Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1996 - 1999
1996 - 1999Doktora
University of Leicester, School Of Education, Mathematics Education, Birleşik Krallık
1992 - 1996
1992 - 1996Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1999
1999Doktora
Mathematics Teachers Assessment Practices and Formative Assessment: A study of teachersof 11-14 year olds in Turkey and England
University of Leicester, School Of Education, Mathematics Education
1996
1996Yüksek Lisans
İKİNCİ BASAMAKTAN PARÇALI DİFERANSİYEL DENKLEMLERİN ÇÖZÜMÜÜZERİNE (FOURİER DÖNÜŞÜMLER VE ÖZEL FONKSİYONLARI KULLANARAK)
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2002 - Devam Ediyor
2002 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2012 - 2015
2012 - 2015Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
6. sınıf öğrencilerinin kesir problemleri çözme sürecindeki üstbilişsel deneyimlerinin problem çözme performansına etkisinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
G.SAKALAR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin problem kurma ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin matematiksel ve dilsel karmaşıklık açısından incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
E.GÜNDOĞDU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Problem çözme ve problem kurma uygulamalarının ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığına etkisinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
T.MAYAN(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Ortaokul öğrencilerinin geometri problemi kurma süreçleri ve problem kurma stratejilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
M.ZEKİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
7. sınıf öğrencilerinin geometrik problemlerin çözümünde görselleme süreçlerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
H.YAPRAK(Öğrenci)
2019
2019Doktora
7. sınıf öğrencilerinin geometride problem kurma süreçlerinin incelenmesi ve yaratıcılıklarına etkisinin araştırılması
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
A.SİMGE(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin dönüşüm geometrisinde yaşadıkları öğrenme güçlükleri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
T.BAZAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin açılar ve üçgenler ile ilgili kavram imgeleri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
T.ŞENGÜL(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Ortaokul 5. ve 7. sınıf matematik öğretmenlerinin geometri öğretim süreçlerinin ve geometrik- pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel problem kurma stratejilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
D.EKİCİ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin temel geometri konularında sahip oldukları kavram yanılgıları
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
G.DOYURAN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
8. sınıf öğrencilerinin geometrik cisimler üzerindeki imgeleri ve sınıflama stratejileri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
A.SİMGE(Öğrenci)
2012
2012Doktora
İlköğretim öğrencilerinin geometrik düşünme düzeylerinin geliştirilmesinde bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
B.NURİ(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Geometride şekil oluşturma ve şekli parçalarına ayırma çalışmalarında ilköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin düşünme süreçlerinin incelenmesi ve bu süreçteki düzeylerinin belirlenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
F.GÜNDOĞDU(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 5 ve 7. sınıf öğrencilerinin çokgenler üzerindeki imgeleri ve sınıflandırma stratejileri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
M.BERKÜN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin çokgenleri algılama, tanımlama ve sınıflama biçimleri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
S.ERGÜN(Öğrenci)
2009
2009Doktora
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeyleri ve buluş yoluyla geometri öğretiminin öğrencilerin geometrik düşünme düzeylerine etkisi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
Y.FİDAN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim 6?8. sınıf öğrencilerinin matematik alanındaki tahmin stratejilerini belirleme ve tahmin becerisi ile matematik başarısı arasındaki ilişki
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
D.TEKİNKIR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim yedinci sınıflarda proje tabanlı matematik öğreniminin matematik başarısına tutuma ve kalıcılığa etkisi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
D.SAVURAN(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Farklı matematiksel güce sahip ilköğretim 6,7 ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme ve bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
S.YEŞİLDERE(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim 2. kademede 6-7-8. sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejileri ve matematiksel modellemenin problem çözmedeki yeri ve önemi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
F.MUSTAFA(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
İlköğretim II.kademe matematik programının değerlendirilmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
Ö.TAŞCI(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Eğitim fakültelerinin ilköğretim matematik öğretmenliği son sınıf öğretmen adaylarının alan bilgisi ve mesleki etik açısından gözlenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
H.GÖKÇEN(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim ikinci kademe son sınıf öğrencilerinin matematik derslerinde gösterdiği problem çözme yaklaşım ve becerilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
S.DENİZ(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretiminde çalışma yaprakları ile öğretimin öğrenci ve öğretmenlerin derse ilişkin görüşleri ve öğrenci başarısına etkisi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
E.EV(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2014
2014Construction of Inclusion Relations of Quadrilaterals: Analysis of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers' Lesson Plans
Turnuklu E.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.173, ss.198-208, 2014 (SSCI)
2013
2013Investigation of Prospective Primary Mathematics Teachers' Perceptions and Images for Quadrilaterals
TÜRNÜKLÜ E., Gundogdu Alayli F., Akkas E. N.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.2, ss.1225-1232, 2013 (SSCI)
2009
2009Some Obstacles on the Way of Constructing Triangular Inequality
Turnuklu E.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.34, sa.152, ss.174-181, 2009 (SSCI)
2008
2008An investigation of the components affecting knowledge construction processes of students with differing mathematical power
YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.31, ss.151-169, 2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cisimler Arasında Kurduğu İlişkiler
Ergin A. S., Türnüklü E.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.1014-1032, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Stratejilerinin İncelenmesi
Aydoğdu M. Z., Türnüklü E.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.14, sa.2, ss.45-70, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023GEOMETRİDE PROBLEM KURMAYA DAYALI ÇALIŞMALARIN YARATICILIKLA OLAN İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Aydoğdu A. S., TÜRNÜKLÜ E.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1434-1450, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023SINIF İÇİ PROBLEM KURMA UYGULAMASI VE KURULAN PROBLEMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Akdemir T. Ş., Türnüklü E.
Uluslararası Sanat, Spor ve Bilim Eğitiminde Yeni Trendler Dergisi (IJTASE) , cilt.12, sa.1, ss.9-22, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
2021Middle School Students' Problem Posing Processes
Aydoğdu M. Z., Türnüklü E.
Education Quarterly Reviews , cilt.4, sa.1, ss.58-67, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Visual reasoning in mathematics education: A conceptual framework proposal
GEÇİCİ M. E., TÜRNÜKLÜ E.
Acta Didactica Napocensia , cilt.14, sa.1, ss.115-126, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Türkiye’de problem kurma üzerine hazırlanan tezlerin tematik açıdan incelenmesi
GEÇİCİ M. E., TÜRNÜKLÜ E.
International e-Journal of Educational Studies
, cilt.4, sa.7, ss.56-69, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ PROBLEMİ KURMA ÇALIŞMALARININİNCELENMESİ
Aydoğdu M. Z., TÜRNÜKLÜ E.
Jret , cilt.8, sa.1, ss.39-50, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KURDUKLARI GEOMETRİ PROBLEMLERİNDEYARATICILIKLARININ İNCELENMESİ
Ergin A. S., TÜRNÜKLÜ E.
Jret , cilt.8, sa.1, ss.27-38, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Öğrencilerin Yaratıcılıklarını Geliştiren Problem Kurma Çalışmaları
TÜRNÜKLÜ E., Ergin A. S.
APSISTEK , 2018 (Hakemsiz Dergi)
2017
20178.Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusunda Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
TÜRNÜKLÜ E., Ergin A. S., Aydoğdu M. Z.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.24, ss.467-486, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Ortaokul 6.sınıf Öğrencilerinin Açılar ile ilgili Problem Kurma Süreçlerinin İncelenmesi
Akdemir T. Ş., TÜRNÜKLÜ E.
IJTASE , cilt.6, sa.2, ss.17-39, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ŞEKİL OLUŞTURMA DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ
TÜRNÜKLÜ E., GÜNDOĞDU ALAYLI F., ERGİN A. S., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.10, sa.1, ss.280-312, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CİSİMLERİ GÖRSEL TANIMA VE TANIMLAMALARI CİSİM İMGELERİ
TÜRNÜKLÜ E., ERGİN A. S.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.15, sa.1, ss.40-52, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Ortaokul Öğrencilerinin Cisim İmgelerinin İncelenmesi Geometrik ve Uzamsal Düşünme İlişkileri
Ergin A. S., TÜRNÜKLÜ E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları (Jret) , cilt.4, sa.2, ss.188-199, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Middle school mathematics teachers’ pedagogical content knowledge regarding student knowledge about quadrilaterals Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenler Konusunda Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bilgisi Bileşeninde İncelenmesi
Akkaş E. N., TÜRNÜKLÜ E.
Elementary Education Online
, cilt.14, sa.2, ss.744-756, 2015 (Scopus)
2014
2014Ortaokul Öğrencilerinin Geometrik Şekil Oluşturma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi
GÜNDOĞDU ALAYLI F., TÜRNÜKLÜ E.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.2, ss.445-476, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Concept Images of Trapezoid Some Cases from Turkey
TÜRNÜKLÜ E.
Education Journal , cilt.3, sa.3, ss.179-185, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Middle school mathematics teachers pedagogical content knowledge regarding teaching strategies on quadrilaterals
AKKAŞ E. N., TÜRNÜKLÜ E.
Educational Research and Reviews , cilt.9, sa.7, ss.183-191, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010İlköğretim 5 sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
FİDAN Y., TÜRNÜKLÜ E.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, ss.185-197, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
2008İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin bilgi oluşturma süreçlerinin matematiksel güçlerine göre incelenmesi
YEŞİLDERE S., TÜRNÜKLÜ E.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.1, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007The Pedagogical Content Knowledge in Mathematics Preservice Primary Mathematics Teachers Perspectives in Turkey
TÜRNÜKLÜ E., YEŞİLDERE İMRE S.
Issues in the Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers: The Journal , cilt.1, ss.1-13, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007Öğrencilerin matematiksel düşünme ve akıl yürütme süreçlerinin incelenmesi
YEŞİLDERE S., TÜRNÜKLÜ E.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.40, sa.1, ss.181-213, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006Matematik öğretmen adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
Moralı H. S., Uğurel I., Türnüklü E., Yeşildere S.
Kastamonu Eğitim Dergisi, , cilt.14, sa.1, ss.147-160, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
2006The Effect of Project Based Learning on Pre Service Primary Mathematics Teachers Critical Thinking Dispositions
YEŞİLDERE S., TÜRNÜKLÜ E.
Int Online J Science Math Ed , cilt.6, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
2005Problem Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme
TÜRNÜKLÜ E., YEŞİLDERE İMRE S.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.3, ss.107-123, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri ile Matematiksel Alan Bilgileri Arasındaki İlişki
TÜRNÜKLÜ E.
Eğitim Araştırmaları , cilt.21, sa.5, ss.234-274, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005A Profile from Turkey Critical Thinking Dispositions and Abilities of Pre Service Mathematics Teachers of 11 13 Year
TÜRNÜKLÜ E., YEŞİLDERE İMRE S.
Ankara Universitesi Veteriner Fakultesi Dergisi , cilt.38, sa.2, ss.167-185, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Türkiye den bir profil 11 13 yaş grubu matematik öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilim ve becerileri
TÜRNÜKLÜ E., YEŞİLDERE S.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.38, sa.2, ss.167-185, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
2004Matematik Öğretiminde Oluşturmacı Değerlendirme
YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , sa.16, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma
TÜRNÜKLÜ E., Köroğlu H., ERDURAN A., YAVUZ G.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.29, sa.309, ss.15-23, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003Türkiye ve İngilteredeki Matematik Öğretmenlerinin Değerlendirme Biçimleri
TÜRNÜKLÜ E.
Haccettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.24, ss.108-118, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
2002Matematik Öğretiminde Kullanılabilecek Bir Materyal : Çalışma Yaprakları
ERDURAN A., TÜRNÜKLÜ E.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.27, sa.293, ss.237-246, 2002 (Hakemli Dergi)
2001
2001Değerlendirme Sürecinde Yeni Gelişmeler ve Değişen Yaklaşımlar
TÜRNÜKLÜ E.
Yaşadıkça Eğitim , sa.71, ss.34-39, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
2019Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Çember-daire ile İlgili Problem Kurma Süreçlerininİncelenmesi
Ergin A. S., TÜRNÜKLÜ E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Algıları-tercihlerinin ve Problem ÇözmeDurumlarının İncelenmesi
MAYAN T., TÜRNÜKLÜ E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Stratejileri
Aydoğdu M. Z., TÜRNÜKLÜ E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurma ve Problem Çözme Becerileri Arasındakiİlişkinin Matematiksel ve Dilsel Karmaşıklık Açısından İncelenmesi
Ateş E., TÜRNÜKLÜ E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
Aydoğdu M. Z., TÜRNÜKLÜ E.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Geometriyle İlgili Kurulan Problemlerin Yaratıcılık Bakımından Değerlendirilmesi
Ergin A. S., TÜRNÜKLÜ E.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2017
2017Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Açı Çizimleri ile ilgili Kavram İmgelerinin İncelenmesi
Akdemir T. Ş., TÜRNÜKLÜ E.
EJERCONGRESS 2017, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.980-981, (Özet Bildiri)
2016
2016Pre School Teachers Concept Images of Quadrilaterals
ÖZCAN B. N., TÜRNÜKLÜ E.
PME 40, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.215, (Özet Bildiri)
2016
20165 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL İŞLEMLERLE İLGİLİ PROBLEM KURMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
YAPRAK H., TÜRNÜKLÜ E.
EJER CONGRESS 2016, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1250-1251, (Özet Bildiri)
2016
2016SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜÇGENLER KONUSUNA YÖNELİK PROBLEM KURMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Ergin A. S., Aydoğdu M. Z., TÜRNÜKLÜ E.
EJER CONGRESS 2016, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1258-1259, (Özet Bildiri)
2016
2016THE INVESTIGATION OF 6 GRADE STUDENTS PROBLEM POSING PROCESSES ON ANGLES
AKDEMİR T. Ş., TÜRNÜKLÜ E.
ICEMST2016, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.176, (Özet Bildiri)
2013
2013Mathematics Teachers Perceptions Of Quadrilaterals And Understanding The Inclusion Relations
TÜRNÜKLÜ E., AKKAŞ E. N., GÜNDOĞDU ALAYLI F.
CERME 8, Antalya, Manavgat, Türkiye, 06 Şubat 2013 - 10 Mart 2014, cilt.8, ss.705-714, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Geometrik Şekilleri Parçalarına Ayırma Çalışmlarında 6 Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları stratejiler
GÜNDOĞDU ALAYLI F., TÜRNÜKLÜ E.
3th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2011
2011SIXTH GRADE PRIMARY STUDENTS' THINKING ABOUT GEOMETRIC COMPOSITON
Alayli F. G., TÜRNÜKLÜ E.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.300, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÖZGEN K., ERDURAN A., TÜRNÜKLÜ E., Alkan H.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
2010
2010Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÖZGEN K., ERDURAN A., TÜRNÜKLÜ E., Alkan H.
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
2008
2008İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematiksel soyutlama süreçlerinin incelenmesi: Üçgen eşitsizliği örneği.
YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2006
2006HOW TO ASSESS MATHEMATICAL THINKING?
YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.
30th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, ss.431, (Tam Metin Bildiri)
2000
2000İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması
ERDURAN A., TÜRNÜKLÜ E., MORALI H. S.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
2020Geometrik Cisimler ve Öğretimi
Türnüklü E., Ergin A. S., Aydoğdu M. Z.
Geometri ve Öğretimi, Tuğba Ağırman Aydın,Betül Küçük Demir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.299-333, 2020
2016
2016RBC Soyutlama Teorisi
YEŞİLDERE İMRE S., TÜRNÜKLÜ E.
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.459-472, 2016
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019Problem Çözme ve Problem Kurma Uygulamalarının Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TÜRNÜKLÜ E. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Kasım 2022
Kasım 2022TÜBİTAK Projesi
4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları, Tubitak, Türkiye
Sanatsal Etkinlik
Burslar
2006 - 2009
2006 - 2009Doktora bursu
Dünya Bankası
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 17
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2022
Mayıs 2022