SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de ulusal düzeyde yayınlanan gazetelerdeki matematikle ilgili haberler üzerine bir içerik analizi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.47, ss.96-115, 2019 (Hakemli Dergi)
Semantic structure of classroom discourse concerning proof and proving in high school mathematics
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.3, sa.2, ss.343-372, 2017 (Scopus)

Matematik öğretmen adaylarının ispat ve ispatlamaya yönelik tutumlarının belirlenmesi. Bir ölçek geliştirme çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1585-1600, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.39-59, 2014 (Hakemli Dergi)
Matematik derslerinde yararlanılabilecek alternatif bir öğrenme ve değerlendirme aracı: Kavram karikatürü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.313-337, 2013 (Hakemli Dergi)
OKS SBS ve TIMSS matematik sorularının MATH taksonomi çerçevesinde karşılaştırmalı analizi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.423-444, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.103-123, 2010 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğrencilerinin kümeler konusundaki öğrenmelerinin değerlendirilmesi I
Akademik Bakis
, sa.22, 2010 (Hakemli Dergi)
The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2233-2238, 2010 (Hakemli Dergi)
A short view on the relationship of mathematics game from literature context and concept of the educational mathematics game
World Applied Sciences Journal
, cilt.9, sa.3, ss.314-321, 2010 (Hakemli Dergi)
Matematik eğitimi ve dilbilim etkileşimine dayalı bir araştırma ve metodoloji alanı söylem çözümleme
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.1, ss.173-184, 2010 (Hakemli Dergi)
Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2222-2226, 2010 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmen adaylarının analiz dersi akademik başarıları ile matematiksel modelleme yaklaşımları arasındaki ilişki
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.69-70, 2010 (Hakemli Dergi)
Matematiğe yönelik tutumun belirlenmesinde alternatif bir araç: Teşvik edici yazma aktivitesi (TEYA)
Üniversite ve Toplum: Bilim, Eğitim ve Düşünce Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.1-19, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Matematik eğitimi literatüründen yazma aktiviteleri üzerine genel bir bakış
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.2, ss.494-507, 2009 (Hakemli Dergi)
Matematik ve oyun etkileşimi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.75-98, 2008 (Hakemli Dergi)
Karikatürler ve matematik öğretiminde kullanımı
MILLI EGITIM
, sa.170, ss.32-46, 2006 (Scopus)
Matematik öğretmen adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi,
, cilt.14, sa.1, ss.147-160, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yönelik Algıları
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, ss.3-6, (Özet Bildiri)
Lise Matematik Öğretmen Adaylarınca Kurulan Matematik Problemleri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.664-665, (Özet Bildiri)
Türkiye’deki Matematik ve Sanat İçerikli Çalışmaların Analizi
International Conference on Research in Education and Science, İzmir, Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.240, (Özet Bildiri)
Yeni Medya ve Eğitim Arakesitinde Eğitimcinin Dijital Çantası (D-BAG)
Eğitimde Gelecek Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Bölgesel Ya Da Ülke Bazında Matematik Eğitimine Çok Yönlü Katkı Yapacak Bir Eğitim Merkezi (Müze) Tasarımı: MATVARYUM
Eğitimde Gelecek Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Lise Matematik Ders Kitaplarındaki Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Kategorik Bir Analiz
XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)
The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Matematikte Yetenekli Olan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sözsüz İspat Oluşturma Yaklaşımları
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.314-315, (Özet Bildiri)
Geometride Çift Sütun İspat Yönteminden Yararlanma: Lisansüstü Öğrencilerinin Yaklaşımları
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.316, (Özet Bildiri)
Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling
35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509, (Tam Metin Bildiri)
Matematik öğretmen adaylarının bir ispat yapma etkinliğinde sergiledikleri yaklaşımlardan izlenimler
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Yayınlanmadı)
Bir matematik sınıfının ispat ve ispatlamaya yönelik sözcük dağarcığı ve bu dağarcık çerçevesinde kurulan iletişimin anlambilimsel yapısı
X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.165-166, (Özet Bildiri)
Matematik öğrenme-öğretme sürecinde, ispat kavramına yönelik öğretmen söylemlerinin bazı sosyal-göstergebilimsel karakteristikleri
X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.164-165, (Özet Bildiri)
Matematik ve Toplumsal Kültürün Bir Etkileşim Noktası: Kültürel Matematik Oyunları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.241, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim Matematik Öğretim Programındaki Yeni Bir Alan Model ve Modelleme Üzerine Geniş Açılı Bir Bakış
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Yeni İlköğretim Matematik Öğretim Programının Felsefesi Çerçevesinde Geliştirilen Bir Yardımcı İzlence Aracı: Bütünleşik, Öğrenme Kartları (B-ÖK)
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.2, (Özet Bildiri)
The First Impressions about A Dynamic Mathematics Software (GeoGebra) from the Viewpoints of Preservice and Inservice Mathematics Teachers
Third International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2010, ss.4, (Özet Bildiri)
Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

Matematiğe ve onun doğasına ilişkin matematik öğretmen adaylarının metafofik algıları ve zihinsel imajları
Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Yayınlanmadı)
Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmanın Doğası ve Uygulanışına Yönelik Yaklaşımlarının Analizi
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Pragmatik Yaklaşımla Bir Matematik Sınıfındaki İletişim Süreçlerine Odaklanma
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.426, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Yaklaşımlarının İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.349, (Özet Bildiri)
Cebir Öğrenme Alanında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları Üzerine Bir Literatür Derlemesi
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, ss.22, (Özet Bildiri)
Metaforlar ve matematik öğretimi
I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.391, ss.171-172, (Özet Bildiri)
Matematik eğitiminde yararlanılan yazma aktiviteleri üzerine literatürden genel bir bakış
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.56-57, (Özet Bildiri)
Determining How Students Arrange Their Mathematical Knowledge about the Concept of Proof in the Frame of the Main Components of the Secondary Mathematics Curriculum via Discourse Analysis
Fourth Young European Researchers in Mathematics Education-YERME Summer School, Trabzon, Türkiye, 18 - 24 Ağustos 2008, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
Ortaöğretimde Limit Kavramının Oluşturulmasına Yönelik Bir Çalışma
Matematik Etkinlikleri, Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2002, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Matematik Aile Rehberi. (Genişletilmiş 2. Baskı)
E&G-Land Akademik Danışmanlık Ltd. Şti., İzmir, 2020
İspatın Sahip Olduğu Roller ve İşlevler
Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.113-148, 2020

Çift Sütun İspat, Akış Diyagramı İle İspat ve Paragraf İspat
Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.303-332, 2020

Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!
Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019
Matematik Aile Rehberi. Çocuğuma Nasıl Destek Olabilirim?
ThinkerMath Eğitim Hizmetleri Anonim Şirketi, İzmir, 2019
Aparatlı Matematik Problemleri-I. Matematiksel Düşünme Becerisinin Gelişimini Destekleme. Öğrenci Çalışma Kitabı.
E AND G LAND AKADEMİK DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ, İzmir, 2019
Aparatlı Matematik Problemleri. Matematiksel Düşünme Becerisinin Gelişimini Destekleme. Aile ve Eğitmen Kılavuzu.
E AND G LAND AKADEMİK DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ, İzmir, 2019
Canim Matematik Başlangıç
Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Sti, İstanbul, 2006
Matematik Ateşim 3
Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Şti., İstanbul, 2005
Matematik Ateşim 2
Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Şti., İstanbul, 2005
Metrikler