Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

2. Geometrik Cisimlerin Tanımlarının Ortaklaşa Argümantasyon Süreci İle İncelenmesi

Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bilgi İşlemsel Düşünmenin Matematiksel Modelleme İle İlişkilendirilmesi

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Temsillerinin ve Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.109, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Cisimler Konusundaki Argüman Kalitelerinin İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

6. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Etkinlikler Yoluyla Çoklu Temsillerinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

7. Hikayelerle Geometri Öğretimi Uygulaması: Çember ve Daire Örneği

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

8. Türkiye’de Matematik Eğitimindeki Argümantasyon Çalışmalarının Eğilimi Nasıldır?

4. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

10. Türkiye’de Matematik Eğitimindeki Çoklu Temsiller İle İlgili Çalışmalarının İncelenmesi

4. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

19. “MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUM VEMATEMATİK BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR META-ANALİZ”

ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİInternational Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018

20. TÜRKİYE’DEKİ MATEMATİKTEBİLGİ OLUŞTURMA SÜREÇLERİ İLE HAZIRLANAN ARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ

ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİInternational Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018

21. Eğitsel Robotik Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerin Orantısal Akıl Yürütme Becerilerine Etkisi

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. 7. Sınıf Matematik Dersinde Robotik Uygulaması

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Matematik Alanında Karma Araştırma Yöntemi ile Hazırlanan Tezlerin İçerikAnaliz

16th International Primary Teacher Education Symposium, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ZİHNİN GEOMETRİK ALIŞKANLIKLARININ BELİRLENMESİ

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

35. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının ve Matematiksel Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.317, (Özet Bildiri)

36. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞ ÜSTÜ YETİLERİ İLE MATEMATİK PROBLEMİ ÇÖZME TUTUMLARININ İNCELENMESİ

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.78, (Özet Bildiri)

39. Examining of preschool student teachers pedagogical content knowledge in geometric shapes

XIV World Congress of Comparative Education Societies, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, ss.164, (Özet Bildiri)

40. Sample drama plans for preschool education

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1338-1344, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

41. GEOMETERS' SKETCHPAD SOFTWARE FOR NON-THESIS GRADUATE STUDENTS: A CASE STUDY iN TURKEY

6th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Lyon, Fransa, 28 Ocak - 01 Şubat 2009, ss.1300-1309, (Tam Metin Bildiri) identifier

43. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

44. Spatial Ability of Mathematics Teacher The Case of Oya

Sixth Conference of European Research in Mathematics Education, Lyon, Fransa, 28 Ocak - 01 Şubat 2009
Kitaplar 9

1. Kodlama Yoluyla Cebir ve Geometri Kavramlarının Öğretimi

Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler, Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.159-172, 2023

2. Ortaokullarda Matematiksel Kavramları Öğrenirken ve Öğretirken Yaşanan Sorunlar

Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler, Arıkan, Ahmet, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.83-98, 2023

3. İstatistik Eğitiminde Değerlendirme

Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Bületn Güven,Zeynep Medine Özmen,Ramazan Gürbüz,Yaşar Akkan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.175-188, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. SINIF İÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA MATEMATİKSEL İLETİŞİM

YAPILANDIRMACI SINIF ORTAMLARINDA MATEMATİKSEL İLETİŞİM , Dr. Öğr. Üyesi Mahir Biber Doç. Dr. Esen Ersoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.23-35, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Akıl Yürütme/ Bilimsel Muhakeme Becerisi

KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI - Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.343-354, 2021

6. Matematik Eğitiminde STEM ve Uygulamaları

Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan Ünlü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2020

7. Oyun ve Öğrenme

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Prof.Dr. Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.365-380, 2019

8. Verilerin Değerlendirilmesi

Temel Matematik Kavramları ve Uygulamaları, Elçi A.N.,Bukova Güzel E.,Cantürk Günhan B.,Ev Çimen E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-230, 2016