Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Muhakemelerinin İncelenmesi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.763-764

Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusuna İlişkin Uzmanlık Alan Bilgisinin İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.268-277

“Sınırlı Bir Küme Sınırsız Bir Kümeye Denk Olabilir Mi?” : Bir Durum ÇalıĢması

4.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.983-991

Matematik Dersinde Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Soyutlama Seviyesini İndirgemelerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.930-937

İspat İmajı İle Formal İspat Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

Türkçe Öğretmen Adaylarının Fiilde Çatı Konusuna İlişkin Kavram Tanımları ve Kavram İmgeleri

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Sezgi Ve İspat: Sonsuz Kümeler Penceresinden Bir Bakış

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.76-77

Türkiye’de Ve Singapur’da Uygulanan Ortaokul Matematik Eğitiminin Müfredat Ve Ders Kitapları Bağlamında Karşılaştırılması

I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.223

HOW DO PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS DEFINE THE BASIC CONCEPTS IN NUMBERS AND OPERATIONS CONTENT AREA?

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018

WHY DO INSTRUCTORS PREFER NOT TO PRESENT PROOFS OF SOME THEOREMS?

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018

PROOF TRIPOD: PROOF IMAGE, ENLIGHTENMENT FEELINGS

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 3 - 08 Temmuz 2018

Matematik Öğretmen Adaylarının Topoloji DersineYönelik Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.256

The Specialized Content Knowledge Of A Pre Service TeacherAbout The Domain Of Learning Algebra A Case Study On Solution Of First Degree Equations Of OneUnknown

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.177

USING PROOF IMAGE AND EPISTEMIC ACTIONS TO TRACETHE PROOF PROCESS OF A PROSPECTIVE MATHEMATICSTEACHER

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.208

CONCEPT IMAGES RELATED TO STUDENTS DIFFICULTIES WITH REGARD TO DENSITY OF IRRATIONAL NUMBERS

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.154

Analysing Proving Process Of A Prospective Elementary Mathematics Teacher In The Context Of Proof Image

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.21-22

EXPLORING INTERACTIONS AND RELATIONSHIPS AMONG TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE CONSTRUCTS VIA ROUGH SET ANALYSIS

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.75

ANALYSIS OF ALGEBRA TEACHING KNOWLEDGE OF PRE SERVICE ELEMANTARY MATHEMATICS TEACHERS

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.22-23

”İnformal Bilgiden Formal Bilgiye Geçiş:Sıralama Kavramı

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

Data Mining Approaches in Mathematics Education

Congress of European Research in Mathematics Education (9), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015

The transition from informal to formal understanding of the concept of order in abstract mathematics

9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.2271-2272 identifier

Eğitimsel VeriMadenciliği: Öğrenci Velileri ile Örnek Bir Uygulama

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Prospective Mathematics TeachersAttitudes And Beliefs Towards Using Mathematics History In Mathematics Education”

InternationalConference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014

Veri Madenciliği İle 7. Sınıf Öğrencilerinin SayılarÖğrenme Alanındaki Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi

International Conference onEducation in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014

Rough Topology on Covering -Based Rough Sets

1st International Eurasian Conference On Mathematical Sciences andApplications, Priştine, Kosova, 3 - 07 Eylül 2012

Secondary School Students’xx Concept of Infinity: Primary andSecondary Intuitions

33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics, Thessaloniki, Yunanistan, 19 Temmuz - 24 Eylül 2009

SECONDARY SCHOOL STUDENTS' CONCEPT OF INFINITY: PRIMARY AND SECONDARY INTUITIONS

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.4, ss.209-211 identifier

Biyoloji Eğitiminde Matematik Dersi Gerekli mi?Öğrenci Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.508-514 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Yöntemlerini KullanmadaKarşılaştıkları Sorunlar

Matematik Sempozyumu: Matematik Etkinlikleri 2001, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2001 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematikte Problem Kurma ve Problem Çözme

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.521-523

Sezgisel Altmaksimal Uzaylar

XI. Ulusal Matematik Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.182-187

Kitap & Kitap Bölümleri

Ölçme Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları II; Alan Ölçme ve Sıvı Ölçme

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Erhan Ertekin, Suphi Önder Bütüner, Editör, Vizetek, Ankara, ss.333-369, 2023

An Educational Data MiningApplication by UsingMultiple Intelligences

Examining Multiple Intelligences and Digital Technologies for Enhanced Learning Opportunities, Robert Z. Zheng, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.93-110, 2020

Kümeler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları Öğrenen ve Öğretenler İçin, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, EmreEV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2016

İlişkilendirme Becerisi ve Muhtevası

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-244, 2016

Bağıntı Kavramı ve Bu Kavrama Temel Teşkil Eden Bileşenler

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat,Mehmet fatihÖzmantar,Erhan Bingölbali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-328, 2015

Metrikler

Yayın

90

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

13

H-Index (TrDizin)

2

Proje

10

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları