Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Eğitim Bilgileri
1999 - 2004
1999 - 2004Doktora
Ohio State University, Eğitim, Amerika Birleşik Devletleri
1996 - 1999
1996 - 1999Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans Çift Anadal
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHER PERCEPTIONS OF THEIR PROFESSIONAL TEACHING ENVIRONMENT RELATED TO GRADE LEVEL AND URBAN SUBURBAN CONTEXTS
Ohio State University, Eğitim
1999
1999Yüksek Lisans
Synthesis of silican-germanium by high dose germanium ion implantation into silican
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorProf.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2011 - 2016
2011 - 2016Doç.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2010 - 2011
2010 - 2011Yrd.Doç.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2005 - 2007
2005 - 2007Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2002 - 2004
2002 - 2004Araştırma Görevlisi
The Ohio State University, College Of Education, School Of Teaching And Learning
1996 - 1999
1996 - 1999Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2018
2015 - 2018Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmen adaylarına yönelik fen öğretimi öz yeterlik inancı ölçeği geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Şahin M. (Danışman)
S.ALTINCELEP(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmen adaylarının fizik ile ilgili öz-yeterlik ve bilimsel epistemolojik inançları arasındaki ilişkinin araştırılması
Şahin M. (Danışman)
C.MELİSA(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Ortaokul Fen Bilimleri derslerine FeteMM aktiviteleri entegre edilmesi: Öğrencilerin FeteMM ilgilerine, tutumlarına ve kariyer hedeflerine etkisi
ŞAHİN M. (Danışman)
S.ESLEK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Fen Bilimleri öğretmen adaylarının sosyal duygusal zekâları ve fen öğretimi öz yeterlik inançları arasındaki ilişkinin araştırılması
Şahin M. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çalışma alışkanlıkları, akademik başarıları ve demografik özellikleri arasındaki ilişkinin araştırılması
ŞAHİN M. (Danışman)
E.ÇELENAY(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Lise öğrencilerinin fetemm alanlarına yönelik kariyer tercihlerinin araştırılması: İlgileri, algıları ve tutumları
ŞAHİN M. (Danışman)
H.KIRIKTAŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Argümantasyon tabanlı biyoloji laboratuvar dersinin fen bilimleri öğretmen adaylarının argümantasyon oluşturma becerilerine, akademik başarılarına ve biyoloji laboratuvar dersine yönelik tutumlarına etkisi
ŞAHİN M. (Danışman)
İ.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Duyuşsal öğrenme temelli öğretim uygulamalarının öğrencilerin fen bilimleri dersi motivasyonu, kaygısı ve başarısına etkisi
ŞAHİN M. (Danışman)
Ş.KILBAŞ(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Sorgulamaya dayalı fizik deneylerinin fen bilimleri öğretmen adaylarının sorgulamaya dayalı fen öğretimi özyeterliklerine, kavramsal anlamalarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
ŞAHİN M. (Danışman)
B.GÜLER(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmen ve öğrencilerinin proje hazırlama konusundaki bilgi ve becerilerinin araştırılması: Bu Benim Eserim proje çalışması
ŞAHİN M. (Danışman)
S.ESLEK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
7. sınıf temel astronomi kavramlarının etkin öğretimine yönelik bir eylem araştırması
ŞAHİN M. (Danışman)
E.YILMAZ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Sorgulamaya dayalı mesleki gelişim etkinliklerinin ilköğretim Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin bilimsel süreç becerilerine, öz-yeterlik ve sorgulamaya dayalı öğretime ilişkin inançlarına etkisi
ŞAHİN M. (Danışman)
M.KOCAGÜL(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen ve teknoloji öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına ve özdüzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
ŞAHİN M. (Danışman)
B.GÜLER(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2015
2015Teachers' perceptions related to characteristics of a professional environment for teaching
ŞAHİN M., White A. L.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education , cilt.11, sa.3, ss.559-575, 2015 (SSCI)
2014
2014THE RELATIONSHIP BETWEEN PRE-SERVICE TEACHERS' PHYSICS ANXIETY AND DEMOGRAPHIC VARIABLES
ŞAHİN M.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION , cilt.13, sa.2, ss.201-215, 2014 (SSCI)
2011
2011Investigation of Prospective Teachers' Approaches to Learning in Biology and Ecology
Usak M., ERDOĞAN M., İNAN H. Z., Kubiatko M., ŞAHİN M.
NEW EDUCATIONAL REVIEW , cilt.23, sa.1, ss.283-294, 2011 (SSCI)
2011
2011The Effects of Learning Strategy Instruction on Achievement, Attitude, and Achievement Motivation in a Physics Course
SEZGİN SELÇUK G., ŞAHİN M., Acikgoz K. U.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION , cilt.41, sa.1, ss.39-62, 2011 (SSCI)
2010
2010Can We Make Definite Categorization of Student Attitudes? A Rough Set Approach to Investigate Students' Implicit Attitudinal Typologies Toward Living Things
NARLI S., Yorek N., ŞAHİN M., Usak M.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY , cilt.19, sa.5, ss.456-469, 2010 (SCI-Expanded)
2010
2010Effects of Problem-Based Learning on University Students' Epistemological Beliefs About Physics and Physics Learning and Conceptual Understanding of Newtonian Mechanics
ŞAHİN M.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY , cilt.19, sa.3, ss.266-275, 2010 (SCI-Expanded)
2010
2010Students' representations of the cell concept from 6 to 11 grades: Persistence of the "fried-egg model"
Yorek N., ŞAHİN M., Ugulu I.
INTERNATIONAL JOURNAL OF THE PHYSICAL SCIENCES , cilt.5, sa.1, ss.15-24, 2010 (SCI-Expanded)
2009
2009A comparison of problem-based learning and traditional lecture students' expectations and course grades in an introductory physics classroom
ŞAHİN M., Yorek N.
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS , cilt.4, sa.8, ss.753-762, 2009 (SCI-Expanded)
2009
2009Exploring university students' expectations and beliefs about physics and physics learning in a problem-based learning context
ŞAHİN M.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education , cilt.5, sa.4, ss.321-333, 2009 (SCI-Expanded)
2009
2009Are animals 'more alive' than plants? Animistic-anthropocentric construction of life concept
Yorek N., ŞAHİN M., AYDIN H.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education , cilt.5, sa.4, ss.369-378, 2009 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarına Yönelik Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnancı Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Şahin M., Altıncelep S.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.13, sa.2, ss.1290-1313, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021EFFECTS OF POE ON PRE-SCHOOL STUDENTS’ CRITICAL THINKING AND POE SKILLS
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M.
International Online Journal of Primary Education , cilt.10, sa.2, ss.492-509, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Pedagojik Gelişim Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Şahin M., Çelenay E.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , cilt.10, sa.1, ss.34-52, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
2019Using Inquiry-Based Experiments to Improve Pre-Service Science Teachers’ Science Process Skills
GÜLER B., ŞAHİN M.
International Journal of Progressive Education , cilt.15, sa.5, ss.1-18, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Lise Öğrencilerinin STEM Alanlarına Yönelik Kariyer İlgileri ve Tutumlarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M.
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.55-77, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018The Inquiry-Based Learning” From the View of Pre-Service Science Teachers
GÜLER B., ŞAHİN M., ALAN T.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.5, ss.1561-1569, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018“The Inquiry-Based Learning” From Pre-Service Science Teachers’ Perspective
GÜLER B., ŞAHİN M.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.5, ss.1561-1569, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018A new approach to determine the density of liquids and solids without measuring mass and volume: Introducing the solidensimeter
Kiriktaş H., ŞAHİN M., ESLEK S., Kiriktaş I.
Physics Education , cilt.53, sa.3, 2018 (Scopus)
2017
2017Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının ”Elektrik Ve Manyetizma” Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi
GÜLER B., ŞAHİN M.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.44, ss.179-193, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Inquiry-based professional development practices for science teachers
Kocagül Sağlam M., ŞAHİN M.
Journal of Turkish Science Education , cilt.14, sa.4, ss.66-76, 2017 (Scopus)
2016
2016THE BELIEFS ABOUT INQUIRY BASED SCIENCE TEACHING SCALE VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
KOCAGÜL SAĞLAM M., ŞAHİN M.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.14, ss.1-20, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Fen Öğretiminde Karma Öğrenme Öz yeterlik İnancı ve Teknolojiye Yönelik Tutuma Etkisi
GÜLER B., ŞAHİN M.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.908-923, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Effects of computer-assisted instruction with conceptual change texts on removing the misconceptions of radioactivity
Yumuşak A., Maraş I., ŞAHİN M.
Journal for the Education of Gifted Young Scientists , cilt.3, sa.2, ss.23-50, 2015 (Scopus)
2015
2015The Effect of Blended Learning Method on Preservice Elementary Science Teachers' Attitudes Toward Technology, Self-Regulation And Science Process Skills
GÜLER B., ŞAHİN M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.108-127, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
GÜLER B., ŞAHİN M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.108-127, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015International journal of environmental & science education, 2015, 10(2), 183-200
ŞAHİN M., ÇALIŞKAN S., DİLEK U.
International Journal of Environmental and Science Education , cilt.10, sa.2, ss.183-200, 2015 (Scopus)
2015
2015Development and validation of the physics anxiety rating scale
ŞAHİN M., ÇALIŞKAN S., DİLEK U.
International Journal of Environmental Science Education , cilt.10, sa.2, ss.183-200, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Güneş sistemi ve uzay konularına yönelik kavram yanılgılarının günlük yaşama etkisi üzerine öğretmen görüşleri
Yılmaz E., Türkoguz S., Şahin M.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, ss.37-44, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Investigating accommodation using eyes and lenses
DİLEK U., ŞAHİN M.
Physics Education , cilt.48, sa.2, ss.194-198, 2013 (Scopus)
2013
2013A Comparison of Achievement in Problem Based Strategic and Traditional Learning Classes in Physics
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., ŞAHİN M.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.4, sa.1, ss.154-164, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kütüphane Kullanma Alışkanlıklarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Canbulat T., Kula Ünver S., Şahin M., Tamtürk M., Eskicioğlu A. P.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.32, ss.157-168, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
2010The impact of problem-based learning on engineering students' beliefs about physics and conceptual understanding of energy and momentum
ŞAHİN M.
European Journal of Engineering Education , cilt.35, sa.5, ss.519-537, 2010 (Scopus)
2009
2009Correlations of students' grades, expectations, epistemological beliefs and demographics in a problem-based introductory physics course
ŞAHİN M.
International Journal of Environmental and Science Education , cilt.4, sa.2, ss.169-184, 2009 (Scopus)
2009
2009Teaching science to visually impaired students A small scale qualitative study
ŞAHİN M., YÖREK N.
US-China Education Review , cilt.6, sa.4, ss.19-26, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009PHYSICS STUDENT TEACHERS ATTITUDES TOWARDS PROBLEM SOLVING EFFECTS OF GENDER ACHIEVEMENT AND GRADE LEVEL
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., ŞAHİN M., EROL M.
Balkan Physics Letters , 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008Probleme Dayalı Öğrenme ve Öğretmen Eğitimi
SEZGİN SELÇUK G., ŞAHİN M.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, ss.12-19, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007The importance of efficiency in active learning
ŞAHİN M.
TUSED ( Journal of Turkish Science Education) , cilt.4, sa.2, ss.61-74, 2007 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023Ortaokul Öğrencilerinin Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumları İle Anne-Babalarının Çevre Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Şahin M., Gönce S., Ürker A. C., Şen B.
1. Uluslararası Uludağ Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 15 - 16 Temmuz 2023, cilt.1, ss.254-256
2023
2023Ay Gök Cismine Ait Kavram Yanılgısı Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Şahin M., Türkoguz S., Güngördü B. K.
2. Eğitim Bilimleri Öğrenci Kongresi, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 5 - 06 Haziran 2023, cilt.1, ss.331-340
2019
2019Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akran Değerlendirmesine İlişkin Görüşleri
ŞAHİN M., ÇELENAY E., ALTINCELEP S.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.2330-2340
2019
2019Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarına Yönelik Yeni Bir Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnancı Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ALTINCELEP S., ŞAHİN M., ÇELENAY E.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.697-708
2019
2019Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çalışma Alışkanlıkları, Akademik Başarıları ve Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkilerin Araştırılması
ÇELENAY E., ŞAHİN M., ALTINCELEP S.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.2151-2164
2019
2019Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Kaygıları ve Öz-Yeterliklerinin Araştırılması
ŞAHİN M., DURDURAN B., ELEKÇİOĞLU F.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.2174-2184
2018
2018LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FeTeMM ALANLARINA YÖNELİK KARİYER TERCİHLERİNİNARAŞTIRILMASI: İLGİLERİ, ALGILARI VE TUTUMLARI
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M.
ASEAD IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.30-31
2018
2018ARGÜMANTASYONA DAYALI FEN ETKİNLİKLERİNİN ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNİNELEŞTİREL DÜŞÜNME VE TGA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M., KIRIKTAŞ İ., Gezerkır Ş.
ASEAD IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.29-30
2018
2018Rehberli Sorgulamanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
GÜLER B., ŞAHİN M.
IV. International Congress on Political, Economic and Social Studies, 28 - 30 Haziran 2018
2018
2018Öğretmen Adaylarının Fizik Kavram Yanılgılarının İncelenmesi: Elektrik ve Manyetizma Örneği
GÜLER B., ŞAHİN M.
IV. International Congress on Political, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018
2018
2018FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ALGI veSTEM KARİYER İLGİ ÖLÇEKLERİNE GÖRE KARİYERYÖNELİMLERİNİN ARAŞTIRILMASI
ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H., Altıncelep S., Celenay E.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.178-179
2018
2018FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMALGILARININ FOTOĞRAF ANALİZİ İLE ARAŞTIRILMASI
ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S., Celenay E., Altıncelep S.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.179
2018
2018TEKNOLOJİ DESTEKLİ FEN LABORATUVARUYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNE ETKİSİNİN NİTEL ANALİZ YOLUYLAİNCELENMESİ
ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S., celenay e., Altıncelep s.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.169-170
2018
2018MİKRO ÖĞRETİM İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN ASTRONOMİDERSİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININASTRONOMİYE YÖNELİK TUTUMLARINA VE DERSBAŞARILARINA ETKİSİ
ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H., Altıncelep S., Celenay E.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.170-171
2017
2017THE EFFECT OF DESIGN-BASED FETEMM ACTIVITIES ONPRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ INTEGRATED FETEMM TEACHING TENDENCIES AND FETEMM ATTITUDES
ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.352-353
2017
2017Investigatoin Students of Mental Models And Metaphors Twords Atomic Concept
KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ŞAHİN M.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.350-351
2017
2017Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının ”Elektrik Ve Manyetizma” Konusunda Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi
GÜLER B., ŞAHİN M.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
2017
2017Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Alanlarının Entegrasyonu Hakkındaki Görüşlerinin Araştırılması
ESLEK S., ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., KAYALAR A.
7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.252-253
2017
2017Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Entegrasyonuna Yönelik Becerilerinin Araştırılması
ESLEK S., ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., KAYALAR A.
7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.250-251
2016
2016Fen Bilgisi Öğretmen Ve Öğrencilerinin Proje Hazırlama Konusundaki Bilgi Ve Becerilerinin Araştırılması Bu Benim Eserim Proje Çalışması
ESLEK S., ŞAHİN M.
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
2016Ortaokul Öğrencilerinin Ve Öğretmenlerin Sokakta Yapılan Bilim Hakkındaki Görüşleri Tübitak 4007 Bilim Sokakta Projesi
ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H.
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
2016Öğretmen Adaylarının Pedagojik Gelişimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H., ÖZTÜRK İ., KILBAŞ Ş.
3. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
2016Teknoloji Destekli Fen Öğretimi Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Tpab Öz Güvenlerine Ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerine Etkisi
ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S.
8. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
2016
2016Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının ve Öz Yeterliklerinin Araştırılması
ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ÖZTÜRK İ.
8. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
2015
2015The opinions of science teacher candidates towards inquiry based physics experiments
GÜLER B., ŞAHİN M.
International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015
2015
2015Fen bilgisi öğretmen adaylarının penceresinden sorgulamaya dayalı öğrenme
GÜLER B., ŞAHİN M.
VII. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015
2015
2015Sorgulama Dayalı Fen Öğretimi Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ve İnançlarına Etkisi
ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., KOCAGÜL M., ESLEK S.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015
2015
2015Karma öğrenme yönteminin fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarına ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisi
GÜLER B., ŞAHİN M.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
2015
2015Bir Fen Bilgisi Öğretmeninin Laboratuvar Bilgi Ve Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M., ESLEK S., KAPLAN M.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015
2014
2014Öğretmenlerin Alternatif Ölçme – Değerlendirme Yaklaşımına Yönelik Görüşleri: Eylem Araştırması
Kaçar S., TEKİN DEDE A., ŞAHİN M.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2013
2013Epistemological Beliefs of Biology Students toward BiologyLearning
ESLEK S., ŞAHİN M., UŞAK M., DİLEK U., GÜLER B.
2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013
2013
2013An investigation of university students’xx anxiety in physics courses
DİLEK U., ŞAHİN M., GÜLER B., ESLEK S.
2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013
2013
2013An Investigation of University Students Anxiety in Physics Courses
DİLEK U., ŞAHİN M., GÜLER B., ESLEK S.
2ndWorld Conference on New Trends in Science Education, Cracow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013
2013
2013A Study to Investigate Preservice Teachers Affective Statesin Physics Courses
GÜLER B., ŞAHİN M., ESLEK S., KOCAGÜL SAĞLAM M.
2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013
2010
2010Öğrencileri Tutumlarına Göre Kesin ve Belirli Gruplara Ayırabilir miyiz?Kaba Kümeler Teorisi (Rough Sets) ile Canlılara Karşı Örtük Tutumların Gösterilmesi
NARLI S., Yörek N., ŞAHİN M.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020STEM KARİYER FARKINDALIK ETKİNLİKLERİNİNLİSE ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYER YÖNELİMLERİNE,İLGİLERİNE, ALGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M.
EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE yayınları, Cetinje-Montenegro, ss.77-97, 2020
2020
2020LİSE ÖĞRENCİLERİNİN STEM ALANLARINA YÖNELİKKARİYER YÖNELİMLERİ: İLGİLERİ, ALGILARI VETUTUMLARI
KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M.
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya Gür, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.31-86, 2020
2016
2016Fen Bilimleri 6. Sınıf
KOCA A., KAYA O. N., TÜYSÜZ C., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZSEVGEÇ T., SELVİ M., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2016
2016
2016İlkokul Fen Bilimleri 3 Sınıf
KAYA O. N., KOCA A., ÜNSAL Y., TÜYSÜZ C., ÖZSEVGEÇ T., YÜRÜMEZOĞLU K., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2016
2016
2016FEN BİLİMLERİ 6 SINIF
KOCA A., KAYA O. N., TÜYSÜZ C., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZSEVGEÇ T., SELVİ M., et al.
MİLLİ EĞİTİM BASIMEVİ, Ankara, 2016
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023Ortaokul Öğrencilerinin Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumları İle Anne-Babalarının Çevre Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin incelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Şahin M., Gönce S.(Yürütücü), Ürker A. C., Şen B.
2014 - 2016
2014 - 2016Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğrencilerinin Proje Hazırlama Konusundaki Bilgi ve Becerilerinin Araştırılması Bu Benim Eserim Proje Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ŞAHİN M. (Yürütücü)
2013 - 2016
2013 - 2016Karma Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançlarına ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ŞAHİN M. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 2015Bilim Sokakta
TÜBİTAK Projesi
Şahin M. (Yürütücü), Türkoguz S., Akpınar E., Cantürk Günhan B.
2014 - 2015
2014 - 2015Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğrencilerinin Proje Hazırlama Konusundaki Bilgi ve Becerilerinin Araştırılması: "Bu Benim Eserim" Proje Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ŞAHİN M. (Yürütücü)
2012 - 2013
2012 - 2013Sorgulamaya Dayalı Mesleki Gelişim Etkinliklerinin İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Bilimsel Süreç Becerilerine, Öz-yeterlik ve Sorgulamaya Dayalı Öğretime İlişkin İnançlarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ŞAHİN M. (Yürütücü)
Bilimsel Hakemlikler
Nisan 2021
Nisan 2021INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2017
Kasım 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2017
Ağustos 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2017
Nisan 2017INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2016
Temmuz 2016INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2016
Mart 2016INSTRUCTIONAL SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Sanatsal Etkinlik
Ekim 2017
Ekim 2017