-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2017 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2007 Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1995 - 2004 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2021 - 2021 Etik Kurul Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
-
2021 - 2021 DEÜ Rektörlüğü Lisansüstü Eğitimde Girişimciliği ve Yenilikçiliği Geliştirme Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
-
2021 - 2021 Senato Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
-
2021 - 2021 Enstitü Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2021 - 2021 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
Doktora
Fizik Eğitiminde Yaratıcılık
-
Yüksek Lisans
Fizik Öğretiminde Aktif Öğrenme-Öğretme
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
-
Lisans
Bilim Tarihi ve Felsefesi
Fizik Ders Kitabı İncelemesi
Fizik Öğretimi 1
Elektrik 2
Eğitimde Proje Hazırlama
Mikro Öğretim
Elektrik Laboratuvarı 2
Öğretim Teknolojileri
Elektrik 1
Elektrik Laboratuvarı 1
-
SİSTEMATİK YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETİMİNİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK BAŞARISI VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Sezgin Selçuk G. (Danışman)
-
Örnek olaya dayalı öğrenme yönteminin lise öğrencilerinin fizik dersinde kavramsal anlamaları ve özyeterlik inançları üzerindeki etkileri
SEZGİN SELÇUK G. (Danışman)
-
Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları ve kavramsal anlamaları üzerindeki etkileri
SEZGİN SELÇUK G. (Danışman)