Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Using abstraction as a lens to analyze instructional materials

44th The North American chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), Amerika Birleşik Devletleri, 17 Kasım 2022

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmenliği Mesleğini Tercih Etme Nedenleri

IV. Uluslararası Eğitimde Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 2018

Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022

Matematik öğretmeni adaylarının eşitsizlik kavramının gelişimine yönelik tasarladıkları öğretim süreçleri

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Türkiye, 28 Ekim 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Classroom supports for generalizing

43rd Annual Meeting of PME-NA, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Ekim 2021

Ortaokul öğrencilerinin çemberin çapı ile çevresi arasındaki ilişkiyi anlama sürecindeki zihinsel eylemleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin öğrenci anlamalarının gelişimini gösteren model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Lise matematik öğretmeni adaylarının kavramsal analizleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Birinci sınıf matematik öğretmeni adaylarının kavramların farklı gösterimlerine ilişkin düşünceleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayları Kavramsal Anlamayı Nasıl Ele Alıyorlar?

IV. Uluslararası Stratejik Arastirmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018

Constructing axes of symmetry and vertex for quadratic functions through quantitative reasoning

42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018

Generalizing the ideas regarding translation of a parabola bu a mathematical modeling activity

42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018

İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin bir öğretim dizisi tasarımı

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Matematik öğretmeni adaylarının gerçek yaşam problemleri bağlamında uzamsal akıl yürütme stratejileri

4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1062-1064

Onuncu sınıf öğrencilerinin doğrusal fonksiyona ilişkin düşünceleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Hypothetical learning trajectory related to quadratic functions

13th International Congress on Mathematical Education, 24 Temmuz 2016

Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015

Mathematics teachers knowledge of student thinking and its reflections on their instruction

6th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN14, 7 - 09 Temmuz 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematiksel modellemenin sınıf içi uygulamaları

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.187-200, 2021

Matematik eğitimi açısından matematiksel modelleme nedir ve ne değildir?

Matematiksel modelleme: Teoriden uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.3-17, 2021

Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021

Kavram oluşturma sürecinde matematiksel modelleme etkinlikleri

Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, Pegem Akademi, ss.291-315, 2020

Matematiksel modelleme ve ortaokul uygulamaları

Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-392, 2019

Üstel değişimlere kavramsal bir bakış

Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-362, 2019

Matematik kavramlarını ve bilimsel düşünme becerilerini öğretme teknik ve yöntemleri

Erken çocuklukta matematik eğitimi, Burcu Durmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-36, 2019

Üslü ifadeler

Temel matematiksel kavramlar ve uygulamaları Öğrenenler ve öğretenler İçin, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.89-98, 2016