Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2021, sa.52, ss.724-743, 2021 (Hakemli Dergi)
Development of Prospective Secondary Mathematics Teachers' Noticing Skills in School Experience Course
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.22, sa.1, ss.44-65, 2021 (Hakemli Dergi)
Examining the Change of Pre-Service Middle School Mathematics Teachers’ Questioning Approaches Through Clinical Interviews
Mathematics Teacher Education and Development
, cilt.22, sa.1, ss.115-138, 2020 (Hakemli Dergi)
Mathematics Teachers’ Use of Mathematical Descriptions, Explanations and Justifications While Teaching Function Concept: The Case of Samet
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.1284-1305, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.10, sa.1, ss.232-259, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1137-1166, 2019 (Hakemli Dergi)
![Creative Commons License](/Content/images/creative-commons/licenses/small/by-nc-nd.png)
Matematik öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik görüşlerinin ve teknolojiyi derslerine entegre etme süreçlerinin incelenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.1, ss.273-296, 2018 (Hakemli Dergi)
A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCESİ BİLGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Turkish Studies
, cilt.12, sa.6, ss.717-740, 2017 (Hakemli Dergi)
A Conceptual Framework for Examining Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Context of Supporting Mathematical Thinking
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES
, cilt.2, sa.5, ss.90-120, 2016 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi
INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.83-101, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1487-1504, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik Dersinde Akıllı Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.3, ss.233-250, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bir Matematik Öğretmeni Adayının Öğretiminden Yansımalar: Öğrenci Düşüncelerine Karşılık Verme
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.132
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDE NELERİ FARK EDİYORLAR?
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 04 Ekim 2018
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİKLİNİK GÖRÜŞMELER ARACILIĞIYLA TESPİTLERİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusundaki Öğrenci Düşüncelerini Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Tespitleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.102-103
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİ FARK ETME BECERİLERİNİN ÖĞRENCİLERİN YAZILI YANITLARI ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARK ETME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017
Lise Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Süreçleri Üzerine Bir Çalışma
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017
Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 Nisan 2016
Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 Nisan 2016
The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135
Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanılan ve Kullanılmayan Sınıflardaki Öğrencilerin Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.113
Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208
Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış
Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336
Akıllı Tahtada Matematik Uygulamaları İkinci Dereceden Fonksiyonlar Örneği
7. Ulusal Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematiksel Modelleme Pedagojisi: Öğretmenin Fark Etme Becerisi ve Öğretmen Müdahaleleri
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, BUKOVA GÜZEL Esra, DOĞAN Muhammed Fatih, ÖZALTUN ÇELİK Aytuğ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.379-395, 2021
Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021