-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2003 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
-
1994 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2017 - 2019 Enstitü Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2015 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2013 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2009 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2006 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2003 - 2006 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
Özel Eğitime Dayalı Matematik Öğretimi
Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi
-
Yüksek Lisans
Geometri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
İlköğretim Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar
-
Lisans
Matematik Felsefesi
Analitik Geometri-2-
Öğretmenlik Uygulaması-2-
Analiz-2-
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamı
Diferansiyel Geometri
Matematik Tarihi
Analitik Geometri
Matematik Sınıflarında İletişim
Analitik Geometri-1-
Analiz3
-
Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin yüzdeler konusundaki matematik başarıları ve matematiksel dil becerilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim Matematik Öğretmenliği lisans öğrencilerinin dönel cisimlerin alan ve hacimleri konusunda analiz başarılarının ve Uzamsal Görselleştirme becerilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin has olmayan integraller konusunda matematiksel dil kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin kutupsal koordinatlarda alan, hacim ve yay uzunluğu konusunda alan bilgilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Teknoloji destekli kuadratik yüzeyler öğretiminin matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin uzamsal ve eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Teknoloji destekli afin geometri öğretiminin matematik öğretmeni adaylarının analitik geometri dersine yönelik tutumlarına, geometrik düşünme düzeylerine ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin alan ve sıvı ölçme konularında alan dili kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul 8.sınıf öğrencilerinin eşlik ve benzerlik konularına ilişkin bilgilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Çok Değişkenli Fonksiyonların Türevi Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Vektörel ve Karma Çarpım Konularındaki Alan Bilgilerinin İncelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
SURİYELİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR:HATAY İLİ ÖRNEĞİ
YILMAZ S. (Danışman)
-
Matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin üstel belirsizlikler ve diferansiyel konularındaki kavram yanılgılarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Üç boyutlu Euclidean uzayında düzlem ve doğru konularının öğretiminin ilköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin kavram imajlarına etkisinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin hiperbol konusundaki kavram imajlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Dijital hikaye temelli matematik öğretiminin ortaokul öğrencilerinin kavram öğrenmeleri üzerine etkileri
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme süreçlerinin ve matematiksel dil becerilerinin matematiğin üç dünyası kuramsal çerçevesi açısından incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin sayı hissi ile uzamsal yetenekleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin türev konusundaki akademik başarıları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Katı cisimlerin öğretiminde dinamik geometri yazılımı destekli öğretimin 7.sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik tutumuna ve uzamsal düşünmelerine etkisinin araştırılması
YILMAZ S. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin uzamsal yeteneklerine göre katı cisim problemlerini çözme becerilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik uygulamaları dersinde matematiksel modelleme hakkında görüşlerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin analiz-I-dersinde alan dili kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Matematik derslerinde öğrencilerin modelleme yeterliklerinin geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
YILMAZ S. (Danışman)
-
7. sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme alanında matematiksel dil kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının mesleğe karşı tutum, algı ve umutsuzluk düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği 2. sınıf öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişki
YILMAZ S. (Danışman)
-
7. sınıf öğrencilerinin geometri öğrenme alanında matematiksel dil kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Somut modellerle destekli dönüşümler geometrisi öğretiminin sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik tutumuna ve uzamsal düşünmelerine etkisinin araştırılması
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretimdeki üstün yetenekli öğrencilerin yaratıcı problem çözmeye yönelik erişi düzeylerinin ve kritik düşünme becerilerinin belirlenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Teknoloji destekli lineer cebir öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının uzamsal yeteneklerine etkisi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin işbirlikli öğrenme yöntemi ile geometri dersine ilişkin erişi düzeylerinin belirlenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim ıı. kademede öğrencilerin uzamsal yeteneklerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretimdeki üstün yetenekli öğrencilere uygulanan öğretim yöntemlerinin değerlendirilmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Kavram haritaları destekli ve problem çözme merkezli geometri öğretimi 7. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeyleri üzerindeki rolü
YILMAZ S. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli matematik öğretiminin ilköğretimde geometri öğretiminde yeri ve öğrenci başarısı üzerindeki etkisi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim 6.sınıfta kesirlerin ondalık gösterimi ünitesinin öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin geleneksel yönteme göre öğrenci başarısına etkisi
YILMAZ S. (Danışman)