­

Prof. Dr. SERKAN NARLI


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Matematik


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği, Genel Topoloji

E-posta: serkan.narli[at]deu.edu.tr
Diğer E-posta: serkan.narli[at]gmail.com
İş Telefonu: +90 232 301 4441
Web: https://avesis.deu.edu.tr/serkan.narli

Metrikler

Yayın

93

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

650

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

12

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Tez Dosyaları

Eğitim Bilgileri

1999 - 2005

1999 - 2005

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1996 - 1999

1996 - 1999

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Geliştirilen başarı testi ile geleneksel ve aktif öğrenme yöntemlerinin sayısal denklik konusu öğretiminde başarıya etkisinin değerlendirilmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)

1999

1999

Yüksek Lisans

Dönüşümlerin topolojik irdelenmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2010

2010

Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: NVivo 8

Mesleki Eğitim

Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık

2003

2003

Yaratıcı Drama

Mesleki Eğitim

Çağdaş Drama Derneği

Araştırma Alanları

İlköğretim

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Genel Topoloji

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2012 - 2017

2012 - 2017

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2005 - 2012

2005 - 2012

Öğretim Görevlisi Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

1998 - 2005

1998 - 2005

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - 2022

2019 - 2022

Bölüm Başkan Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2016 - 2019

2016 - 2019

Bölüm Başkan Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Dokuz Eylül Üniversitesi

2012 - 2015

2012 - 2015

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Dokuz Eylül Üniversitesi

2011 - 2014

2011 - 2014

Fakülte Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Matematik Eğitimi Çalışmalarında Teorik Çatılar

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Öğrenme Stilleri ve Stratejileri

Öğrenme Stilleri ve Stratejileri

Lisans

Lisans

Soyut Matematik - A Şubesi

OME 3015 Cebir (A Grubu)

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (A)

OME 3001 Sayıların Ögretimi (B Grubu)

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (B)

OME 3015 Cebir (B Grubu)

Algoritma ve Programlama - A Şubesi

OME 3001 Sayıların Ögretimi (A grubu)

MBD 4003-Öğretmenlik Uygulaması

Soyut Matematik - B Şubesi

Algoritma ve Programlama - B Şubesi

Öğretmenlik Uygulaması 1

Algoritma ve Programlama

Cebir

Soyut Matematik

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme

Sayıların Öğretimi

Topluma Hizmet Uygulamaları

Yönetilen Tezler

2018

2018

Yüksek Lisans

Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin kanıt imajının incelenmesi

NARLI S. (Danışman)

Ü.ATEŞ(Öğrenci) Creative Commons License

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Bireylerin Sonsuzluk Algıları İlgili Yapılan Yayınların İncelenmesi

Kuşçu Ü., NARLI S.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

7. Sınıf Öğrencilerinin Matematikte Arduino ile Programlama Üzerine Farkındalıklarının Artırılması

Gültekin T., NARLI S.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

Matematik Eğitiminde Mobil Uygulamalar: Tübitak 4005 Proje Sonrası Katılımcı Öğretmen Görüşleri

Aksoy E., Can Y., YILMAZ S., NARLI S.

15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Muhakemelerinin İncelenmesi

AKDEMİR M., NARLI S.

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.763-764, (Özet Bildiri)

2021

2021

Ortaokul Öğrencilerinin Rasyonel Sayı, Çarpan ve Rakam Kavramlarına Yönelik Kavram Gelişim Düzeyleri ile Anlambilimsel Açıklamalarının İncelenmesi

KAŞIKÇI M., NARLI S.

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2021, ss.256-267, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusuna İlişkin Uzmanlık Alan Bilgisinin İncelenmesi

İDİL F. H., NARLI S.

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.268-277, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

“Sınırlı Bir Küme Sınırsız Bir Kümeye Denk Olabilir Mi?” : Bir Durum ÇalıĢması

PALA O., NARLI S.

4.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.983-991, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Matematik Dersinde Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Soyutlama Seviyesini İndirgemelerinin İncelenmesi

Yücel A., NARLI S.

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.930-937, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

İspat İmajı İle Formal İspat Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

PALA O., NARLI S.

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Türkçe Öğretmen Adaylarının Fiilde Çatı Konusuna İlişkin Kavram Tanımları ve Kavram İmgeleri

NARLI S., TÜRKEL A., İLHAN S.

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Sezgi Ve İspat: Sonsuz Kümeler Penceresinden Bir Bakış

PALA O., NARLI S.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.76-77, (Özet Bildiri)

2018

2018

Türkiye’de Ve Singapur’da Uygulanan Ortaokul Matematik Eğitiminin Müfredat Ve Ders Kitapları Bağlamında Karşılaştırılması

PALA O., NARLI S.

I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.223, (Özet Bildiri)

2018

2018

PROOF TRIPOD: PROOF IMAGE, ENLIGHTENMENT FEELINGS

PALA O., NARLI S., Aksoy E., Ercire Y. E., Aksoy M. A.

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

WHY DO INSTRUCTORS PREFER NOT TO PRESENT PROOFS OF SOME THEOREMS?

Aksoy E., NARLI S.

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

HOW DO PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS DEFINE THE BASIC CONCEPTS IN NUMBERS AND OPERATIONS CONTENT AREA?

ERCİRE Y. E., NARLI S.

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilirlik Kavramına Yönelik İspat Yaklaşımlarının İncelenmesi

NARLI S., PALA O., AKSOY E., ERCİRE Y. E., İDİL F. H.

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.81, (Özet Bildiri)

2016

2016

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Lisans Derslerinden Aldıkları Notlar Arasındaki İlişkilerin Veri Madenciliği Yöntemiyle İncelenmesi

ALPAY Ü. A., KAYA E. P., VAHAPLAR A., NARLI S.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.203, (Özet Bildiri)

2016

2016

Matematik Öğretmen Adaylarının Topoloji DersineYönelik Görüşleri

NARLI S., ERCİRE Y. E., AKSOY E., PALA O.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.256, (Özet Bildiri)

2016

2016

Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi

KAŞIKÇI M., NARLI S., AKDEMİR M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.190, (Özet Bildiri)

2016

2016

USING PROOF IMAGE AND EPISTEMIC ACTIONS TO TRACETHE PROOF PROCESS OF A PROSPECTIVE MATHEMATICSTEACHER

NARLI S., AKSOY E., PALA O., ERCİRE Y. E.

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.208, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

The Specialized Content Knowledge Of A Pre Service TeacherAbout The Domain Of Learning Algebra A Case Study On Solution Of First Degree Equations Of OneUnknown

İDİL F. H., NARLI S.

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.177, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

CONCEPT IMAGES RELATED TO STUDENTS DIFFICULTIES WITH REGARD TO DENSITY OF IRRATIONAL NUMBERS

ERİCRE Y. E., NARLI S., AKSOY E., PALA O.

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.154, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

THE INVESTIGATION OF PROSPECTIVE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS CONCEPT IMAGES RELATING TO CONCEPTS OF BOUNDEDNESS BOUNDLESSNESS

AKDEMİR M., NARLI S.

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.176, (Özet Bildiri)

2016

2016

EXPLORING INTERACTIONS AND RELATIONSHIPS AMONG TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE CONSTRUCTS VIA ROUGH SET ANALYSIS

ÖZGEN K., NARLI S.

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

2016

2016

ANALYSIS OF ALGEBRA TEACHING KNOWLEDGE OF PRE SERVICE ELEMANTARY MATHEMATICS TEACHERS

NARLI S., İDİL F. H.

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.22-23, (Özet Bildiri)

2016

2016

Analysing Proving Process Of A Prospective Elementary Mathematics Teacher In The Context Of Proof Image

NARLI S., AKSOY E., PALA O., ERCİRE Y. E., UYSAL M.

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.21-22, (Özet Bildiri)

2015

2015

Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü Öğrenci ve ÖğretimElemanlarının Bu Bölümde Verilen Matematik Dersleri Hakkındaki Görüşleri

NARLI S., AYDIN H.

XIV. Ulusal EğitimBilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2015, ss.913-919, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

”İnformal Bilgiden Formal Bilgiye Geçiş:Sıralama Kavramı

AKDEMİR M., NARLI S., KAŞIKÇI M.

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilir Sonsuz KümlerinDenkliğine İlişkin İspat Süreçlerinin İncelenmesi

NARLI S., PALA O.

2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Data Mining Approaches in Mathematics Education

Aksoy E., NARLI S., ÇIKRIKÇI F. H., AKSOY M. A., ERCİRE Y. E.

Congress of European Research in Mathematics Education (9), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

The transition from informal to formal understanding of the concept of order in abstract mathematics

Akdemir M., NARLI S., Kasikci M.

9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.2271-2272, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

Eğitimsel VeriMadenciliği: Öğrenci Velileri ile Örnek Bir Uygulama

Aksoy E., NARLI S., ÇIKRIKÇI F. H., AKSOY M. A., ERCİRE Y. E.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Veri Madenciliği İle 7. Sınıf Öğrencilerinin SayılarÖğrenme Alanındaki Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi

ERCİRE Y. E., NARLI S., AYDOĞDU M. Z., KEŞAN C.

International Conference onEducation in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Prospective Mathematics TeachersAttitudes And Beliefs Towards Using Mathematics History In Mathematics Education”

KAŞIKÇI M., NARLI S., AKDEMİR M.

InternationalConference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

Rough Topology on Covering -Based Rough Sets

AKDUMAN S., YILDIZ E., ÖZÇELİK A. Z., NARLI S.

1st International Eurasian Conference On Mathematical Sciences andApplications, Priştine, Kosova, 3 - 07 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2009

2009

Secondary School Students’xx Concept of Infinity: Primary andSecondary Intuitions

NARLI S., DELİCE A., NARLI P.

33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics, Thessaloniki, Yunanistan, 19 Temmuz - 24 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

SECONDARY SCHOOL STUDENTS' CONCEPT OF INFINITY: PRIMARY AND SECONDARY INTUITIONS

NARLI S., Delice A., Narli P.

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.4, ss.209-211, (Tam Metin Bildiri) identifier

2005

2005

Biyoloji Eğitiminde Matematik Dersi Gerekli mi?Öğrenci Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri

NARLI S., AYDIN H.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2001

2001

Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Yöntemlerini KullanmadaKarşılaştıkları Sorunlar

Başer N., NARLI S.

Matematik Sempozyumu: Matematik Etkinlikleri 2001, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2001, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2000

2000

Matematikte Problem Kurma ve Problem Çözme

Köroğlu H., Kaynak M., Narlı S., Moralı H. S., Sezer M.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.521-523, (Yayınlanmadı)

1998

1998

Sezgisel Altmaksimal Uzaylar

ÖZÇELİK A. Z., NARLI S.

XI. Ulusal Matematik Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.182-187, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Teknoloji Destekli Okul Dışı Öğrenme

Aksoy E., NARLI S.

Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.183-208, 2024

2023

2023

Ölçme Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları II; Alan Ölçme ve Sıvı Ölçme

NARLI S., Aksoy E.

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Erhan Ertekin, Suphi Önder Bütüner, Editör, Vizetek, Ankara, ss.333-369, 2023

2020

2020

An Educational Data MiningApplication by UsingMultiple Intelligences

Aksoy E., NARLI S., AKSOY M. A.

Examining Multiple Intelligences and Digital Technologies for Enhanced Learning Opportunities, Robert Z. Zheng, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.93-110, 2020

2016

2016

Kümeler

NARLI S.

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları Öğrenen ve Öğretenler İçin, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, EmreEV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2016

2016

2016

İlişkilendirme Becerisi ve Muhtevası

NARLI S.

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-244, 2016

2015

2015

Bağıntı Kavramı ve Bu Kavrama Temel Teşkil Eden Bileşenler

NARLI S.

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat,Mehmet fatihÖzmantar,Erhan Bingölbali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-328, 2015

Desteklenen Projeler

2022 - 2023

2022 - 2023

Denizin, Ormanın, Hayatın Matematiğine Yolculuk

TÜBİTAK Projesi

Narlı S.

2019 - 2021

2019 - 2021

İspat İmajının Dinamiklerinin Sonsuz Kümelerin Denkliği Bağlamında İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

NARLI S. (Yürütücü)

2017 - 2017

2017 - 2017

Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Narlı S.

2017 - 2017

2017 - 2017

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Narlı S.

2013 - 2017

2013 - 2017

İrrasyonel Sayıların Öğretiminde Drama Yönteminin Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

CANTÜRK GÜNHAN B., NARLI S. (Yürütücü)

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Şubat 2024

Şubat 2024

Valilik

İzmir Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye

Sanatsal Etkinlik

Aralık 2017

Aralık 2017

Matematiğin Gizemli Dünyasında Heyacanlı bir Macera

NARLI S.

Aralık 2016

Aralık 2016

Modern Çağ Matematik Tarihi Sergisi

NARLI S.



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

28 Eylül 2023 - 30 Ekim 2023

28 Eylül 2023 - 30 Ekim 2023

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu

Panelist

Ankara-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 43

h-indeksi (WOS): 4