Prof. Dr. MELİKE YİĞİT KOYUNKAYA


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

125

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

42

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

98

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

218

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

184

Proje

16

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2014

2010 - 2014

Doktora

Purdue University, Faculty of Education, Department Of Curriculum And Instruction, Amerika Birleşik Devletleri

2007 - 2009

2007 - 2009

Yüksek Lisans

Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Topoloji (Yl) , Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

LEARNING OF TRIGONOMETRY: AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’ TRIGONOMETRIC RATIOS SCHEMA

Purdue University, Department Of Curriculum And Instruction-Mathematics Education

2009

2009

Yüksek Lisans

İdeal topolojik uzaylarda sürekliliğin bazı zayıf formlarının ayrışımları

Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Topoloji (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - 2024

2019 - 2024

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2018 - 2021

2018 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2018

2015 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2014 - 2015

2014 - 2015

Araştırma Görevlisi Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Yurt Dışı Lisansüstü Öğrenim Burs Koordinatörlüğü Meb Yurtdışı Lisansüstü Burs Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük

2021 - 2024

2021 - 2024

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı Başkanı Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - 2020

2019 - 2020

Enstitü Müdür Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Matematik Eğitiminde Proje Çalışması

Goals, Study Fields & Curriculums in Mathematics Education

Mathematical Implemantations in STEM (Science, Technology, Engineering & Mathematics) Education

Dinamik Ortamlarda Geometri Öğretimi

GOALS, STUDY FIELDS AND CURRICULUMS IN MATHEMATICS EDUCATION

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Matematik Eğitiminde Akademik Yazma Uygulamaları

Matematik Eğitiminde Teoriler ve Güncel Yaklaşımlar

Geometride Temel Kavramlar ve Öğretimi

Analizde Temel Kavramlar ve Öğretimi

UZMANLIK ALAN DERSİ

TEZ ÇALIŞMASI

MATEMATİK EGİTİMİ ARASTIRMALARINDA YÖNTEMSEL TASARIM VE UYGULAMALAR

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNDE YÖNELİMLER

SEMİNER

Lisans

Lisans

Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme

Geometri Öğretimi

Öklid Geometrisi

Matematik Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri

Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

Matematik Tarihi

Cebir Öğretimi

Web Tasarımı

Matematik Tarihi

GEOMETRİ

NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

MATEMATİK YAZILIMLARI

ANALİZ ÖĞRETİMİ

MESLEKİ YABANCI DİL

MATEMATİK-I

MATEMATİK-II

Matematik Felsefesi

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (13)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. A prospective mathematics teacher’s instrumental orchestration: instrumentation of 2D and 3D screens to teach cylinder

BOZKURT G., YİĞİT KOYUNKAYA M.

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.2616-2623, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Çevrimiçi Mikro-Öğretim Uygulamaları: Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Etkinliklerinin İncelenmesi

Bozkurt G., Yiğit Koyunkaya M.

4. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.217-227, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Öğrencilerin Dörtgenlerde Alan Konusunu Zihinsel Yapılandırmalarının APOS Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi

Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM. SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.128, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayının Argümantasyon Destekli Öğretiminden Yansımalar

Tataroğlu Taşdan B., Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M.

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2022, ss.140, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. Dörtgenlerde Alan Konusunun Öğretimine Yönelik Bir Öğretim Deneyi Tasarımı

Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.148, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Preparing prospective mathematics teachers to design and teach technology-based lessons

BOZKURT G., YİĞİT KOYUNKAYA M.

The 14th International Conference on Technology in Mathematics Teaching – ICTMT 14, Almanya, 22 - 25 Temmuz 2019, ss.255-262, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Mikro Öğretimden Gerçek Sınıfa: Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretimlerinin İncelenmesi

YİĞİT KOYUNKAYA M., BOZKURT G.

Türkiye Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi

Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M., Tataroğlu Taşdan B.

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. Matematik Öğretmen Adaylarının Zihnin Geometrik AlıĢkanlıklarının Ġncelenmesi: BirTrigonometri Örneği

ALTIKARDEŞ E., YİĞİT KOYUNKAYA M.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.487-494, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Fonksiyon Dönüşümleri Üzerine Bir Öğretim Modeli

YİĞİT KOYUNKAYA M., BOZ YAMAN B.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİGELİŞİMİNİ AMAÇLAYAN ÖĞRETİM İÇİN BİR KAVRAMSALÇERÇEVE ÖNERİSİ

YİĞİT KOYUNKAYA M.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

14. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ AÇILARKONUSUNA BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ

YİĞİT KOYUNKAYA M.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI TEMELGEOMETRİK KAVRAM TANIMLARININ İNCELENMESİ

YİĞİT KOYUNKAYA M.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. KATI CİSİMLERİN VE BOYUT KAVRAMININ TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİNİN 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KATI CİSİM VE BOYUT ALGILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Altıkardeş E., Yiğit Koyunkaya M.

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.761-770, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

17. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış

TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi

YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Assessment of Pre-Service Mathematics Teachers’ Technology-Based Lesson Plans

YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Examination of Geogebra Activities Developed by Pre-Service Mathematics Teachers

YİĞİT KOYUNKAYA M.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. A Mathematical and Physical Perspective of Light and Pigment Colors

YÜRÜMEZOĞLU K., KARABEY B., YİĞİT KOYUNKAYA M., Arıkan G.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.45, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Zihni Sinir Training Environment Project: CDA (Child Development Academy)

KARABEY B., YÜRÜMEZOĞLU K., YİĞİT KOYUNKAYA M., Arıkan G.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. A Look at the Pre-Service Mathematics Teachers’ Teaching of Integral Concept

TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.

2nd International Conference onBest Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.40, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Matematik Öğretmen Adayları Fonksiyon Kavramını Nasıl Öğretiyorlar?

TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.85-86, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. ÖĞRETMENLERİN STEM EĞİTİMİNE DAİR FARKINDALIKLARININ ARTMASINI AMAÇLAYAN BİR STEM EĞİTİM MODELİNİN TANITILMASI

GÜLER F., YİĞİT KOYUNKAYA M., YILMAZ H.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.227, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN GELİŞİMİNİ AMAÇLAYAN BİR ÖĞRETİM DENEYİ YÖNTEMİ

YİĞİT KOYUNKAYA M.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.143, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

30. STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama

YİĞİT KOYUNKAYA M., ERDURAN A., UĞUREL I.

Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler

ERDURAN A., UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.

3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. Sınıfiçi Kullanıma Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler

ERDURAN A., UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Fen Bilgisi Öğretmenleri STEM Eğitimi Hakkında Ne Düşünüyor?

YILMAZ H., YİĞİT KOYUNKAYA M., GÜLER F.

3rd International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, ss.38, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Okulöncesi Disiplinlerarası Etkileşimli Bilim Eğitimi Programı ve Örnek Uygulamalar

YÜRÜMEZOĞLU K., YİĞİT KOYUNKAYA M., Arıkan G., Üstel F.

13. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Nisan 2016, ss.27, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Okul Öncesi Dönemde Etkili Bilim ve Matematik Eğitimi Mümkün müdür?

Arıkan G., YİĞİT KOYUNKAYA M., YÜRÜMEZOĞLU K., Üstel F.

13. Yaratıcı Yenilikçi Öğretmen Semineri, İzmir, Türkiye, 19 Mart 2016, ss.3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

40. Geometric Habits of Mind, Dynamic Geometry Software and The Concept of Angles

YİGİT M., RİCHARDSON S. E.

Association of Mathematics Teachers Educators (AMTE), Irvine, Birleşik Krallık, 6 - 08 Şubat 2014, ss.61, (Özet Bildiri)

2015

2015

41. Pre service Mathematics Teachers’ APOS Levels regarding Relationships between Angles and Side Lengths in a Right Triangle

YİĞİT KOYUNKAYA M.

EERA-Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

42. Hands on STEM Activities

YILMAZ H., YİĞİT KOYUNKAYA M., GÜLER F.

Second International Conference On New Trends In Education: STEM Education: Establishing A Bridge Across Contexts, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, ss.77, (Özet Bildiri)

2015

2015

43. Where we are after 4 years STEM Education Experiences

YİĞİT KOYUNKAYA M., YILMAZ H., GÜLER F.

Second International Conference On New Trends In Education: STEM Education: Establishing A Bridge Across Contexts, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, ss.27, (Özet Bildiri)

2015

2015

44. İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)

2015

2015

45. The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed

YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B., UĞUREL I.

Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

46. Journey to the Science World with STEM Activities

YILMAZ H., YİĞİT KOYUNKAYA M., GÜLER F., Didem B.

Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.43, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. The Impacts Of Geogebra On Pre Service Mathematics Teachers’ Mental Constructions Of Right Triangles

YİĞİT KOYUNKAYA M.

Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.50, (Özet Bildiri)

2015

2015

48. 8th grade mathematics teachers reflections on practice

Flores E., An T., Richardson S. E., YİĞİT KOYUNKAYA M.

Ninth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Mart 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

49. An examination of pre-service secondary mathematics teachers’ trigonometric ratios schema

YİGİT M.

International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.44, (Özet Bildiri)

2014

2014

50. Pre-service Mathematics Teachers’ Angles on Angles

YİGİT M.

International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.54, (Özet Bildiri)

2014

2014

51. Eight grade mathematics teachers’ reflections on practice

An T., Richardson S. E., Flores E., YİGİT M.

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) and the North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA.), Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.8, (Özet Bildiri)

2014

2014

52. How does the concept of angles impact the learning of trigonometric ratios

YİGİT M.

Symposium of Understanding Multiple Perspectives in Mathematics Education Research: Interrogating Privilege and Power in the Field, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

53. Eight grade mathematics teachers’ reflections

An T., Richardson S. E., Flores E., YİGİT M.

Third Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

54. Mathematics Teachers’ Perceptions of Using Digital Mobile Technologies

Akarsu M., YİGİT M., Çetin B., Seçil C.

Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

55. Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Secondary Mathematics Teachers’ Trigonometric Ratios Schema

YİGİT M.

Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

56. Fourth Grade Students Angles’ on Angles

YİGİT M., RİCHARDSON S. E.

Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Mart 2014, ss.20, (Özet Bildiri)

2014

2014

57. Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Mathematics Teachers Trigonometric Ratios

YİGİT M.

Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Mart 2014, ss.9, (Özet Bildiri)

2014

2014

58. Teaching the Concept of Angles and Trigonometric Ratios

YİGİT M., Flores E.

Metropolitan Mathematics Club of Chicago Conference of Workshops (MMC)., Lemont, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

59. An Application of the Pappus Theorem

Flores E., YİGİT M.

Metropolitan Mathematics Club of Chicago Conference of Workshops (MMC)., Lemont, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

60. The Roles of Dynamic Geometry Software in Students and Pre-service Teachers’ Learning of Geometry

YİGİT M.

The North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Kasım 2013, ss.1213, (Özet Bildiri)

2013

2013

61. Investigating the Understanding of Trigonometric Functions of Two Base Angles in a Right Triangle

YİGİT M.

National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) Regional Conference and Exhibition, LOUİSVİLLE, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Kasım 2013, ss.52, (Özet Bildiri)

2013

2013

62. Geometric Habits of Mind, CCSSM and Trigonometry

YİGİT M., RENDALL J.

Indiana Council of Teachers of Mathematics (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2013, ss.11, (Özet Bildiri)

2013

2013

63. An Examination of Pre-service Secondary Mathematics Teachers’ Learning of Geometry and Development of Technological Pedagogical and Content Knowledge

YİGİT M.

Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 22 Mart 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

64. How can TPACK framework be used in mathematics education research?

YİGİT M.

Seventh Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Mart 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

65. A Cross-National Standards Analysis: Quadratic Equations and Functions

AN T., MİNTOS A., YİGİT M.

Congress of European Research in Mathematics Education (CERME), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.1825-1834, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

66. What are Students’ Angles on Angles?

YİGİT M., JUNG H.

National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) Regional Conference and Exhibition, CHİCAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Kasım 2012, ss.54, (Özet Bildiri)

2012

2012

67. Investigating the Understanding of Sine and Cosine of Two Base Angles in a Right Triangle

YİGİT M.

Indiana Council of Teachers of Education (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2012, ss.23, (Özet Bildiri)

2012

2012

68. Developing Tools to Evaluate Mathematics Lessons and Curricula

Jung H., Pardo V., YİGİT M., Bilir Ç., Mintos A., Krawczyk K., et al.

Indiana Council of teachers of Education (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2012, ss.13, (Özet Bildiri)

2012

2012

69. A Cross National Standards Analysis: Quadratic Functions and Equations

An T., Mintos A., YİGİT M.

Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.12, (Özet Bildiri)

2012

2012

70. Investigating the Understanding of relationships between sine and cosine in a right triangle

YİGİT M.

Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.20-21, (Özet Bildiri)

2012

2012

71. A Look at How a Group of Graduate Students View Students’ Learning Mathematics

YİGİT M., Pardo V., Jung H., Bilir Ç., Mintos A., Krawczyk K., et al.

Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.3, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Using the Instrumental Orchestration Model for Planning and Teaching Technology-Based Mathematical Tasks as Part of a Restructured Practicum Course

Bozkurt G., Yiğit Koyunkaya M.

The Mathematics Teacher in the Digital Era - International Research on Professional Learning and Practice, Alison Clark-Wilson,Ornella Robutti,Nathalie Sinclair, Editör, Springer, London/Berlin , Aarau, ss.31-64, 2023

2022

2022

2. Açıların Öğretimi

YİĞİT KOYUNKAYA M.

Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye TOLUK UÇAR, Recai AKKUŞ, Burçak BOZ YAMAN, Asuman DUATEPE PAKSU, Safure BULUT, Editör, Pegem Akademi, ss.99-132, 2022

2021

2021

3. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü

Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M.

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.295-320, 2021

2021

2021

4. İSPAT ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİDEN YARARLANMA

YİĞİT KOYUNKAYA M.

MATEMATİKSEL İSPAT VE ÖĞRETİMİ Okul Yıllarında İspatın Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, ss.393-425, 2021

2021

2021

5. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü

YİĞİT KOYUNKAYA M., TEKİN DEDE A.

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editör, Pegem Akademi, ss.295-320, 2021

2020

2020

6. GEOMETRİK DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ VE ÖNEMİ

YİĞİT KOYUNKAYA M.

Geometri ve Ölçme Öğretimi:Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan ERTEKİNMelihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, ss.64-95, 2020

2019

2019

7. A Colorful STEAM Activity

YİĞİT KOYUNKAYA M., ENGİNOĞLU T., KARABEY B., YÜRÜMEZOĞLU K.

CIRCE STEAM Magazine, Gillian Judson Jailson Lima, Editör, Centre for Imagination in Research, Culture EducationSimon Fraser University, ss.108-120, 2019

2019

2019

8. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Uygulamaları

YÜRÜMEZOĞLU K., KARABEY B., YİĞİT KOYUNKAYA M., ENGİNOĞLU T.

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fıtnat KÖSEOĞLU Uygar KANLI, Editör, Nobel, Ankara, ss.311-331, 2019

2016

2016

9. Çokgen ve Dörtgen

YİĞİT KOYUNKAYA M.

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI -ÖĞRENENLER VE ÖĞRETENLER İÇİN-, Aysun Nüket Elçi, Esra Bukova Güzel, Emre Ev Çimen, Berna Cantürk Günhan, Editör, Pegem Akademi, ss.435-452, 2016

Desteklenen Projeler

2024 - 2024

2024 - 2024

TÜBİTAK 4008-Bilimin Işığında Aydınlansın Dünyam

TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı

Yiğit Koyunkaya M.

2023 - 2023

2023 - 2023

TÜBİTAK 4007 Tekno Bilim Tekno Kültür Şenliği

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Yiğit Koyunkaya M.

2023 - 2023

2023 - 2023

TÜBİTAK 4004-Denizin, Ormanın, Hayatın Matematiğine Yolculuk

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Yiğit Koyunkaya M.

2023 - 2023

2023 - 2023

TÜBİTAK 4004-Matematikçi Gençler Yeşil STEM Projesi Yazıyor

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Yiğit Koyunkaya M.

2021 - 2022

2021 - 2022

Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Creative Commons License
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.

2021 - 2021

2021 - 2021

TÜBİTAK 4007- Aliağa Bilim Şenliği:Sanayinin Kalbinde Bilim

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Yiğit Koyunkaya M.

2021 - 2021

2021 - 2021

TÜBİTAK 4005-Matematiksel Akıl Yürütme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Teknoloji Destekli Etkinlik Tasarlama

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Yiğit Koyunkaya M.

2021 - 2021

2021 - 2021

TÜBİTAK 4005-Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları II: Teknoloji Destekli Geometri Etkinlikleri Tasarlama

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Yiğit Koyunkaya M.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü



Burslar

2008 - 2014

2008 - 2014

YLSY 2008

Milli Eğitim Bakanlığı

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 32

h-indeksi (WOS): 4