Prof. Dr. NALAN AKKUZU GÜVEN


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Kimya Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Kimya Eğitimi

Metrikler

Yayın

94

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

116

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

221

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

138

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

71

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2005 - 2012

2005 - 2012

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1999 - 2005

1999 - 2005

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

1999 - 2005

1999 - 2005

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Kimya öğretmen adaylarının mesleki yeterlilik düzeylerinin belirlenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği (Dr)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Kimya Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2017 - 2023

2017 - 2023

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2007 - 2017

2007 - 2017

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2022 - 2023

2022 - 2023

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Çalışması

Kimya Öğretiminde Test Geliştirme

Kimya Eğitiminde Problem Çözme Stratejileri ve Araştırma Tasarımı Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alanı Dersi Sürdürülebilir Kalkınma

Tez Çalışması Sürdürülebilir Kalkınma

Seminer

Kimya Eğitiminde Araştırmalar Sürdürülebilir Kalkınma

Kimya Eğitiminde Seçme Konular Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Organik Kimya Laboratuvarı 2

Eğitimde Araştırma Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

Genel Kimya

Kimya Öğretim Programları

Öğretmenlik Uygulaması Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Ders Kitabı İnceleme

Eleştirel ve Analitik Düşünme Sürdürülebilir Kalkınma

Genel Kimya Laboratuvarı Sürdürülebilir Kalkınma

Çevre Eğitimi

Laboratuvar Güvenliği Sürdürülebilir Kalkınma

Organik Kimya Laboratuvarı 1

Öğretmenlik Uygulaması Sürdürülebilir Kalkınma

Mikroöğretim Sürdürülebilir Kalkınma

Kimya Öğretiminde Materyal Tasarımı Sürdürülebilir Kalkınma

Kimya Eğitiminde Sorgulayıcı Araştırma Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
Scopus (12)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

2. Sürdürülebilir Sabun Dünyasına İlk Adım: Örnek Bir Yeşil Kimya Etkinliği

Özlüsoy A., Akkuzu Güven N.

10. Ulusal Kimya Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2025, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

3. Öğretmen Adaylarının Zihinlerinde Yeşil Kimyanın ve STEM'in Yeri

Özlüsoy A., Akkuzu Güven N.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Yayınlanmadı)

2022

2022

5. Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlığının Çeşitli Değişkenlerle Olan İlişkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modeli Önerisi

Serbest D., Akkuzu Güven N.

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.79, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

6. Kimya Alanında Laboratuvar Güvenliği ile İlgili Uluslararası Düzeyde Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

Yavuzcan B., Akkuzu Güven N., Orhan Özteber N.

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.62, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

7. Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Öğretiminde Web 2.0 Araçlarını Uygulama Örnekleri ve Uygulamalar Üzerine Görüşleri

UYULGAN M. A., AKKUZU GÜVEN N.

7. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.66, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. Sınıf Öğretmen Adaylarının Kimyasal Gösterim Seviyeleri Üzerine Bir Kesitsel Tarama Çalışması

AKKUZU GÜVEN N., UYULGAN M. A.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.273, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kromatografi ile ilgili Makroskobik ve Sub-mikroskobik Gösterim Düzeylerinin Analizi

UYULGAN M. A., AKKUZU GÜVEN N.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.272, (Özet Bildiri)

2020

2020

11. Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education

UYULGAN M. A., AKKUZU GÜVEN N.

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

12. Pre-service Teachers' Approach to Environmental Problems through an Ecological Awareness

AKKUZU GÜVEN N., UYULGAN M. A.

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

UYULGAN M. A., AKKUZU GÜVEN N.

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü

AKKUZU GÜVEN N., UYULGAN M. A.

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Makroskobik, Submikroskobik ve Sembolik Gösterim Seviyelerinin Tespiti: Kristallendirme Örneği

UYULGAN M. A., AKKUZU GÜVEN N.

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (2. UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

16. Genel Kimya Konularına İlişkin Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizim Beceri Testi Geliştirme Çalışması

TEPE O., AKKUZU GÜVEN N.

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

17. Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka

AKKUZU GÜVEN N., UYULGAN M. A.

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Genel Kimya Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: I Diyagramı Aktivitesi ile Sorgulayıcı Öğrenme Yaklaşımı

AKKUZU N., UYULGAN M. A.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.127, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Açık Uçlu Deney Tekniği ile Yürütülen Laboratuvar Dersinde Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değişiminin İncelenmesi

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.122, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities

AKKUZU N., UYULGAN M. A.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. The Effect of Concept Cartoon Activities on Conceptual Comprehension Levels of Secondary School Students Studying at Fine Arts High School

ALPAT Ş., AKKUZU N., YILMAZ D., CEYHAN N., AKBAŞ E., KAPLAN E.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.131, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma

AKKUZU N., UYULGAN M. A.

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161, (Özet Bildiri)

2016

2016

27. Ekolojik Zekanın Keşfine doğru Yeni Bir Çevre Bilincinin Öğretmen Adayları Örnekleminde Ölçülmesi

AKKUZU N.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.331-339, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

28. Öğretmen Adaylarında Ekolojik Zeka Bilinci Sürdürülebilir bir Yaşama dair Görüşlerin Değerlendirilmesi

AKKUZU N.

5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. The Analysis of the News and Concepts on Chemistry in the Printed and Visual Media

ALPAT Ş., AKKUZU N., KARATAŞ A., ÖZ İ., KILIÇ M., ATMACA O.

XXIV Congress of Chemists and Technologists of Macedonia, Makedonya, 11 - 14 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Ekolojik Zekanın Keşfine doğru İlk Adımlar Küresel Çevre Sorunlarına dair Yeni Bir Bilinç Türünü Öğretmen Adayları Örnekleminde Ölçme Girişimi

AKKUZU N.

IIIrd International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

32. The Effect of Problem Based Learning on Students Comprehension Levels in the Subject of Green Chemistry and Sustainability

TUĞÇE G., AKKUZU N., ALPAT Ş.

1st International Conference on Green Chemistry and Sustainable Technologies, İzmir, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2015, ss.51, (Özet Bildiri)

2015

2015

34. Öğrencilerin Molekül Yapılarını Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.64, (Özet Bildiri)

2015

2015

35. Modellemeye Dayalı Kimya Öğretiminin Öğrencilerin Redoks Tepkimeleri Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi

ÜNER E., DEMİRAY E., KÖSE S., AKKUZU N., ALPAT Ş.

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ayvalık-Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.130, (Özet Bildiri)

2014

2014

36. Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Akademik Motivasyonlarında Diyalogun Yeri

İLGİN N., AKKUZU N.

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

37. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Alan Öğretmeni Seçiminde Uygulanacak Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Düşünceleri

UYULGAN M. A., AKKUZU N.

III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.42, (Özet Bildiri)

2013

2013

38. Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Diyaloga İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

AKKUZU N., İLGİN N., UYULGAN M. A.

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.136, (Özet Bildiri)

2013

2013

39. Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar

AKKUZU N., UYULGAN M. A.

III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38, (Özet Bildiri)

2013

2013

40. Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü

AKKUZU N., UYULGAN M. A.

VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28, (Özet Bildiri)

2012

2012

41. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Asitler Bazlar Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Yönelik Bir Çalışma

BAYBURTOĞLU G. M., ALPAT Ş., AKKUZU N.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.161, (Özet Bildiri)

2012

2012

42. Kimya Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilikleri ve Mesleki Yeterliliklerini Etkileyen Faktörler Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

AKKUZU N.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.332, (Özet Bildiri)

2011

2011

43. Hydrocarbons Inquiry A Learning Cycle Lesson

ŞENDUR G., AKKUZU N.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.83, (Özet Bildiri)

2011

2011

44. The Effects on Pre service Teachers of Different Feedback during Micro reflective Teaching

AKKUZU N., AKÇAY H.

World Conference on New Trends in Science Education, Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.149, (Özet Bildiri)

2011

2011

45. Approaching Conceptual Change through a Learning Cycle Model Teaching A Case of Functional Groups

AKKUZU N., ŞENDUR G.

World Conference on New Trends in Science Education(WCNTSE), Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.82, (Özet Bildiri)

2011

2011

46. Determination of The Level of Pre service Teachers Professional Competence by Using Micro reflective Method A Case Study

AKKUZU N., AKÇAY H.

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.358-359, (Özet Bildiri)

2011

2011

47. Kimya Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Ölçülmesine Yönelik Bir Çalışma

AKKUZU N., AKÇAY H.

II.Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.149, (Özet Bildiri)

2011

2011

48. Öğrencilerde Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesinde I Diyagramlarının Rolü

ŞENDUR G., AKKUZU N.

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1839, (Özet Bildiri)

2010

2010

50. Kimya Öğretmen Adaylarının Çoktan Seçmeli Test Sorusu Hazırlamadaki Yeterlilikleri ve Soru Hazırlarken Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi

AKKUZU N., AKÇAY H.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.100, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

51. How It can be Simplified to Learn Abstract Subjects of Chemistry Using Models and Stories to Increase Student Attitude and Achievement towards Chemistry

AKKUZU N., ESKİCİOĞLU A. P., TAMTÜRK M., AKÇAY H.

10th European Conference on Research in Chemistry Education (ECRICE), Krakow, Polonya, 4 - 07 Temmuz 2010, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2010

2010

52. 5 Sınıf Öğrencilerinin Madde Konusundaki Başarılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

AKKUZU N., AKÇAY H.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.345-349, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

53. The Study of the Affect of Story Based Learning Material and Worksheets in Active Learning on Success and Attitude towards Chemistry

AKKUZU N., MERVE T., ESKİCİOĞLU A. P., AKÇAY H.

5th International Conference on Chemistry and Chemical Education, Minsk, Belarus, 6 - 09 Nisan 2010, ss.75-76, (Özet Bildiri)

2009

2009

55. Yapılandırmacı Öğrenme Teorisine Dayalı Bir Laboratuar Aktivitesi Destilasyon Yöntemi ile Kaynama Noktası Tayini ve Etil Alkol Su Karışımının Ayrılması

AKKUZU N., AKÇAY H.

Eğitimde Yeni Yönelimler-V: Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.386-389, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

57. Eğitim Fakültesi Kimya Öğretmenliği Programında Yetişen Öğretmen Adaylarının Yeterliliklerinin Ölçülmesini Amaçlayan Bir Ölçek Geliştirme

AKKUZU N., AKÇAY H.

1.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar), Maçka-İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.166-167, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Kimya Öğretmen Adaylarının Grafiksel Beceri Düzeyleri Ve Karşılaştıkları Zorluklar Üzerine Bir İnceleme

Tepe O., Akkuzu Güven N.

EĞİTİM & BİLİM 2025 -III, Dr.Öğr.Üyesi Yağmur Suzan SÖNMEZ, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.397-420, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

2. Kimya Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme: Dijital Yaklaşımlar

Akkuzu Güven N., Özlüsoy A.

Kimya Öğretiminde Teknoloji Uygulamaları , Prof. Dr. Gülten ŞENDUR,Doç. Dr. Melis Arzu UYULGAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.73-107, 2024

2024

2024

3. Gregoire'in Kavramsal Değişimin Bilişsel-Duyuşsal Modeli

Uyulgan M. A., Akkuzu Güven N.

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.149-178, 2024

2024

2024

4. Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları

Akkuzu Güven N., Uyulgan M. A.

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.43-84, 2024

2023

2023

5. Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Fen Alanları Eğitiminde Kullanımı

Uyulgan M. A., Akkuzu Güven N.

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ EĞİLİMLER: Kuram, Uygulama ve Modellemelerin Değerlendirilmesi, Doç.Dr.Ezgi Pelin YILDIZ, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.181-202, 2023

Desteklenen Projeler

2024 - 2025

2024 - 2025

21. Yüzyıl Becerileri Işığında Bilime YolculukSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

(Proje Özeti)
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Yıldırım I., Özcanhan M. H., Birant K. U., Öztürk Ö., et al.

2022 - 2022

2022 - 2022

Bilime Sihirli Yolculuk

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

(Proje Özeti)
Üstün S.(Yürütücü), Uyulgan M. A., Şendur G., Özdemir D., Metin Peten D., Akkuzu Güven N., et al.

2018 - 2018

2018 - 2018

Buca Proaktif Öğretmen Eğitimi Projesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Canbulat T., Uğurel I., Sarıoğlu C. C., Uygur S. S., İkiz F. E., Ergun S., et al.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2024

Ocak 2024

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022

23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMUSürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

İzmir-Türkiye

23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022

23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMUSürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

İzmir-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 51

h-indeksi (WOS): 4

Jüri Üyelikleri

Şubat-2024

Şubat 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Dokuz Eylül Üniversitesi

Aralık-2022

Aralık 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Füsun DÖNMEZ TİK Üyeliği - Balıkesir Üniversitesi

Eylül-2022

Eylül 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Mürüvvet Bengü ÇETİN Yüksek Lisans Tez Savunması - Balıkesir Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Füsun DÖNMEZ TİK Üyeliği - Balıkesir Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

Oktay TEPE'nin Doktora Yeterlik Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tuğsem PİLEVNE Yüksek Lisans Tez Savunması - Hacettepe Üniversitesi