Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1999 - 2005
1999 - 2005Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1996 - 1999
1996 - 1999Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Geliştirilen başarı testi ile geleneksel ve aktif öğrenme yöntemlerinin sayısal denklik konusu öğretiminde başarıya etkisinin değerlendirilmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)
1999
1999Yüksek Lisans
Dönüşümlerin topolojik irdelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2010
2010Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: NVivo 8
Mesleki Eğitim
Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık
2003
2003Yaratıcı Drama
Mesleki Eğitim
Çağdaş Drama Derneği
Araştırma Alanları
İlköğretim
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Genel Topoloji
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2012 - 2017
2012 - 2017Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2005 - 2012
2005 - 2012Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
1998 - 2005
1998 - 2005Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - 2022
2019 - 2022Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2012 - 2015
2012 - 2015Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2011 - 2014
2011 - 2014Fakülte Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
Verdiği Dersler
Lisans
Soyut Matematik - A Şubesi
OME 3015 Cebir (A Grubu)
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (A)
OME 3001 Sayıların Ögretimi (B Grubu)
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (B)
OME 3015 Cebir (B Grubu)
Algoritma ve Programlama - A Şubesi
OME 3001 Sayıların Ögretimi (A grubu)
MBD 4003-Öğretmenlik Uygulaması
Soyut Matematik - B Şubesi
Algoritma ve Programlama - B Şubesi
Öğretmenlik Uygulaması 1
Algoritma ve Programlama
Cebir
Soyut Matematik
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Sayıların Öğretimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Yönetilen Tezler
2022
2022Doktora
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Narlı S. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Geometrik Muhakemelerinin İncelenmesi
Narlı S. (Danışman)
M.AKDEMİR(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Ortaokul Matematik Öğretim Programındaki Sayılar ve İşlemler ile İlgili Matematiksel Kelimelerin Semantik (Anlambilimsel) Açıdan İncelenmesi
Narlı S. (Danışman)
M.KAŞIKÇI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sayılar kuramı kavramları ile ilgili yaptıkları tanımların incelenmesi
Narlı S. (Danışman)
C.TAŞDELEN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Matematik öğretmenlerinin denklem kavramına ilişkin öğretme bilgilerinin incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
F.HANDE(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Öğretim elemanlarının matematik derslerinde ispat anlatım yapılarının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
E.AKSOY(Öğrenci)
2020
2020Doktora
İspat imajının dinamiklerinin sonsuz kümelerin denkliği bağlamında incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
O.PALA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının denklik bağıntısına ilişkin kanıt imajlarının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
E.PINAR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin kanıt imajının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
Ü.ATEŞ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sonsuz kümelerin denkliği konusundaki kanıt imajlarının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
O.PALA(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Matematik tarihi dersinde drama yönteminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının bilgi, inanç ve tutumlarına etkisi
NARLI S. (Danışman)
M.KAŞIKÇI(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının cebir öğrenme alanına ilişkin alan ve pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
F.HANDE(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Matematik alanında üstün yetenekli ve zekalı öğrencilerin bazı değişkenler açısından veri madenciliği ile belirlenmesi
NARLI S. (Danışman)
E.AKSOY(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
İrrasyonel sayı kavramına ilişkin yaşanılan güçlüklerin incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematikte Arduino ile Programlama Üzerine Farkındalıklarının Artırılması
Gültekin T., NARLI S.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.15, ss.1-33, 2025 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Investigation of educational mathematics mobile applications (EMMAs) with multi-criteria decision-making methods: A TOPSIS algorithm implementation
Can Y., Ersoy M. A., Aksoy E., Narlı S.
Journal of Educational Technology & Online Learning , cilt.5, sa.4, ss.1203-1218, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Dil ve Düşünce İlişkisinde Matematiksel Kelimeler ve Matematiksel Kavramlar: Asal ve Asal Sayı
KAŞIKÇI M., NARLI S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.54, ss.931-956, 2022 (TRDizin)
2022
20224. Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Algılarının İncelenmesi
AKDEMİR M., NARLI S.
International Journal of Karamanoğlu Mehmetbey Educatioanal Research , cilt.4, sa.1, ss.74-92, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. A Research on the Interaction Between Technological Pedagogical Content Knowledge and Content Knowledge for Teaching of Mathematics Teacher Candidates
İDİL F. H., NARLI S.
E-International Journal of Pedandragogy , cilt.2, sa.1, ss.33-47, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Mustafa Hakkında Herşey ve Yaklaşım Kümeleri
NARLI S., ÖZÇELİK A. Z.
İzmir Akademi Dergisi , ss.10-13, 2022 (Hakemsiz Dergi)
2021
20217. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
İDİL F. H., NARLI S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.52, ss.359-391, 2021 (TRDizin)
2021
20218. Can the Proof Image Exist in the Absence of the Formal Proof?: Analyses of an Unsuccessful Proving Attempt
PALA O., Aksoy E., NARLI S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1-31, 2021 (TRDizin)
2020
20209. Intelligent data analysis of interactions and relationships among technological pedagogical content knowledge constructs via rough set analysis
Özgen K., NARLI S.
Contemporary Educational Technology
, cilt.11, sa.1, ss.77-98, 2020 (Scopus)
2020
202010. The role of the formal knowledge in the formation of the proof image: A case study in the context of the infinite sets
Pala O., NARLI S.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.11, sa.3, ss.584-618, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
201911. Matematik Öğretmen Adayları Doğal Sayıları Nasıl Tanımlıyor?
ERCİRE Y. E., NARLI S.
Amasya Education Journal , cilt.8, sa.2, ss.240-271, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Aksoy E., NARLI S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.47, sa.47, ss.134-156, 2019 (TRDizin)
2019
201913. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN UZMANLIK ALAN BİLGİLERİNİN MATEMATİKSEL HATALAR BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
İDİL F. H., NARLI S.
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , cilt.8, sa.3, ss.67-84, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Prospective Mathematics Teachers’ Proving Approaches and Difficulties Related to Equivalence of Infinity Sets
PALA O., NARLI S.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.9, ss.449-475, 2018 (Scopus, TRDizin)
2018
201815. Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilirlik Kavramına Yönelik İspat Şemalarının İncelenmesi
PALA O., NARLI S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, ss.136-166, 2018 (TRDizin)
2018
201816. Examination of mathematically gifted students using data mining techniques in terms of some variables
Aksoy E., NARLI S., Aksoy M. A.
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.4, sa.2, ss.471-485, 2018 (Scopus)
2016
201617. İrrasyonel Sayı Kümesinin Rasyonel ve GerçekSayı Kümeleriyle Olan İlişkisine Yönelik Öğrenme Güçlükleri
ERCİRE Y. E., NARLI S., AKSOY E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.417-439, 2016 (TRDizin)
2016
201618. Using Data Mining Techniques Examination of the Middle School Students' Attitude towards Mathematics in the Context of Some Variables
Idil F. H., NARLI S., Aksoy E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.3, ss.210-228, 2016 (ESCI, Scopus)
2015
201519. An Examination of Mathematically Gifted Students’xx Learning Styles By Decision Trees
Aksoy E., NARLI S.
Turkish Journal of Giftedness Education , cilt.5, sa.2, ss.147-156, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201420. Investigation of Prospective Elementary Mathematics Teachers’ Learning Styles and Relationships between Them Using Data Mining
NARLI S., Aksoy E., ERCİRE Y. E.
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.1, sa.1, ss.37-57, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201321. A CONTENT ANALYSIS OF THE INFORMATION OF MATHEMATICS IN MINISTRY OF NATIONAL EDUCATION “THIS IS MY WORK” PROJECTS
KAYA D., NARLI S., KEŞAN C., İZGİOL D.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, sa.8, ss.279-295, 2013 (TRDizin)
2013
201322. Matematik Öğretmen Adaylarının TeknolojikPedagojik Alan Bilgileri Ve Teknoloji Kullanım Sıklığı Algılarının İncelenmesi
ÖZGEN K., NARLI S., ALKAN H.
Electronic Journal of Social Sciences , cilt.12, sa.44, ss.31-51, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201323. Self Efficacy Beliefs Of Prospective PrimaryMathematics Teachers About Mathematical Literacy
YAVUZ G., CANTÜRK GÜNHAN B., ERSOY E., NARLI S.
Journal of College Teaching & Learning
, cilt.10, sa.4, ss.279-288, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201224. Sonsuz Sayı Kümeleri Işığında İlköğretim Öğrencilerinin Sonsuzluk Algı Ve Yanılgılarının Belirlenmesi
NARLI S., NARLI P.
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.33, ss.122-137, 2012 (TRDizin)
2011
201125. In the context of multiple intelligences theory, intelligent data analysis of learning styles was based on rough set theory
NARLI S., Ozgen K., Alkan H.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
, cilt.21, sa.5, ss.613-618, 2011 (SSCI, Scopus)
2011
201126. A Mathematical Approach in Evaluating Biotechnology Attitude Scale: Rough Set Data Analysis
NARLI S., Sinan O.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.2, ss.720-726, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201127. Is constructivist learning environment really effective on learning and long-term knowledge retention in mathematics? Example of the infinity concept
NARLI S.
Educational Research and Reviews
, cilt.6, sa.1, ss.36-49, 2011 (Scopus)
2010
201028. Can We Make Definite Categorization of Student Attitudes? A Rough Set Approach to Investigate Students' Implicit Attitudinal Typologies Toward Living Things
NARLI S., Yorek N., ŞAHİN M., Usak M.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.19, sa.5, ss.456-469, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2010
201029. Data mining in topology education: Rough set data analysis
NARLI S., Ozelik Z. A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF THE PHYSICAL SCIENCES
, cilt.5, sa.9, ss.1428-1437, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201030. Do students really understand topology in the lesson? a case study
NARLI S.
World Academy of Science, Engineering and Technology
, cilt.67, ss.68-71, 2010 (Scopus)
2010
201031. A NEW PROOF OF CHAMPERNOWNE’S NUMBER IS TRANSCENDENTAL
NARLI S., ÖZÇELİK A. Z.
International Journal Of Engineering Applied Sciences , cilt.2, sa.2, ss.55-62, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201032. An alternative evaluation method for Likert type attitude scales: Rough set data analysis
NARLI S.
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS
, cilt.5, sa.6, ss.519-528, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201033. The effects of constructivist learning environment on prospectivemathematics teachers opinions
NARLI S., BAŞER N.
US-China Education Review , cilt.7, sa.1, ss.1-16, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200934. MODELING OF COGNITIVE STRUCTURE OF UNCERTAIN SCIENTIFIC CONCEPTS USING FUZZY-ROUGH SETS AND INTUITIONISTIC FUZZY SETS: EXAMPLE OF THE LIFE CONCEPT
Yorek N., NARLI S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF UNCERTAINTY FUZZINESS AND KNOWLEDGE-BASED SYSTEMS
, cilt.17, sa.5, ss.747-769, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2008
200835. On Generalizing Rough Set Theory via using a Filter
NARLI S., ÖZÇELİK A. Z.
International Journal of Mathematical and Computational Sciences , cilt.2, sa.7, ss.495-498, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200836. Cantorian Set Theory and Teaching Prospective Teachers
NARLI S., BAŞER N.
InternationalJournal of Environmental and Science Education , cilt.3, sa.2, ss.99-107, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200837. Küme Bağıntı Fonksiyon Konularında Bir Başarı Testi Geliştirme ve Bu Test İle Üniversite Matematik Bölümü 1 Sınıf Öğrencilerinin Küme Bağıntı Fonksiyon Konularındaki Hazırbulunuşluklarını Betimleme Üzerine Nicel Bir Araştırma
NARLI S., BAŞER N.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.24, ss.147-158, 2008 (TRDizin)
2007
200738. On Submaximality in Intuitionistic Topological Spaces
ÖZÇELİK A. Z., NARLI S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTATIONAL and MATHEMATICS SCIENCES , cilt.1, sa.2, ss.139-141, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200739. Decomposition of Homeomorphism on Topological Spaces
ÖZÇELİK A. Z., NARLI S.
International Journal of Computational and Mathematics sciences , cilt.1, sa.1, ss.72-75, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200540. To-T1 Arasındaki Uzayların Çarpım ve Bölüm Uzayları Üzerine
ÖZÇELİK A. Z., Yıldırım Z., NARLI S.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , ss.223-228, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200541. Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitim Almalarında Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Başer N., Narlı S., Cantürk Günhan B.
Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, ss.129-135, 2005 (TRDizin)
2004
200442. Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki
SARACALOĞLU A. S., Başer N., YAVUZ G., NARLI S.
Ege Eğitim Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.53-64, 2004 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Bireylerin Sonsuzluk Algıları İlgili Yapılan Yayınların İncelenmesi
Kuşçu Ü., NARLI S.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematikte Arduino ile Programlama Üzerine Farkındalıklarının Artırılması
Gültekin T., NARLI S.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bilgisi Bileşeni Kapsamında İncelenmesi: Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Örneği
ERCİRE Y. E., NARLI S., Aksoy E.
15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. Matematik Eğitiminde Mobil Uygulamalar: Tübitak 4005 Proje Sonrası Katılımcı Öğretmen Görüşleri
Aksoy E., Can Y., YILMAZ S., NARLI S.
15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
2022
20225. Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Muhakemelerinin İncelenmesi
AKDEMİR M., NARLI S.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.763-764, (Özet Bildiri)
2021
20216. Ortaokul Öğrencilerinin Rasyonel Sayı, Çarpan ve Rakam Kavramlarına Yönelik Kavram Gelişim Düzeyleri ile Anlambilimsel Açıklamalarının İncelenmesi
KAŞIKÇI M., NARLI S.
2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2021, ss.256-267, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusuna İlişkin Uzmanlık Alan Bilgisinin İncelenmesi
İDİL F. H., NARLI S.
2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.268-277, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. “Sınırlı Bir Küme Sınırsız Bir Kümeye Denk Olabilir Mi?” : Bir Durum ÇalıĢması
PALA O., NARLI S.
4.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.983-991, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Matematik Dersinde Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Soyutlama Seviyesini İndirgemelerinin İncelenmesi
Yücel A., NARLI S.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.930-937, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. İspat İmajı İle Formal İspat Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
PALA O., NARLI S.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Türkçe Öğretmen Adaylarının Fiilde Çatı Konusuna İlişkin Kavram Tanımları ve Kavram İmgeleri
NARLI S., TÜRKEL A., İLHAN S.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
201812. Sezgi Ve İspat: Sonsuz Kümeler Penceresinden Bir Bakış
PALA O., NARLI S.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.76-77, (Özet Bildiri)
2018
201813. Türkiye’de Ve Singapur’da Uygulanan Ortaokul Matematik Eğitiminin Müfredat Ve Ders Kitapları Bağlamında Karşılaştırılması
PALA O., NARLI S.
I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.223, (Özet Bildiri)
2018
201814. PROOF TRIPOD: PROOF IMAGE, ENLIGHTENMENT FEELINGS
PALA O., NARLI S., Aksoy E., Ercire Y. E., Aksoy M. A.
the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. WHY DO INSTRUCTORS PREFER NOT TO PRESENT PROOFS OF SOME THEOREMS?
Aksoy E., NARLI S.
the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. HOW DO PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS DEFINE THE BASIC CONCEPTS IN NUMBERS AND OPERATIONS CONTENT AREA?
ERCİRE Y. E., NARLI S.
the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
2016
201617. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilirlik Kavramına Yönelik İspat Yaklaşımlarının İncelenmesi
NARLI S., PALA O., AKSOY E., ERCİRE Y. E., İDİL F. H.
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.81, (Özet Bildiri)
2016
201618. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Lisans Derslerinden Aldıkları Notlar Arasındaki İlişkilerin Veri Madenciliği Yöntemiyle İncelenmesi
ALPAY Ü. A., KAYA E. P., VAHAPLAR A., NARLI S.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.203, (Özet Bildiri)
2016
201619. Matematik Öğretmen Adaylarının Topoloji DersineYönelik Görüşleri
NARLI S., ERCİRE Y. E., AKSOY E., PALA O.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.256, (Özet Bildiri)
2016
201620. Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi
KAŞIKÇI M., NARLI S., AKDEMİR M.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.190, (Özet Bildiri)
2016
201621. USING PROOF IMAGE AND EPISTEMIC ACTIONS TO TRACETHE PROOF PROCESS OF A PROSPECTIVE MATHEMATICSTEACHER
NARLI S., AKSOY E., PALA O., ERCİRE Y. E.
The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.208, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. The Specialized Content Knowledge Of A Pre Service TeacherAbout The Domain Of Learning Algebra A Case Study On Solution Of First Degree Equations Of OneUnknown
İDİL F. H., NARLI S.
The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.177, (Tam Metin Bildiri)
2016
201623. CONCEPT IMAGES RELATED TO STUDENTS DIFFICULTIES WITH REGARD TO DENSITY OF IRRATIONAL NUMBERS
ERİCRE Y. E., NARLI S., AKSOY E., PALA O.
The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.154, (Tam Metin Bildiri)
2016
201624. THE INVESTIGATION OF PROSPECTIVE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS CONCEPT IMAGES RELATING TO CONCEPTS OF BOUNDEDNESS BOUNDLESSNESS
AKDEMİR M., NARLI S.
Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.176, (Özet Bildiri)
2016
201625. EXPLORING INTERACTIONS AND RELATIONSHIPS AMONG TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE CONSTRUCTS VIA ROUGH SET ANALYSIS
ÖZGEN K., NARLI S.
Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.75, (Özet Bildiri)
2016
201626. ANALYSIS OF ALGEBRA TEACHING KNOWLEDGE OF PRE SERVICE ELEMANTARY MATHEMATICS TEACHERS
NARLI S., İDİL F. H.
Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.22-23, (Özet Bildiri)
2016
201627. Analysing Proving Process Of A Prospective Elementary Mathematics Teacher In The Context Of Proof Image
NARLI S., AKSOY E., PALA O., ERCİRE Y. E., UYSAL M.
Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.21-22, (Özet Bildiri)
2015
201528. Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü Öğrenci ve ÖğretimElemanlarının Bu Bölümde Verilen Matematik Dersleri Hakkındaki Görüşleri
NARLI S., AYDIN H.
XIV. Ulusal EğitimBilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2015, ss.913-919, (Tam Metin Bildiri)
2015
201529. ”İnformal Bilgiden Formal Bilgiye Geçiş:Sıralama Kavramı
AKDEMİR M., NARLI S., KAŞIKÇI M.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201530. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilir Sonsuz KümlerinDenkliğine İlişkin İspat Süreçlerinin İncelenmesi
NARLI S., PALA O.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201531. Data Mining Approaches in Mathematics Education
Aksoy E., NARLI S., ÇIKRIKÇI F. H., AKSOY M. A., ERCİRE Y. E.
Congress of European Research in Mathematics Education (9), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. The transition from informal to formal understanding of the concept of order in abstract mathematics
Akdemir M., NARLI S., Kasikci M.
9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.2271-2272, (Tam Metin Bildiri)
2014
201433. Eğitimsel VeriMadenciliği: Öğrenci Velileri ile Örnek Bir Uygulama
Aksoy E., NARLI S., ÇIKRIKÇI F. H., AKSOY M. A., ERCİRE Y. E.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201434. Veri Madenciliği İle 7. Sınıf Öğrencilerinin SayılarÖğrenme Alanındaki Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
ERCİRE Y. E., NARLI S., AYDOĞDU M. Z., KEŞAN C.
International Conference onEducation in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201435. Prospective Mathematics TeachersAttitudes And Beliefs Towards Using Mathematics History In Mathematics Education”
KAŞIKÇI M., NARLI S., AKDEMİR M.
InternationalConference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2012
201236. İlköğretim Matematik Öğretmen AdaylarınınMatematik Okuryazarlığı Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi
YAVUZ G., CANTÜRK GÜNHAN B., ERSOY E., NARLI S.
21.Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201237. Rough Topology on Covering -Based Rough Sets
AKDUMAN S., YILDIZ E., ÖZÇELİK A. Z., NARLI S.
1st International Eurasian Conference On Mathematical Sciences andApplications, Priştine, Kosova, 3 - 07 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2010
201038. Kesinlik İçermeyen Bilimsel Kavramların Bilişsel Yapılarının Bulanık-KabaKümeler ve Sezgisel Bulanık Kümeler Yardımıyla Modellenmesi: Canlılık Örneği
Yörek N., NARLI S.
IX. Ulusal FenBilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201039. Öğrencileri Tutumlarına Göre Kesin ve Belirli Gruplara Ayırabilir miyiz?Kaba Kümeler Teorisi (Rough Sets) ile Canlılara Karşı Örtük Tutumların Gösterilmesi
NARLI S., Yörek N., ŞAHİN M.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2009
200940. Secondary School Students’xx Concept of Infinity: Primary andSecondary Intuitions
NARLI S., DELİCE A., NARLI P.
33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics, Thessaloniki, Yunanistan, 19 Temmuz - 24 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200941. SECONDARY SCHOOL STUDENTS' CONCEPT OF INFINITY: PRIMARY AND SECONDARY INTUITIONS
NARLI S., Delice A., Narli P.
33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.4, ss.209-211, (Tam Metin Bildiri)
2005
200542. Biyoloji Eğitiminde Matematik Dersi Gerekli mi?Öğrenci Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri
NARLI S., AYDIN H.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri)
2001
200143. Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Yöntemlerini KullanmadaKarşılaştıkları Sorunlar
Başer N., NARLI S.
Matematik Sempozyumu: Matematik Etkinlikleri 2001, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2001, (Özet Bildiri)
2000
200044. 9., 10. Ve 11. Sınıf Öğrencilerinin 9. Sınıf MatematikDersinde Düştükleri Bazı Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Çözüme Yönelik Öneriler
KAYNAK M., NARLI S., KÖROĞLU H., ÇELİK A., ALKAN H.
IV. Ulusal Fen Bilimleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.630-635, (Tam Metin Bildiri)
2000
200045. Matematikte Problem Kurma ve Problem Çözme
Köroğlu H., Kaynak M., Narlı S., Moralı H. S., Sezer M.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.521-523, (Yayınlanmadı)
1998
199846. Sezgisel Altmaksimal Uzaylar
ÖZÇELİK A. Z., NARLI S.
XI. Ulusal Matematik Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.182-187, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Dil ve Düşüncede Matematiksel Kelimeler ile Kavramların İlişkisine Dair Kökenbilim, Biçimbilim ve Sözlük Anlamı
KAŞIKÇI M., NARLI S.
Eğitim Yayınevi, Ankara, 2025
2024
20242. Teknoloji Destekli Okul Dışı Öğrenme
Aksoy E., NARLI S.
Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.183-208, 2024
2023
20233. Ölçme Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları II; Alan Ölçme ve Sıvı Ölçme
NARLI S., Aksoy E.
Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Erhan Ertekin, Suphi Önder Bütüner, Editör, Vizetek, Ankara, ss.333-369, 2023
2020
20204. An Educational Data MiningApplication by UsingMultiple Intelligences
Aksoy E., NARLI S., AKSOY M. A.
Examining Multiple Intelligences and Digital Technologies for Enhanced Learning Opportunities, Robert Z. Zheng, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.93-110, 2020
2016
20165. Kümeler
NARLI S.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları Öğrenen ve Öğretenler İçin, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, EmreEV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2016
2016
20166. İlişkilendirme Becerisi ve Muhtevası
NARLI S.
Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-244, 2016
2015
20157. Bağıntı Kavramı ve Bu Kavrama Temel Teşkil Eden Bileşenler
NARLI S.
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat,Mehmet fatihÖzmantar,Erhan Bingölbali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-328, 2015
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Bilsem Matematik Öğretmenleri için Teknoloji Destekli Matematik Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Tekin Dede A. (Yürütücü), Tataroğlu Taşdan B., Bukova Güzel E., Yeşildere İmre S., Yiğit Koyunkaya M., Cantürk Günhan B., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024Cebimizdeki Dijital Eğitim: Öğretmenlerin EMMU (Eğitsel Matematik Mobil Uygulamalar) Farkındalığının Artırılması-2
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Narlı S. (Yürütücü), Aksoy E., İdil F. H., Can Y., Yılmaz S., Baran B., et al.
2023 - 2024
2023 - 2024
KÜLTÜREL MİRASIN İZİNDE BİLİMİN PEŞİNDE PROJESİ
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
İdil F. H., Narlı S., Ev Çimen E., Tekin Dede A., Kula Ünver S., Erkuş Y.
2022 - 2023
2022 - 2023Denizin, Ormanın, Hayatın Matematiğine Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Narlı S.
2022 - 2023
2022 - 2023
Cebimizdeki Dijital Eğitim: Öğretmenlerin EMMU(Eğitsel Matematik Mobil Uygulamalar) farkındalığının Artırılması
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Aksoy E.(Yürütücü), Narlı S., Baran B., Yılmaz S.
2019 - 2021
2019 - 2021İspat İmajının Dinamiklerinin Sonsuz Kümelerin Denkliği Bağlamında İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
NARLI S. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Narlı S.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Narlı S.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Narlı S.
2013 - 2017
2013 - 2017İrrasyonel Sayıların Öğretiminde Drama Yönteminin Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
NARLI S. (Yürütücü), CANTÜRK GÜNHAN B.
2003 - 2005
2003 - 2005Geliştirilen Başarı Testi İle Geleneksel ve Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Sayısal Denklik Öğretiminde Başarıya Etkisinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Narlı S. (Yürütücü)
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Şubat 2024
Şubat 2024Valilik
İzmir Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye
Sanatsal Etkinlik
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
28 Eylül 2023 - 30 Ekim 2023
28 Eylül 2023 - 30 Ekim 2023