Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. Bireylerin Sonsuzluk Algıları İlgili Yapılan Yayınların İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematikte Arduino ile Programlama Üzerine Farkındalıklarının Artırılması

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Matematik Eğitiminde Mobil Uygulamalar: Tübitak 4005 Proje Sonrası Katılımcı Öğretmen Görüşleri

15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Kars, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Muhakemelerinin İncelenmesi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.763-764, (Özet Bildiri)

6. Ortaokul Öğrencilerinin Rasyonel Sayı, Çarpan ve Rakam Kavramlarına Yönelik Kavram Gelişim Düzeyleri ile Anlambilimsel Açıklamalarının İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2021, ss.256-267, (Tam Metin Bildiri)

7. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusuna İlişkin Uzmanlık Alan Bilgisinin İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.268-277, (Tam Metin Bildiri)

8. “Sınırlı Bir Küme Sınırsız Bir Kümeye Denk Olabilir Mi?” : Bir Durum ÇalıĢması

4.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.983-991, (Tam Metin Bildiri)

9. Matematik Dersinde Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Soyutlama Seviyesini İndirgemelerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.930-937, (Tam Metin Bildiri)

10. İspat İmajı İle Formal İspat Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Türkçe Öğretmen Adaylarının Fiilde Çatı Konusuna İlişkin Kavram Tanımları ve Kavram İmgeleri

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

12. Sezgi Ve İspat: Sonsuz Kümeler Penceresinden Bir Bakış

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.76-77, (Özet Bildiri)

13. Türkiye’de Ve Singapur’da Uygulanan Ortaokul Matematik Eğitiminin Müfredat Ve Ders Kitapları Bağlamında Karşılaştırılması

I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.223, (Özet Bildiri)

14. PROOF TRIPOD: PROOF IMAGE, ENLIGHTENMENT FEELINGS

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. WHY DO INSTRUCTORS PREFER NOT TO PRESENT PROOFS OF SOME THEOREMS?

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. HOW DO PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS DEFINE THE BASIC CONCEPTS IN NUMBERS AND OPERATIONS CONTENT AREA?

the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilirlik Kavramına Yönelik İspat Yaklaşımlarının İncelenmesi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.81, (Özet Bildiri)

19. Matematik Öğretmen Adaylarının Topoloji DersineYönelik Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.256, (Özet Bildiri)

20. Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.190, (Özet Bildiri)

21. USING PROOF IMAGE AND EPISTEMIC ACTIONS TO TRACETHE PROOF PROCESS OF A PROSPECTIVE MATHEMATICSTEACHER

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.208, (Tam Metin Bildiri)

22. The Specialized Content Knowledge Of A Pre Service TeacherAbout The Domain Of Learning Algebra A Case Study On Solution Of First Degree Equations Of OneUnknown

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.177, (Tam Metin Bildiri)

23. CONCEPT IMAGES RELATED TO STUDENTS DIFFICULTIES WITH REGARD TO DENSITY OF IRRATIONAL NUMBERS

The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) - 40, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.154, (Tam Metin Bildiri)

24. THE INVESTIGATION OF PROSPECTIVE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS CONCEPT IMAGES RELATING TO CONCEPTS OF BOUNDEDNESS BOUNDLESSNESS

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.176, (Özet Bildiri)

25. EXPLORING INTERACTIONS AND RELATIONSHIPS AMONG TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE CONSTRUCTS VIA ROUGH SET ANALYSIS

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

26. ANALYSIS OF ALGEBRA TEACHING KNOWLEDGE OF PRE SERVICE ELEMANTARY MATHEMATICS TEACHERS

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.22-23, (Özet Bildiri)

27. Analysing Proving Process Of A Prospective Elementary Mathematics Teacher In The Context Of Proof Image

Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.21-22, (Özet Bildiri)

28. Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü Öğrenci ve ÖğretimElemanlarının Bu Bölümde Verilen Matematik Dersleri Hakkındaki Görüşleri

XIV. Ulusal EğitimBilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2015, ss.913-919, (Tam Metin Bildiri)

29. ”İnformal Bilgiden Formal Bilgiye Geçiş:Sıralama Kavramı

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

30. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilir Sonsuz KümlerinDenkliğine İlişkin İspat Süreçlerinin İncelenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

31. Data Mining Approaches in Mathematics Education

Congress of European Research in Mathematics Education (9), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

32. The transition from informal to formal understanding of the concept of order in abstract mathematics

9th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Prague, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.2271-2272, (Tam Metin Bildiri) identifier

33. Eğitimsel VeriMadenciliği: Öğrenci Velileri ile Örnek Bir Uygulama

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

34. Veri Madenciliği İle 7. Sınıf Öğrencilerinin SayılarÖğrenme Alanındaki Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi

International Conference onEducation in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

35. Prospective Mathematics TeachersAttitudes And Beliefs Towards Using Mathematics History In Mathematics Education”

InternationalConference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

37. Rough Topology on Covering -Based Rough Sets

1st International Eurasian Conference On Mathematical Sciences andApplications, Priştine, Kosova, 3 - 07 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

40. Secondary School Students’xx Concept of Infinity: Primary andSecondary Intuitions

33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics, Thessaloniki, Yunanistan, 19 Temmuz - 24 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

41. SECONDARY SCHOOL STUDENTS' CONCEPT OF INFINITY: PRIMARY AND SECONDARY INTUITIONS

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.4, ss.209-211, (Tam Metin Bildiri) identifier

42. Biyoloji Eğitiminde Matematik Dersi Gerekli mi?Öğrenci Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Yöntemlerini KullanmadaKarşılaştıkları Sorunlar

Matematik Sempozyumu: Matematik Etkinlikleri 2001, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2001, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. Matematikte Problem Kurma ve Problem Çözme

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.521-523, (Yayınlanmadı)

46. Sezgisel Altmaksimal Uzaylar

XI. Ulusal Matematik Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.182-187, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

2. Teknoloji Destekli Okul Dışı Öğrenme

Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.183-208, 2024

3. Ölçme Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları II; Alan Ölçme ve Sıvı Ölçme

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Erhan Ertekin, Suphi Önder Bütüner, Editör, Vizetek, Ankara, ss.333-369, 2023

4. An Educational Data MiningApplication by UsingMultiple Intelligences

Examining Multiple Intelligences and Digital Technologies for Enhanced Learning Opportunities, Robert Z. Zheng, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.93-110, 2020

5. Kümeler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları Öğrenen ve Öğretenler İçin, Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, EmreEV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2016

6. İlişkilendirme Becerisi ve Muhtevası

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-244, 2016

7. Bağıntı Kavramı ve Bu Kavrama Temel Teşkil Eden Bileşenler

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, İsmail Özgür Zembat,Mehmet fatihÖzmantar,Erhan Bingölbali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-328, 2015
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

43

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

650

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

12

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları