-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2022 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2007 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2000 - 2001 Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, İZMİR KEMALPAŞA LİSESİ, Matematik Öğretmeni
-
2000 - 2001 Öğretmen
İZMİR KEMALPAŞA LİSESİ, Öğretmen
-
2000 - 2000 Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, İZMİR KONAK ANADOLU LİSESİ, Matematik Öğretmeni
-
2000 - 2000 Öğretmen
İZMİR KONAK ANA.LİS. , Öğretmen
-
1999 - 2000 Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, ANA.T.L.ANA.M.L.TEK.L.END.M.L. VE C.E.M., Matematik Öğretmeni
-
1999 - 2000 Öğretmen
ANA.T.L.ANA.M.L.TEK.L.END.M.L. VE C.E.M., Öğretmen
-
Doktora
Tez Çalışması
Seminer
Uzmanlık Alanı Dersi
Matematikte Probleme Dayalı Öğrenme
İstatistiksel Düşünme
Matematik Eğitimi Çalışmalarının Meta Analizi
Yaratıcılık ve Yaratıcı Problem Çözme Teknikleri
Matematiğin Zihinsel Gelişime Etkileri
-
Yüksek Lisans
Seminer
Uzmanlık Alanı Dersi
Tez Çalışması
Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar
Matematik Eğitiminde Oyun ve Drama
Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar
İstatistiksel Yöntemler ve Uygulamaları
-
Lisans
Olasılık
Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Matematik Öğretiminde Drama
Matematikte Problem Çözme
Öğretmenlik Uygulaması 1
Öğretmenlik Uygulaması
İstatistik
Mantıksal Akıl Yürütme
Okul Deneyimi
İstatistik ve Olasılık II
Yaratıcı Drama
İstatistik ve Olasılık I
Oyunla Matematik Öğretimi
Kavram Yanılgıları ve Öğrenmenin Doğası
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Temel Matematik I
Temel Matematik II
Matematik Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Matematik Felsefesi
Elementer Sayı Kuramı
Diferansiyel Denklemler
Öğretim Teknolojileri Materyal Tasarımı
Matematik ve Oyun
-
8. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Temalı Problemlerde Problem Çözme ve Kurma Süreçlerinin İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
E.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
Matematik öğrenme güçlüğü yaşayan ortaokul öğrencilerinin matematiksel problem çözme süreçlerinin incelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
G.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
BİLİM VE SANAT MERKEZİNDEKİ MATEMATİK SINIFININ AKIL YÜRÜTME BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Cantürk Günhan B. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
Ortaokul Öğrencilerinin Çoklu Temsil Temelli Öğretim Sürecindeki Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
A.Tolga(Öğrenci), Doktora, 2023 -
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ARGÜMANTASYON SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Cantürk Günhan B. (Danışman)
F.Topuz(Öğrenci), Doktora, 2023 -
7. sınıf öğrencilerinin çoklu temsil temelli öğretim sürecindeki zihnin geometrik alışkanlıklarının incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Sekizinci sınıf öğrencilerinin ortaklaşa argümantasyon süreçlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Matematik Eğitimindeki Eğitsel Robotik Uygulamaları Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
-
Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Orantısal Akıl Yürütme Becerilerini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
A.Demir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022
-
8.sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemlerde problem çözme ve kurma süreçlerine ilişkin kavramsal anlamalarının incelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
-
Bir matematik öğretmeninin öğrencilerin orantısal akıl yürütme becerilerini destekleme eylemlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Eğitsel robotik uygulamalarıyla 7. sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemlerde cebirsel akıl yürütmenin gelişimi: Bir öğretim deneyi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin cebirsel zihin alışkanlıklarının belirlenmesi ve derslerine yansımaları
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Ders araştırmasıyla matematik öğretmenlerinin yaratıcı drama yöntemini kullanarak matematiği öğretme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin zihnin geometrik alışkanlıklarının belirlenmesi ve derslerine yansıması
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının olasılık kavramına yönelik bilgi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Etkinlik temelli geometri öğretiminin öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Sekizinci sınıf öğrencilerinin cebir konusundaki işlemsel ve kavramsal bilgilerinin matematik problemi çözme tutumları ile üstbiliş arasındaki ilişkilerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisinde bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin dönüşüm geometrisinde alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
-
2022 - 2022 Yaratıcı Drama Atölyesi
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2018 - 2018 Eğitim Çalışmalarında CMA Uygulamalı Meta Analiz Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim