Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrenci hata ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Limit örneği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.528-551, 2020 (Hakemli Dergi)
How to improve a mathematics teacher’s ways of triggering and considering divergent thoughts through lesson study
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.15, sa.3, ss.1-14, 2020 (Hakemli Dergi)
Farklı akademik başarıya sahip matematik öğretmeni adaylarının gerçekleştirdikleri klinik mülakatların karşılaştırılması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1-29, 2020 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme sürecindeki eylemleri: Uzaklık problemi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.782-809, 2018 (Hakemli Dergi)
Describing lesson study designed for improvement of mathematics teachers’ knowledge of student thinking
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.19, sa.2, ss.176-204, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmenlerinin ders imecesi kapsamında köklü ifadelerin öğretimine ilişkin oluşturdukları ders planı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.561-594, 2017 (Hakemli Dergi)
Revealing Ozgur’s thoughts of a quadratic function with a clinical interview: Concepts and their underlying reasons
IFO DICE REPORT
, cilt.3, sa.1, ss.122-134, 2017 (Scopus)
Bir matematik öğretmenin ders imecesi boyunca öğrencilerin düşüncelerini ortaya çıkaracak soru sorma yaklaşımları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.365-392, 2016 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.66-88, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmenliği Mesleğini Tercih Etme Nedenleri
IV. Uluslararası Eğitimde Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 2018
Matematik öğretmeni adaylarının eşitsizlik kavramının gelişimine yönelik tasarladıkları öğretim süreçleri
5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Türkiye, 28 Ekim 2021
Developing an e–mentoring professional development program in supporting pedagogical content knowledge of novice mathematics teachers: A design–based study
14th International Congress on Mathematical Education, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021
Farklı akademik başarıya sahip matematik öğretmeni adaylarının gerçekleştirdikleri klinik mülakatların karşılaştırılması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Nicel muhakemeyi tetikleyen bir öğretim dizisine katılan öğrencilerin ikinci dereceden fonksiyonlara ilişkin kavramsal anlamaları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
İki doğrusal fonksiyonun çarpımı ile ikinci dereceden fonksiyonun oluşturulması: El Castillo etkinliği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Parabolün ötelenmesine ilişkin öğrencilerin zihinsel eylemleri: Parabolik uçuş etkinliği
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Onuncu sınıf öğrencilerinin ikinci dereceden fonksiyonlara ilişkin kavramsal anlamaları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
İkinci dereceden fonksiyonlara ilişkin bir öğretim dizisi tasarımı
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Matematik öğretmeni adaylarının aritmetik diziye ilişkin öğrenci öğrenmelerini anlamaya yönelik değerlendirmeleri
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Bir matematik öğretmeni adayının türev etkinliğinde gerçekleştirdiği zihinsel eylemler
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Doğrusal fonksiyonlardan ikinci dereceden fonksiyonlara geçişte öğrenci anlamaları: El Castilo
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Matematik öğretmenlerinin farklı düşünceleri tetikleme yaklaşımlarının gelişimi
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Matematik öğretmeni adaylarının soru sorma sürecindeki öğrenci-öğretmen etkileşimlerine ilişkin analizleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
İkinci dereceden fonksiyonların cebirsel gösterimleri ile grafiksel gösteriminin ilişkilendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının aritmetik ortalamaya ilişkin kavramsal anlamalarının değerlendirilmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Onuncu sınıf öğrencilerinin doğrusal fonksiyona ilişkin düşünceleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Revealing Ozgur's thoughts of a quadratic function with a clinical interview Concepts and their underlying reasons
13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016
Designing hypothetical learning trajectories and instructional sequence related to teaching quadratic functions
8TH Yerme Summer School, 13 - 20 Ağustos 2016
Hypothetical learning trajectory related to quadratic functions
13th International Congress on Mathematical Education, 24 Temmuz 2016
Öğretmen adaylarının fonksiyonların öğrenilmesine ilişkin tasarladıkları gerçek yaşam bağlamlı etkinlik S-Health uygulaması
3. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Konferansı, 26 - 29 Nisan 2016
Matematik öğretmeni adaylarının doğrusal fonksiyonun öğrenilmesine ilişkin tasarlanan matematiksel modelleme etkinliğine yönelik çözümleri
3. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Konferansı, 26 - 29 Nisan 2016
İstatistik öğretiminde matematik öğretmeni adaylarının informel çıkarım becerilerinin geliştirilmesinin önemi
Matematik Ogretiminde Ornek Uygulamalar Konferansı – I, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016
Matematik öğretmenlerinin öğrenci düşüncesi bilgileri bağlamında soru sorma yaklaşımları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Bir matematik öğretmeninin öğrencilerini matematiksel düşünmeye teşvik etme yaklaşımları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Matematik öğretmenleri modellemeye dayalı ders planı hazırlarken nelere dikkat ediyorlar?
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Development of a lesson plan for teaching radical expressions through lesson study
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015
Reflection of a teacher's knowledge of student thinking on teaching trigonometrical ratios in a right angled triangle
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015
Matematik öğretmenlerinin öğrenci düşüncelerine ilişkin bilgilerinin öğretimlerine yansımalarının gelişimi: Bir ders araştırması çalışması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Mathematics teachers knowledge of student thinking and its reflections on their instruction
6th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN14, 7 - 09 Temmuz 2014
Teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde uzaklık problemi çözümlerinin incelenmesi
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematiksel modellemenin sınıf içi uygulamaları
Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.187-200, 2021
Matematik eğitimi açısından matematiksel modelleme nedir ve ne değildir?
Matematiksel modelleme: Teoriden uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.3-17, 2021
Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi
Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021
Kavram oluşturma sürecinde matematiksel modelleme etkinlikleri
Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOĞAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, Pegem Akademi, ss.291-315, 2020
Matematiksel modelleme ve ortaokul uygulamaları
Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-392, 2019
Üstel değişimlere kavramsal bir bakış
Matematik öğretiminin temelleri ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-362, 2019
Matematik kavramlarını ve bilimsel düşünme becerilerini öğretme teknik ve yöntemleri
Erken çocuklukta matematik eğitimi, Burcu Durmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.21-36, 2019
Üslü ifadeler
Temel matematiksel kavramlar ve uygulamaları Öğrenenler ve öğretenler İçin, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.89-98, 2016