Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

KIBRIS TÜRK MASALLARINDA DEĞERLER

folklor/edebiyat , cilt.23, sa.90, ss.231-244, 2017 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkçe Eğitiminde Yapay Zekâ

USEAS 2021, Türkiye, 17 Haziran 2021

İkidilli Öğrencilerin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Öz- Yeterliliğinin Sosyo-Ekonomik Durum Açısından Karşılaştırılması

4. Uluslararası Sınırsız Eğı̇tı̇m Ve Araştırma Sempozyumu (Useas), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretmen Adaylarının Bilgisayar, İnternet ve Cep Telefonu Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğretmen Adayalrının İletişim Becerilerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Türkçe Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Yeterlikleri Hakkında Bir Araştırma

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Metinlerle Çevre Eğitimi

TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019

Türkçe Öğretmen Adaylarının Değer Tercihleri

3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

Orta Okul Öğrencilerinin Bireysel Okuma Kültürlerine Yönelik Bir Araştırma

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

Suriyeli Göçmen Öğrencilerin Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Okuma Güdülerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

İkidilli Öğrencilerin Türkçe Dersi Dinleme ve Konuşma Becerilerine İlişkin Özyeterlikleri

Anadolu I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 Aralık - 29 Ocak 2018

İKİDİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ DİNLEME BECERİSİNE İLİŞKİN ÖZYETERLİKLERİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

I. ANADOLU ULUSLARARASI MULTĠDĠSĠPLĠNER ÇALIġMALAR KONGRESĠ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018

Konuşma Becerilerinin Gözlenmesi Bakımından Öz Değerlendirme ve Akran Değerlendirme Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla-Bodrum-Turgutreis, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.55-65

Türkçe Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekalarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla-Bodrum-Turgutreis, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.90-101

8.Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Şiddet Öğeleri Yönünden İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla-Bodrum-Turgutreis, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.26-35

lkokul Öğrencileri Tarafindan Üretilen Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu USOS, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.102-103

Beşinci Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Dinleme/İzleme TürleriniÖrnekleme Açısından Değerlendirilmesi

RESSCONGRESSULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VESOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.803-808

Öğretmen adaylarının eleştirel düşünmeye ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

4th International Conference On Primary Education, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.390-391

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmeye İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IPECONF-2017 4. Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.347-348

Ortaokul Öğrencilerinin Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramları ÜzerineMetaforik Algıları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.342-354

Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülük Algıları

USEAS-2017, ALANYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.226-234

Bengü Taştan Dijital Dünyaya

USEAS, ALANYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017

OĞUZ TANSEL İN MASAL DÜNYASINDA DEĞERLER

Uluslararası Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2016

Öğretmen Adaylarının Özetleme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akran Değerlendirme Yoluyla İncelenmesi

UTEOK 2016 (9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı), Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.111-112 Creative Commons License

DENETİMLİ SERBESTLİKTEN YARARLANAN GENÇLERİN İLETİŞİM BECERİLERİ

Uluslararası Sosyal Bilimlerde YeniYönelimler Sempozyumu, Milan, İtalya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016

Cultural Approach to Teaching Turkish as a Foreign Language

Engilish Beyond Borders Conference, İzmir, 3 - 04 Aralık 2015

Akademik Çevrenin İki Dilli Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

ITEC International Teacher Education Conference, 2 - 04 Eylül 2015

Mehmet Yardımcı nın Şiirlerinde Halk Edebiyatı Unsurları

Tarihi ve Kültürüyle III. Zİle Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015

İki Dillilik Kavramı İki Dillilik Kavramının Akademik Çevrede Algılanışı

UTEOK 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, 1 - 03 Ekim 2015

TALE PACKET

READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014

Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kişilik eğitimi açısındandeğerlendirilmesi.

ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 2012, ss.179-187

The relationship between teachers candidates' critical thinking skills and their use of reading strategies

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.797-801 identifier

Teacher candidates' use of questioning skills in during-reading and post-reading strategies

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4301-4305 identifier

Relationship between attitudes to reading and time allotted to writing in primary education

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4742-4746 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

University students for using the summarizing strategies

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2496-2499 identifier identifier

İlköğretim birinci kademede özetleme stratejisinin kullanımının değerlendirilmesi.

VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008

İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Yeterlikleri

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Semp, 5 - 07 Eylül 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Temel Kavramlar

100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.1-7, 2023

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler

100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-53, 2023

Çocuk Edebiyatının Tanımı, Mahiyeti, Temel İlkeleri ve Amaçları

Çocuk Edebiyatı, Şahin Şimşek, Funda Bulut, Editör, Akademisyen Kitapevi, ss.1-16, 2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Akademik Yazma

Yabancılara Türkçe Öğretimi, Özkan Erdost, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.329-349, 2021

Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Çocukların Okuma Kültürü Edinme Sürecindeki Yeri ve Önemi

Çocuk ve Okuma Kültürü, Öztürk Burcu, Bulut Funda, Şimşek Şahin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-54, 2021

Pandemi Sürecinde Türkçe Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri: Buca Örneği

Türkçe Öğretiminde Yaklaşım ve Yöntemler Üzerine Araştırmalar, Şahin Yağmur Esin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.23-61, 2021

Eleştirel Okuma ve PISA

PISA ve Okuma Kültürü, Aydın İbrahim Seçkin, Yahşi Ömer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.397-409, 2021

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ

DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Susar Kırmızı Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.95-112, 2021

Dijital Okuma Öz Yeterlilik Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Girişimcilik ve Yenilikçilik, Prof. Dr. Firdevs Güneş, Doç. Dr. Ayşe Derya Işık, Editör, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, ss.20-30, 2020

YARATICI DRAMANIN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ AKADEMİK ÇALIŞMALAR II, Doç. Dr. Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.301-318, 2020

YARATICI DRAMANIN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar-II, Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.309-318, 2020

Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi, Doç. Dr. Bilge BAĞCI AYRANCI, Dr. Ögr. Üyesi Ahmet BAŞKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.243-263, 2020

CHAPTER THIRTEEN- Creative Reading Skill

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, Firdevs Güneş-Yusuf Söylemez, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.189-205, 2018

Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler

İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, Fatma Susar Kırmızı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.309-348, 2016

Sözlü İletişim

İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2016

The Experience of Learning

Student Attitudes, Leehu Zysberg, Editör, Nova Science Publishers, ss.51-61, 2012

Metrikler

Yayın

132

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

42

Açık Erişim

43
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları