Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (9)
1. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Gerçek Sınıf Uygulamalarındaki Argümantasyon Süreçlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.28-54, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2021, sa.52, ss.724-743, 2021 (TRDizin)
7. Development of Prospective Secondary Mathematics Teachers' Noticing Skills in School Experience Course
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.22, sa.1, ss.44-65, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Examining the Change of Pre-Service Middle School Mathematics Teachers’ Questioning Approaches Through Clinical Interviews
Mathematics Teacher Education and Development
, cilt.22, sa.1, ss.115-138, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Mathematics Teachers’ Use of Mathematical Descriptions, Explanations and Justifications While Teaching Function Concept: The Case of Samet
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.1284-1305, 2019 (TRDizin)
11. Matematik Öğretmeni Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.10, sa.1, ss.232-259, 2019 (Scopus, TRDizin)
12. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1137-1166, 2019 (Hakemli Dergi)
16. A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
17. BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCESİ BİLGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Turkish Studies
, cilt.12, sa.6, ss.717-740, 2017 (Hakemli Dergi)
19. A Conceptual Framework for Examining Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Context of Supporting Mathematical Thinking
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES
, cilt.2, sa.5, ss.90-120, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi
INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.83-101, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Matematik Dersinde Akıllı Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.3, ss.233-250, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
2. Bir Matematik Öğretmeni Adayının Öğretiminden Yansımalar: Öğrenci Düşüncelerine Karşılık Verme
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.132, (Özet Bildiri)
3. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
5. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDE NELERİ FARK EDİYORLAR?
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
6. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİKLİNİK GÖRÜŞMELER ARACILIĞIYLA TESPİTLERİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
7. Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusundaki Öğrenci Düşüncelerini Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Tespitleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.102-103, (Özet Bildiri)
8. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİ FARK ETME BECERİLERİNİN ÖĞRENCİLERİN YAZILI YANITLARI ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARK ETME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
12. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Lise Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Süreçleri Üzerine Bir Çalışma
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
19. Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
20. Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
21. The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
24. Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)
25. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135, (Özet Bildiri)
30. Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
31. Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanılan ve Kullanılmayan Sınıflardaki Öğrencilerin Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.113, (Özet Bildiri)
32. Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
33. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76, (Özet Bildiri)
37. Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış
Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336, (Tam Metin Bildiri)
38. Akıllı Tahtada Matematik Uygulamaları İkinci Dereceden Fonksiyonlar Örneği
7. Ulusal Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
39. Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1. Matematiksel Modelleme Pedagojisi: Öğretmenin Fark Etme Becerisi ve Öğretmen Müdahaleleri
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, BUKOVA GÜZEL Esra, DOĞAN Muhammed Fatih, ÖZALTUN ÇELİK Aytuğ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.379-395, 2021
2. Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
20
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
26
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
305
H-İndeks (Scholar)
6
Atıf (TrDizin)
41
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
246
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
141
Toplam Atıf Sayısı
448
Proje
7
Tez Danışmanlığı
3