Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2021, sa.52, ss.724-743, 2021 (Hakemli Dergi)
Development of Prospective Secondary Mathematics Teachers' Noticing Skills in School Experience Course
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.22, sa.1, ss.44-65, 2021 (Hakemli Dergi)
Examining the Change of Pre-Service Middle School Mathematics Teachers’ Questioning Approaches Through Clinical Interviews
Mathematics Teacher Education and Development
, cilt.22, sa.1, ss.115-138, 2020 (Hakemli Dergi)
Mathematics Teachers’ Use of Mathematical Descriptions, Explanations and Justifications While Teaching Function Concept: The Case of Samet
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.1284-1305, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.10, sa.1, ss.232-259, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1137-1166, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik görüşlerinin ve teknolojiyi derslerine entegre etme süreçlerinin incelenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.1, ss.273-296, 2018 (Hakemli Dergi)
BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCESİ BİLGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Turkish Studies
, cilt.12, sa.6, ss.717-740, 2017 (Hakemli Dergi)
A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
A Conceptual Framework for Examining Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Context of Supporting Mathematical Thinking
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES
, cilt.2, sa.5, ss.90-120, 2016 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi
INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.83-101, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1487-1504, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik Dersinde Akıllı Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.3, ss.233-250, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bir Matematik Öğretmeni Adayının Öğretiminden Yansımalar: Öğrenci Düşüncelerine Karşılık Verme
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.132
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDE NELERİ FARK EDİYORLAR?
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 04 Ekim 2018
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİKLİNİK GÖRÜŞMELER ARACILIĞIYLA TESPİTLERİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusundaki Öğrenci Düşüncelerini Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Tespitleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.102-103
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİ FARK ETME BECERİLERİNİN ÖĞRENCİLERİN YAZILI YANITLARI ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARK ETME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017
Lise Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Süreçleri Üzerine Bir Çalışma
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017
Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 Nisan 2016
Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 Nisan 2016
The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135
Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanılan ve Kullanılmayan Sınıflardaki Öğrencilerin Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.113
Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208
Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76
Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış
Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336
Akıllı Tahtada Matematik Uygulamaları İkinci Dereceden Fonksiyonlar Örneği
7. Ulusal Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematiksel Modelleme Pedagojisi: Öğretmenin Fark Etme Becerisi ve Öğretmen Müdahaleleri
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, BUKOVA GÜZEL Esra, DOĞAN Muhammed Fatih, ÖZALTUN ÇELİK Aytuğ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.379-395, 2021
Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021