Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Purdue University, Faculty of Education, Department Of Curriculum And Instruction, Amerika Birleşik Devletleri
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Topoloji (Yl) , Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
LEARNING OF TRIGONOMETRY: AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’ TRIGONOMETRIC RATIOS SCHEMA
Purdue University, Department Of Curriculum And Instruction-Mathematics Education
2009
2009Yüksek Lisans
İdeal topolojik uzaylarda sürekliliğin bazı zayıf formlarının ayrışımları
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Topoloji (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2019 - 2024
2019 - 2024Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - 2021
2018 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2018
2015 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorEnstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorYurt Dışı Lisansüstü Öğrenim Burs Koordinatörlüğü Meb Yurtdışı Lisansüstü Burs Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
2021 - 2024
2021 - 2024Matematik Eğitimi Anabilim Dalı Başkanı Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2019 - 2020
2019 - 2020Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Verdiği Dersler
Doktora
Matematik Eğitiminde Proje Çalışması
Goals, Study Fields & Curriculums in Mathematics Education
Mathematical Implemantations in STEM (Science, Technology, Engineering & Mathematics) Education
Dinamik Ortamlarda Geometri Öğretimi
GOALS, STUDY FIELDS AND CURRICULUMS IN MATHEMATICS EDUCATION
Yüksek Lisans
Matematik Eğitiminde Akademik Yazma Uygulamaları
Matematik Eğitiminde Teoriler ve Güncel Yaklaşımlar
Geometride Temel Kavramlar ve Öğretimi
Analizde Temel Kavramlar ve Öğretimi
UZMANLIK ALAN DERSİ
TEZ ÇALIŞMASI
MATEMATİK EGİTİMİ ARASTIRMALARINDA YÖNTEMSEL TASARIM VE UYGULAMALAR
MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNDE YÖNELİMLER
SEMİNER
Lisans
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme
Geometri Öğretimi
Öklid Geometrisi
Matematik Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Matematik Tarihi
Cebir Öğretimi
Web Tasarımı
Matematik Tarihi
GEOMETRİ
NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
MATEMATİK YAZILIMLARI
ANALİZ ÖĞRETİMİ
MESLEKİ YABANCI DİL
MATEMATİK-I
MATEMATİK-II
Matematik Felsefesi
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
10. Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenler Konusundaki Zihnin Geometrik Alışkanlıkları: Geogebra Destekli Bir Öğretimin Etkisi
Yiğit Koyunkaya M.
S.EROL(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
DÖRTGENLERDE ALAN KONUSUNUN ÖĞRENME SÜRECİNİN ETKİNLİK YOLUYLA ÖĞRENME ÇERÇEVESİ KULLANILARAK GELİŞTİRİLMESİ
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
E.ALTIKARDEŞ(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çokgen Tanımlarının Zihnin Geometrik Alışkanlıkları Bağlamında İncelenmesi
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
İ.CEYLAN(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Teknoloji Destekli Argümantasyon Sürecinde Matematik Öğretmeni Adaylarının Belirli İntegral ve Reimann Toplamları Konularındaki Bilgilerinin İncelenmesi
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
U.KOÇ(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Bir Matematik Öğretmeninin Bilişsel Koçluk Desteği ile Matematik Öğretiminin Gelişiminin İncelenmesi
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
F.ÇAKIR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Matematik öğretmen adaylarının geogebra ile desteklenmiş sorgulama temelli öğretim ortamlarında simetri-öteleme-dönme kavramlarına dair bilgilerinin incelenmesi
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
A.ANIL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Matematik öğretmenliği lisansüstü öğrencilerinin trigonometri konusunda teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
T.AVCAR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin katı cisimler konusunda teknoloji destekli etkinlik tasarlama süreçlerinin incelenmesi
Yiğit Koyunkaya M. (Danışman)
M.OSMAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
10. sınıf öğrencilerinin özel dörtgenlerin hiyerarşik ilişki kurma sürecinde sorgulamalarının incelenmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M. (Danışman)
Ö.ÇOBAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Katı cisimlerin teknoloji destekli öğretiminin 10. sınıf öğrencilerinin algılarına uzamsal düşünmelerine ve öğrenmelerine etkisinin incelenmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M. (Danışman)
E.ALTIKARDEŞ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Developing pre-service mathematics teachers' didactic reference points for the use of dynamic technology through micro-teaching
Bozkurt G., Koyunkaya M. Y., Haspekian M.
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS
, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Dörtgenlerde Alan Konusundaki Zihinsel Yapılarının APOS Teorisine Göre İncelenmesi
Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.63, ss.995-1040, 2025 (TRDizin)
2024
20243. Examining pre-service mathematics teachers’ argumentation-supported lesson plans and their noticing during planning
Tataroğlu Taşdan B., Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.55, sa.6, ss.1309-1329, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20244. Using different digital tools in designing and solving mathematical modelling problems
Koyunkaya M. Y., Dede A. T.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.26, sa.14, ss.19035-19065, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20235. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M., TEKİN DEDE A.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.220-244, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Changes in students’ mental constructions of function transformations through the APOS framework
Yiğit Koyunkaya M., Boz Yaman B.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS EDUCATION , cilt.18, sa.4, ss.747, 2023 (ESCI)
2022
20227. Supporting prospective mathematics teachers' planning and teaching technology-based tasks in the context of a practicum course
Bozkurt G., Yiğit Koyunkaya M.
TEACHING AND TEACHER EDUCATION
, cilt.119, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20228. Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi: Trigonometri Örneği
ALTIKARDEŞ E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.514-540, 2022 (TRDizin)
2022
20229. ÖZEL DÖRTGENLERİN HİYERARŞİK İLİŞKİSİNİN KURULMASI SÜRECİNDE SORGULAMANIN ROLÜ
ÇOBAN Ö., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.1006-11035, 2022 (TRDizin)
2021
202110. Katı Cisimler Konusuna Yönelik Tasarlanan Teknoloji Destekli Bir Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi
ALTIKARDEŞ E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.41-76, 2021 (TRDizin)
2020
202011. Matematik Temelli Çeşitli Teknoloji Uygulamalarının LiseÖğrencilerinin Katı Cisim ve Boyut Konularındaki AlgılarınaEtkisinin İncelenmesi
ALTIKARDEŞ E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.40-68, 2020 (TRDizin)
2020
202012. From micro-teaching to classroom teaching: An examination of prospective mathematics teachers' technology-based tasks
Bozkurt G., Koyunkaya M.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.11, sa.3, ss.668-705, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
201913. Matematik Öğretmen Adaylarının Tasarladığı GeoGebra Etkinliklerinin Matematiksel Derinlik ve Teknolojik Eylem Açısından İncelenmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M., BOZKURT G.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.511-544, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Examination of Pre-service Mathematics Teachers’xx Mental Constructions of Function Transformation
BOZ YAMAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Acta Didactica Napocensia , cilt.12, sa.1, ss.33-56, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1137-1166, 2019 (TRDizin)
2018
201816. Discovering complementary colors from the perspective of steam education
Karabey B., Koyunkaya M., Enginoglu T., Yürümezoğlu K.
Physics Education
, cilt.53, sa.3, 2018 (Scopus)
2018
201817. Öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşam ile ilişkilendirme hakkındaki düşüncelerinin geliştirdikleri öğrenme etkinliklerine yansıması
Yiğit Koyunkaya M., Uğurel I., Tataroğlu Taşdan B.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.177-206, 2018 (TRDizin)
2018
201818. An Examination of a Pre-service Mathematics Teacher's Mental Constructions of Relationships in a Right Triangle
YİĞİT KOYUNKAYA M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.6, sa.1, ss.58-78, 2018 (ESCI, Scopus)
2017
201719. Examination of Pre-Service Mathematics Teachers’ Knowledge of Teaching Function Concept
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Acta Didactica Napocensia , cilt.10, sa.3, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yılmaz H., Yiğit Koyunkaya M., Güler F., Güzey S.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.25, sa.5, ss.1787-1800, 2017 (TRDizin)
2017
201721. Matematik öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimini amaçlayan bir öğretim deneyi
YİĞİT KOYUNKAYA M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.284-322, 2017 (TRDizin)
2017
201722. Shadows constructing a relationship between light and color pigments by physical and mathematical perspectives
YÜRÜMEZOĞLU K., KARABEY B., Koyunkaya M.
Physics Education
, cilt.52, sa.2, 2017 (Scopus)
2017
201723. Fostering Students’ Development of the Concept of Angles Using Technology
Richardson S. E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Australian Primary Mathematics Classroom , cilt.22, sa.1, ss.13-20, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201724. Matematik öğretmen adaylarının matematik öğrenme etkinliğine yönelik algılarının incelenmesi
Toprak Ç., Uğurel I., Tuncer G., Yiğit Koyunkaya M.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.1-30, 2017 (TRDizin)
2016
201625. GeoGebra ile Çemberde Thales Teoremi
YİĞİT KOYUNKAYA M., Çoban Ö.
TÜBİTAK BilimGenç , 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
201626. GeoGebra ile Konik Cisimlerin Kesitleri
YİĞİT KOYUNKAYA M., Akıncı T.
TÜBİTAK BilimGenç , 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
201627. GeoGebra ile Katı Cisimler
YİĞİT KOYUNKAYA M., Çoban Ö.
TÜBİTAK BilimGenç , 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
201628. GeoGebra ile bir Üçgende Açıortay-Kenarortay-Yükseklik ilişkisi
YİĞİT KOYUNKAYA M.
TÜBİTAK BilimGenç , 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
201629. GeoGebra ile Dik Üçgen ve Trigonometrik Oranlar
YİĞİT KOYUNKAYA M.
TÜBİTAK BİLİM GENÇ , 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
201630. Pre-service Secondary Mathematics Teachers' Behaviors in the Proving Process
UĞUREL I., Morali S., YİĞİT KOYUNKAYA M., Karahan O.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.203-231, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201631. Mathematics education graduate students' understanding of trigonometric ratios
YİĞİT KOYUNKAYA M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.47, sa.7, ss.1028-1047, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
201632. Etkileşimli Matematik GeoGebra ile Açılar
YİĞİT KOYUNKAYA M.
TÜBİTAK Bilim Genç , 2016 (Hakemsiz Dergi)
2015
201533. Dynamic Right Triangles
YİĞİT KOYUNKAYA M., Kastberg S., Quinlan J., Edwards M. T., Keiser J.
Mathematics Teacher , cilt.109, sa.4, ss.320, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201434. Jump as far as You Can [Problem Solvers: Solutions]
YİGİT M., Bofferding L., Warnock M.
Teaching Children Mathematics , cilt.21, sa.5, ss.268-273, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201435. An Examination of Pre service Secondary Mathematics Teachers’ Conceptions of Angles
YİGİT M.
THE MATHEMATICS ENTHUSIAST
, cilt.11, sa.3, ss.707-736, 2014 (Scopus)
2014
201436. A review of the literature: How pre-service mathematics teachers develop their technological pedagogical and content knowledge
Yigit M.
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology , cilt.2, sa.1, ss.26-35, 2014 (ESCI, Scopus)
2013
201337. Jump as Far as You Can [Problem Solvers: Problem]
Bofferding L., YIGIT M.
Teaching Children Mathematics , cilt.20, sa.5, ss.282-286, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
201138. On decomposition of some weak forms of continuity via idealization
Aslım G., YİGİT M.
Journal of Advance Research in Pure Mathematics , cilt.3, sa.3, ss.50-60, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. A prospective mathematics teacher’s instrumental orchestration: instrumentation of 2D and 3D screens to teach cylinder
BOZKURT G., YİĞİT KOYUNKAYA M.
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.2616-2623, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Çevrimiçi Mikro-Öğretim Uygulamaları: Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Etkinliklerinin İncelenmesi
Bozkurt G., Yiğit Koyunkaya M.
4. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.217-227, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Öğrencilerin Dörtgenlerde Alan Konusunu Zihinsel Yapılandırmalarının APOS Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.
3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM. SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.128, (Özet Bildiri)
2022
20224. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayının Argümantasyon Destekli Öğretiminden Yansımalar
Tataroğlu Taşdan B., Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M.
III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2022, ss.140, (Özet Bildiri)
2021
20215. Dörtgenlerde Alan Konusunun Öğretimine Yönelik Bir Öğretim Deneyi Tasarımı
Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.
2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.148, (Özet Bildiri)
2019
20196. Preparing prospective mathematics teachers to design and teach technology-based lessons
BOZKURT G., YİĞİT KOYUNKAYA M.
The 14th International Conference on Technology in Mathematics Teaching – ICTMT 14, Almanya, 22 - 25 Temmuz 2019, ss.255-262, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Mikro Öğretimden Gerçek Sınıfa: Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretimlerinin İncelenmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M., BOZKURT G.
Türkiye Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M., Tataroğlu Taşdan B.
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
20199. Matematik Öğretmen Adaylarının Zihnin Geometrik AlıĢkanlıklarının Ġncelenmesi: BirTrigonometri Örneği
ALTIKARDEŞ E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.487-494, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Fonksiyon Dönüşümleri Üzerine Bir Öğretim Modeli
YİĞİT KOYUNKAYA M., BOZ YAMAN B.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİGELİŞİMİNİ AMAÇLAYAN ÖĞRETİM İÇİN BİR KAVRAMSALÇERÇEVE ÖNERİSİ
YİĞİT KOYUNKAYA M.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. KATI CİSİMLER KONUSUNUN TEKNOLOJİ DESTEKLİÖĞRETİMİNİN 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA,UZAMSAL DÜŞÜNMELERİNE VE ÖĞRENMELERİNE ETKİSİNİNİNCELENMESİ
Altıkardeş E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Katı Cisimler Konusunun Teknoloji Destekli Öğretiminin 10. Sınıf Öğrencilerinin Algılarına, Uzamsal Düşünmelerine ve Öğrenmelerine Etkisinin İncelenmesi
ALTIKARDEŞ E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.116-117, (Özet Bildiri)
2018
201814. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ AÇILARKONUSUNA BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ
YİĞİT KOYUNKAYA M.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI TEMELGEOMETRİK KAVRAM TANIMLARININ İNCELENMESİ
YİĞİT KOYUNKAYA M.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. KATI CİSİMLERİN VE BOYUT KAVRAMININ TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİNİN 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KATI CİSİM VE BOYUT ALGILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.761-770, (Tam Metin Bildiri)
2017
201717. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Assessment of Pre-Service Mathematics Teachers’ Technology-Based Lesson Plans
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
2017
201720. Examination of Geogebra Activities Developed by Pre-Service Mathematics Teachers
YİĞİT KOYUNKAYA M.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.35, (Özet Bildiri)
2017
201721. A Mathematical and Physical Perspective of Light and Pigment Colors
YÜRÜMEZOĞLU K., KARABEY B., YİĞİT KOYUNKAYA M., Arıkan G.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.45, (Özet Bildiri)
2017
201722. Zihni Sinir Training Environment Project: CDA (Child Development Academy)
KARABEY B., YÜRÜMEZOĞLU K., YİĞİT KOYUNKAYA M., Arıkan G.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.43, (Özet Bildiri)
2017
201723. A Look at the Pre-Service Mathematics Teachers’ Teaching of Integral Concept
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
2nd International Conference onBest Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.40, (Özet Bildiri)
2017
201724. Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.87-89, (Özet Bildiri)
2017
201725. Matematik Öğretmen Adayları Fonksiyon Kavramını Nasıl Öğretiyorlar?
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.85-86, (Özet Bildiri)
2016
201626. Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
YİĞİT KOYUNKAYA M., UĞUREL I., TATAROĞLU TAŞDAN B.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201627. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİ GÜNLÜK HAYAT İLE İLİŞKİLENDİRME HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN GELİŞTİRDİKLERİ MATEMATİK ÖĞRENME ETKİNLİKLERE YANSIMASI
YİĞİT KOYUNKAYA M., UĞUREL I., TATAROĞLU TAŞDAN B.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.188, (Özet Bildiri)
2016
201628. ÖĞRETMENLERİN STEM EĞİTİMİNE DAİR FARKINDALIKLARININ ARTMASINI AMAÇLAYAN BİR STEM EĞİTİM MODELİNİN TANITILMASI
GÜLER F., YİĞİT KOYUNKAYA M., YILMAZ H.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.227, (Özet Bildiri)
2016
201629. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN GELİŞİMİNİ AMAÇLAYAN BİR ÖĞRETİM DENEYİ YÖNTEMİ
YİĞİT KOYUNKAYA M.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.143, (Özet Bildiri)
2016
201630. STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama
YİĞİT KOYUNKAYA M., ERDURAN A., UĞUREL I.
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
ERDURAN A., UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.
3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201632. Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
YİĞİT KOYUNKAYA M., UĞUREL I., TATAROĞLU TAŞDAN B.
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201633. Sınıfiçi Kullanıma Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
ERDURAN A., UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. Fen Bilgisi Öğretmenleri STEM Eğitimi Hakkında Ne Düşünüyor?
YILMAZ H., YİĞİT KOYUNKAYA M., GÜLER F.
3rd International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, ss.38, (Özet Bildiri)
2016
201636. Matematik Öğrenme Etlinliklerindeki Diğer Disiplinler İle İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesineYönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
3rd International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, ss.48, (Özet Bildiri)
2016
201637. Diğer Disiplinler İle Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerinin Analizi
YİĞİT KOYUNKAYA M., UĞUREL I., TATAROĞLU TAŞDAN B.
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, ss.22, (Özet Bildiri)
2016
201638. Okulöncesi Disiplinlerarası Etkileşimli Bilim Eğitimi Programı ve Örnek Uygulamalar
YÜRÜMEZOĞLU K., YİĞİT KOYUNKAYA M., Arıkan G., Üstel F.
13. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Nisan 2016, ss.27, (Özet Bildiri)
2016
201639. Okul Öncesi Dönemde Etkili Bilim ve Matematik Eğitimi Mümkün müdür?
Arıkan G., YİĞİT KOYUNKAYA M., YÜRÜMEZOĞLU K., Üstel F.
13. Yaratıcı Yenilikçi Öğretmen Semineri, İzmir, Türkiye, 19 Mart 2016, ss.3, (Özet Bildiri)
2014
201440. Geometric Habits of Mind, Dynamic Geometry Software and The Concept of Angles
YİGİT M., RİCHARDSON S. E.
Association of Mathematics Teachers Educators (AMTE), Irvine, Birleşik Krallık, 6 - 08 Şubat 2014, ss.61, (Özet Bildiri)
2015
201541. Pre service Mathematics Teachers’ APOS Levels regarding Relationships between Angles and Side Lengths in a Right Triangle
YİĞİT KOYUNKAYA M.
EERA-Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201542. Hands on STEM Activities
YILMAZ H., YİĞİT KOYUNKAYA M., GÜLER F.
Second International Conference On New Trends In Education: STEM Education: Establishing A Bridge Across Contexts, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, ss.77, (Özet Bildiri)
2015
201543. Where we are after 4 years STEM Education Experiences
YİĞİT KOYUNKAYA M., YILMAZ H., GÜLER F.
Second International Conference On New Trends In Education: STEM Education: Establishing A Bridge Across Contexts, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, ss.27, (Özet Bildiri)
2015
201544. İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)
2015
201545. The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B., UĞUREL I.
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201546. Journey to the Science World with STEM Activities
YILMAZ H., YİĞİT KOYUNKAYA M., GÜLER F., Didem B.
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.43, (Özet Bildiri)
2015
201547. The Impacts Of Geogebra On Pre Service Mathematics Teachers’ Mental Constructions Of Right Triangles
YİĞİT KOYUNKAYA M.
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.50, (Özet Bildiri)
2015
201548. 8th grade mathematics teachers reflections on practice
Flores E., An T., Richardson S. E., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Ninth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Mart 2015, (Özet Bildiri)
2014
201449. An examination of pre-service secondary mathematics teachers’ trigonometric ratios schema
YİGİT M.
International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.44, (Özet Bildiri)
2014
201450. Pre-service Mathematics Teachers’ Angles on Angles
YİGİT M.
International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.54, (Özet Bildiri)
2014
201451. Eight grade mathematics teachers’ reflections on practice
An T., Richardson S. E., Flores E., YİGİT M.
The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) and the North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA.), Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.8, (Özet Bildiri)
2014
201452. How does the concept of angles impact the learning of trigonometric ratios
YİGİT M.
Symposium of Understanding Multiple Perspectives in Mathematics Education Research: Interrogating Privilege and Power in the Field, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201453. Eight grade mathematics teachers’ reflections
An T., Richardson S. E., Flores E., YİGİT M.
Third Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2014
201454. Mathematics Teachers’ Perceptions of Using Digital Mobile Technologies
Akarsu M., YİGİT M., Çetin B., Seçil C.
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2014
201455. Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Secondary Mathematics Teachers’ Trigonometric Ratios Schema
YİGİT M.
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2014
201456. Fourth Grade Students Angles’ on Angles
YİGİT M., RİCHARDSON S. E.
Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Mart 2014, ss.20, (Özet Bildiri)
2014
201457. Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Mathematics Teachers Trigonometric Ratios
YİGİT M.
Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Mart 2014, ss.9, (Özet Bildiri)
2014
201458. Teaching the Concept of Angles and Trigonometric Ratios
YİGİT M., Flores E.
Metropolitan Mathematics Club of Chicago Conference of Workshops (MMC)., Lemont, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2014
201459. An Application of the Pappus Theorem
Flores E., YİGİT M.
Metropolitan Mathematics Club of Chicago Conference of Workshops (MMC)., Lemont, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2013
201360. The Roles of Dynamic Geometry Software in Students and Pre-service Teachers’ Learning of Geometry
YİGİT M.
The North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Kasım 2013, ss.1213, (Özet Bildiri)
2013
201361. Investigating the Understanding of Trigonometric Functions of Two Base Angles in a Right Triangle
YİGİT M.
National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) Regional Conference and Exhibition, LOUİSVİLLE, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Kasım 2013, ss.52, (Özet Bildiri)
2013
201362. Geometric Habits of Mind, CCSSM and Trigonometry
YİGİT M., RENDALL J.
Indiana Council of Teachers of Mathematics (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2013, ss.11, (Özet Bildiri)
2013
201363. An Examination of Pre-service Secondary Mathematics Teachers’ Learning of Geometry and Development of Technological Pedagogical and Content Knowledge
YİGİT M.
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 22 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2013
201364. How can TPACK framework be used in mathematics education research?
YİGİT M.
Seventh Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2013
201365. A Cross-National Standards Analysis: Quadratic Equations and Functions
AN T., MİNTOS A., YİGİT M.
Congress of European Research in Mathematics Education (CERME), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.1825-1834, (Tam Metin Bildiri)
2012
201266. What are Students’ Angles on Angles?
YİGİT M., JUNG H.
National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) Regional Conference and Exhibition, CHİCAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Kasım 2012, ss.54, (Özet Bildiri)
2012
201267. Investigating the Understanding of Sine and Cosine of Two Base Angles in a Right Triangle
YİGİT M.
Indiana Council of Teachers of Education (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2012, ss.23, (Özet Bildiri)
2012
201268. Developing Tools to Evaluate Mathematics Lessons and Curricula
Jung H., Pardo V., YİGİT M., Bilir Ç., Mintos A., Krawczyk K., et al.
Indiana Council of teachers of Education (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2012, ss.13, (Özet Bildiri)
2012
201269. A Cross National Standards Analysis: Quadratic Functions and Equations
An T., Mintos A., YİGİT M.
Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.12, (Özet Bildiri)
2012
201270. Investigating the Understanding of relationships between sine and cosine in a right triangle
YİGİT M.
Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.20-21, (Özet Bildiri)
2012
201271. A Look at How a Group of Graduate Students View Students’ Learning Mathematics
YİGİT M., Pardo V., Jung H., Bilir Ç., Mintos A., Krawczyk K., et al.
Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.3, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Using the Instrumental Orchestration Model for Planning and Teaching Technology-Based Mathematical Tasks as Part of a Restructured Practicum Course
Bozkurt G., Yiğit Koyunkaya M.
The Mathematics Teacher in the Digital Era - International Research on Professional Learning and Practice, Alison Clark-Wilson,Ornella Robutti,Nathalie Sinclair, Editör, Springer, London/Berlin , Aarau, ss.31-64, 2023
2022
20222. Açıların Öğretimi
YİĞİT KOYUNKAYA M.
Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye TOLUK UÇAR, Recai AKKUŞ, Burçak BOZ YAMAN, Asuman DUATEPE PAKSU, Safure BULUT, Editör, Pegem Akademi, ss.99-132, 2022
2021
20213. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M.
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.295-320, 2021
2021
20214. İSPAT ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİDEN YARARLANMA
YİĞİT KOYUNKAYA M.
MATEMATİKSEL İSPAT VE ÖĞRETİMİ Okul Yıllarında İspatın Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, ss.393-425, 2021
2021
20215. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
YİĞİT KOYUNKAYA M., TEKİN DEDE A.
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editör, Pegem Akademi, ss.295-320, 2021
2020
20206. GEOMETRİK DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ VE ÖNEMİ
YİĞİT KOYUNKAYA M.
Geometri ve Ölçme Öğretimi:Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan ERTEKİNMelihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, ss.64-95, 2020
2019
20197. A Colorful STEAM Activity
YİĞİT KOYUNKAYA M., ENGİNOĞLU T., KARABEY B., YÜRÜMEZOĞLU K.
CIRCE STEAM Magazine, Gillian Judson Jailson Lima, Editör, Centre for Imagination in Research, Culture EducationSimon Fraser University, ss.108-120, 2019
2019
20198. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Uygulamaları
YÜRÜMEZOĞLU K., KARABEY B., YİĞİT KOYUNKAYA M., ENGİNOĞLU T.
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fıtnat KÖSEOĞLU Uygar KANLI, Editör, Nobel, Ankara, ss.311-331, 2019
2016
20169. Çokgen ve Dörtgen
YİĞİT KOYUNKAYA M.
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI -ÖĞRENENLER VE ÖĞRETENLER İÇİN-, Aysun Nüket Elçi, Esra Bukova Güzel, Emre Ev Çimen, Berna Cantürk Günhan, Editör, Pegem Akademi, ss.435-452, 2016
Diğer Yayınlar
2023
20231. Teknoloji Destekli Etkinliklerin Tasarlama ve Uygulama Sürecinde Öğretmenin Rolü
Yiğit Koyunkaya M.
Teknik Rapor, ss.122-127, 2023
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Bilsem Matematik Öğretmenleri için Teknoloji Destekli Matematik Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Tekin Dede A. (Yürütücü), Tataroğlu Taşdan B., Bukova Güzel E., Yeşildere İmre S., Yiğit Koyunkaya M., Cantürk Günhan B., et al.
2023 - 2026
2023 - 2026Discretionary Spaces and Practices of Recontextualization of Curriculum Objectives across Three Cases
Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje
Yiğit Koyunkaya M., YEŞİLDERE İMRE S.
2024 - 2024
2024 - 2024TÜBİTAK 4008-Bilimin Işığında Aydınlansın Dünyam
TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı
Yiğit Koyunkaya M.
2023 - 2023
2023 - 2023TÜBİTAK 4007 Tekno Bilim Tekno Kültür Şenliği
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Yiğit Koyunkaya M.
2023 - 2023
2023 - 2023TÜBİTAK 4004-Denizin, Ormanın, Hayatın Matematiğine Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Yiğit Koyunkaya M.
2023 - 2023
2023 - 2023TÜBİTAK 4004-Matematikçi Gençler Yeşil STEM Projesi Yazıyor
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Yiğit Koyunkaya M.
2021 - 2022
2021 - 2022Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 4007- Aliağa Bilim Şenliği:Sanayinin Kalbinde Bilim
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Yiğit Koyunkaya M.
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 4005-Matematiksel Akıl Yürütme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Teknoloji Destekli Etkinlik Tasarlama
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Yiğit Koyunkaya M.
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 4005-Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları II: Teknoloji Destekli Geometri Etkinlikleri Tasarlama
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Yiğit Koyunkaya M.
2019 - 2021
2019 - 2021Matematik Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Teknolojik, Pedagojik ve Matematik Alan Bilgisine Yönelik Bir Kavramsal Çerçeve Geliştirme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YİĞİT KOYUNKAYA M. (Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020TÜBİTAK 4005-Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Matematik Öğretmenlerine Yönelik Teknoloji Destekli Etkinlik Hazırlama Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Yiğit Koyunkaya M.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
2015 - 2016
2015 - 2016Matematik Öğrenme Etkinliklerinin İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Bir Kavramsal Çerçeve Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Uğurel I. (Yürütücü), Yiğit Koyunkaya M., Tataroğlu Taşdan B.
2014 - 2015
2014 - 2015Using a Reflection Cycle: Teachers and Graduate Students Collaborate
Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje
Yiğit Koyunkaya M., An T., Richardson S. E., Suazo E., Kastberg S.(Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBuca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Sanatsal Etkinlik
Burslar
2008 - 2014
2008 - 2014