Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayının Argümantasyon Destekli Öğretiminden Yansımalar

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2022, ss.140, (Özet Bildiri)

2. Bir Matematik Öğretmeni Adayının Öğretiminden Yansımalar: Öğrenci Düşüncelerine Karşılık Verme

2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.132, (Özet Bildiri)

3. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Görüşme Süreçleri ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.502-503, (Özet Bildiri)

5. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDE NELERİ FARK EDİYORLAR?

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusundaki Öğrenci Düşüncelerini Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Tespitleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.102-103, (Özet Bildiri)

9. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARK ETME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. Assessment of Pre-Service Mathematics Teachers’ Technology-Based Lesson Plans

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

11. A Look at the Pre-Service Mathematics Teachers’ Teaching of Integral Concept

2nd International Conference onBest Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.40, (Özet Bildiri)

12. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Lise Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Süreçleri Üzerine Bir Çalışma

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Matematik Öğretmen Adayları Fonksiyon Kavramını Nasıl Öğretiyorlar?

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.85-86, (Özet Bildiri)

17. Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

21. The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed

Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

22. Öğrencilerin Fonksiyon Kavramına İlişkin KavramYanılgılarına Yönelik ÖğretmenYaklaşımları

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.300, (Özet Bildiri)

23. Examination of Pre Service Mathematics Teachers Instructions in Terms of Developing Students Mathematical Thinking

Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

24. Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler

1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)

26. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenliği Tercih Nedenleri ve Beklentileri

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

27. A DIFFERENT APPROACH TO DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING: 4MAT SYSTEM

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.506, (Tam Metin Bildiri) identifier

28. An examination of brain dominance and learning styles of pre-service mathematics teachers

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.743-750, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

29. PRE-SERVICE TEACHERS' VIEWS ON MATHEMATICAL THINKING PROCESS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.293, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi

9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)

32. Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi

9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)

33. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Determination and comparison of the competency levels of in-service and pre-service mathematics teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2320-2324, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

35. Examining students' attitudes and views towards usage an interactive whiteboard in mathematics lessons

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2533-2538, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

36. Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Fen ve Matematik Öğretmen Görüşlerinin Karşılaştırılması

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.14-21, (Tam Metin Bildiri)

37. Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış

Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336, (Tam Metin Bildiri)

39. Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Matematiksel Modelleme Pedagojisi: Öğretmenin Fark Etme Becerisi ve Öğretmen Müdahaleleri

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, BUKOVA GÜZEL Esra, DOĞAN Muhammed Fatih, ÖZALTUN ÇELİK Aytuğ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.379-395, 2021

2. Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos

Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

305

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

246

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

141

Toplam Atıf Sayısı

448

Proje

7

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları