Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2003 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
-
1994 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2019 Enstitü Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2015 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2013 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2009 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2006 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2003 - 2006 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans Matematik Felsefesi
-
Lisans Analitik Geometri-2-
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-2-
-
Lisans Analiz-2-
-
Yüksek Lisans Geometri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamı
-
Lisans Diferansiyel Geometri
-
Doktora Özel Eğitime Dayalı Matematik Öğretimi
-
Lisans Matematik Tarihi
-
Lisans Analitik Geometri
-
Yüksek Lisans İlköğretim Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar
-
Lisans Matematik Sınıflarında İletişim
-
Lisans Analitik Geometri-1-
-
Lisans Analiz3
-
Doktora Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi
Yönetilen Tezler
-
Ortaokul öğrencilerinin alan ve sıvı ölçme konularında alan dili kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul 8.sınıf öğrencilerinin eşlik ve benzerlik konularına ilişkin bilgilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Vektörel ve Karma Çarpım Konularındaki Alan Bilgilerinin İncelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Çok Değişkenli Fonksiyonların Türevi Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
SURİYELİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR:HATAY İLİ ÖRNEĞİ
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin hiperbol konusundaki kavram imajlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin üstel belirsizlikler ve diferansiyel konularındaki kavram yanılgılarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Üç boyutlu Euclidean uzayında düzlem ve doğru konularının öğretiminin ilköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin kavram imajlarına etkisinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme süreçlerinin ve matematiksel dil becerilerinin matematiğin üç dünyası kuramsal çerçevesi açısından incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Dijital hikaye temelli matematik öğretiminin ortaokul öğrencilerinin kavram öğrenmeleri üzerine etkileri
YILMAZ S. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin sayı hissi ile uzamsal yetenekleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik uygulamaları dersinde matematiksel modelleme hakkında görüşlerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Katı cisimlerin öğretiminde dinamik geometri yazılımı destekli öğretimin 7.sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik tutumuna ve uzamsal düşünmelerine etkisinin araştırılması
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin analiz-I-dersinde alan dili kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin türev konusundaki akademik başarıları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin uzamsal yeteneklerine göre katı cisim problemlerini çözme becerilerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Matematik derslerinde öğrencilerin modelleme yeterliklerinin geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
YILMAZ S. (Danışman)
-
7. sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme alanında matematiksel dil kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının mesleğe karşı tutum, algı ve umutsuzluk düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği 2. sınıf öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişki
YILMAZ S. (Danışman)
-
7. sınıf öğrencilerinin geometri öğrenme alanında matematiksel dil kullanımlarının incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Somut modellerle destekli dönüşümler geometrisi öğretiminin sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik tutumuna ve uzamsal düşünmelerine etkisinin araştırılması
YILMAZ S. (Danışman)
-
Teknoloji destekli lineer cebir öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının uzamsal yeteneklerine etkisi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretimdeki üstün yetenekli öğrencilerin yaratıcı problem çözmeye yönelik erişi düzeylerinin ve kritik düşünme becerilerinin belirlenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretimdeki üstün yetenekli öğrencilere uygulanan öğretim yöntemlerinin değerlendirilmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin işbirlikli öğrenme yöntemi ile geometri dersine ilişkin erişi düzeylerinin belirlenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim ıı. kademede öğrencilerin uzamsal yeteneklerinin incelenmesi
YILMAZ S. (Danışman)
-
Kavram haritaları destekli ve problem çözme merkezli geometri öğretimi 7. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeyleri üzerindeki rolü
YILMAZ S. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli matematik öğretiminin ilköğretimde geometri öğretiminde yeri ve öğrenci başarısı üzerindeki etkisi
YILMAZ S. (Danışman)
-
İlköğretim 6.sınıfta kesirlerin ondalık gösterimi ünitesinin öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin geleneksel yönteme göre öğrenci başarısına etkisi
YILMAZ S. (Danışman)