Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yönelik Algıları

4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, ss.3-6

Matematik Öğretmenlerinin ‘Matematik Laboratuvarı’ Kavramına Yönelik Algıları

3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, ss.1-3

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerini Çözme Sürecine Yakından Bakış

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.917-918

Lise Matematik Öğretmen Adaylarının ‘Aparatlı Matematik Problemi’ Algıları

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.114

Lise Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Günlük Yaşamla İlişkili Problemler Üzerine Bir İnceleme

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.116 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Laboratuvarı Kavramına Yönelik Anlamsal Bir Analiz

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, sa.95100, ss.99-100

Türkiye'deki Matematik Müzelerine Genel Bir Bakış

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.169

The New Type of Problem: Math-Ap-Roblem(s) and an Overview of the Posed Problems by Mathematically Talented Students on These Problems

International Online Conference on Mathematics Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.128-130

Aparatlı Matematik Problemleri İle Kısa Süreli Deneyim Yaşayan BİLSEM’li Öğrencilerin Görüşleri

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.117-118

Ortaokul Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yönelik Çözümleri

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.295

Lise Matematik Öğretmen Adaylarınca Kurulan Matematik Problemleri Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.664-665

Fen Lisesi Öğrencilerinin Geliştirdikleri Görsel İspatların Değerlendirilmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.590-591

Matematikte Yetenekli Öğrencilerin Aparatlı Matematik Problemlerini Çözme Süreçlerinde Sergilediği Karakteristik Yaklaşımlar

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.112-113

BİLSEM Öğrencilerinin Aparatlı Matematik Problemlerine Yaklaşımları

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.66

Bir Fen Lisesi Öğrencisinin Görsel İspat Geliştirme Sürecinin İncelenmesi

8th International Conference on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018, ss.228

Fen Lisesi Öğrencilerinin Görsel İspat Geliştirme Sürecinde Yaptıkları Hatalar ve Karşılaştıkları Zorluklar

8th International Conference on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018, ss.227

Türkiye’deki Matematik ve Sanat İçerikli Çalışmaların Analizi

International Conference on Research in Education and Science, İzmir, Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.240

Yeni Medya ve Eğitim Arakesitinde Eğitimcinin Dijital Çantası (D-BAG)

Eğitimde Gelecek Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017

Lise Öğrencilerinin Matematiksel Yazma Süreçlerinin Ölçümü: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.475-476

Matematik ve Sanat Dersinin Anatomisi ve Matematik Öğretmeni Adaylarının Buna Dair Düşünceleri

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.471-472

Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler

3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016

STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama

Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016

Lise Matematik Ders Kitaplarındaki Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Kategorik Bir Analiz

XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.82

Matematik Öğretmenliği Alan Bilgisi Sınavlarındaki Soruların MATH Taksonomi Çerçevesinde Analizi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.633-637

11. Sınıf Öğrencilerinin İspat Kavrama Testlerine Yönelik Görüşleri

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.147

Matematikte Yetenekli Olan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sözsüz İspat Oluşturma Yaklaşımları

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.314-315

Geometride Çift Sütun İspat Yönteminden Yararlanma: Lisansüstü Öğrencilerinin Yaklaşımları

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.316

Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509

Matematik öğretmen adaylarının bir ispat yapma etkinliğinde sergiledikleri yaklaşımlardan izlenimler

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011

OKS, SBS ve TIMSS Matematik Sorularının 'MATH Taksonomi' Çerçevesinde Analizi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98

Matematik ve Toplumsal Kültürün Bir Etkileşim Noktası: Kültürel Matematik Oyunları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.241

Ortaöğretim Matematik Öğretim Programındaki Yeni Bir Alan Model ve Modelleme Üzerine Geniş Açılı Bir Bakış

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1

The First Impressions about A Dynamic Mathematics Software (GeoGebra) from the Viewpoints of Preservice and Inservice Mathematics Teachers

Third International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2010, ss.4

Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238 identifier identifier

Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226 identifier identifier

Pragmatik Yaklaşımla Bir Matematik Sınıfındaki İletişim Süreçlerine Odaklanma

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.426

Matematik Derslerinde Yararlanılabilecek Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: Kavram Karikatürü

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, ss.21

Cebir Öğrenme Alanında Karşılaşılan Kavram Yanılgıları Üzerine Bir Literatür Derlemesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, ss.22

Metaforlar ve matematik öğretimi

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.391, ss.171-172

Kavramsal Öğrenme Yaklaşımına Günümüz Öğrenme Araçlarını Kullanarak Örnek Oluşturma Fonksiyon Kavramı

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, cilt.2, ss.627-633

Matematik ve oyun etkileşimi

Eğitimde Yeni Yönelimler II, Eğitimde Oyun Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 Mayıs 2005, ss.144-150

Ortaöğretimde Limit Kavramının Oluşturulmasına Yönelik Bir Çalışma

Matematik Etkinlikleri, Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2002, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematik Aile Rehberi. (Genişletilmiş 2. Baskı)

E&G-Land Akademik Danışmanlık Ltd. Şti., İzmir, 2020

İspatın Sahip Olduğu Roller ve İşlevler

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.113-148, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Görsel (Sözsüz) İspatlar

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.243-274, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Çift Sütun İspat, Akış Diyagramı İle İspat ve Paragraf İspat

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.303-332, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

İspatın Kavranması ve İspat Kavrama Testleri

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Uğurel, Işıkhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-302, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!

Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019

Matematik Aile Rehberi. Çocuğuma Nasıl Destek Olabilirim?

ThinkerMath Eğitim Hizmetleri Anonim Şirketi, İzmir, 2019

Canim Matematik Başlangıç

Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Sti, İstanbul, 2006

Matematik Ateşim 3

Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Şti., İstanbul, 2005

Matematik Ateşim 2

Arkadaş Yayın Dağ. Matbaa Paz. Tic. Ltd. Şti., İstanbul, 2005

Metrikler

Yayın

119

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks(Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

3

Proje

21

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları