Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Eğitim Bilgileri
2003 - 2006
2003 - 2006Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
İlköğretim II. kademede matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin uygulanabilirliği üzerine bir araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
2001
2001Yüksek Lisans
Lineer olmayan diferansiyel ve integral denklemlerin Chebyshev yöntemi ile yaklaşık çözümleri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2021
2021Lisansüstü Akademik Danışmanlık Eğitimi
Mesleki Eğitim
Atatürk Üniversitesi
2015
2015Regresyon Analizi ve Sınırlı Bağımlı Değişken Modelleri
Veri Analizi
Bahçeşehir Üniversitesi
2014
2014Meta Analiz Atölyesi
Veri Analizi
Bahçeşehir Üniversitesi
2014
2014Qdaminer ve Wordstat ile Metin Analizi ve İçerik Analizine Giriş
Veri Analizi
Bahçeşehir Üniversitesi
2013
2013İleri Düzey İstatistik Uygulamaları: Faktör Analizi, Aracı ve Düzenleyici Etki Analizi
Veri Analizi
Bahçeşehir Üniversitesi
2013
2013AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi
Veri Analizi
Bahçeşehir Üniversitesi
2013
20137 region 7 Seminars Erasmus on the Road
Girişimcilik
Cineca-Common Infrastructure for National Cohorts in Europe, Canada, and Africa
2012
2012Lisansüstü Nitel Araştırma Yöntemleri
Veri Analizi
Dokuz Eylül Üniversitesi
2011
2011Eğitimde Drama Kuramları
Mesleki Eğitim
Oluşum Drama Enstitüsü
2011
2011Bütüncül Sanat ve Drama
Mesleki Eğitim
Çağdaş Drama Derneği
2010
2010Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: Nvivo 8 Programı Uygulamaları
Veri Analizi
Anı Yayıncılık
2008
2008Drama Atölyesi
Mesleki Eğitim
Çağdaş Drama Derneği
2008
2008Drama Oyunu Oynamanın İki Farklı Yolu: Epik Dramatik
Mesleki Eğitim
Oluşum Drama Enstitüsü
2008
2008Okul Öncesi Dönemde Eğitici Drama
Mesleki Eğitim
SMG Yayıncılık
2007
2007Anlayarak Hızlı Okuma
Kişisel Gelişim
Parantez Eğitim
2007
2007Genç Mucitler Eğitmen Eğitimi
Mesleki Eğitim
Eğitim Gönüllüleri
2004
2004Drama Liderlik Programı
Mesleki Eğitim
Oluşum Drama Enstitüsü
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2022
2015 - 2022Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2007 - 2013
2007 - 2013Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2001 - 2007
2001 - 2007Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2000 - 2001
2000 - 2001Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, İZMİR KEMALPAŞA LİSESİ
2000 - 2001
2000 - 2001Öğretmen
İZMİR KEMALPAŞA LİSESİ
2000 - 2000
2000 - 2000Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, İZMİR KONAK ANADOLU LİSESİ
2000 - 2000
2000 - 2000Öğretmen
İZMİR KONAK ANA.LİS.
1999 - 2000
1999 - 2000Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, ANA.T.L.ANA.M.L.TEK.L.END.M.L. VE C.E.M.
1999 - 2000
1999 - 2000Öğretmen
ANA.T.L.ANA.M.L.TEK.L.END.M.L. VE C.E.M.
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Ortaokul Öğrencilerinin Çoklu Temsil Temelli Öğretim Sürecindeki Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
A.Tolga(Öğrenci)
2023
2023Doktora
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ARGÜMANTASYON SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Cantürk Günhan B. (Danışman)
F.Topuz(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Matematik Eğitimindeki Eğitsel Robotik Uygulamaları Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
T.Öztürk(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Orantısal Akıl Yürütme Becerilerini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
A.Demir(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
8.sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemlerde problem çözme ve kurma süreçlerine ilişkin kavramsal anlamalarının incelenmesi
Cantürk Günhan B. (Danışman)
G.Türer(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Bir matematik öğretmeninin öğrencilerin orantısal akıl yürütme becerilerini destekleme eylemlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
A.DEMİR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Eğitsel robotik uygulamalarıyla 7. sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemlerde cebirsel akıl yürütmenin gelişimi: Bir öğretim deneyi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
B.DİNÇER(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ders araştırmasıyla matematik öğretmenlerinin yaratıcı drama yöntemini kullanarak matematiği öğretme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
G.BATIBAY(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
G.SIRTMAÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin cebirsel zihin alışkanlıklarının belirlenmesi ve derslerine yansımaları
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
H.DOGANLAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının olasılık kavramına yönelik bilgi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
A.BAHAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin zihnin geometrik alışkanlıklarının belirlenmesi ve derslerine yansıması
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
A.TOLGA(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf öğrencilerinin cebir konusundaki işlemsel ve kavramsal bilgilerinin matematik problemi çözme tutumları ile üstbiliş arasındaki ilişkilerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
F.GÜR(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Etkinlik temelli geometri öğretiminin öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
B.ŞAHİN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin dönüşüm geometrisinde alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
S.ÖZBAY(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
8. sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisinde bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B. (Danışman)
H.AÇAN(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2018 - 2018
2018 - 2018Eğitim Çalışmalarında CMA Uygulamalı Meta Analiz Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
Cantürk Günhan B.
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2014
2014A case study on the investigation of reasoning skills in geometry
Cantürk Günhan B.
South African Journal Of Education , cilt.34, sa.2, ss.1-19, 2014 (SSCI)
2013
2013Scale development for pre-service mathematics teachers' perceptions related to their pedagogical content knowledge
Bukova Güzel E., Cantürk Günhan B., Kula S., Ozgur Z., Elci A. N.
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION , cilt.33, sa.2, 2013 (SSCI)
2012
2012Using Mathematics in Teaching Science Self-efficacy Scale - UMSSS: A Validity and Reliability Study
CAN B., CANTÜRK GÜNHAN B., Erdal S. O.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION , cilt.8, sa.4, ss.269-281, 2012 (SSCI)
2007
2007The development of self-efficacy scale toward geometry
Cantürk Günhan B., Baser N.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , sa.33, ss.68-76, 2007 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
20237. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Temsil Temelli Öğretim Sürecindeki Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmes
Tolga A., Cantürk Günhan B.
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.172-187, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
YİTMEZ B. G., Alyeşil Kabakçı D., Özturan Ecemiş Ü., ARAMIŞ Z. F., CANTÜRK GÜNHAN B.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.335-356, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Türer G., Cantürk Günhan B.
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.214-236, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Cantürk Günhan B., Altaylar (Doluzengin) B., Dinçer Aksoy B., Özdişçi S.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.33, ss.274-293, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ORTAKLAŞA ARGÜMANTASYONSÜREÇLERİNİN GEOGEBRA DESTEKLİ ETKİNLİK İLE İNCELENMESİ:GEOMETRİK CİSİMLER ÖRNEĞİ
Topuz F., Cantürk Günhan B.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , cilt.59, sa.59, ss.368-389, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Türkiye'de Matematik Eğitimindeki Argümantasyon Çalışmalarının Eğilimi Nasıldır?
Topuz F., Cantürk Günhan B.
Mediterranean Journal of Educational Research , cilt.15, sa.36, ss.55-80, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021TÜRKİYE’DE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK ÖZYETERLİK İLE BAŞARI İLİŞKİSİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN META-ANALİZİ
CANTÜRK GÜNHAN B.
Milli Eğitim , cilt.50, sa.229, ss.319-335, 2021 (Scopus)
2020
20206. Sınıf Öğrencilerinin Alan Hesaplamada İlişkilendirme ve Genelleme Süreçlerinin İncelenmesi
Tolga A., CANTÜRK GÜNHAN B.
Yüzüncüyıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Mediating Role of Prospective Mathematics Teachers’ Beliefs on The Relationship Between Perceptions and Attitudes
Cantürk Günhan B.
Acta Didactica Napocensia , cilt.13, sa.1, ss.117-127, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi
Tolga A., Cantürk Günhan B.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.49, ss.1-23, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Content Analysis of Research on Processes of Constructing Knowledge in Mathematics Education in Turkey
Topuz F., Cantürk Günhan B.
Bartın University Journal of Faculty of Education , cilt.9, sa.2, ss.279-300, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The effects of educational robotics applications on linear equations about algebraic reasoning
Dinçer B., Cantürk Günhan B.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , cilt.11, sa.2, ss.492-527, 2020 (Scopus)
2019
2019Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
Cantürk Günhan B., Geçici M. E., Günkaya B.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , cilt.13, sa.2, ss.1042-1062, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Cantürk Günhan B., Topuz F., Bedir D.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, ss.148-164, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının Belirlenmesi
Tolga A., Cantürk Günhan B.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.37-56, 2019 (Hakemli Dergi)
2016
2016The Effect of Drama Based Learning Applied in Turkey on Success ofMathematics A Meta Analysis Study
CANTÜRK GÜNHAN B.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.8, sa.2, ss.145-162, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016The Effect of Using Dynamic Geometry Software on The Success of Geometry A Meta Analysis Study
Cantürk Günhan B., Acan H.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , cilt.7, sa.1, ss.1-23, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014An Investigation of Pre Service Elementary School TeachersKnowledge Concerning Quadrilaterals
CANTÜRK GÜNHAN B.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.43, sa.2, ss.137-154, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013An examination of preschool prospective teachers subject matter knowledge and pedagogical content knowledge on basic geometric shapes in Turkey
Cantürk Günhan B., Çetingöz D.
Educational Research and Reviews , cilt.8, sa.3, ss.93-103, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Self Efficacy Beliefs Of Prospective PrimaryMathematics Teachers About Mathematical Literacy
YAVUZ G., CANTÜRK GÜNHAN B., ERSOY E., NARLI S.
Journal of College Teaching & Learning , cilt.10, sa.4, ss.279-288, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012The effects of creative drama activities on social skills acquisition of children aged six
Çetingöz D., Cantürk Günhan B.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.41, sa.2, ss.54-66, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012The prospective mathematics teachers' thought processes and views about using problem-based learning in statistics education
Cantürk Günhan B., Bukova Güzel E., Özgür Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY , cilt.43, sa.2, ss.145-165, 2012 (ESCI)
2011
2011Drama uygulamalarının okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının drama etkinlikleri planlama becerilerine yönelik görüşleri üzerindeki etkileri
Çetingöz D., Cantürk Günhan B.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.89-99, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Prospective mathematics teachers views about using computer based instructional materials in constructing mathematical concepts
BUKOVA GÜZEL E., CANTÜRK GÜNHAN B.
Issues in the Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers: IUMPST: The Journal , cilt.3, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010The Application of Drama Method on Prisms Subject
Cantürk Günhan B., Özen Ünal D.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.1, ss.111-122, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Orta Öğretimde Çağdaş Matematik Öğretmeni Profili
Başer N., Cantürk Günhan B.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.2, ss.645-662, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Integrating technology into mathematics education: A case study from primary mathematics students teachers
CANTÜRK GÜNHAN B., BUKOVA GÜZEL E.
World Academy of Science, Engineering and Technology , cilt.67, ss.62-67, 2010 (Scopus)
2010
2010Prospective Mathematics Teachers' Views about Using Flash Animations in Mathematics Lesson
Bukova Güzel E., Cantürk Günhan B.
International Journal of Human and Social Sciences , cilt.5, sa.3, ss.154-159, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009Spatial Ability of a Mathematics Teacher The Case of Oya
CANTÜRK GÜNHAN B., TURGUT M., YILMAZ S.
IBSU Scientific Journal , cilt.3, sa.1, ss.151-158, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Öğretmen ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
CANTÜRK GÜNHAN B., Başer N.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.134-155, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler
Cantürk Günhan B., Başer N.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.591-608, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Uzamsal Yetenek Hakkında Bir Bilgi Seviyesi İncelemesi
TURĞUT M., CANTÜRK GÜNHAN B., YILMAZ S.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.4, sa.2, ss.317-326, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
CANTÜRK GÜNHAN B., Başer N.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.451-482, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Yaratıcı drama yöntemini kullanmaya yönelik özyeterlik ölçeği
Can B., Cantürk Günhan B.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.4, sa.1, ss.34-43, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi
Cantürk Günhan B., Başer N.
e-Journal of new world sciences academy , cilt.3, sa.3, ss.551-562, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
2008Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi
Cantürk Günhan B., Başer N.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.119-134, 2008 (Hakemli Dergi)
2005
2005Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi
Can B., Cantürk Günhan B., Öngel Erdal S.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.17, ss.47-54, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanında Öğrenim Gören Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerin Aldıkları Eğitimden Beklentileri, Yaşadıkları sorunlar ve Çözüm Önerileri
Başer N., Cantürk Günhan B., Yavuz G.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, ss.95-101, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitim Almalarında Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Başer N., Narlı S., Cantürk Günhan B.
Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, ss.129-135, 2005 (Hakemli Dergi)
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Kodlama Yoluyla Cebir ve Geometri Kavramlarının Öğretimi
Dinçer Aksoy B., Cantürk Günhan B.
Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler, Ahmet Arıkan, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.159-172, 2023
2023
2023Ortaokullarda Matematiksel Kavramları Öğrenirken ve Öğretirken Yaşanan Sorunlar
Cantürk Günhan B., Dinçer Aksoy B.
Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler, Arıkan, Ahmet, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Ankara, ss.83-98, 2023
2023
2023İstatistik Eğitiminde Değerlendirme
Cantürk Günhan B.
Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Bületn Güven,Zeynep Medine Özmen,Ramazan Gürbüz,Yaşar Akkan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.175-188, 2023
2022
2022SINIF İÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA MATEMATİKSEL İLETİŞİM
Cantürk Günhan B.
YAPILANDIRMACI SINIF ORTAMLARINDA MATEMATİKSEL İLETİŞİM , Dr. Öğr. Üyesi Mahir Biber Doç. Dr. Esen Ersoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.23-35, 2022
2021
2021Akıl Yürütme/ Bilimsel Muhakeme Becerisi
CANTÜRK GÜNHAN B.
KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI - Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.343-354, 2021
2020
2020Matematik Eğitiminde STEM ve Uygulamaları
Cantürk Günhan B.
Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan Ünlü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2020
2019
2019Oyun ve Öğrenme
Cantürk Günhan B.
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Prof.Dr. Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.365-380, 2019
2016
2016Verilerin Değerlendirilmesi
Cantürk Günhan B.
Temel Matematik Kavramları ve Uygulamaları, Elçi A.N.,Bukova Güzel E.,Cantürk Günhan B.,Ev Çimen E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-230, 2016
2009
2009Ünlü Bilim İnsanlarının Eğitimde Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Cantürk Günhan B.
Eğitimde Drama, Naci Aslan, Editör, Olus Yayıncılık, Ankara, ss.31-38, 2009
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 2023Oyunlaştırma Destekli Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının Yaygınlaştırılmasına Yönelik Bilinçlendirme ve Dijital İçerik Geliştirme Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Baran B. (Yürütücü), Çulha Özbaş B., Ünal Çoban G., Bozkurt A., Akdoğan F. S., Yacı Ş. N., et al.
2022 - 2022
2022 - 2022Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının Yaygınlaştırılmasına Yönelik Bilinçlendirme ve Dijital İçerik Geliştirme Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Baran B. (Yürütücü), Güney L. Ö., Yacı Ş. N., Çulha Özbaş B., Siyez D. M., Cantürk Günhan B., et al.
2022 - 2022
2022 - 2022Doğadan Tasarıma Bir Bilim Yolculuğu
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Cantürk Günhan B., Batıbay G.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022Ortaokul Öğrencileri için Eko-Matematik"
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Cantürk Günhan B., Özen Ünal D.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022Teknolojik Matematiksel Modelleme İlkokulda (TM2İ)
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Cantürk Günhan B., Kaygısız İ.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022Matematik, Fen Bilimleri ve Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerine Yönelik Araştırma Projesi Yürütebilme Yeterliliklerini Geliştirme
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Cantürk Günhan B., Aktamış H.(Yürütücü), Ünal Çoban G.
2021 - 2021
2021 - 2021Bilimsel Makale Yazımında ve Yayımlanmasında Bir Yol Haritası
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Siyez D. M., Baran B., Cantürk Günhan B., Kağnıcı D. Y., Kabakçı Yurdakul I.
2021 - 2021
2021 - 2021Alanyazın Tarama ve Derlemeye Yolculuk
TÜBİTAK Projesi
Ormancı Ü.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2021 - 2021
2021 - 2021Alan Uzmanlarıyla Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Kültürüne Yolculuk III
TÜBİTAK Projesi
Çepni S.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2021 - 2021
2021 - 2021Özel Yetenekli Çocukların Eğitiminde Disiplinler arası Yaklaşımlar-BiFeMa
TÜBİTAK Projesi
Ürün Ö.(Yürütücü), Yazıcı E., Cantürk Günhan B.
2021 - 2021
2021 - 2021AYMAGEÇ Ortaokul Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Çalıştayı
TÜBİTAK Projesi
Sönmez N.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2018 - 2019
2018 - 2019Ortaokul Öğrencileriyle Fen'in Doğaya Yönelik Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Balım A. G. (Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2018 - 2019
2018 - 2019Eğitsel Robotik Uygulamalarıyla 7. Sınıf Öğrencilerinin Doğrusal Denklemlerde Cebirsel Akıl Yürütmenin Gelişimi: Bir Öğretim Deneyi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
CANTÜRK GÜNHAN B. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Alan Uzmanlarıyla Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Kültürüne Yolculuk II
TÜBİTAK Projesi
Çepni S.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2018 - 2018
2018 - 2018Alan Uzmanlarıyla Nitel Temelli Araştırmalara Yolculuk III
TÜBİTAK Projesi
Çepni S.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2018 - 2018
2018 - 2018Farklı Çocuklara Farklı Matematik
TÜBİTAK Projesi
Özen Ünal D.(Yürütücü), Cantürk Günhan B., ÖZALTUN ÇELİK A.
2017 - 2018
2017 - 2018Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Teknolojik Pedagojk Alan Bilgisi temelli Argümantasyon Uygulamaları-II
TÜBİTAK Projesi
CANTÜRK GÜNHAN B., ÜNAL ÇOBAN G. (Yürütücü), KUZU DEMİR E. B., BARAN B., YÜRÜMEZOĞLU K., AKPINAR E., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Cantürk Günhan B., Elçi A. N.
2017 - 2017
2017 - 2017Alan Uzmanlarıyla Nitel Temelli Araştırmalara Yolculuk II
TÜBİTAK Projesi
Çepni S.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2017 - 2017
2017 - 2017Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Cantürk Günhan B., Bukova Güzel E.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Cantürk Günhan B., Yeşildere İmre S.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
2013 - 2017
2013 - 2017İrrasyonel Sayıların Öğretiminde Drama Yönteminin Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
CANTÜRK GÜNHAN B., NARLI S. (Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016Alan Uzmanlarıyla Nitel Temelli Araştırmalara Yolculuk
TÜBİTAK Projesi
ÇOMOĞLU H. İ., CANTÜRK GÜNHAN B.
2015 - 2015
2015 - 2015Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Teknolojik Pedagojk Alan Bilgisi Temelli Argümantasyon Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Ünal Çoban G. (Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2015 - 2015
2015 - 2015Bilim Sokakta
TÜBİTAK Projesi
Şahin M. (Yürütücü), Türkoguz S., Akpınar E., Cantürk Günhan B.
2013 - 2013
2013 - 2013Fen Bilimleri Öğretmenleri İçin Bilim Danışmanlığı Projesi
TÜBİTAK Projesi
Balım A. G. (Yürütücü), Cantürk Günhan B.
2011 - 2012
2011 - 2012Drama Yönteminin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
CANTÜRK GÜNHAN B. (Yürütücü)
2011 - 2012
2011 - 2012Bilimin Doğaya Yansımaları
TÜBİTAK Projesi
Balım A. G. (Yürütücü), Cantürk Günhan B., TÜRKOGUZ S.
2005 - 2008
2005 - 2008İlköğretim II. Kademede Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenmenin Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Başer N.(Yürütücü), Cantürk Günhan B.
Davetli Konuşmalar
Kasım 2022
Kasım 2022TEMEL BİLİMLER EĞİTİMİ ÇALIŞTAY DİZİSİ ORTAOKUL VE LİSELERDE MATEMATİK EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Çalıştay
Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü-Türkiye
Ağustos 2022
Ağustos 2022Öğretmen Eğitimi
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Temmuz 2022
Temmuz 2022Senaryo Oluşturma Çalıştayı
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2022
Haziran 2022