SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkçe Öğretmenlerinin Gözünden Türkiye’de Çokkültürlü Eğitimin Boyutları
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.861-885, 2020 (Hakemli Dergi)
Klâsik Edebiyat Bağlamında Kutadgu Bilig’de Değerler Eğitimi
Turkish Studies
, cilt.14, sa.4, ss.2397-2424, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe Yönelik Algıları:Ölçek Geliştirme Çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.1, ss.309-321, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.29, ss.308-335, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.1161-1171, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının çokkültürlülüğe ilişkin algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.29, ss.308-335, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Sanat Eğitimine Uygunluğunun Değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.1, ss.1083-1113, 2017 (Hakemli Dergi)
BEŞİNCİ SINIF DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DİNLEME/İZLEME TÜRLERİNİ ÖRNEKLEME AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.7, ss.322-331, 2017 (Hakemli Dergi)
KIBRIS TÜRK MASALLARINDA DEĞERLER
folklor/edebiyat
, cilt.23, sa.90, ss.231-244, 2017 (Hakemli Dergi)
Akademik Çevrenin İkidillilik Kavramı Hakkındaki Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.328-343, 2016 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTELERDE OKUTULAN ORTAK ZORUNLU TÜRK DİLİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.39, ss.11-122, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilingual Secondary School Students Views On Turkish Courses
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.3, sa.1, ss.303-318, 2015 (Hakemli Dergi)
Development and Validity Reliability Study of Communication Skills Scale for Student Teachers Suggestion of An Alternative Model
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.8, ss.111-132, 2014 (Hakemli Dergi)
Keloglan Masallarında Yer Alan Degerlerin Incelenmesi
Akademik Sosyal Arastırmalar Dergisi,
, sa.2, ss.312-324, 2014 (Hakemli Dergi)
Egitim Fakültesi Ögrencilerinin Deger Tercihleri DEU BUCA EĞT FAK ÖRNEĞİ
Türkiye SosyalArastırmaları Dergisi
, sa.2, ss.69-82, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DİJİTAL ORTAMDA YAZMAYA İLİŞKİN TUTUM ÖLÇEĞİ (DOYAT): ÖLÇEK GELİŞTİRMEÇALIŞMASI
2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK, 23 - 25 Ekim 2019
Türkçe Öğretmen Adaylarının Bilgisayar, İnternet ve Cep Telefonu Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Metinlerle Çevre Eğitimi
TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019
Türkçe Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kullanımı ve Dijital Oyun Oynama Alışkanlıkları ile Sosyal Çevreleri ve Öğrenme Ortamları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
ASEAD V. Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 29 Nisan 2019
Türkçe Öğretmen Adaylarının Değer Tercihleri
3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019
Orta Okul Öğrencilerinin Bireysel Okuma Kültürlerine Yönelik Bir Araştırma
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019
Suriyeli Göçmen Öğrencilerin Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019
Bengü Taştan Dijital Dünyaya
USEAS, ALANYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017
OĞUZ TANSEL İN MASAL DÜNYASINDA DEĞERLER
Uluslararası Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZETLEME STRATEJİLERİNİ KULLANMA DURUMLARININ AKRAN DEĞERLENDİRME YOLUYLA İNCELENMESİ
UTEOK 2016, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Mehmet Yardımcı nın Şiirlerinde Halk Edebiyatı Unsurları
Tarihi ve Kültürüyle III. Zİle Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015
TALE PACKET
READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014
Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kişilik eğitimi açısındandeğerlendirilmesi.
ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 2012, ss.179-187
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Türkçe Programına ve Programın Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Temel Kavramlar
100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.1-7, 2023
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler
100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-53, 2023
Çocuk Edebiyatının Tanımı, Mahiyeti, Temel İlkeleri ve Amaçları
Çocuk Edebiyatı, Şahin Şimşek, Funda Bulut, Editör, Akademisyen Kitapevi, ss.1-16, 2022
Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Çocukların Okuma Kültürü Edinme Sürecindeki Yeri ve Önemi
Çocuk ve Okuma Kültürü, Öztürk Burcu, Bulut Funda, Şimşek Şahin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-54, 2021
Eleştirel Okuma ve PISA
PISA ve Okuma Kültürü, Aydın İbrahim Seçkin, Yahşi Ömer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.397-409, 2021
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Susar Kırmızı Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.95-112, 2021
Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi, Doç. Dr. Bilge BAĞCI AYRANCI, Dr. Ögr. Üyesi Ahmet BAŞKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.243-263, 2020
Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler
İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, Fatma Susar Kırmızı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.309-348, 2016
Sözlü İletişim
İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2016
The Experience of Learning
Student Attitudes, Leehu Zysberg, Editör, Nova Science Publishers, ss.51-61, 2012