Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Yüksek Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Strateji öğretiminin fizik başarısı, tutum, başarı güdüsü üzerindeki etkileri ve strateji kullanımı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
1996
1996Yüksek Lisans
Metanol ve etanolun benzendeki çözeltilerinde dielektrik sabit ve kaybın x-bandında incelenmesi
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2007 - 2013
2007 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2004 - 2007
2004 - 2007Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1995 - 2004
1995 - 2004Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - 2021
2021 - 2021Etik Kurul Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
2021 - 2021
2021 - 2021DEÜ Rektörlüğü Lisansüstü Eğitimde Girişimciliği ve Yenilikçiliği Geliştirme Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
2021 - 2021
2021 - 2021Senato Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük
2021 - 2021
2021 - 2021Enstitü Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2021 - 2021
2021 - 2021Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
SİSTEMATİK YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETİMİNİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK BAŞARISI VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Sezgin Selçuk G. (Danışman)
F.YILDIRIM(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Örnek olaya dayalı öğrenme yönteminin lise öğrencilerinin fizik dersinde kavramsal anlamaları ve özyeterlik inançları üzerindeki etkileri
SEZGİN SELÇUK G. (Danışman)
S.DEMİRCİOĞLU(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları ve kavramsal anlamaları üzerindeki etkileri
SEZGİN SELÇUK G. (Danışman)
G.ÖZKAN(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Indicating the direction in conservation of angular momentum
YILDIRIM F., SEZGİN SELÇUK G.
Physics Education
, cilt.59, sa.3, 2024 (Scopus)
2023
20232. Fizik Alanında Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Testi Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Demircioğlu S., Sezgin Selçuk G.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.57, ss.1826-1841, 2023 (TRDizin)
2018
20183. Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri
Demircioğlu S., SEZGİN SELÇUK G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.45, ss.23-36, 2018 (TRDizin)
2018
20184. Fizik özyeterlik ölçeğinin lise öğrencilerine uygulanabilirliğinin belirlenmesi
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., Demircioğlu S.
Turkish Studies
, cilt.13, sa.4, ss.225-244, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20165. Facilitating conceptual change in students' understanding of concepts related to pressure
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS
, cilt.37, sa.5, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2015
20156. Fizik Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Temelinde Fiziğin Doğasına Yönelik Görüşleri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., DEMİRCİOĞLU S.
Turkish Studies (Eğitim Bilimleri) , cilt.10, sa.15, ss.197-216, 2015 (TRDizin)
2015
20157. Türkiye nin Farklı Bölgelerinden Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Aktif Öğrenme Etkinlikleri Eğitimi ile İlgili Görüşleri ve Öz Değerlendirmeleri
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., ŞENDUR G., YÜRÜMEZOĞLU K.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , cilt.9, sa.2, ss.125-157, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20158. Effect of Technology Enhanced Conceptual Change Texts on Students Understanding of Buoyant Force
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.12, ss.981-988, 2015 (Scopus)
2015
20159. Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine YönelikTutumlarının Karşılaştırılması İzmir ve Gaziantep Örneği
SEZGİN SELÇUK G., ÖZKAN G., Salih D.
Turkish Studies (Eğitim Bilimleri) , cilt.10, sa.11, ss.1333-1346, 2015 (TRDizin)
2015
201510. Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.30, ss.1-12, 2015 (TRDizin)
2015
201511. THE EFFECTIVENESS OF CONCEPTUAL CHANGE TEXTS AND CONTEXT-BASED LEARNING ON STUDENTS' CONCEPTUAL ACHIEVEMENT
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.14, sa.6, ss.753-763, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201512. A problem-based learning scenario that can be used in science teacher education
SEZGİN SELÇUK G.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.16, sa.2, 2015 (Scopus)
2015
201513. The opinions and selfevaluationsof science teachers from different regions of Turkey about active learningactivities instruction
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., ŞENDUR G., YÜRÜMEZOĞLU K.
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science andMathematics Education , 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201414. Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi)
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.101-127, 2014 (TRDizin)
2013
201315. Perception of Relative Motion Between Two Systems Through the Sense of Touch: The Example of the Moving Walkway
SEZGİN SELÇUK G., YÜRÜMEZOĞLU K.
PHYSICS TEACHER
, cilt.51, sa.9, ss.549-551, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
2013
201316. A Comparison of Achievement in Problem Based Strategic and Traditional Learning Classes in Physics
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., ŞAHİN M.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.4, sa.1, ss.154-164, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201217. Predicting Student Satisfaction in Physics Courses
Sezgin Selçuk G., Karabey B., Çalışkan S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.28, ss.96-102, 2012 (TRDizin)
2012
201218. How much do Pre-Service Physics Teachers Know about some of the. Key Operations in Vector Analysis?
SEZGİN SELÇUK G., KARABEY B., ÇALIŞKAN S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.37, sa.166, ss.77-87, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201219. How effective is conceptual change approach in teaching physics
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIESIN THE WORLD , cilt.2, sa.2, ss.182-190, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201120. Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi
Sezgin Selçuk G., Karabey B., Çalışkan S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.313-322, 2011 (TRDizin)
2011
201121. How Candidate Teachers Use Learning Strategies in Physics The Effects of Gender and Department
SEZGİN SELÇUK G., KARABEY B., ÇALIŞKAN S.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.857-865, 2011 (TRDizin)
2011
201122. An Integrated Problem Based Learning Material Satellite Module
Sezgin Selçuk G., Boyacıoğlu Emiroğlu H., Tarakçı M., Özel M.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.1, sa.12, ss.1, 2011 (Scopus)
2011
201123. The Effects of Learning Strategy Instruction on Achievement, Attitude, and Achievement Motivation in a Physics Course
SEZGİN SELÇUK G., ŞAHİN M., Acikgoz K. U.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.41, sa.1, ss.39-62, 2011 (SSCI, Scopus)
2011
201124. Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Yönelik Başarı Güdüleri Cinsiyet ve Anabilim Dalının Etkileri
ÇALIŞKAN S., KARABEY B., SEZGİN SELÇUK G.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.30, ss.351-361, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201125. Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department)
SEZGİN SELÇUK G., KARABEY B., ÇALIŞKAN S.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.787-801, 2011 (TRDizin)
2011
201126. Addressing pre-service teachers' understandings and difficulties with some core concepts in the special theory of relativity
SEZGİN SELÇUK G.
EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS
, cilt.32, sa.1, ss.1-13, 2011 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201027. Pre-service teachers' use of self-regulation strategies in physics problem solving: Effects of gender and academic achievement
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF THE PHYSICAL SCIENCES
, cilt.5, sa.12, ss.1926-1938, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201028. Correlational study of physics achievement learning strategies attitude and gender in an introductory physics course
SEZGİN SELÇUK G.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.11, sa.2, 2010 (Scopus)
2010
201029. Fizik Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları Cinsiyet Sınıf Düzeyi ve Akademik Başarının Etkileri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., ÖZCAN Ö.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.449-466, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201030. Effects of the problem solving strategies instruction on the students physics problem solving performances and strategy usage
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201031. Fizik öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları: cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarının etkileri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., ÖZCAN Ö.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.449-466, 2010 (TRDizin)
2010
201032. INSTRUCTION OF PROBLEM SOLVING STRATEGIES: EFFECTS ON PHYSICS ACHIEVEMENT AND SELF-EFFICACY BELIEFS
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.20-34, 2010 (SSCI, Scopus)
2010
201033. Üniversite öğrencilerinin fizik problemlerinde kullandıkları öz düzenleme stratejileri Cinsiyet ve üniversite etkileri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2010 (TRDizin)
2009
200934. Student understanding of some quantum physical concepts
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G.
Latin-American Journal of Physics Education , cilt.3, sa.2, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200935. PHYSICS STUDENT TEACHERS ATTITUDES TOWARDS PROBLEM SOLVING EFFECTS OF GENDER ACHIEVEMENT AND GRADE LEVEL
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., ŞAHİN M., EROL M.
Balkan Physics Letters , 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200836. Probleme Dayalı Öğrenme ve Öğretmen Eğitimi
SEZGİN SELÇUK G., ŞAHİN M.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, ss.12-19, 2008 (TRDizin)
2008
200837. Physics self efficacy beliefs of student teachers The relationships with gender and achievement perception
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Balkan Physics Letters , ss.648-651, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200838. Developing an Attitude Scale towards Solving Physics Problem
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Balkan Physics Letters Special Issue , 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200839. Problem Based Learning in Undergraduate Physics Courses
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Balkan Physics Letters Special Issue , 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200840. The effects of problem solving instruction on physics achievement problem solving performance and strategy use
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Latin American Journal of Physics Education , cilt.2, sa.3, ss.151-166, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200741. Development of Physics Self Efficacy Scale
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Sixth International Conference of the Balkan Physical Union , 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200742. The Effects of Gender and Grade Levels on TurkishPhysics Teacher Candidates Problem Solving Strategies
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
TÜFED-TUSED , cilt.4, sa.1, ss.59-67, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200743. Evaluation of learning approaches for prospective physics teachers
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Journal of Gazi Education Faculty , 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200744. Fizik öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının değerlendirilmesi
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
GÜ, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.25-41, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200745. Learning Strategies of Physics Teacher Candidates Relationships with Physics Achievement and Class Leve
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
American Institute of Physics , 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200546. İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin fizik laboratuvar başarısı ve tutumu üzerindeki etkileri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.30, ss.23-29, 2005 (TRDizin)
2005
200547. İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin fizik laboratuar başarısı ve tutumu üzerindeki etkileri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Çağdaş Eğitim Dergisİ , 2005 (TRDizin)
2005
200548. Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Davranışlarının Değerlendirilmesi
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Türk Fizik Derneği 23. Uluslararası Fizik Kongresi , 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200549. Problem Çözme Stratejilerinin Kullanımı ve Fizik Başarısı
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Türk Fizik Derneği 23. Uluslararası Fizik Kongresi , 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200550. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Türk Fizik Derneği 23. Uluslararası Fizik Kongresi , 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200551. Öğrencilerin Kuantum Fiziği Anlamalarına Bir Bakış
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
Türk Fizik Derneği 23. Uluslararası Fizik Kongresi , 2005 (Hakemli Dergi)
2002
200252. Fizik eğitiminde projeye dayalı laboratuvar çalışmalarına yönelik öğrenci tutumları
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., ÇAMLICA H., EROL M.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi , 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200253. Fizik eğitiminde projeye dayalı laboratuar çalışmalarına yönelik öğrenci tutumları
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., Çallıca H., EROL M.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, ss.59-63, 2002 (TRDizin)
2000
200054. Evaluation of Student Satisfaction in Physics Laboratory Courses at University Level
SEZGİN SELÇUK G., ELLEZ A. M., EROL M., ÇALLICA H., KAVCAR N.
Balkan Physics Letters , 2000 (Hakemli Dergi)
2000
200055. Ortaöğretim Kurumlarında Fizik Laboratuvarları Üzerine Bir Çalışma
ÇALLICA H., EROL M., SEZGİN SELÇUK G., AYGÜN M., KAVCAR N.
DEÜ Buca Eğitim Fak. Dergisi , 2000 (Hakemli Dergi)
2000
200056. Eğitim fakültelerinde yeniden yapılanmanın öğrenciler açısından değerlendirilmesi
EROL M., SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., YILMAZ S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi , 2000 (Hakemli Dergi)
2000
200057. İlköğretim kurumlarında laboratuar uygulamalarına ilişkin bir çalışma
ÇALLICA H., EROL M., SEZGİN SELÇUK G., KAVCAR N.
Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi , 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Üstün Yetenekli BİLSEM Öğrencilerine Yönelik Fizik Alanında Eleştirel Düşünme Becerileri Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Demircioğlu S., Sezgin Selçuk G.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, 23 - 25 Eylül 2022, ss.260-267, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Fizik Öğretiminde Sistematik Yaratıcı Problem Çözme
Yıldırım F., Sezgin Selçuk G.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.86-95, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Üstün Yetenekli BİLSEM Öğrencilerine Yönelik Fizik Alanında Bilimsel Süreç Becerileri Testi Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Demircioğlu S., Sezgin Selçuk G.
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ocak 2022, ss.72, (Özet Bildiri)
2018
20184. Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına DairDüşüncelerinin Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
ŞENDUR G., ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve AraştırmaSempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20175. Yenilikçi Fizik Deneyi Örneği: Vakum Ortamında Roket Nasıl Yapılır?
Demircioğlu S., SEZGİN SELÇUK G.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2000
20006. İlköğretim kurumlarında laboratuar uygulamalarına ilişkin bir çalışma
Çallıca H., EROL M., SEZGİN SELÇUK G., Kavcar N.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 06 Eylül 2000 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
2010
20107. Effects of the problem solving strategies instruction on the students' physics problem solving performances and strategy usage
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2239-2243, (Tam Metin Bildiri)
2010
20108. A small-scale study comparing the impacts of problem-based learning and traditional methods on student satisfaction in the introductory physics course
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.809-813, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. Student teachers problem solving strategy usage in a physics course Relationship with achievement levels
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
SEMPOZYUM, 9 - 12 Eylül 2008
2008
200810. Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik Tutumları: Cinsiyet, Akademik başarı ve Sınıf Düzeyi ilişkileri
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
25 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200811. Fizikte Kullanılan Problem Çözme Stratejileri Ölçeğinin geliştirilmesi
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
25 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2007
200712. Physics self-efficacy beliefs of student teachers: The relationships with gender and achievement perception
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Turkish Physical Society 24th International Physics Congress, Malatya, Türkiye, 28 Ağustos 2007, ss.648-651, (Tam Metin Bildiri)
2007
200713. Developing an Attitude Scale towards Solving Physics Problems
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
2007
200714. Problem Based Learning in Undergraduate Physics Courses
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
2006
200615. Development of physics self-efficacy scale
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
6th International Conference of the Balkan-Physical-Union, İstanbul, Türkiye, 22 - 26 Ağustos 2006, cilt.899, ss.483-484, (Tam Metin Bildiri)
2006
200616. Physics teaching in problem-based learning
SEZGİN SELÇUK G., TARAKÇI M.
6th International Conference of the Balkan-Physical-Union, İstanbul, Türkiye, 22 - 26 Ağustos 2006, cilt.899, ss.844, (Tam Metin Bildiri)
2006
200617. Mühendislik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenim Senaryolarında Bilginin Tümleştirilmesi
ÖZEL M., TARAKÇI M., PAMUKÇU O., SEZGİN SELÇUK G., BOYACIOĞLU EMİROĞLU H., GÜZELİŞ C.
II. Ulusal Mühendislik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2006, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)
2006
200618. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme
SEZGİN SELÇUK G., BOYACIOĞLU EMİROĞLU H.
III. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2006, ss.200-206, (Tam Metin Bildiri)
2005
200519. Problem Çözme Stratejilerinin Kullanımı ve Fizik Başarısı
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
2005
200520. Öğrencilerin Kuantum Fiziği Anlamalarına Bir Bakış
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
2005
200521. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
KONGRE, 13 - 16 Eylül 2005
2005
200522. Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Davranışlarının Değerlendirilmesi
ÇALIŞKAN S., SEZGİN SELÇUK G., EROL M.
KONGRE, 6 - 09 Eylül 2005
2005
200523. Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri
SEZGİN SELÇUK G., BOYACIOĞLU EMİROĞLU H., ŞALK M.
II. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.148-154, (Tam Metin Bildiri)
2005
200524. Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri
BOYACIOĞLU EMİROĞLU H., SEZGİN SELÇUK G., ŞALK M.
II. Aktif Öğretim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2005, ss.223-228, (Tam Metin Bildiri)
2004
200425. Fizik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri: Cinsiyet ve Sınıf Düzeyi ile İlişkileri
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
VI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 09 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
2002
200226. Yansıtıcı Öğretim Modeli
SEZGİN SELÇUK G., ELLEZ A. M.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
2002
200227. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
ELLEZ A. M., SEZGİN SELÇUK G.
v. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1261-1266, (Tam Metin Bildiri)
2001
200128. Fizik Eğitiminde Projeye Dayalı Laboratuvar Çalışmalarına Yönelik Öğrenci Tutumları
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., EROL M.
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 07 Eylül 2001, (Özet Bildiri)
2000
200029. Evaluation of Student Satisfaction in Physics Laboratory Courses at University Level
SEZGİN SELÇUK G., ELLEZ A. M., EROL M., çallıca h., kavcar n.
Balkan Physics Conference, Bulgaristan, 22 - 27 Ağustos 2000, ss.705-708, (Tam Metin Bildiri)
2000
200030. Fen Öğretiminde Problem Çözme Stratejilerinin kullnımına Yönelik Bir Çalışma
SEZGİN SELÇUK G., ÇALIŞKAN S., Çallıca H., ELLEZ A. M., Kavcar N.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.239-242, (Tam Metin Bildiri)
1996
199631. Türkiye Genelinde Liselerde Fizik Eğitiminin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma
Çallıca H., Bakaç M., Ökten İ., Sezgin Selçuk G., Karadeniz Ö.
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.170-174, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Tarama Yöntemi
SEZGİN SELÇUK G.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.139-162, 2019
2018
20182. Yaşam Temelli Öğrenme
ÖZKAN G., SEZGİN SELÇUK G.
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Akçay, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.255-266, 2018
Desteklenen Projeler
2018 - 2018
2018 - 2018Buca Proaktif Öğretmen Eğitimi Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Canbulat T., Uğurel I., Sarıoğlu C. C., Uygur S. S., İkiz F. E., Ergun S., et al.
2016 - 2016
2016 - 2016Astronomiyi Öğrenelim Uzayı Keşfedelim Bilim Kampı 2
TÜBİTAK Projesi
SEZGİN SELÇUK G.
2014 - 2014
2014 - 2014Fen Bilimleri Öğretmenleri İzmir Aktif Öğrenme Etkinlikleri Eğitiminde 1
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Sezgin Selçuk G. (Yürütücü), Şendur G.
2009 - 2012
2009 - 2012TEMEL FİZİK DÜZEYİNDE PROBLEME-DAYALI ÖĞRENME, STRATEJİ ÖĞRETİMİ VE GELENEKSEL DERSE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: KİNEMATİK VE DİNAMİK KONULARINDA UYGULAMALAR
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SEZGİN SELÇUK G. (Yürütücü)
2002 - 2004
2002 - 2004Fizik Dersi Müfredat Geliştirme Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri Materyal Geliştirme ve Fizikte Ölçme Değerlendirme Üzerine Bir Çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kavcar N., Sılay İ., Erol M., Çallıca H., Sezgin Selçuk G., Kaya Şengören S., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBuca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2019 - 2021
2019 - 2021Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
1995 - Devam Ediyor
1995 - Devam EdiyorTürk Fizik Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2023
Temmuz 2023MILLI EGITIM
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Sanatsal Etkinlik
Aralık 2017
Aralık 2017FİZİK ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR VE ÖĞRETİM MATERYALLERİ SERGİSİ
SEZGİN SELÇUK G.
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 63
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Mehmet Özkaya Tez Savunması - Balıkesir Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yaren Ayar Tez Savunması - Balıkesir Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yasemen Ezgi Yıldırım Tez Savunma Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Prof.Dr. Reşat Ustabaş profesörlük kadroya atanma - Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doç.Dr. Sevda Yerdelen Damar doçentlik kadroya atanma - Boğaziçi Üniversitesi
Kasım-2018
Kasım 2018