Prof. Dr. TUNCAY CANBULAT


Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

99

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

25

Atıf (TrDizin)

37

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1225

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

450

Proje

8

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2014

2010 - 2014

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2007 - 2009

2007 - 2009

Yüksek Lisans

Celâl Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Lisans

Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)

2009

2009

Yüksek Lisans

İlköğretim sınıf öğretmenlerinin bilişsel gelişim alanındaki bilgi düzeyleri ile öğrencilerinin akademik başarıları arasındaki ilişki

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2014 - 2019

2014 - 2019

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2009 - 2014

2009 - 2014

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2018 - 2020

2018 - 2020

Bölüm Başkan Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

BEYİN ARAŞTIRMALARINDAN EĞİTSEL ÇIKARIMLAR

İLKOKUL DERSLERİNDE YAPILANDIRMACI ETKİNLİK TASARIMI

Lisans

Lisans

İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ

SOSYOLOJİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ MATERYAL TASARIMI

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

ZİHİN ENGELLİLERİNDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

Makaleler

Tümü (34)
Scopus (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (15)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. 2024 Türkçe Öğretim Programı İlk Okuma Yazma Öğretim Sürecine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

ÖNER Ö., ŞENTÜRK C., ÜNSAL S., CANBULAT T.

VIII. Uluslararası Bilimsel, Kültürel ve Eğitimsel Etkinlikler Kongresi (INCES), Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Etkileşimli Okumanın İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi

İlhan Şimşir E., Canbulat T.

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.81-82, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Türk Toplumunun Sosyo-Bilimsel Konulara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: İzmir Örneklemi

CANBULAT T., ŞENTÜRK C., KAYA G.

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Sınıf öğretmenlerinin yaşadığı güncel sorunlar

İlhan E., Ayar A., Kaya G., Canbulat T.

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine yönelik yeterlilik algılarının incelenmesi

Canbulat T., İlhan E., Hamurcu H.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. Hop Açılan Kitapların (Lapbook) Öğrenme-Öğretme Sürecinde Kullanımının Güncel Araştırma Verilerine Göre İncelenmesi

CANBULAT T., Akbayram M.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Model Olma Durumlarının İncelenmesi

CANBULAT T., ŞENTÜRK C.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Hop Açılan Kitap Tasarımının Öğrencilerin Sınıf Etkinlikleri Görüşlerine Etkisi

CANBULAT T., HAMURCU H.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Etkileşimli kitap okuma programının ilkokulbirinci sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerine etkisi bildirisi

Canbulat T., İlhan E.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi

İLHAN E., CANBULAT T.

18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. İlköğretimde Kaynaştırma Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterliklerine Etkisi

CANBULAT T., Akbayram M.

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Etkileşimli kitap okuma programının ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma becerilerine etkisi bildirisi

Canbulat T., İlhan E.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

14. Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Becerilerine Etkisi

CANBULAT T., İLHAN E.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Google Classroom Kullanımı

Yazar İ., Canbulat T.

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Ankara, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.53-544, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacılık Bağlamında Değerlendirilmesi

CANBULAT T., İLHAN E., Akbayram M.

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

17. Sınıf öğretmeni adaylarına göreöğrenme ortamlarının yapılandırmacılık bağlamında değerlendirilmesi

Canbulat T., İlhan E., Akbayram M.

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher

HAMURCU H., CANBULAT T., İLHAN E.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes

CANBULAT T., HAMURCU H., KALFA B., FAHLİOĞULLARI E.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerinin seçimine ilişkin yeterlik algıları

Hamurcu H., Canbulat T., İlhan E.

XVI. European Conference On Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Algıları ile Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

CANBULAT T., Özbilen F. M.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. Sınıf ve Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Kaygıları İle Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Değerlendirilmesi

BEYHAN N., KARAŞAHİN İ., CANBULAT T.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi

HAMURCU H., CANBULAT T., BEYHAN N., İLHAN E.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Use of ‘’LapBook’’ in Learning-Teaching Process

CANBULAT T., Çoban A., Akbayram M.

2. İnternational Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, ss.68, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Sosyal ve Dini Değerler Eğitiminde Farklı Bir Uygulama: İzcilik

TÜRKYILMAZ H., Arapoğlu H., Çıraklı Y., CANBULAT T.

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik inançları ve sosyal girişimcilik düzeylerinin değerlendirilmesi

Özbilen F. M., CANBULAT T., ÇEKİÇ O.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.101-102, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

CANBULAT T.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.191-192, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. ASSESMENT OF NEUROMYTHS IN EDUCATION AMONG TEACHERS AND TEACHER CANDIDATES

CANBULAT T., KIRIKTAŞ H., Cipcevizci U.

XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Finlandiya, Pakistan ve Türkiye’nin İlkokul Programlarının Karşılaştırılması

Özbilen F. M., CANBULAT T., Asghar M. Z.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

32. Hayat Bilgisi Dersi değerlerinin öğretiminde halk ozanlarının önemi Neşet Ertaş bağlamında bir inceme

Kaya G., CANBULAT T.

2. Uluslararası Katılımlı Değerler Eğitimi Kongresi, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. Sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin değerlendirilmesi İzmir Kemalpaşa örneklemi

Eroğlu C., CANBULAT T.

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

34. Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi

KOCABAŞ A., CANBULAT T., ERBİL D. G., YEŞİLOĞLU A., ERDOĞAN F.

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

35. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A., YURDABAKAN İ.

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

37. Bazı demografik değişkenlere göre ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazırbulunuşluk düzeyleri.

CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

38. Yeni bir öğrenme öğretme biliminin doğuşu: Zihin beyin ve eğitim nöroeğitim yaklaşımına ilişkin genel bir değerlendirme

CANBULAT T., DOĞAN ALTUN Z.

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

39. Bazı Demografik Değişkenlere Göre İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeyleri

CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H.

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2011

2011

43. Öğretmen adaylarında atılganlık düzeyi ve iletişim becerileri

KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay y.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

44. ABD ve Kanada da SBE Alanındaki Hazırlanmış Olan Tezlerin Değerlendirilmesi

ŞAHİN M., CANBULAT T., Sipahi S.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

45. Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi

KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T.

10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

46. Bir grup sınıf öğretmeni adayında geleceğe dönük beklenti umutsuzluk ve empatik eğilim düzeyi

KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

47. Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri

KÜÇÜKKARAGÖZ H., CANBULAT T., Akay Y.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

48. Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi

KOCABAŞ A., CANBULAT T.

Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

49. Türkçe’deki yabancı kelimelerin anlam iletimi açısından değerlendirilmesi

CANBULAT T.

3. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 16 - 18 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

50. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde güncel haber kaynaklarını kullanma durumları

CANBULAT T.

4. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

51. Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği

CANBULAT T., ŞAŞMAZ ÖREN F.

Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Çocuk Kitaplarını Hayat Bilgisi Dersine Eklemlemek

İLHAN ŞİMŞİR E., CANBULAT T.

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR , CANBULAT TUNCAY, GENÇ SALİH ZEKİ, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.441-466, 2024

2024

2024

2. Educational Implications from Brain and Learning Research

KAHRİMAN M., BULUNUZ M., CANBULAT T.

Yeni Perspektiflerle Eğitimde Duygu, Düşünce ve Öğrenme, ÖZDEMİR CİHAN MERYEM, Editör, Bidge Yayınları, ss.52-83, 2024

2024

2024

3. Hayat Bilgisi Dersinin Öğretiminde Etkili Olan Bilim İnsanları

KAYA G., CANBULAT T.

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, CANBULAT TUNCAY, GENÇ SALİH ZEKİ, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.57-80, 2024

2024

2024

4. Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

CANBULAT T., ŞENTÜRK C.

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, GENÇ SALİH ZEKİ, CANBULAT TUNCAY, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.468-496, 2024

2023

2023

5. HAYAT BİLGİSİ VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNİN ÜÇÜNCÜ SINIFTA AYNI SINIF DÜZEYİNDE OKUTULMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ÖZBİLEN F. M., CANBULAT T.

Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, AZİZOĞLU Nursen, PEKDAĞ Bülent, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.53-75, 2023

2019

2019

7. Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!

Uğurel I., Canbulat T.

Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019

2019

2019

8. SES ESASLI İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETIMI VE AŞAMALARI, ETKINLIK ÖRNEKLERI

CANBULAT T.

İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Kolaç Emine, Dal Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.205-244, 2019

2018

2018

10. İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Güncel Haber KaynaklarınınKullanımı

CANBULAT T.

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.369-383, 2018

2017

2017

11. Hayat Bilgisi

CANBULAT T., Sipahi S.

Top Yayıncılık, 2017

Desteklenen Projeler

2024 - 2027

2024 - 2027

Eğitim Fakültesinde Uygulanan Öğretmenlik Uygulamaları Dersine Yeni Bir Bakış: Çevrimiçi Mentörlük (e-Scaffolding) Modeli

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Canbulat T., Bal İncebacak B.(Yürütücü)

2025 - 2026

2025 - 2026

Üç Boyutlu (3D) Yazıcı Destekli Etkileşimli Hikâye Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Canbulat T., Çetin Ö.(Yürütücü)

2024 - 2025

2024 - 2025

21. Yüzyıl Becerileri Işığında Bilime YolculukSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

(Proje Özeti)
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Yıldırım I., Özcanhan M. H., Birant K. U., Öztürk Ö., et al.

2023 - 2024

2023 - 2024

Geleceği Şekillendiren Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Çözüm Arayışları: TÜBİTAK 2209-A Proje Yolculuğu

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Canbulat T., Elçi A. N. (Yürütücü)

2023 - 2023

2023 - 2023

Matsor: Sorgulama Temelli Etkinlik Geliştirme Kampı

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Canbulat T., Bal İncebacak B.(Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Buca Proaktif Öğretmen Eğitimi Projesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Canbulat T., Uğurel I., Sarıoğlu C. C., Uygur S. S., İkiz F. E., Ergun S., et al.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1