Makaleler
49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (18)
17. Attitude Scale for Digital Writing (DWS): Scale Development Study
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.52, ss.417-444, 2021 (ESCI, TRDizin)
18. Türkçe Öğretmenlerinin Gözünden Türkiye’de Çokkültürlü Eğitimin Boyutları
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.861-885, 2020 (TRDizin)
21. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe Yönelik Algıları:Ölçek Geliştirme Çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.1, ss.309-321, 2019 (Hakemli Dergi)
26. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.1161-1171, 2018 (TRDizin)
30. Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Sanat Eğitimine Uygunluğunun Değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.1, ss.1083-1113, 2017 (Hakemli Dergi)
31. BEŞİNCİ SINIF DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DİNLEME/İZLEME TÜRLERİNİ ÖRNEKLEME AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.7, ss.322-331, 2017 (Hakemli Dergi)
33. KIBRIS TÜRK MASALLARINDA DEĞERLER
folklor/edebiyat
, cilt.23, sa.90, ss.231-244, 2017 (TRDizin)
35. Akademik Çevrenin İkidillilik Kavramı Hakkındaki Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.328-343, 2016 (TRDizin)
37. Bilingual Secondary School Students Views On Turkish Courses
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.3, sa.1, ss.303-318, 2015 (Hakemli Dergi)
41. Development and Validity Reliability Study of Communication Skills Scale for Student Teachers Suggestion of An Alternative Model
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.8, ss.111-132, 2014 (TRDizin)
42. Keloglan Masallarında Yer Alan Degerlerin Incelenmesi
Akademik Sosyal Arastırmalar Dergisi,
, sa.2, ss.312-324, 2014 (Hakemli Dergi)
45. Egitim Fakültesi Ögrencilerinin Deger Tercihleri DEU BUCA EĞT FAK ÖRNEĞİ
Türkiye SosyalArastırmaları Dergisi
, sa.2, ss.69-82, 2013 (Hakemli Dergi)
46. QUALITATIVE STUDY ON THE USE OF SUMMARIZING STRATEGIES IN ELEMENTARY EDUCATION
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.41, ss.267-277, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
67
21. DİJİTAL ORTAMDA YAZMAYA İLİŞKİN TUTUM ÖLÇEĞİ (DOYAT): ÖLÇEK GELİŞTİRMEÇALIŞMASI
2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK, 23 - 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
24. Türkçe Öğretmen Adaylarının Bilgisayar, İnternet ve Cep Telefonu Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
26. Metinlerle Çevre Eğitimi
TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
27. Türkçe Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kullanımı ve Dijital Oyun Oynama Alışkanlıkları ile Sosyal Çevreleri ve Öğrenme Ortamları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
ASEAD V. Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 29 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
28. Orta Okul Öğrencilerinin Bireysel Okuma Kültürlerine Yönelik Bir Araştırma
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
29. Türkçe Öğretmen Adaylarının Değer Tercihleri
3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
31. Suriyeli Göçmen Öğrencilerin Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla/Bodrum, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
44. Bengü Taştan Dijital Dünyaya
USEAS, ALANYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
48. OĞUZ TANSEL İN MASAL DÜNYASINDA DEĞERLER
Uluslararası Türk Masal Dünyası ve Doğumunun 100. Yılında Oğuz Tansel Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
50. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZETLEME STRATEJİLERİNİ KULLANMA DURUMLARININ AKRAN DEĞERLENDİRME YOLUYLA İNCELENMESİ
UTEOK 2016, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
55. Mehmet Yardımcı nın Şiirlerinde Halk Edebiyatı Unsurları
Tarihi ve Kültürüyle III. Zİle Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015
59. TALE PACKET
READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
60. Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kişilik eğitimi açısındandeğerlendirilmesi.
ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 2012, ss.179-187, (Tam Metin Bildiri)
67. İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Türkçe Programına ve Programın Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
23
1. DUYGUSAL ZEKÂ
İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN
BECERİLER, ROLLER VE SORUMLULUKLAR, GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-108, 2024
2. Çocuklarda Okuma Hakkı ve Okuma Motivasyonu
ÇOCUKLAR İÇİN
OKUMA HAKKI BİLDİRGESİ, KIRMIZI FATMA, GÜNEŞ FİRDEVS, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.27-46, 2024
6. 15 Temmuz: Türkiye Yüzyılında Milli İradenin Zaferi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 2023
7. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Temel Kavramlar
100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.1-7, 2023
9. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler
100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Akkaya Nevin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-53, 2023
10. Çocuk Edebiyatının Tanımı, Mahiyeti, Temel İlkeleri ve Amaçları
Çocuk Edebiyatı, Şahin Şimşek, Funda Bulut, Editör, Akademisyen Kitapevi, ss.1-16, 2022
12. TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Susar Kırmızı Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.95-112, 2021
13. Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Çocukların Okuma Kültürü Edinme Sürecindeki Yeri ve Önemi
Çocuk ve Okuma Kültürü, Öztürk Burcu, Bulut Funda, Şimşek Şahin, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.37-54, 2021
14. Eleştirel Okuma ve PISA
PISA ve Okuma Kültürü, Aydın İbrahim Seçkin, Yahşi Ömer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.397-409, 2021
16. Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi, Doç. Dr. Bilge BAĞCI AYRANCI, Dr. Ögr. Üyesi Ahmet BAŞKAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.243-263, 2020
21. Sözlü İletişim
İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2016
22. Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler
İlk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, Fatma Susar Kırmızı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.309-348, 2016
23. The Experience of Learning
Student Attitudes, Leehu Zysberg, Editör, Nova Science Publishers, ss.51-61, 2012
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
26
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
31
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
61
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
1214
H-İndeks (Sobiad)
14
Atıf (Diğer Toplam)
128
Proje
5
Tez Danışmanlığı
46