-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2018 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2010 Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2007 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Dekan
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2021 - 2024 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2023 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
2020 - 2023 Dekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2022 Fakülte Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
Matematik Öğretmenlerinin Fark Etme Becerileri ve Öğretimlerinin Niteliği: Alan Ölçme Bağlamında Keşfedici Bir Durum Çalışması
Yeşildere İmre S. (Danışman)
A.Asil(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor
-
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Fark Etme Becerilerinin Matematik Öğrenme Fırsatları Çerçevesiyle İncelenmesi
Yeşildere İmre S. (Danışman)
E.Nur(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor
-
Şifreleme etkinliklerinin 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel problem çözmeye yönelik görüşlerine ve tutumlarına etkisi
Yeşildere İmre S. (Danışman)
-
8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirde Stratejik Akıl Yürütme Süreçlerinin İncelenmesi
Yeşildere İmre S. (Danışman)
-
Bilişsel Olarak Zorlayıcı Etkinlikler Yoluyla 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütmelerinin Geliştirilmesi
Yeşildere İmre S. (Danışman)
-
ÜSTBİLİŞSEL ÖĞRETİMİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİR PROBLEMLERİNİ ÇÖZMEYE YÖNELİK BAŞARILARINA, TUTUMLARINA VE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA ETKİSİ
Yeşildere İmre S. (Danışman)
-
Sosyo-matematiksel normlarla desteklenmiş sorgulama temelli öğretimin öğrencilerin cebirsel düşünme süreçlerine etkisi
Yeşildere İmre S. (Danışman)
-
6.sınıf öğrencilerinin üstbiliş farkındalıkları ile matematiksel problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
YEŞİLDERE İMRE S. (Danışman)
-
Ortaokul Matematik öğretmenlerinin çoklu temsilleri kullanarak kesirlerle toplama ve çıkarma işlemlerini öğretme yaklaşımlarının incelenmesi
YEŞİLDERE İMRE S. (Danışman)
-
Örüntü kavramına ilişkin öğrenci güçlüklerini gidermeye yönelik bir ders tasarımı
YEŞİLDERE İMRE S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenlerinin örüntü kavramına ilişkin öğrenci güçlükleri bilgilerinin incelenmesi
YEŞİLDERE İMRE S. (Danışman)