Desteklenen Projeler
-
2023 - 2023 Üstün Yetenekli Öğrencilerin Doğada Matematik Arayışı: Farklılaştırılmış Eğitim
-
2021 - 2021 Matematik Eğitiminde İspat Uygulamaları
-
2021 - 2021 Bilim Teknoloji İle Torbalı'Da Buluşuyor
-
2021 - 2021 Matematik Eğitiminin Temellerini Kitaplarla Atalım
-
2021 - 2021 Özel Yetenekli Çocukların Eğitiminde Disiplinler Arası Yaklaşımlar
-
2021 - 2021 Ortaokul Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Çalıştayı (AYMAGEÇ)
-
2017 - 2021 Lise Matematik Konularina Yönelik Kavram Karikatürlerinin Üretilmesini, Uyarlanmasını, Uygulanmasını ve Değerlendirilmesini Sağlayan Bir Mobil Uygulamanın Geliştirimesi ve Kullanıcı Deneyimlerinin Analizi
-
2020 - 2020 Eğitimde İleri Metodoloji Uygulamaları
-
2018 - 2018 Buca Bilim Şenliği, Bilim Herkesin Hakkı
-
2018 - 2018 Farklı Çocuklara Farklı Matematik
-
2018 - 2018 Buca Proaktif Öğretmen Eğitim
-
2017 - 2017 Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
-
2017 - 2017 Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
-
2017 - 2017 Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
-
2015 - 2016 Matematik Öğrenme Etkinliklerinin İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Bir Kavramsal Çerçeve Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Uğurel I. (Yürütücü), Yiğit Koyunkaya M., Tataroğlu Taşdan B.
-
2013 - 2013 Samsun Matematik Uygulamaları Yaz Kampı
-
2012 - 2013 Matematik Öğrenme Etkinliği Geliştirmede Öğretmen Adaylarının Yaklaşımları
-
2011 - 2012 Matematik Öğretmen Adaylarının Çift Sütun İspat Yöntemine Yönelik Görüşleri ve Bu Yönteme Dayalı İspatlama Süreçlerinin Analizi
-
2011 - 2011 Matematik Öğretmen Adaylarının Soyut Matematik Dersindeki Bilgilerinin MATH TAKSONOMİ Çerçevesinde Analizi
-
2009 - 2010 Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Tutumları İle İspatlama Becerileri Arasındaki İlişki
-
2009 - 2010 Bir Matematik Sınıfındaki Yazma Aktivitelerine Dayalı Öğretim Uygulamasının Değerlendirilmesi