Makaleler
57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
Scopus (14)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (27)
4. Fizik özyeterlik ölçeğinin lise öğrencilerine uygulanabilirliğinin belirlenmesi
Turkish Studies
, cilt.13, sa.4, ss.225-244, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
6. Fizik Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Temelinde Fiziğin Doğasına Yönelik Görüşleri
Turkish Studies (Eğitim Bilimleri)
, cilt.10, sa.15, ss.197-216, 2015 (TRDizin)
9. Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine YönelikTutumlarının Karşılaştırılması İzmir ve Gaziantep Örneği
Turkish Studies (Eğitim Bilimleri)
, cilt.10, sa.11, ss.1333-1346, 2015 (TRDizin)
16. A Comparison of Achievement in Problem Based Strategic and Traditional Learning Classes in Physics
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.4, sa.1, ss.154-164, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Predicting Student Satisfaction in Physics Courses
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.28, ss.96-102, 2012 (TRDizin)
19. How effective is conceptual change approach in teaching physics
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIESIN THE WORLD
, cilt.2, sa.2, ss.182-190, 2012 (Hakemli Dergi)
21. How Candidate Teachers Use Learning Strategies in Physics The Effects of Gender and Department
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.857-865, 2011 (TRDizin)
24. Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Yönelik Başarı Güdüleri Cinsiyet ve Anabilim Dalının Etkileri
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.30, ss.351-361, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Pre-service teachers' use of self-regulation strategies in physics problem solving: Effects of gender and academic achievement
INTERNATIONAL JOURNAL OF THE PHYSICAL SCIENCES
, cilt.5, sa.12, ss.1926-1938, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
29. Fizik Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları Cinsiyet Sınıf Düzeyi ve Akademik Başarının Etkileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.449-466, 2010 (Hakemli Dergi)
31. Fizik öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları: cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarının etkileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.449-466, 2010 (TRDizin)
34. Student understanding of some quantum physical concepts
Latin-American Journal of Physics Education
, cilt.3, sa.2, 2009 (Hakemli Dergi)
36. Probleme Dayalı Öğrenme ve Öğretmen Eğitimi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.12-19, 2008 (TRDizin)
40. The effects of problem solving instruction on physics achievement problem solving performance and strategy use
Latin American Journal of Physics Education
, cilt.2, sa.3, ss.151-166, 2008 (Hakemli Dergi)
42. The Effects of Gender and Grade Levels on TurkishPhysics Teacher Candidates Problem Solving Strategies
TÜFED-TUSED
, cilt.4, sa.1, ss.59-67, 2007 (Hakemli Dergi)
44. Fizik öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının değerlendirilmesi
GÜ, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.25-41, 2007 (Hakemli Dergi)
46. İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin fizik laboratuvar başarısı ve tutumu üzerindeki etkileri
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.30, ss.23-29, 2005 (TRDizin)
53. Fizik eğitiminde projeye dayalı laboratuar çalışmalarına yönelik öğrenci tutumları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.59-63, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
31
4. Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına DairDüşüncelerinin Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve AraştırmaSempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Yenilikçi Fizik Deneyi Örneği: Vakum Ortamında Roket Nasıl Yapılır?
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. İlköğretim kurumlarında laboratuar uygulamalarına ilişkin bir çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 06 Eylül 2000 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
10. Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik Tutumları: Cinsiyet, Akademik başarı ve Sınıf Düzeyi ilişkileri
25 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
11. Fizikte Kullanılan Problem Çözme Stratejileri Ölçeğinin geliştirilmesi
25 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
12. Physics self-efficacy beliefs of student teachers: The relationships with gender and achievement perception
Turkish Physical Society 24th International Physics Congress, Malatya, Türkiye, 28 Ağustos 2007, ss.648-651, (Tam Metin Bildiri)
13. Developing an Attitude Scale towards Solving Physics Problems
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
14. Problem Based Learning in Undergraduate Physics Courses
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
17. Mühendislik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenim Senaryolarında Bilginin Tümleştirilmesi
II. Ulusal Mühendislik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2006, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)
18. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme
III. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2006, ss.200-206, (Tam Metin Bildiri)
19. Problem Çözme Stratejilerinin Kullanımı ve Fizik Başarısı
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
20. Öğrencilerin Kuantum Fiziği Anlamalarına Bir Bakış
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
21. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
22. Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Davranışlarının Değerlendirilmesi
KONGRE, 6 - 09 Eylül 2005
23. Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri
II. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.148-154, (Tam Metin Bildiri)
24. Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri
II. Aktif Öğretim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2005, ss.223-228, (Tam Metin Bildiri)
25. Fizik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri: Cinsiyet ve Sınıf Düzeyi ile İlişkileri
VI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 09 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
26. Yansıtıcı Öğretim Modeli
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
27. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
v. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1261-1266, (Tam Metin Bildiri)
28. Fizik Eğitiminde Projeye Dayalı Laboratuvar Çalışmalarına Yönelik Öğrenci Tutumları
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 07 Eylül 2001, (Özet Bildiri)
29. Evaluation of Student Satisfaction in Physics Laboratory Courses at University Level
Balkan Physics Conference, Bulgaristan, 22 - 27 Ağustos 2000, ss.705-708, (Tam Metin Bildiri)
30. Fen Öğretiminde Problem Çözme Stratejilerinin kullnımına Yönelik Bir Çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.239-242, (Tam Metin Bildiri)
31. Türkiye Genelinde Liselerde Fizik Eğitiminin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.170-174, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Tarama Yöntemi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.139-162, 2019
2. Yaşam Temelli Öğrenme
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Akçay, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.255-266, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
18
Atıf (WoS)
61
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
94
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
61
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
39
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
227
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
106
Proje
5
Tez Danışmanlığı
5
