Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 67

7. Dil Öğretiminde Yapay Zekâ Uygulamaları

USEAS 2022, 16 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

11. Türkçe Eğitiminde Yapay Zekâ

USEAS 2021, Türkiye, 17 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

19. İkidilli Öğrencilerin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Öz- Yeterliliğinin Sosyo-Ekonomik Durum Açısından Karşılaştırılması

4. Uluslararası Sınırsız Eğı̇tı̇m Ve Araştırma Sempozyumu (Useas), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Türkçe Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Yeterlikleri Hakkında Bir Araştırma

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

23. Türkçe Hassasiyeti Kazandırma ve Sözcük Dağarcığını Geliştirme Açısından Mavisel Yener’in Sırsayar Romanının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Türkçe Öğretmen Adaylarının Bilgisayar, İnternet ve Cep Telefonu Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmen Adayalrının İletişim Becerilerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

26. Metinlerle Çevre Eğitimi

TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

28. Orta Okul Öğrencilerinin Bireysel Okuma Kültürlerine Yönelik Bir Araştırma

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

29. Türkçe Öğretmen Adaylarının Değer Tercihleri

3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

30. Öğretmen Adaylarının Okuma Güdülerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

31. Suriyeli Göçmen Öğrencilerin Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. İkidilli Öğrencilerin Türkçe Dersi Dinleme ve Konuşma Becerilerine İlişkin Özyeterlikleri

Anadolu I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 Aralık - 29 Ocak 2018, (Tam Metin Bildiri)

33. İKİDİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ DİNLEME BECERİSİNE İLİŞKİN ÖZYETERLİKLERİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

I. ANADOLU ULUSLARARASI MULTĠDĠSĠPLĠNER ÇALIġMALAR KONGRESĠ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) identifier

34. 8.Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Şiddet Öğeleri Yönünden İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla-Bodrum-Turgutreis, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.26-35, (Tam Metin Bildiri)

35. Konuşma Becerilerinin Gözlenmesi Bakımından Öz Değerlendirme ve Akran Değerlendirme Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla-Bodrum-Turgutreis, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.55-65, (Tam Metin Bildiri)

36. Türkçe Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekalarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla-Bodrum-Turgutreis, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.90-101, (Tam Metin Bildiri)

37. lkokul Öğrencileri Tarafindan Üretilen Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu USOS, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.102-103, (Özet Bildiri)

38. Beşinci Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Dinleme/İzleme TürleriniÖrnekleme Açısından Değerlendirilmesi

RESSCONGRESSULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VESOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.803-808, (Tam Metin Bildiri)

39. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünmeye ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

4th International Conference On Primary Education, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.390-391, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmeye İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IPECONF-2017 4. Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.347-348, (Özet Bildiri)

41. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmeye İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (USOS 2017), Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.347-348, (Özet Bildiri)

42. Ortaokul Öğrencilerinin Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramları ÜzerineMetaforik Algıları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.342-354, (Tam Metin Bildiri)

43. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülük Algıları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.226-234, (Tam Metin Bildiri)

44. Bengü Taştan Dijital Dünyaya

USEAS, ALANYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

45. 5. ve 6. Sınıf Türkçe Dersi Kitaplarındaki Metinlerde Sanat Eğitimin Yeri

PAÜ-IAES, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.1, ss.105, (Özet Bildiri)

46. GÖÇLE GELEN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİNDE YAŞADIĞI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTE 2016 International Conference on New Horizons in Education, VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.2, ss.585-592, (Tam Metin Bildiri)

48. OĞUZ TANSEL İN MASAL DÜNYASINDA DEĞERLER

Uluslararası Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

49. Öğretmen Adaylarının Özetleme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akran Değerlendirme Yoluyla İncelenmesi

UTEOK 2016 (9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı), Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.111-112, (Özet Bildiri) Creative Commons License

51. DENETİMLİ SERBESTLİKTEN YARARLANAN GENÇLERİN İLETİŞİM BECERİLERİ

Uluslararası Sosyal Bilimlerde YeniYönelimler Sempozyumu, Milan, İtalya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

52. Cultural Approach to Teaching Turkish as a Foreign Language

Engilish Beyond Borders Conference, İzmir, 3 - 04 Aralık 2015

53. Akademik Çevrenin İki Dilli Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

ITEC International Teacher Education Conference, 2 - 04 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

54. Akademik Çevrenin İki Dilli Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

ITEC International Teacher Education Conference, Pietersburg, Güney Afrika, 2 - 04 Eylül 2015, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)

55. Mehmet Yardımcı nın Şiirlerinde Halk Edebiyatı Unsurları

Tarihi ve Kültürüyle III. Zİle Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015

56. İki Dillilik Kavramı İki Dillilik Kavramının Akademik Çevrede Algılanışı

UTEOK 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, 1 - 03 Ekim 2015

57. İki Dillilik Kavramı İki Dillilik Kavramının Akademik Çevrede Algılanışı

UTEOK 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.132, (Özet Bildiri)

59. TALE PACKET

READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

60. Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kişilik eğitimi açısındandeğerlendirilmesi.

ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 2012, ss.179-187, (Tam Metin Bildiri)

61. Teacher candidates' use of questioning skills in during-reading and post-reading strategies

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4301-4305, (Tam Metin Bildiri) identifier

62. The relationship between teachers candidates' critical thinking skills and their use of reading strategies

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.797-801, (Tam Metin Bildiri) identifier

63. Relationship between attitudes to reading and time allotted to writing in primary education

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4742-4746, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

64. University students for using the summarizing strategies

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2496-2499, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

65. İlköğretim birinci kademede özetleme stratejisinin kullanımının değerlendirilmesi.

VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

66. İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Yeterlikleri

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Semp, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. DUYGUSAL ZEKÂ

İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN BECERİLER, ROLLER VE SORUMLULUKLAR, GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-108, 2024

2. Çocuklarda Okuma Hakkı ve Okuma Motivasyonu

ÇOCUKLAR İÇİN OKUMA HAKKI BİLDİRGESİ, KIRMIZI FATMA, GÜNEŞ FİRDEVS, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.27-46, 2024

3. TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİ MERKEZLİ DEĞERLENDİRME

ÖĞRENCİ MERKEZLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ , GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Nobel, ss.241-260, 2024

4. Türkçe eğitiminde dijital okuma süreçlerinin avantajları ve dezavantajları

Edebiyat, Dil, Eğitim ve Kültür Çalışmalarında Yeni Yaklaşımlar, SOLAK ÖMER, Editör, Paradigma Akademi, ss.282-294, 2024

5. Felsefe ve Dil

Dil Eğitimi ve Dil Araştırmaları 1, YAĞMUR ŞAHİN ESİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.143-154, 2024

7. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Temel Kavramlar

100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.1-7, 2023

8. TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SANAL GERÇEKLİK KULLANIMI

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR Prof. Dr. Mesut GÜN İlhami KAYA, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.305-318, 2023

9. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler

100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-53, 2023

10. Çocuk Edebiyatının Tanımı, Mahiyeti, Temel İlkeleri ve Amaçları

Çocuk Edebiyatı, Şahin Şimşek, Funda Bulut, Editör, Akademisyen Kitapevi, ss.1-16, 2022

11. Pandemi Sürecinde Türkçe Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimlerine İlişkin Görüşleri: Buca Örneği

Türkçe Öğretiminde Yaklaşım ve Yöntemler Üzerine Araştırmalar, Şahin Yağmur Esin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.23-61, 2021

12. TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ

DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Susar Kırmızı Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.95-112, 2021

13. Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Çocukların Okuma Kültürü Edinme Sürecindeki Yeri ve Önemi

Çocuk ve Okuma Kültürü, Öztürk Burcu, Bulut Funda, Şimşek Şahin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-54, 2021

14. Eleştirel Okuma ve PISA

PISA ve Okuma Kültürü, Aydın İbrahim Seçkin, Yahşi Ömer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.397-409, 2021

15. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Akademik Yazma

Yabancılara Türkçe Öğretimi, Özkan Erdost, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.329-349, 2021

16. Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi, Doç. Dr. Bilge BAĞCI AYRANCI, Dr. Ögr. Üyesi Ahmet BAŞKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.243-263, 2020

17. YARATICI DRAMANIN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ AKADEMİK ÇALIŞMALAR II, Doç. Dr. Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.301-318, 2020

18. Dijital Okuma Öz Yeterlilik Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Girişimcilik ve Yenilikçilik, Prof. Dr. Firdevs Güneş, Doç. Dr. Ayşe Derya Işık, Editör, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, ss.20-30, 2020

19. YARATICI DRAMANIN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar-II, Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.309-318, 2020

20. CHAPTER THIRTEEN- Creative Reading Skill

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, Firdevs Güneş-Yusuf Söylemez, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.189-205, 2018

21. Sözlü İletişim

İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2016

22. Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler

İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, Fatma Susar Kırmızı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.309-348, 2016

23. The Experience of Learning

Student Attitudes, Leehu Zysberg, Editör, Nova Science Publishers, ss.51-61, 2012
Metrikler

Yayın

146

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

61

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1214

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

128

Proje

5

Tez Danışmanlığı

46

Açık Erişim

47
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları