Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Gerçek Yaşam Problemi Aracılığıyla Cebirsel Akıl Yürütme Sürecinin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.242-251

Matematik Öğretiminin Niteliğini Belirleyen Çerçevelerin İncelenmesi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, 23 - 25 Eylül 2022, ss.300-308

Öğrencilerin Bilinmeyen Ve Eşitlik Kavramlarına İlişkin Sembol Hisleri

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye,, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20

6. Sınıf Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalıkları ile Matematiksel Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi"

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilişsel Olarak Zorlayıcılık Bağlamında İncelenmesi

International Science, Education, Art & Technology Symposium, , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20

Şifreleme Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Görüşlerine Etkisi

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20

Problem Çözme Süreci Üstbiliş Etkinlikleriyle Nasıl Desteklenebilir?

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Eğitiminde Sorgulama Temelli Öğretim: Teoriden Pratiğe

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20 Sürdürülebilir Kalkınma

Eşitlik ve Denklem Kavramlarına Yönelik Bilişsel Olarak Zorlayıcı Etkinlik Tasarımları

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirde Stratejik Akıl Yürütme Süreçleri

International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği

İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20

Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarında Problem Çözme Becerisine İlişkin Benimsenen Sosyomatematiksel Normlar

İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20

Identity development of novice teachers of mathematics:A longitudinal study

ERPA International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018

Identity Development of Novice Teachers of Mathematics: A Longitudinal Study

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1-20

Investigation of identity formation of a novice mathematics teacher

British Society for research into Learning Mathematics, Londra (Mart, 2017), Birleşik Krallık, 04 Mart 2017

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntü Kavramını Öğretme Bilgileri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1-2

Exploring Prospective Mathematics Teachers? School Placement Induction through Communities of Practice

,British Society of Research in Mathematics Learning, London, İngiltere, 12 - 15 Mart 2014, ss.1-2

Implementation and Teacher Conceptions of Pattern Generalization Tasks

3rd International Eurasian Conference On Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.1-2

Mathematics Teachers' Views About Teaching Generalızation Of Number Patterns

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1-2

Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Örüntülerini Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2

"Becoming a Teacher: The Role of Identity"

North American Conference on Education 2014, Rhode Island, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Eylül 2014, ss.1-2

Teachers' Knowledge of Representations for Teaching Adding and Subtracting Fractions

3rd International Eurasian Conference On Mathematical Sciences and Applications, Avusturya, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.1-2

Matematik Etkinliklerinin Sınıf İçinde Uygulanma Prensiplerine Kuramsal Bakış

1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1-2

The Dynamics Associated With Classroom Implementation of Mathematical Tasks

the 37th conference of the international group for the psychology of mathematics education,, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2013, ss.1-2

Matematik Eğitimi Araştırmalarında Matematiği Öğretme Bilgisinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi

1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU TRABZON 2013, Trabzon, Türkiye, 22 Haziran 2013, ss.1-2

Examining Professional Identity through Story Telling

British Society of Research in Mathematics Learning, London, İngiltere, 12 - 14 Kasım 2014, ss.1-2

Elementary mathematics teachers' knowledge of student difficulties in relation to generalising number patterns

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2

An Action Plan for the Difficulties in Generalising Number Patterns

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2

Algebraic generalization strategies of number patterns used by pre-service elementary mathematics teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1142-1147 identifier identifier

Investigating development of pre-service elementary mathematics teachers' pedagogical content knowledge through a school practicum course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1410-1415 identifier identifier

Matematik Eğitimi Araştırmalarında Teorik Çerçeve Kullanımı

IV. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1-2

Investigating Pre-Service Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge Of Number Patterns

33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, ss.1-2

Örüntülere İlişkin Öğrenci Güçlükleri ve Çözüm Önerileri

8. Matematik Sempozyumu , Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1-2

Matematiksel Bilginin Oluşturulmasında Araç ve Gereçlerin Kullanımı

8.Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1-2

INVESTIGATING PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS' PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF NUMBER PATTERNS

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.5, ss.401-402 identifier

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntüleri İle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1-2

Prospective mathematics teachers' practices of technology integration: a case of definite integral

British Society for Research into Learning Mathematics, London, İngiltere, 10 - 12 Mart 2008, ss.1-2

Matematikte Yaratıcılık

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1-2

Geometrik Yapıların Oluşturulması Sürecinde Çizim Araçlarının Kullanımı

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.250

HOW TO ASSESS MATHEMATICAL THINKING?

30th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, ss.431 identifier

İlköğretim II. Kademede Matematik Konularının Öğretiminde Oyunlar ve Senaryolar

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 Eylül 2002 - 18 Ocak 2020

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematiksel Etkinliklerin Tasarım İlkeleri

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ETKİNLİKLER VE UYGULAMALARI, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN TUTAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-185, 2020

Ortaokul Matematik Öğretim Programlarında Somut Materyal Kullanımı

Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Özmantar, Mehmet Fatih Akkoç, Hatice Kuşdemir-Kayıran Özyurt Melike, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.331-347, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Somut Materyaller Bağlamında Matematik Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar Ayşe Öztürk Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, ss.391-404, 2016

RBC Soyutlama Teorisi

Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.459-472, 2016

"Limit ve Süreklilik Konularında Kavram Yanılgıları ve Çözüm Arayışları

Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Mehmet Fatih Özmantar Erhan Bingölbali Hatice Akkoç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-218, 2008

Temel Matematik 1

Maya Akademi Yayın Dağıtım, Ankara, 2007

Metrikler

Yayın

94

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları