Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (9)
5. Becoming a mathematics teacher: the role of professional identity
International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.3, ss.48-59, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Temsil Biçimlerini Kullanarak Matematiksel Genelleme Yapma Becerileri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi (TÜRKBİLMAT)
, cilt.8, sa.1, ss.103-129, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Middle school teachers views and approaches toimplement mathematical tasks
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.3, ss.2125-2137, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Exploring Preservice Mathematics Teachers Perception of Mathematics Teacher through Communities of Practice
Mathematics Teacher Education and Development
, cilt.8, sa.1, ss.37-51, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Pre-Service Mathematics Teachers' Generalization Processes of Visual Patterns
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.30, ss.141-153, 2011 (ESCI, TRDizin)
14. Teachers’ Influence on Integration of Tools into Mathematics Teaching
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.35, sa.6, ss.76-96, 2010 (ESCI)
15. Matematik öğretmen adaylarının sayı örüntülerine ilişkin pedagojik alan bilgilerinin konuya özel stratejiler bağlamında incelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.125-149, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Algebraic generalization strategies of number patterns used by pre service elementary mathematics teachers
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.1142-1147, 2010 (Hakemli Dergi)
22. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel alan dilini kullanma yeterlikleri
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.61-70, 2007 (Hakemli Dergi)
26. Matematik öğretmen adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi,
, cilt.14, sa.1, ss.147-160, 2006 (TRDizin)
27. Problem Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.107-123, 2005 (Hakemli Dergi)
28. Türkiye den bir profil 11 13 yaş grubu matematik öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilim ve becerileri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.167-185, 2005 (Hakemli Dergi)
29. Matematik Öğretiminde Oluşturmacı Değerlendirme
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.0, sa.16, ss.39-49, 2004 (Hakemli Dergi)
31. Müfredat laboratuar okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayar destekli eğitime bakış açıları
Çağdaş Eğitim
, cilt.303, ss.30-36, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
1. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri ve Müdahale Seçimleri
International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül - 21 Ekim 2024, ss.827-829, (Özet Bildiri)
2. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazılı Ve Videolu Öğrenci Çalışmalarında Öğrencilerin Matematiksel Düşünüşleri Fark Etme Becerileri
International Eurasian Conference On Educational & Social Studies 4, Gostivar, Makedonya, 31 Mayıs - 02 Haziran 2024, ss.101-102, (Özet Bildiri)
6. Öğrencilerin Bilinmeyen Ve Eşitlik Kavramlarına İlişkin Sembol Hisleri
International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye,, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)
7. 6. Sınıf Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalıkları ile Matematiksel Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi"
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Özet Bildiri)
8. Şifreleme Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Görüşlerine Etkisi
International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)
9. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilişsel Olarak Zorlayıcılık Bağlamında İncelenmesi
International Science, Education, Art & Technology Symposium, , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)
10. Problem Çözme Süreci Üstbiliş Etkinlikleriyle Nasıl Desteklenebilir?
International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
11. Matematik Eğitiminde Sorgulama Temelli Öğretim: Teoriden Pratiğe
International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)
12. Eşitlik ve Denklem Kavramlarına Yönelik Bilişsel Olarak Zorlayıcı Etkinlik Tasarımları
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
13. 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirde Stratejik Akıl Yürütme Süreçleri
International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
14. Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarında Problem Çözme Becerisine İlişkin Benimsenen Sosyomatematiksel Normlar
İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)
15. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği
İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Özet Bildiri)
16. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilişsel Olarak Zorlayıcılık Bağlamında İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
17. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
18. 6. Sınıf Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalıkları ile Matematiksel Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
19. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerin Niteliği
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. Identity Development of Novice Teachers of Mathematics: A Longitudinal Study
ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1-20, (Özet Bildiri)
22. What do prospective mathematics teachers notice in a lesson on patterns?
9th British Congress of Mathematics Education, Birleşik Krallık, 3 - 06 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. 6. Sınıf Ders Kitaplarında Yer Alan Problem Çözme Çalışmalarının Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programında Öne Çıkan Sosyomatematiksel Normlar Yönünden İncelenmesi
TÜRKBİLMAT 3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntü Kavramını Öğretme Bilgileri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)
26. Exploring Prospective Mathematics Teachers? School Placement Induction through Communities of Practice
,British Society of Research in Mathematics Learning, London, İngiltere, 12 - 15 Mart 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
27. Implementation and Teacher Conceptions of Pattern Generalization Tasks
3rd International Eurasian Conference On Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
28. Mathematics Teachers' Views About Teaching Generalızation Of Number Patterns
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
29. "Becoming a Teacher: The Role of Identity"
North American Conference on Education 2014, Rhode Island, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
30. Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Örüntülerini Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
31. Teachers' Knowledge of Representations for Teaching Adding and Subtracting Fractions
3rd International Eurasian Conference On Mathematical Sciences and Applications, Avusturya, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
32. Examining Professional Identity through Story Telling
British Society of Research in Mathematics Learning, London, İngiltere, 12 - 14 Kasım 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)
33. Matematik Eğitimi Araştırmalarında Matematiği Öğretme Bilgisinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU TRABZON 2013, Trabzon, Türkiye, 22 Haziran 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)
34. Matematik Etkinliklerinin Sınıf İçinde Uygulanma Prensiplerine Kuramsal Bakış
1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)
35. The Dynamics Associated With Classroom Implementation of Mathematical Tasks
the 37th conference of the international group for the psychology of mathematics education,, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)
36. Prospective Elementary Mathematics Teachers' Pattern Generalisation Structures for Figural Patterns
BSRLM, London, İngiltere, 14 - 16 Mart 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
37. An Action Plan for the Difficulties in Generalising Number Patterns
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
38. Elementary mathematics teachers' knowledge of student difficulties in relation to generalising number patterns
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
39. Sayı Örüntülerinde Cebirsel Genelleme Yapmayı Destekleyen Etkinlik Tasarımları
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)
40. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sayı Örüntülerini Genellemeye İlişkin Öğrenci Güçlükleri Bilgileri
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)
43. Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerinin Kuralını Bulmaya İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
44. Investigating Pre-Service Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge Of Number Patterns
33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
45. Matematiksel Bilginin Oluşturulmasında Araç ve Gereçlerin Kullanımı
8.Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
46. Matematik Eğitimi Araştırmalarında Teorik Çerçeve Kullanımı
IV. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
47. Örüntülere İlişkin Öğrenci Güçlükleri ve Çözüm Önerileri
8. Matematik Sempozyumu , Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
49. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntüleri İle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)
50. Matematikte Yaratıcılık
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)
51. Prospective mathematics teachers' practices of technology integration: a case of definite integral
British Society for Research into Learning Mathematics, London, İngiltere, 10 - 12 Mart 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)
52. İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematiksel soyutlama süreçlerinin incelenmesi: Üçgen eşitsizliği örneği.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
53. Geometrik Yapıların Oluşturulması Sürecinde Çizim Araçlarının Kullanımı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.250, (Özet Bildiri)
54. Prospective Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge of Definite Integral: The Problem of Limit Process
British Society for Research into Learning Mathematics,, London, İngiltere, 12 - 14 Kasım 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)
56. EVALUATİON OF RESEARCH METHODS AND DOCTORATİON THESİS İN SCİENCE AND AMTHEMATİCS EDUCATİON İN TURKEY
JURE, İstanbul, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
57. İlköğretim II. Kademede Matematik Konularının Öğretiminde Oyunlar ve Senaryolar
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 Eylül 2002 - 18 Ocak 2020, (Tam Metin Bildiri)
58. İLKÖĞRETİM II. KADEMEDE MATEMATİK KONULARININÖĞRETİMİNDE OYUNLAR VE SENARYOLAR
UFBMEK 5, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Matematiksel Etkinliklerin Tasarım İlkeleri
MATEMATİK EĞİTİMİNDE ETKİNLİKLER VE UYGULAMALARI, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN TUTAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-185, 2020
2. Ortaokul Matematik Öğretim Programlarında Somut Materyal Kullanımı
Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Özmantar, Mehmet Fatih Akkoç, Hatice Kuşdemir-Kayıran Özyurt Melike, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.331-347, 2018
3. Somut Materyaller Bağlamında Matematik Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar Ayşe Öztürk Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, ss.391-404, 2016
4. RBC Soyutlama Teorisi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.459-472, 2016
6. Temel Matematik 2
Maya Akademi, Ankara, 2011
7. "Limit ve Süreklilik Konularında Kavram Yanılgıları ve Çözüm Arayışları
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar Erhan Bingölbali Hatice Akkoç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-218, 2008
8. Temel Matematik 1
Maya Akademi Yayın Dağıtım, Ankara, 2007
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
24
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
2518
H-İndeks (Scholar)
24
Atıf (TrDizin)
160
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
1210
H-İndeks (Sobiad)
15
Atıf (Diğer Toplam)
315
Toplam Atıf Sayısı
1709
Proje
7
Tez Danışmanlığı
11