Prof. Dr. SİBEL YEŞİLDERE İMRE


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: Sibel Yeşildere

Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

24

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

2518

H-İndeks (Scholar)

24

Atıf (TrDizin)

160

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

1210

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

315

Toplam Atıf Sayısı

1709

Proje

7

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Sibel Yeşildere İmre, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Programından 2000 yılında mezun oldu. 2000-2002 yılları arasında Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı Karaburun İlköğretim Okulunda matematik öğretmenliği yaptı. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde 2003 yılında ilköğretim matematik eğitimi yüksek lisans programından, 2006 yılında ilköğretim matematik eğitimi doktora programından mezun oldu. 2002 yılından itibaren Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eitimi Bölümü, Matematik Eğitimi ana bilim dalında görev yapmaktadır.  Aratırma ilgi alanları arasında matematik öğrenmenin doğası, matematiksel bilginin oluşumu, sosyo-matematiksel normlar ve öretmen yetitirme konuları bulunmaktadır. 

Eğitim Bilgileri

2003 - 2006

2003 - 2006

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2001 - 2003

2001 - 2003

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Farklı matematiksel güce sahip ilköğretim 6,7 ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme ve bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)

2003

2003

Yüksek Lisans

İlköğretim yedinci sınıf matematik konularının öğretiminde Çoklu Zeka Teorisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2013 - 2018

2013 - 2018

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2010 - 2013

2010 - 2013

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2007 - 2010

2007 - 2010

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2002 - 2007

2002 - 2007

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Dekan

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2021 - 2024

2021 - 2024

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2020 - 2023

2020 - 2023

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi

2020 - 2023

2020 - 2023

Dekan Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi

2019 - 2022

2019 - 2022

Fakülte Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Video Kulüp Bağlamında Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi: Dörtgenlere İlişkin Senaryolar

Yeşildere İmre S.

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2025

2025

2. Ortaokul Matematik Öğretmenleri Dijital Çağa Ne Kadar Hazır? TPAB Düzeyleri ve Teknoloji Entegrasyonları Üzerine Sistematik Bir Literatür Taraması

Yeşildere İmre S.

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2025

2025

3. Matematik Öğretiminin Niteliğinin Bir Boyutu Olarak Matematiksel Zenginlik: Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Alan Ölçme Dersleri

Yeşildere İmre S.

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2025

2025

4. Matematik Eğitiminde Video Kulüp Tasarımları

Yeşildere İmre S.

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2025

2025

5. Fark Etmenin Bileşen Temelli Doğası: Matematik Öğretmenlerinin Güçlü Yönleri ve Geliştirmeye Açık Alanları

Yeşildere İmre S., Asil Güzel A.

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2025

2025

6. Okul Öncesi Dönemde Matematiksel Gelişime Odaklanan Akademik Çalışmaların İncelenmesi: Eğilimler ve Gelecek Öngörüleri

Yeşildere İmre S.

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2024

2024

7. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri ve Müdahale Seçimleri

Asil Güzel A., Yeşildere İmre S.

International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül - 21 Ekim 2024, ss.827-829, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

8. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazılı Ve Videolu Öğrenci Çalışmalarında Öğrencilerin Matematiksel Düşünüşleri Fark Etme Becerileri

Asil Güzel A., Yeşildere İmre S.

International Eurasian Conference On Educational & Social Studies 4, Gostivar, Makedonya, 31 Mayıs - 02 Haziran 2024, ss.101-102, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

9. Gerçek Yaşam Problemi Aracılığıyla Cebirsel Akıl Yürütme Sürecinin İncelenmesi

Gergin G., YEŞİLDERE İMRE S.

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.242-251, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

10. Matematik Öğretiminin Niteliğini Belirleyen Çerçevelerin İncelenmesi

Asil Güzel A., Yeşildere İmre S.

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, 23 - 25 Eylül 2022, ss.300-308, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

11. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Açık Uçlu Alan Ölçme Sorularına Verilen Öğrenci Cevaplarını Değerlendirme Yaklaşımları

Asil Güzel A., Güzel M., YEŞİLDERE İMRE S., ÖZMANTAR M. F.

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.316-323, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

12. Öğrencilerin Bilinmeyen Ve Eşitlik Kavramlarına İlişkin Sembol Hisleri

Saltan A., Yeşildere İmre S.

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye,, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2021

2021

13. Problem Çözme Süreci Üstbiliş Etkinlikleriyle Nasıl Desteklenebilir?

Türk A., Yeşildere İmre S.

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

2019

2019

14. 6. Sınıf Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalıkları ile Matematiksel Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi"

Tanır E., Yeşildere İmre S.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2021

2021

15. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilişsel Olarak Zorlayıcılık Bağlamında İncelenmesi

Tokgöz M., Önaldı G., Yeşildere İmre S.

International Science, Education, Art & Technology Symposium, , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2021

2021

16. Şifreleme Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Görüşlerine Etkisi

Bozkurt B., Yeşildere İmre S.

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2021

2021

17. Eşitlik ve Denklem Kavramlarına Yönelik Bilişsel Olarak Zorlayıcı Etkinlik Tasarımları

Tokgöz M., Yeşildere İmre S.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

2021

2021

18. Matematik Eğitiminde Sorgulama Temelli Öğretim: Teoriden Pratiğe

Yeşildere İmre S.

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

19. 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirde Stratejik Akıl Yürütme Süreçleri

Gergin G., Yeşildere İmre S.

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

2019

2019

20. Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarında Problem Çözme Becerisine İlişkin Benimsenen Sosyomatematiksel Normlar

Ökmen E., Bozkurt B., Yeşildere İmre S.

İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

21. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği

Tekin Dede A., Yeşildere İmre S., Akkoç H.

İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2019

2019

22. 6. Sınıf Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalıkları ile Matematiksel Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

TANIR E. N., YEŞİLDERE İMRE S.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

23. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği

TEKİN DEDE A., YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

24. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilişsel Olarak Zorlayıcılık Bağlamında İncelenmesi

TOKGÖZ M., ÖNALDI T., YEŞİLDERE İMRE S.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

25. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerin Niteliği

TEKİN DEDE A., YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H.

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

26. Identity development of novice teachers of mathematics:A longitudinal study

AKKOÇ H., ALAN S., YEŞİLDERE İMRE S.

ERPA International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

27. Identity Development of Novice Teachers of Mathematics: A Longitudinal Study

Akkoç H., Alan S., Yeşildere İmre S.

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2018

2018

28. What do prospective mathematics teachers notice in a lesson on patterns?

AKKOÇ H., GÜLBAĞCI DEDE H., YEŞİLDERE İMRE S., YILMAZ Z., YAZICI B.

9th British Congress of Mathematics Education, Birleşik Krallık, 3 - 06 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Investigation of identity formation of a novice mathematics teacher

YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H.

British Society for research into Learning Mathematics, Londra (Mart, 2017), Birleşik Krallık, 04 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

31. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntü Kavramını Öğretme Bilgileri

Güven G. C., Ayan H., Yeşildere İmre S.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

32. Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Örüntülerini Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi

Akkoç H., Baştürk B. N., Yeşildere İmre S., Yılmaz G.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. Mathematics Teachers' Views About Teaching Generalızation Of Number Patterns

Baştürk B. N., Yeşildere İmre S.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

34. "Becoming a Teacher: The Role of Identity"

Akkoç H., Yeşildere İmre S.

North American Conference on Education 2014, Rhode Island, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

35. Implementation and Teacher Conceptions of Pattern Generalization Tasks

Baştürk B. N., Yeşildere İmre S.

3rd International Eurasian Conference On Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

36. Exploring Prospective Mathematics Teachers? School Placement Induction through Communities of Practice

Akkoç H., Yeşildere İmre S.

,British Society of Research in Mathematics Learning, London, İngiltere, 12 - 15 Mart 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

37. Teachers' Knowledge of Representations for Teaching Adding and Subtracting Fractions

Yılmaz G., Yeşildere İmre S.

3rd International Eurasian Conference On Mathematical Sciences and Applications, Avusturya, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2013

2013

38. Matematik Etkinliklerinin Sınıf İçinde Uygulanma Prensiplerine Kuramsal Bakış

Baştürk B. N., Yeşildere İmre S.

1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2014

2014

39. Examining Professional Identity through Story Telling

Baştürk B. N., Yeşildere İmre S., Balkanlıoğlu M.

British Society of Research in Mathematics Learning, London, İngiltere, 12 - 14 Kasım 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2013

2013

40. Matematik Eğitimi Araştırmalarında Matematiği Öğretme Bilgisinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi

Akkoç H., Yeşildere İmre S.

1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU TRABZON 2013, Trabzon, Türkiye, 22 Haziran 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2013

2013

41. The Dynamics Associated With Classroom Implementation of Mathematical Tasks

Baştürk B. N., Yeşildere İmre S.

the 37th conference of the international group for the psychology of mathematics education,, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2011

2011

42. Elementary mathematics teachers' knowledge of student difficulties in relation to generalising number patterns

Kutluk B., Yeşildere İmre S.

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2011

2011

43. An Action Plan for the Difficulties in Generalising Number Patterns

Aslan R., Yeşildere İmre S.

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2010

2010

45. Sayı Örüntülerinde Cebirsel Genelleme Yapmayı Destekleyen Etkinlik Tasarımları

Aslan R., Yeşildere İmre S.

9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2010

2010

47. Investigating development of pre-service elementary mathematics teachers' pedagogical content knowledge through a school practicum course

AKKOÇ H., YEŞİLDERE İMRE S.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1410-1415, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

48. Algebraic generalization strategies of number patterns used by pre-service elementary mathematics teachers

YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1142-1147, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

49. Investigating Pre-Service Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge Of Number Patterns

Yeşildere İmre S., Akkoç H.

33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

50. Matematiksel Bilginin Oluşturulmasında Araç ve Gereçlerin Kullanımı

Yeşildere İmre S.

8.Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

51. Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerinin Kuralını Bulmaya İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Yeşildere İmre S., Akkoç H.

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

52. Örüntülere İlişkin Öğrenci Güçlükleri ve Çözüm Önerileri

Yeşildere İmre S., Akkoç H.

8. Matematik Sempozyumu , Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

53. Matematik Eğitimi Araştırmalarında Teorik Çerçeve Kullanımı

Yeşildere İmre S.

IV. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

54. INVESTIGATING PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS' PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF NUMBER PATTERNS

YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H.

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.5, ss.401-402, (Tam Metin Bildiri) identifier

2008

2008

55. Matematikte Yaratıcılık

Türnüklü E., Yeşildere İmre S.

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2008

2008

56. Prospective mathematics teachers' practices of technology integration: a case of definite integral

Yeşildere İmre S., Akkoç H.

British Society for Research into Learning Mathematics, London, İngiltere, 10 - 12 Mart 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2008

2008

57. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntüleri İle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Yeşildere İmre S.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2008

2008

58. İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematiksel soyutlama süreçlerinin incelenmesi: Üçgen eşitsizliği örneği.

YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

59. Geometrik Yapıların Oluşturulması Sürecinde Çizim Araçlarının Kullanımı

ERDURAN A., YEŞİLDERE İMRE S.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.250, (Özet Bildiri)

2007

2007

60. Prospective Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge of Definite Integral: The Problem of Limit Process

Akkoç H., Yeşildere İmre S., Özmantar M. F.

British Society for Research into Learning Mathematics,, London, İngiltere, 12 - 14 Kasım 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2006

2006

61. HOW TO ASSESS MATHEMATICAL THINKING?

YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.

30th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, ss.431, (Tam Metin Bildiri) identifier

2002

2002

63. İlköğretim II. Kademede Matematik Konularının Öğretiminde Oyunlar ve Senaryolar

KÖROĞLU H., YEŞİLDERE İMRE S.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 Eylül 2002 - 18 Ocak 2020, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Matematiksel Etkinliklerin Tasarım İlkeleri

YEŞİLDERE İMRE S.

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ETKİNLİKLER VE UYGULAMALARI, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN TUTAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-185, 2020

2018

2018

2. Ortaokul Matematik Öğretim Programlarında Somut Materyal Kullanımı

YEŞİLDERE İMRE S.

Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Özmantar, Mehmet Fatih Akkoç, Hatice Kuşdemir-Kayıran Özyurt Melike, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.331-347, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

3. Somut Materyaller Bağlamında Matematik Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi

YEŞİLDERE İMRE S.

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar Ayşe Öztürk Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, ss.391-404, 2016

2016

2016

4. RBC Soyutlama Teorisi

YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.

Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.459-472, 2016

2011

2011

6. Temel Matematik 2

Olkun S., Yeşildere İmre S.

Maya Akademi, Ankara, 2011

2008

2008

7. "Limit ve Süreklilik Konularında Kavram Yanılgıları ve Çözüm Arayışları

ÖZMANTAR M. F., YEŞİLDERE S.

Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar Erhan Bingölbali Hatice Akkoç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-218, 2008

2007

2007

8. Temel Matematik 1

OLKUN S., YEŞİLDERE S.

Maya Akademi Yayın Dağıtım, Ankara, 2007

Desteklenen Projeler

2025 - 2025

2025 - 2025

İkiz Dönüşümün İzinde; Teknoloji ve Bilim ŞenliğiSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

(Proje Özeti)
Yeşildere İmre S., İdil F. H.(Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Creative Commons License
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.

2013 - 2016

2013 - 2016

Hizmet Öncesi Matematik Öğretmeni Yetiştirmeye Sosyo Kültürel Yaklaşım

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

YEŞİLDERE İMRE S.

2013 - 2014

2013 - 2014

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

YEŞİLDERE İMRE S. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 23

h-indeksi (WOS): 3