SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fizik özyeterlik ölçeğinin lise öğrencilerine uygulanabilirliğinin belirlenmesi
Turkish Studies
, cilt.13, sa.4, ss.225-244, 2018 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fizik Alanında Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Testi Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.57, ss.1826-1841, 2023 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Temelinde Fiziğin Doğasına Yönelik Görüşleri
Turkish Studies (Eğitim Bilimleri)
, cilt.10, sa.15, ss.197-216, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine YönelikTutumlarının Karşılaştırılması İzmir ve Gaziantep Örneği
Turkish Studies (Eğitim Bilimleri)
, cilt.10, sa.11, ss.1333-1346, 2015 (Hakemli Dergi)
Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.30, ss.1-12, 2015 (Hakemli Dergi)
A Comparison of Achievement in Problem Based Strategic and Traditional Learning Classes in Physics
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.4, sa.1, ss.154-164, 2013 (Hakemli Dergi)
Predicting Student Satisfaction in Physics Courses
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.28, ss.96-102, 2012 (Hakemli Dergi)
How effective is conceptual change approach in teaching physics
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIESIN THE WORLD
, cilt.2, sa.2, ss.182-190, 2012 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.313-322, 2011 (Hakemli Dergi)
How Candidate Teachers Use Learning Strategies in Physics The Effects of Gender and Department
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.857-865, 2011 (Hakemli Dergi)
An Integrated Problem Based Learning Material Satellite Module
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.1, sa.12, ss.1, 2011 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Yönelik Başarı Güdüleri Cinsiyet ve Anabilim Dalının Etkileri
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.30, ss.351-361, 2011 (Hakemli Dergi)
Fizik öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları: cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarının etkileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.449-466, 2010 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları Cinsiyet Sınıf Düzeyi ve Akademik Başarının Etkileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.449-466, 2010 (Hakemli Dergi)
Student understanding of some quantum physical concepts
Latin-American Journal of Physics Education
, cilt.3, sa.2, 2009 (Hakemli Dergi)
The effects of problem solving instruction on physics achievement problem solving performance and strategy use
Latin American Journal of Physics Education
, cilt.2, sa.3, ss.151-166, 2008 (Hakemli Dergi)
Physics self efficacy beliefs of student teachers The relationships with gender and achievement perception
Balkan Physics Letters
, ss.648-651, 2008 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme ve Öğretmen Eğitimi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.12-19, 2008 (Hakemli Dergi)
Fizik öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının değerlendirilmesi
GÜ, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.25-41, 2007 (Hakemli Dergi)
The Effects of Gender and Grade Levels on TurkishPhysics Teacher Candidates Problem Solving Strategies
TÜFED-TUSED
, cilt.4, sa.1, ss.59-67, 2007 (Hakemli Dergi)
Fizik eğitiminde projeye dayalı laboratuar çalışmalarına yönelik öğrenci tutumları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.59-63, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına DairDüşüncelerinin Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve AraştırmaSempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018
Yenilikçi Fizik Deneyi Örneği: Vakum Ortamında Roket Nasıl Yapılır?
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
İlköğretim kurumlarında laboratuar uygulamalarına ilişkin bir çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 06 Eylül 2000 - 08 Eylül 2017
Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik Tutumları: Cinsiyet, Akademik başarı ve Sınıf Düzeyi ilişkileri
25 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2008
Fizikte Kullanılan Problem Çözme Stratejileri Ölçeğinin geliştirilmesi
25 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2008
Physics self-efficacy beliefs of student teachers: The relationships with gender and achievement perception
Turkish Physical Society 24th International Physics Congress, Malatya, Türkiye, 28 Ağustos 2007, ss.648-651
Developing an Attitude Scale towards Solving Physics Problems
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007
Problem Based Learning in Undergraduate Physics Courses
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007
Mühendislik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenim Senaryolarında Bilginin Tümleştirilmesi
II. Ulusal Mühendislik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2006, ss.153-160
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme
III. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2006, ss.200-206
Problem Çözme Stratejilerinin Kullanımı ve Fizik Başarısı
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
Öğrencilerin Kuantum Fiziği Anlamalarına Bir Bakış
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Davranışlarının Değerlendirilmesi
KONGRE, 6 - 09 Eylül 2005
Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri
II. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.148-154
Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri
II. Aktif Öğretim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2005, ss.223-228
Fizik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri: Cinsiyet ve Sınıf Düzeyi ile İlişkileri
VI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 09 Eylül 2004
Yansıtıcı Öğretim Modeli
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
v. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1261-1266
Fizik Eğitiminde Projeye Dayalı Laboratuvar Çalışmalarına Yönelik Öğrenci Tutumları
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 07 Eylül 2001
Evaluation of Student Satisfaction in Physics Laboratory Courses at University Level
Balkan Physics Conference, Bulgaristan, 22 - 27 Ağustos 2000, ss.705-708
Fen Öğretiminde Problem Çözme Stratejilerinin kullnımına Yönelik Bir Çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.239-242
Türkiye Genelinde Liselerde Fizik Eğitiminin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.170-174
Kitap & Kitap Bölümleri
Tarama Yöntemi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.139-162, 2019
Yaşam Temelli Öğrenme
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Akçay, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.255-266, 2018