-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2022 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2001 Yrd. Doç. Dr.
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Merkez Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2001 Bölüm Başkanı
Balıkesir Üniversitesi
-
Doktora
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ YÖNTEMLERİ
Tez Çalışması
Uzmanlık Alanı Dersi
Uzmanlık Alanı
-
Yüksek Lisans
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE NİTEL UYGULAMALAR
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Çalışması
Türkçe Öğretiminde Sözlük ve Terminoloji
-
Lisans
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
TÜRK HALK EDEBİYATI II
SEMİNER
OKUL DENEYİMİ II
OKUL DENEYİMİ
TEZ ÇALIŞMASI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ YÖNTEMLERİ
TÜRK HALK EDEBİYATI I
UZMANLIK ALANI DERSİ
HALK EDEBİYATI NESİR İNCELEMELERİ
HALK EDEBİYATI ŞİİR İNCELEMELERİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ
Halkbilim
Türk Halk Edebiyatı
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Anlama Teknikleri I:Okuma Eğitimi
SÖZLÜ ANLATIM
SEÇMELİ X (TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YENİ YÖNT.)
-
Şermin Yaşar'ın çocuk kitaplarının duyarlık eğitimi bağlamında incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
19.yüzyıl halk şiirinin değerler eğitimi bağlamında incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ülkü Ayvaz'ın çocuklar için tiyatro oyunlarının eğitsel ve göstergebilimsel çözümlemesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygılarının nedenlerinin belirlenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Dile ve dil bilgisine yönelik metaforlar
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ömer Seyfettin öykülerinde değerler eğitimi
Akkaya N. (Danışman)
-
Bulgaristan Türk Çocuk Edebiyatında Filiz Gazetesi ve Bu Gazetedeki Edebi Ürünler Üzerine Bir İnceleme
Akkaya N. (Danışman)
D.TERCAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Aytül Akal'ın romanlarında çocuk gerçekliği
Akkaya N. (Danışman)
-
Eğitimde çok kültürlülük araştırmaları üzerine bir araştırma
Akkaya N. (Danışman)
-
ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE (P4C) BAĞLAMINDA CARTOON NETWORK ÇİZGİ FİLMLERİNİN İNCELENMESİ
AKKAYA N. (Danışman)
-
Çocuk Edebiyatında Etkili İletişim
AKKAYA N. (Danışman)
-
Çeviri Çocuk Kitaplarında Yer Alan Eğitsel İletiler
AKKAYA N. (Danışman)
-
Deyim ve Atasözlerinin Öğretiminde Kullanılan İki Boyutlu ve Üç Boyutlu Materyallerin İncelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Planlama ve yazma stratejileri öğretiminin planlama ve yazma başarısına, yazma özyeterliğine ve yazma kaygısına etkisi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Çocuk edebiyatında değerler
AKKAYA N. (Danışman)
-
Mavisel Yener'in öykü ve romanlarındaki çok kültürlülük öğelerinin incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının duygusal zekâ düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki
AKKAYA N. (Danışman)
-
Türkçe ders kitaplarındaki şiirlerin değerler bakımından incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
İkidilli ortaokul öğrencilerinin konuşma-dinleme becerilerine ilişkin öz yeterlikleri ve türkçe dersinde karşılaştıkları sorunlar
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ortaokul Türkçe ders kitaplarında yer alan edebi metinlerin şiddet öğeleri yönünden incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ortaokul Türkçe ders kitaplarının sözlü iletişim becerilerini geliştirme açısından değerlendirilmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Analitik yazma ve değerlendirmenin 6. sınıf öğrencilerinin yazma tutumu ve yazma başarısına etkisi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Okuma stratejilerinin 7. sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlığı kazanmasına, okuma tutumuna ve okuduğunu anlama becerisine etkisi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde Türk masallarından yararlanılması
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ortaokul Türkçe ders kitaplarının değer iletimi açısından incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Kültürel yaklaşımın Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde uygulanması ve öğrenci görüşleri
AKKAYA N. (Danışman)
-
Nur İçözü'nün 8-14 yaş çocuklarına yönelik eserlerinin değerler bağlamında incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Halk hikayelerinde aşıklık eğitimi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin okuma alışkanlık ve tutumlarıyla fen, matematik derslerindeki akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi :İzmir-Buca ilçesi örneği
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilere kelimelerin öğretimi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kullanılan Yeni Hitit ders kitabının dört temel dil becerisi ve kültür açısından incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Ortaöğretim için belirlenen 100 Temel Eser serisinin Türk dili ve edebiyatı eğitiminin genel amaçları çerçevesinde incelenmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenler için ulaçların (zarf- fiillerin) öğretimine yönelik materyal geliştirme
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yaratıcı dramanın yaratıcı yazma başarısına ve yazmaya karşı tutuma etkisi: İlköğretim 8. sınıf
AKKAYA N. (Danışman)
-
-mIş biçim biriminin farklı işlevlerinin bilinç uyandırma teknikleriyle öğretimine yönelik malzeme oluşturma
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde halk hikayelerinden yararlanma
AKKAYA N. (Danışman)
-
Muzaffer İzgü'nün "Anneannemin Akıl Almaz Maceraları" serisinde "arkadaşlık" kavramının çocuk gelişimi açısından değerlendirilmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf Türkçe dersi uygulamalarında çoklu zekâ ile sunuş yönteminin öğrenci başarısındaki etkisi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yaratıcı yazma tekniklerinin öğrencilerin Türkçe dersine ilişkin tutumlarına ve Türkçe dersindeki başarılarına etkisi
AKKAYA N. (Danışman)
-
6. ve 7. sınıflarda okutulan Türkçe ders kitaplarındaki düzyazı metinlerinin değerlendirilmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf Türkçe kitaplarındaki olaya dayalı metinlerin, öğrencilerin söz varlığını geliştirmedeki etkisi
AKKAYA N. (Danışman)
-
Muzaffer İzgü'nün "Anneannemin Akıl Almaz Maceraları" serisindeki "aile" kavramının çocuk gelişimi açısından değerlendirilmesi
AKKAYA N. (Danışman)
-
İzmir ilinde göç alan bölgelerdeki ilköğretim okullarında (II) Türkçe öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
AKKAYA N. (Danışman)
-
Yansıtıcı öğretimin (Reflective teaching) ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik tutum ve başarıları üzerindeki etkililiği
AKKAYA N. (Danışman)
-
İlköğretim II. kademe VI. sınıflarda dil bilgisi öğretiminde aktif öğrenme yönteminin etkililiği
AKKAYA N. (Danışman)
-
İlköğretim ikinci kademede eylemlerin öğretilmesinde aktif öğrenme yönteminin etkililiği
AKKAYA N. (Danışman)
