Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Celâl Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Lisans
Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin bilişsel gelişim alanındaki bilgi düzeyleri ile öğrencilerinin akademik başarıları arasındaki ilişki
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2014 - 2019
2014 - 2019Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2009 - 2014
2009 - 2014Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - 2020
2018 - 2020Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
SAS (Sizi Anlayan Sistem) metodunun ilkokul öğrencilerinin okuma ve yazma güçlüklerinin giderilmesindeki etkisi
CANBULAT T. (Danışman)
Z.AYDİN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Hop açılan (Lapbook) materyalinin hayat bilgisi dersine yönelik tasarımı ve geliştirilmesi
CANBULAT T. (Danışman)
M.AKBAYRAM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin trafik güvenliği becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması: İzmir ili örneği
CANBULAT T. (Danışman)
C.ŞENTÜRK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İlkokul 1.sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazır bulunuşluklarının değerlendirilmesi
CANBULAT T. (Danışman)
G.KURTULUŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi
CANBULAT T. (Danışman)
E.İLHAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (34)
Scopus (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (15)
2025
20251. Sınıf Öğretmenlerinin Etkileşimli Okumaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
İlhan E., Canbulat T., Yazar İ.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.13, sa.4, ss.965-987, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadığı Güncel Sorunlar
İLHAN E., AYAR A., KAYA G., CANBULAT T.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2025 (TRDizin)
2025
20253. COVID-19 Salgın Sürecinde Evde Öğrenme: Ebeveynlerin Deneyimleri
CANBULAT T., İLHAN ŞİMŞİR E.
Fen Matematik ve Bilgisayar Eğitiminde Yenilikler Dergisi , 2025 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine Yönelik Yeterlik Algılarının İncelenmesi
İlhan E., Canbulat T., Hamurcu H.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.17, sa.46, ss.19-36, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluklarının Değerlendirilmesi
KURTULUŞ ÇALIŞKAN G., Canbulat T.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.254-280, 2023 (TRDizin)
2022
20226. IMPROVING HOME LITERACY SKILLS OF PARENTS DURING THE COVID-19 PANDEMIC
CANBULAT T., İLHAN E., OLĞUN BAYTAŞ M.
International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
, cilt.11, sa.2, ss.461-475, 2022 (TRDizin)
2022
20227. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Trafik Güvenliği Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: İzmir İli Örneği
CANBULAT T., ŞENTÜRK C.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.13, sa.2, ss.1036-1066, 2022 (TRDizin)
2021
20218. Effects of lapbook use on academic performance and academic self-efficacy of students in science classes.
Canbulat T., Hamurcu H.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.10, sa.3, ss.154-165, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Etkileşimli Kitap Okuma Programının (EKOP) İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi
İlhan E., Canbulat T.
Başkent University Journal of Education
, cilt.8, sa.1, ss.40-56, 2021 (TRDizin)
2020
202010. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik ve Sosyal Girişimcilik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Özbilen F. M., CANBULAT T., ÇEKİÇ O.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.50, ss.274-297, 2020 (TRDizin)
2020
202011. TOPLUMSAL DEĞERLERİN AKTARILMASINDA FARKLI BİR YÖNTEM: İZCİLİK
TÜRKYILMAZ H., CANBULAT T., ARAPOĞLU H., ÇIRAKLI Y.
Tarih Okulu Dergisi , sa.47, ss.2901-2915, 2020 (TRDizin)
2020
202012. Öğretmenlerin Çokkültürlülük Algıları İle Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına YönelikTutumlarının Değerlendirilmesi
Özbilen F. M., Canbulat T., Hamurcu H.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.4, ss.1867-1881, 2020 (TRDizin)
2020
202013. İlkokula Hazırbulunuşluk Ölçeği: Yapısal Güçlendirme Çalışması
Canbulat T., Kırıktaş H., Tezci İ., İlhan E.
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences , cilt.2, sa.2, ss.675-687, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201914. Preservice Teachers Perceived Self-Efficacy in Selection of Teaching Methods and Techniques
HAMURCU H., CANBULAT T.
Pedagogical Research
, cilt.4, sa.3, ss.1-7, 2019 (Scopus)
2018
201815. A Study on Classroom Teacher Candidates’ Concern For Non-Appointment and Their Teaching Motivation
Hamurcu H., Canbulat T., Beyhan N., İlhan E.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.12, ss.34-45, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Comparative study of Turkey and Germany Life Science teaching programs
CANBULAT T.
Educational Research and Reviews
, cilt.13, sa.13, ss.526-533, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. HAYAT BİLGİSİ DERSİ DEĞERLERİNİN ÖĞRETİMİNDE HALK OZANLARININ ÖNEMİ: NEŞET ERTAŞ
GÜRSEL K., CANBULAT T.
The Journal of International Educational Sciences , cilt.5, sa.14, ss.147-159, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Eğitim Fakültelerinin Sınıf Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerini Kazandırma Düzeylerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
CANBULAT T., YEŞİLOĞLU A., Zemin Sipahi S., ERDOĞAN F.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.339-359, 2017 (TRDizin)
2017
201719. Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Öğrencilerinin Okula Bağlanma ve Akademik Özyeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
CANBULAT T., Cipcevizci U., Kalfa B., Fahlioğulları E.
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.18, ss.105-123, 2017 (TRDizin)
2017
201720. Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi
CANBULAT T.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.1573-1586, 2017 (TRDizin)
2017
201721. Assessment of Educational Neuromyths among Teachers and Teacher Candidates
CANBULAT T., KIRIKTAŞ H.
Journal of Education and Learning
, cilt.6, sa.2, ss.326-331, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201722. Okul Zorbalığı ve Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlara İlişkin Öğretmen Tutumlarının Değerlendirilmesi
Özbilen F. M., Canbulat T., Soylu Y.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.7, sa.47, 2017 (TRDizin)
2016
201623. İlkokula Hazır Bulunuşluk Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
CANBULAT T., KIRIKTAŞ H.
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.26-35, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. ABD ve Kanada da Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanındaki Tezlerin Değerlendirilmesi
CANBULAT T., AVCI G., SİPAHİ S.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.351-370, 2016 (TRDizin)
2016
201625. Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi
CANBULAT T.
International Journal of Active Learning (IJAL) , cilt.1, sa.1, ss.29-48, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Sınıf Öğretmeni Adaylarında Empatik Eğilim Düzeyi ve Geleceğe Dönük Beklenti
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H., ERDOĞAN F., YEŞİLOĞLU A.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, ss.651-665, 2015 (TRDizin)
2014
201427. Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.13-45, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201328. Öğretmen Adaylarında Atılganlık Düzeyi ve İletişim Becerileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay Y.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.22, ss.123-133, 2013 (TRDizin)
2013
201329. Rotter İç Dış Kontrol Odağı Ölçeğinin Öğretmen Adaylarında Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KÜÇÜKKARAGÖZ H., Akay Y., CANBULAT T.
Akademik Bakış , sa.35, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201230. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kütüphane Kullanma Alışkanlıklarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Canbulat T., Kula Ünver S., Şahin M., Tamtürk M., Eskicioğlu A. P.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.32, ss.157-168, 2012 (TRDizin)
2011
201131. Bir Grup İlköğretim Öğrencisinin Bazı Psiko Sosyal Değişkenlere Göre Empatik Beceri Düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., Akay Y., CANBULAT T.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.88-100, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201132. İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
CANBULAT T., İLĞAN A.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.169-189, 2011 (TRDizin)
2011
201133. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde güncel haber kaynaklarını kullanma durumları
CANBULAT T.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.1, sa.2, ss.187-204, 2011 (Hakemli Dergi)
2008
200834. İlköğretim Türkçe Dersinde Sezgisel Düşünme Süreci
CANBULAT T.
İLKÖĞRETMEN , sa.20, ss.12-16, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. 2024 Türkçe Öğretim Programı İlk Okuma Yazma Öğretim Sürecine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
ÖNER Ö., ŞENTÜRK C., ÜNSAL S., CANBULAT T.
VIII. Uluslararası Bilimsel, Kültürel ve Eğitimsel Etkinlikler Kongresi (INCES), Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. Etkileşimli Okumanın İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
İlhan Şimşir E., Canbulat T.
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.81-82, (Özet Bildiri)
2024
20243. Türk Toplumunun Sosyo-Bilimsel Konulara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: İzmir Örneklemi
CANBULAT T., ŞENTÜRK C., KAYA G.
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. Sınıf öğretmenlerinin yaşadığı güncel sorunlar
İlhan E., Ayar A., Kaya G., Canbulat T.
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2022
20225. Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine yönelik yeterlilik algılarının incelenmesi
Canbulat T., İlhan E., Hamurcu H.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
20216. Hop Açılan Kitapların (Lapbook) Öğrenme-Öğretme Sürecinde Kullanımının Güncel Araştırma Verilerine Göre İncelenmesi
CANBULAT T., Akbayram M.
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20217. Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Model Olma Durumlarının İncelenmesi
CANBULAT T., ŞENTÜRK C.
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
20198. Hop Açılan Kitap Tasarımının Öğrencilerin Sınıf Etkinlikleri Görüşlerine Etkisi
CANBULAT T., HAMURCU H.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Etkileşimli kitap okuma programının ilkokulbirinci sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerine etkisi bildirisi
Canbulat T., İlhan E.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201910. Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi
İLHAN E., CANBULAT T.
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201911. İlköğretimde Kaynaştırma Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Eğitimi İle İlgili Duygu, Tutum ve Kaygılarına Etkisi
Canbulat T., Yazar İ., Akbayram M.
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.735-739, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. İlköğretimde Kaynaştırma Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterliklerine Etkisi
CANBULAT T., Akbayram M.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Etkileşimli kitap okuma programının ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma becerilerine etkisi bildirisi
Canbulat T., İlhan E.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Becerilerine Etkisi
CANBULAT T., İLHAN E.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Google Classroom Kullanımı
Yazar İ., Canbulat T.
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Ankara, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.53-544, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacılık Bağlamında Değerlendirilmesi
CANBULAT T., İLHAN E., Akbayram M.
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. Sınıf öğretmeni adaylarına göreöğrenme ortamlarının yapılandırmacılık bağlamında değerlendirilmesi
Canbulat T., İlhan E., Akbayram M.
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher
HAMURCU H., CANBULAT T., İLHAN E.
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes
CANBULAT T., HAMURCU H., KALFA B., FAHLİOĞULLARI E.
XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerinin seçimine ilişkin yeterlik algıları
Hamurcu H., Canbulat T., İlhan E.
XVI. European Conference On Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Algıları ile Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
CANBULAT T., Özbilen F. M.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201822. Sınıf ve Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Kaygıları İle Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Değerlendirilmesi
BEYHAN N., KARAŞAHİN İ., CANBULAT T.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201823. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi
HAMURCU H., CANBULAT T., BEYHAN N., İLHAN E.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201724. Use of ‘’LapBook’’ in Learning-Teaching Process
CANBULAT T., Çoban A., Akbayram M.
2. İnternational Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, ss.68, (Özet Bildiri)
2017
201725. Sosyal ve Dini Değerler Eğitiminde Farklı Bir Uygulama: İzcilik
TÜRKYILMAZ H., Arapoğlu H., Çıraklı Y., CANBULAT T.
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik inançları ve sosyal girişimcilik düzeylerinin değerlendirilmesi
Özbilen F. M., CANBULAT T., ÇEKİÇ O.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.101-102, (Özet Bildiri)
2017
201727. Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
CANBULAT T.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.191-192, (Özet Bildiri)
2016
201628. Evaluation in the Context of Constructivism of Learning Environments According to Primary School Teacher Candidates
CANBULAT T., ŞENYİĞİT Ç., ERDOĞAN F., YEŞİLOĞLU A.
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. ASSESMENT OF NEUROMYTHS IN EDUCATION AMONG TEACHERS AND TEACHER CANDIDATES
CANBULAT T., KIRIKTAŞ H., Cipcevizci U.
XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201630. Finlandiya, Pakistan ve Türkiye’nin İlkokul Programlarının Karşılaştırılması
Özbilen F. M., CANBULAT T., Asghar M. Z.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Öğrencilerinin Okula Bağlanma ve Akademik Özyeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
CANBULAT T., Cipcevizci U., Kalfa B., Fahlioğulları E.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201532. Hayat Bilgisi Dersi değerlerinin öğretiminde halk ozanlarının önemi Neşet Ertaş bağlamında bir inceme
Kaya G., CANBULAT T.
2. Uluslararası Katılımlı Değerler Eğitimi Kongresi, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201533. Sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin değerlendirilmesi İzmir Kemalpaşa örneklemi
Eroğlu C., CANBULAT T.
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
201434. Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi
KOCABAŞ A., CANBULAT T., ERBİL D. G., YEŞİLOĞLU A., ERDOĞAN F.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201335. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A., YURDABAKAN İ.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)
2013
201336. Prospective of Primary Teacher’s Opinion Related to Contribution of Educational Short Movies Which They Shoot to Period of Teaching and Learning
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
2. World Conference on New Trends in Science Education, Cracow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201337. Bazı demografik değişkenlere göre ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazırbulunuşluk düzeyleri.
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201338. Yeni bir öğrenme öğretme biliminin doğuşu: Zihin beyin ve eğitim nöroeğitim yaklaşımına ilişkin genel bir değerlendirme
CANBULAT T., DOĞAN ALTUN Z.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201339. Bazı Demografik Değişkenlere Göre İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeyleri
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201340. Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5 sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.
2. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2012
201241. Eğitim fakültelerinin sınıf öğretmeni özel alan yeterliklerini kazandırma düzeylerine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
CANBULAT T., Sipahi S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201142. Rotter iç dış kontrol odağı ölçeğinin öğretmen adaylarında geçerlik ve güvenirlik çalışması
KÜÇÜKKARAGÖZ H., Akay Y., CANBULAT T.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201143. Öğretmen adaylarında atılganlık düzeyi ve iletişim becerileri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay y.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201144. ABD ve Kanada da SBE Alanındaki Hazırlanmış Olan Tezlerin Değerlendirilmesi
ŞAHİN M., CANBULAT T., Sipahi S.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201145. Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T.
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817, (Tam Metin Bildiri)
2011
201146. Bir grup sınıf öğretmeni adayında geleceğe dönük beklenti umutsuzluk ve empatik eğilim düzeyi
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201147. Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri
KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay Y.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201148. Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi
KOCABAŞ A., CANBULAT T.
Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242, (Tam Metin Bildiri)
2010
201049. Türkçe’deki yabancı kelimelerin anlam iletimi açısından değerlendirilmesi
CANBULAT T.
3. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 16 - 18 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200950. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde güncel haber kaynaklarını kullanma durumları
CANBULAT T.
4. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200951. Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği
CANBULAT T., ŞAŞMAZ ÖREN F.
Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Çocuk Kitaplarını Hayat Bilgisi Dersine Eklemlemek
İLHAN ŞİMŞİR E., CANBULAT T.
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR , CANBULAT TUNCAY, GENÇ SALİH ZEKİ, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.441-466, 2024
2024
20242. Educational Implications from Brain and Learning Research
KAHRİMAN M., BULUNUZ M., CANBULAT T.
Yeni Perspektiflerle Eğitimde Duygu, Düşünce ve Öğrenme, ÖZDEMİR CİHAN MERYEM, Editör, Bidge Yayınları, ss.52-83, 2024
2024
20243. Hayat Bilgisi Dersinin Öğretiminde Etkili Olan Bilim İnsanları
KAYA G., CANBULAT T.
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, CANBULAT TUNCAY, GENÇ SALİH ZEKİ, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.57-80, 2024
2024
20244. Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
CANBULAT T., ŞENTÜRK C.
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, GENÇ SALİH ZEKİ, CANBULAT TUNCAY, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.468-496, 2024
2023
20235. HAYAT BİLGİSİ VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNİN ÜÇÜNCÜ SINIFTA AYNI SINIF DÜZEYİNDE OKUTULMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÖZBİLEN F. M., CANBULAT T.
Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, AZİZOĞLU Nursen, PEKDAĞ Bülent, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.53-75, 2023
2019
20197. Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!
Uğurel I., Canbulat T.
Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019
2019
20198. SES ESASLI İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETIMI VE AŞAMALARI, ETKINLIK ÖRNEKLERI
CANBULAT T.
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Kolaç Emine, Dal Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.205-244, 2019
2018
201810. İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Güncel Haber KaynaklarınınKullanımı
CANBULAT T.
Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.369-383, 2018
Desteklenen Projeler
2024 - 2027
2024 - 2027Eğitim Fakültesinde Uygulanan Öğretmenlik Uygulamaları Dersine Yeni Bir Bakış: Çevrimiçi Mentörlük (e-Scaffolding) Modeli
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Canbulat T., Bal İncebacak B.(Yürütücü)
2025 - 2026
2025 - 2026Üç Boyutlu (3D) Yazıcı Destekli Etkileşimli Hikâye Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Canbulat T., Çetin Ö.(Yürütücü)
2024 - 2025
2024 - 2025İlkokul Öğrencilerine Yönelik Etkileşimli Okuma Resimli Çocuk Kitabı Setinin Tasarımı Ve Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Yazar İ., Serce E., Canbulat T. (Yürütücü), İlhan Şimşir E.
2024 - 2025
2024 - 2025
21. Yüzyıl Becerileri Işığında Bilime Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Yıldırım I., Özcanhan M. H., Birant K. U., Öztürk Ö., et al.
2023 - 2024
2023 - 2024Geleceği Şekillendiren Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Çözüm Arayışları: TÜBİTAK 2209-A Proje Yolculuğu
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Canbulat T., Elçi A. N. (Yürütücü)
2023 - 2023
2023 - 2023Matsor: Sorgulama Temelli Etkinlik Geliştirme Kampı
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Canbulat T., Bal İncebacak B.(Yürütücü)
2021 - 2021
2021 - 2021“SECCSCIFEST / Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali" projesi
AB Destekli Diğer Projeler
Canbulat T., Güller E. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Buca Proaktif Öğretmen Eğitimi Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Canbulat T., Uğurel I., Sarıoğlu C. C., Uygur S. S., İkiz F. E., Ergun S., et al.