Prof. Dr. BÜLENT ÇAVAŞ


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Özel, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim

E-posta: bulent.cavas[at]deu.edu.tr
Diğer E-posta: bulentcavas[at]gmail.com
Web: https://avesis.deu.edu.tr/bulent.cavas

Metrikler

Yayın

121

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

65

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Sobiad)

916

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

26

Proje

13

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Tez Dosyaları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2005

2002 - 2005

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1999 - 2002

1999 - 2002

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

1994 - 1998

1994 - 1998

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

İlköğretim fen bilgisi eğitiminde teknoloji ile bütünleştirilmiş öğrenme ortamı tasarımı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr)

2003

2003

Yüksek Lisans

İlköğretim 6. ve 7. sınıflarda okutulan matematiğe dayalı fen konularında yaşanan sorunlar, matematiğin bu sorunlar içerisindeki yeri ve bu sorunların giderilmesinde teknolojinin rolü ve çözüm önerileri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2011 - 2016

2011 - 2016

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2010 - 2012

2010 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2007 - 2010

2007 - 2010

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1999 - 2007

1999 - 2007

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dekan

Uşak Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

BAP Bilimsel Komisyon Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisı Eğitimi Bölümü

2019 - 2020

2019 - 2020

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2016 - 2019

2016 - 2019

Fakülte Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisı Eğitimi Bölümü

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (12)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. ROSES-SECOND PROJECT AND A CURRENT VIEW ON SCIENCE EDUCATION

ÇAVAŞ B., KOÇ S., YENTÜR M. M.

IV. INTERNATIONAL BAKU CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Baku, Azerbaycan, 30 Kasım - 01 Aralık 2022, cilt.1, ss.565-570, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. STUDENTS' AWARENESS ON ENVIRONMENTAL CHALLENGES

ÇAVAŞ B., KOÇ S., YENTÜR M. M.

2. INTERNATIONAL CONGRESS ON ENVIRONMENT, DISASTER AND FOREST, Adana, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2022, ss.13-23, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. ÖĞRENCİLERİN GELECEKTEKİ MESLEKLERİNE YÖNELİK KARİYER MOTİVASYONLARI

ÇAVAŞ B., KOÇ S., YENTÜR M. M., GÖL D.

7.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2022, ss.1219-1228, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. A Trend Analysis About Ocean Literacy Studies Between 2004-2022

ÇAVAŞ B., AÇIK ÇINAR Ş., KOÇ S., Kolaç M.

IV. International Baku Scientific Research Congress, Baku, Azerbaycan, 30 Kasım - 01 Aralık 2022, ss.558-564, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

5. AN INVESTIGATION ON OCEAN LITERACY OF PRESERVICE SOCIAL SCIENCES TEACHERS

AÇIK ÇINAR Ş., ÇAVAŞ B.

6. ASIA PACIFIC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY STUDIES, 15 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

6. SCIENCE AND INNOVATION IN MARINE SCIENCES: INTER ISLAMIC NETWORK ON OCEANOGRAPHY

AÇIK ÇINAR Ş., ÇAVAŞ B.

INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, 18 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. EVALUATING TURKISH PRESERVICE SCIENCE TEACHERS’ OCEAN LITERACY LEVEL

AÇIK ÇINAR Ş., ÇAVAŞ B.

INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, 18 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

8. An investigation on student’s perceived change in attitudes towards STEM and career decision self-efficacy in Daylighting Rivers

ÖZDEM YILMAZ Y., ÇAVAŞ B.

International Conference “Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology”, 1 - 02 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. The Use of Interactive Electronik Book to Make Science Education Attractive for Students

KARAGÖZ E., ÇAVAŞ B.

The 6th ICASE World Science and Technology Education Conference, Pattaya, Tayland, 2 - 06 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Teaching in the Era of Industry 4.0: Cultivating the Next Generation of STEM Teachers.

Demir K., ÇAVAŞ P., ÇAVAŞ B.

6th ICASE World Science and Technology Education Conference, Pattaya, Tayland, 2 - 06 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

11. ROBOTİK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN ZİHİNLERİNDEKİ BİLİM VE TEKNOLOJİ KAVRAMLARINA ETKİSİ

Karagöz E., Oral L. Ö., Çavaş B.

International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, cilt.1, ss.12-19, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

13. Virtual Reality Enhanced Learning in STEM

ACAR A., ÇAVAŞ B., KIŞLA T.

World STEM Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

14. STEM Education in Virtual Museums

ÇAVAŞ B., YAĞCI R., KIŞLA T., KESKİN H., GÜR B., ÖZDEM YILMAZ Y., et al.

World STEM Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2013

2013

15. The realization of of IBSE in PROFILES

ÖZDEM YILMAZ Y., ÇAVAŞ B.

PROFILES Conference, 24 Ocak 2013 - 05 Ocak 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

16. FROM “SCIENCE IN SOCIETY (SiS)” TO “SCIENCE WITH AND FOR SOCIETY (SWAFS)”: CHALLENGES AND IMPLEMENTATIONS IN EUROPEAN SCIENCE EDUCATİON

ÇAVAŞ B.

EDUCATIONAL CONFERENCE “TEACHING SCIENCES IN SCHOOLS WITH CREATIVITY ANDINNOVATION: TRANSFORMING THE THEORY INTO PRACTICE, 6 - 11 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Avrupa Birliğinde STEM Eğitimi Yaklaşımları ve Uygulamaları

ÇAVAŞ B.

Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Türkiye, 01 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Investigation of High School Teachers’ Perception of Mobile Learning according to Their Tablet Acceptance

KIŞLA T., ÇAVAŞ B.

9th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, 8 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. A Reflection of Preservice science teachers’xx views of open access dimension of RRI

Bulut Ç., ÇAVAŞ B., Demir K.

2nd International Baltic Symposium on Science and Technology Education, 12 - 15 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. THE IMPORTANCE OF DAILY SPORT EXERCISES FOR OUR HEALTHY LIFE

DAĞLIOĞLU Ö., ÇAVAŞ B.

Multiple Dimensions in Science Education, 1 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. ICASE JOURNAL SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL

ZHANG B., HOLBROOK J., ÇAVAŞ B.

ICASE 2016, 1 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. An Assessment of New Science and Technology Curriculum in terms of Laboratory Usage

KOÇ S., ÇAVAŞ B.

5TH WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION (WORLD STE2016), Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. YÜKSEKÖĞRETİMDE ARTIRILMIŞ ORTAMLARININ KULLANIMI

SENEL S., ÇAVAŞ B.

New Trends in Higher Education, 12 - 13 Nisan 2016

2015

2015

31. Laboratory Safety Questionnaire: Development, Validity And Reliability

KOÇ S., ÇAVAŞ B.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020 – Science with and for Society, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

32. Learning How To Control The Scientific Process Skills Through 3- Stage Model: 7th Grade - Absorption of Light Unit

KOÇ S., ÇAVAŞ B.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020 – Science with and for Society, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. Learning How To Control The Scientific Process Skills Through 3 Stage Model 7th Grade Absorption of Light Unit

SİMGE A., CAGLA B., DUYGU S., ÇAVAŞ B.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.105, (Özet Bildiri)

2015

2015

34. Laboratory Safety Questionnaire Development Validity And Reliability

SİMGE A., ÇAVAŞ B.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.100, (Özet Bildiri)

2015

2015

35. European Researchers Night

COLETTE R., ÇAVAŞ B., DUYGU S.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.101-102, (Özet Bildiri)

2015

2015

36. The Makers of Future The Future of Makers

ÖZDEM YILMAZ Y., BİLİCAN K., ÇAVAŞ B.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.66-67, (Özet Bildiri)

2015

2015

37. The Change Process in a College Physics Faculty s Conceptions and Practices on Teaching for Conceptual Change

WILLIAM S., DEMİR A., ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ P.

2015 Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, cilt.1, ss.442-443, (Özet Bildiri)

2015

2015

38. Teachers conceptions of gender equality in France and Turkey

PIERRE C., JEREMY C., HAMURCU H., ÇAVAŞ B., GÜNAY F. Y.

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.117, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

39. A PROFILES Project Based Teaching and Learning Module

ÇAVAŞ B., Jack H.

10th NSTA Global Conversations in Science Education Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mart 2015, cilt.1, ss.85

2015

2015

40. Responsible Research And Innovation Experiences From Ark of Inquiry Project in Turkey

ÇAVAŞ B., SILAY İ.

Int Conference on Mediterranean Sea Connects Us, Chania, Yunanistan, 19 - 23 Aralık 2015, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)

2014

2014

41. Pre-service Teachers' Views on the Environmental Education, Human Brain and Genetics, Health and Sexual Education

Gunay Y., ÇAVAŞ B., HAMURCU H.

16th Symposium of the International-Organisation-for-Science-and-Technology-Education (IOSTE), Kuching, Malezya, 21 - 27 Eylül 2014, cilt.167, ss.141-151, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2013

2013

42. Outdoor education in Izmir natural life park

ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ P., MUŞLU KAYGISIZ G., KESERCİOĞLU T. İ.

IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brojerage event Horizon 2020, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

43. FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNDE LABORATUVAR GÜVENLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

AKPULLUKÇU KOÇ S., ÇAVAŞ B.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

46. Aktif Eğitim Uygulanan Kimya Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri üzerine bir araştırma

ÇAVAŞ L., ÇAVAŞ B.

V.Aktif Eğitim Kurultayı, Türkiye, 7 - 08 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

2005

2005

47. Technology Based Learning Robotics Club

ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ P.

AB 2015, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2005, (Özet Bildiri)

2004

2004

48. Effects of Underwater Rugby on the Plasma Concentrations of Urea, Uric acid, Creatinine, Albumin, Globulin and Bilirubin levels

ÇAVAŞ L., ÇAVAŞ B., YURDAKOÇ M. K.

12.International Conference on Physical Education and Sports, 21 Mayıs - 23 Nisan 2004, (Özet Bildiri)

2004

2004

50. Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanimina Yönelik Bir Araştirma Dictated Yaklaşimi

ÇAVAŞ B., KIŞLA T., PETER T.

AKADEMİK BİLİŞİM, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2004, cilt.1, ss.34-35, (Özet Bildiri)

2005

2005

51. Teknoloji Tabanlı Öğrenme ROBOTIK KULÜP

ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ P.

Akademik Bilişim-05, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2005, cilt.1, ss.113-114, (Özet Bildiri)

2003

2003

52. Effects of underwater rugby on the activities of some serum marker enzymes

ÇAVAŞ L., ÇAVAŞ B., YURDAKOÇ M. K.

12th Exercise Biochemistry Conference, 13 - 16 Temmuz 2003, (Özet Bildiri)

1999

1999

54. An Investigations On Swimming Course Which Given To Young Children In Summer School.

ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ L.

Swimming and Waterpolo Symposium, Türkiye, 11 - 12 Kasım 1999, (Özet Bildiri)

1999

1999

55. Yeniden yapılandırılan Eğitim Fakültelerinde web sayfalarından beklentiler

ÇAVAŞ L., TARHAN L., ÇAVAŞ B.

I. International Information Technology Symposium, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

1999

1999

56. Teaching The Systematic Of Plants Course Using Computer

KESERCİOĞLU T. İ., ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ L.

I. International Information Technology Symposium, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

1999

1999

57. A Research on Demonstrating The Structure of 3D Amino acid Using Computer Simulations

ÇAVAŞ L., ÇAVAŞ B.

I. International Information Technology Symposium, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. GELECEĞİ ŞEKİLLENDİREN TEKNOLOJİ: VATANDAŞ BİLİMİNE DAYALI ÇEVRE BİLİNCİ VE EĞİTİMİ

ÇAVAŞ B., KOÇ S.

ÇEVRE EĞİTİMİNDE ALTERNATİF UYGULAMALAR, ÇAVAŞ Pınar, OĞUZ NAMDAR Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.17-38, 2023

2021

2021

3. OKULLARDA LABORATUVAR GÜVENLİĞİ

Koç S., Çavaş B.

AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, 2021 Creative Commons License

2021

2021

4. Fen Öğretiminde Sanal Laboratuvar Uygulamaları

ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ L., Ulus G.

21. YÜZYILDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, Çavaş P., Anagün Ş.S.,, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.189-204, 2021

2020

2020

6. Sanal Gerçeklik ve Eğitim Alanındaki Uygulamaları

KARAGÖZ E., YILDIZ C., GÜNEY L. Ö., ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ P.

Dijital Medya ve Öğrenme, Abdullah Kuzu, Elif Kuzu, Editör, Pegem, Ankara, ss.153-168, 2020

2020

2020

7. Sanal Müzeler

ÖZDEM YILMAZ Y., ÇAVAŞ B.

Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Canan Laçin Şimşek, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.75-100, 2020

2019

2019

9. Bilim Merkezlerinde Avrupa Bilim İnsanları Gecesi Programı

KARAGÖZ E., ORAL L. Ö., ÇAVAŞ B.

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.355-370, 2019

2019

2019

10. A View of the impact of Technology on Science Education in 2070

KARAGÖZ E., ÇAVAŞ B., ORAL L. Ö.

Science Education: Visions of the Future, AKPAN Ben, Editör, Next Generation Education, Abuja, ss.261-288, 2019

2019

2019

11. Fen Bilimleri Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı

KARAGÖZ E., ORAL L. Ö., ÇAVAŞ B.

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Dr. Devrim AKGÜNDÜZ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.246-264, 2019

2015

2015

16. Öğretim Materyalleri Kitabı

ÇAVAŞ B.

Palme Yayıncılık, Ankara, 2015

2004

2004

17. Biyoloji Uygulamaları 1

BALIM A. G., ÇAVAŞ B., ÖZTÜRK ÇALI İ.

Gema Gelişim Yayıncılık, İzmir, 2004

Ansiklopedide Bölümler

2015

2015

1. Encyclopedia of Science Education

ÇAVAŞ B.

Springer, ss.1089-1090, 2015

Desteklenen Projeler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR GÜVENLİĞİNE YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI ve GELİŞTİRİLMESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KOÇ S. (Yürütücü), Gacan E., ÇAVAŞ B.

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Elektronik Çalışma Kitabı ve Öğrenme Yönetim Sistemi Tasarımı ve Eğitim Sistemine Adaptasonu

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇAVAŞ B., KARAGÖZ E.(Yürütücü), GÜNEY L. Ö.

2022 - 2024

2022 - 2024

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırma ve Veri Laboratuvarı Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ALTAY A. (Yürütücü), SAFİ İ. S., ÖZDEMİR M. O., YILMAZ L., ÇAKIR Ö., ÇAVAŞ B., et al.

2022 - 2024

2022 - 2024

Creating School Seismology Labs For the Development of Students’ Competences

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Çavaş B. (Yürütücü)

2022 - 2023

2022 - 2023

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKYANUS OKURYAZARLIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇAVAŞ B. (Yürütücü), AÇIK ÇINAR Ş., KOÇ S., Kolaç M.

2016 - 2019

2016 - 2019

ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİ İÇİN YENİ BİR YAKLAŞIM: BİLİM, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK ODAKLI SORGULAMAYA DAYALI FEN EĞİTİMİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇAVAŞ B. (Yürütücü)

2014 - 2018

2014 - 2018

Ark of Inquiry

UFUK 2020 Projesi

ÇAVAŞ B. (Yürütücü)

2009 - 2012

2009 - 2012

İLKÖĞRETİMDE ROBOT UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE YARATICILIKLARINA ETKİSİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇAVAŞ B. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATIONSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

School Science and MathematicsSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

SCIENCE EDUCATION INTERNATIONALSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Inter Islamic Network on OceanographySürdürülebilir Kalkınma

Genel Sekreter

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

The World Underwater FederationSürdürülebilir Kalkınma

Bilim Kurulu Üyesi

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

International Council of Association for Science EducationSürdürülebilir Kalkınma

Eşbaşkan

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2022

Kasım 2022

JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

Bahcesehir Koleji

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Temmuz 2022

Temmuz 2022

SEISMO-LAB YAZ OKULU Sürdürülebilir Kalkınma

Bilim / Sanat Kampı veya Yaz Okulu Organizasyonu

Çavaş B.
Athens, Yunanistan


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 70

h-indeksi (WOS): 4

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Yarışma

Teknofest - Dokuz Eylül Üniversitesi