrencilerinin Geliştirdikleri Görsel İspatların Değerlendirilmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.590-591, (Özet Bildiri)

Fen Lisesi Öğrencilerinin Görsel İspat Geliştirme Sürecinde Yaptıkları Hatalar ve Karşılaştıkları Zorluklar

8th International Conference on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018, ss.227, (Özet Bildiri)

Bir Fen Lisesi Öğrencisinin Görsel İspat Geliştirme Sürecinin İncelenmesi

8th International Conference on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018, ss.228, (Özet Bildiri)

Türkiye’deki Matematik ve Sanat İçerikli Çalışmaların Analizi

International Conference on Research in Education and Science, İzmir, Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.240, (Özet Bildiri)

Yeni Medya ve Eğitim Arakesitinde Eğitimcinin Dijital Çantası (D-BAG)

Eğitimde Gelecek Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Açık Uçlu Sorularla Matematiksel Becerilerin Ölçümü İçin Alternatif Bir Girişim: MATBEG Uygulaması

Eğitimde Gelecek Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Matematiksel Yazma Süreçlerinin Ölçümü: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.475-476, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspatları Yapma Sürecinde Sergilediği Yaklaşımların Balacheff’'in İspat Basamaklarına Göre Analizi

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.473-474, (Özet Bildiri)

Matematik ve Sanat Dersinin Anatomisi ve Matematik Öğretmeni Adaylarının Buna Dair Düşünceleri

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.471-472, (Özet Bildiri)

Türkiye de Ulusal Düzeyde Yayınlanan Gazetelerdeki Matematik İle İlgili Haberler Üzerine Bir İçerik Analizi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama

Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler

3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Lise Matematik Ders Kitaplarındaki Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Kategorik Bir Analiz

XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)

The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed

Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenliği Alan Bilgisi Sınavlarındaki Soruların MATH Taksonomi Çerçevesinde Analizi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.633-637, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Seçilen Konu-Amaç-Uygulama Şekli Bileşenleri Açısından Analizi

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.5-6, (Özet Bildiri)

11. Sınıf Öğrencilerinin İspat Kavrama Testlerine Yönelik Görüşleri

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.147, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Kavrama Testlerine Dayalı İspatlarda Sergilediği Yaklaşımlar

11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Bir Matematik Sınıfındaki Söylemlerin Fonksiyonel İkilik Yaklaşımı Çerçevesinde Analizi

11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.3, (Özet Bildiri)

Matematiği Sanatla İlişkilendiren Bir Ders Tasarlamak Mümkün Müdür? Öğretmen Adaylarının Çalışma Örnekleri

I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2012, sa.402, ss.4, (Özet Bildiri)

Matematikte Yetenekli Olan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sözsüz İspat Oluşturma Yaklaşımları

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.314-315, (Özet Bildiri)

Geometride Çift Sütun İspat Yönteminden Yararlanma: Lisansüstü Öğrencilerinin Yaklaşımları

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.316, (Özet Bildiri)

Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509, (Tam Metin Bildiri)

Matematik öğretmen adaylarının bir ispat yapma etkinliğinde sergiledikleri yaklaşımlardan izlenimler

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Yayınlanmadı)

Bir matematik sınıfının ispat ve ispatlamaya yönelik sözcük dağarcığı ve bu dağarcık çerçevesinde kurulan iletişimin anlambilimsel yapısı

X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.165-166, (Özet Bildiri)

Matematik öğrenme-öğretme sürecinde, ispat kavramına yönelik öğretmen söylemlerinin bazı sosyal-göstergebilimsel karakteristikleri

X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.164-165, (Özet Bildiri)

Matematik öğretmen adaylarının ispat ve ispatlamaya yönelik bazı temel kavramlar üzerine düşünceleri

9. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Yayınlanmadı)

Matematik ve Toplumsal Kültürün Bir Etkileşim Noktası: Kültürel Matematik Oyunları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.241, (Özet Bildiri)

OKS, SBS ve TIMSS Matematik Sorularının 'MATH Taksonomi' Çerçevesinde Analizi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim Matematik Öğretim Programındaki Yeni Bir Alan Model ve Modelleme Üzerine Geniş Açılı Bir Bakış

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

The First Impressions about A Dynamic Mathematics Software (GeoGebra) from the Viewpoints of Preservice and Inservice Mathematics Teachers

Third International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2010, ss.4, (Özet Bildiri)

Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Matematiğe ve onun doğasına ilişkin matematik öğretmen adaylarının metafofik algıları ve zihinsel imajları

Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Yayınlanmadı)

Pragmatik Yaklaşımla Bir Matematik Sınıfındaki İletişim Süreçlerine Odaklanma

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.426, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Yaklaşımlarının İncelenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.349, (Özet Bildiri)

Matematik Derslerinde Yararlanılabilecek Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: Kavram Karikatürü

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, ss.21, (Özet Bildiri)

Cebir Öğrenme Alanında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları Üzerine Bir Literatür Derlemesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, ss.22, (Özet Bildiri)

Metaforlar ve matematik öğretimi

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.391, ss.171-172, (Özet Bildiri)

Matematik eğitiminde yararlanılan yazma aktiviteleri üzerine literatürden genel bir bakış

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.56-57, (Özet Bildiri)

Determining How Students Arrange Their Mathematical Knowledge about the Concept of Proof in the Frame of the Main Components of the Secondary Mathematics Curriculum via Discourse Analysis

Fourth Young European Researchers in Mathematics Education-YERME Summer School, Trabzon, Türkiye, 18 - 24 Ağustos 2008, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

Kavramsal Öğrenme Yaklaşımına Günümüz Öğrenme Araçlarını Kullanarak Örnek Oluşturma Fonksiyon Kavramı

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, cilt.2, ss.627-633, (Tam Metin Bildiri)

Matematik öğretmen adaylarının "matematik ve oyun" dersi çalışma örneklerinin irdelenmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Yayınlanmadı)

Matematik ve oyun etkileşimi

Eğitimde Yeni Yönelimler II, Eğitimde Oyun Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 Mayıs 2005, ss.144-150, (Tam Metin Bildiri)

Ortaöğretimde Limit Kavramının Oluşturulmasına Yönelik Bir Çalışma

Matematik Etkinlikleri, Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2002, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Matematik Aile Rehberi. (Genişletilmiş 2. Baskı)

E&G-Land Akademik Danışmanlık Ltd. Şti., İzmir, 2020

İspatın Sahip Olduğu Roller ve İşlevler

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.113-148, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Görsel (Sözsüz) İspatlar

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.243-274, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Çift Sütun İspat, Akış Diyagramı İle İspat ve Paragraf İspat

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.303-332, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

İspatın Kavranması ve İspat Kavrama Testleri

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-302, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!

Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019

Matematik Aile Rehberi. Çocuğuma Nasıl Destek Olabilirim?

ThinkerMath Eğitim Hizmetleri Anonim Şirketi, İzmir, 2019

Canim Matematik Başlangıç

Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Sti, İstanbul, 2006

Matematik Ateşim 3

Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Şti., İstanbul, 2005

Matematik Ateşim 2

Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Şti., İstanbul, 2005
Metrikler

Yayın

123

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

167

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

525

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

112

Proje

21

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları