-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
1998 - 2005 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2019 - 2022 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2011 - 2014 Fakülte Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
Doktora
Matematik Eğitimi Çalışmalarında Teorik Çatılar
-
Yüksek Lisans
Öğrenme Stilleri ve Stratejileri
Öğrenme Stilleri ve Stratejileri
-
Lisans
Soyut Matematik - A Şubesi
OME 3015 Cebir (A Grubu)
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (A)
OME 3001 Sayıların Ögretimi (B Grubu)
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (B)
OME 3015 Cebir (B Grubu)
Algoritma ve Programlama - A Şubesi
OME 3001 Sayıların Ögretimi (A grubu)
MBD 4003-Öğretmenlik Uygulaması
Soyut Matematik - B Şubesi
Algoritma ve Programlama - B Şubesi
Öğretmenlik Uygulaması 1
Algoritma ve Programlama
Cebir
Soyut Matematik
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Sayıların Öğretimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
-
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Narlı S. (Danışman)
-
Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Geometrik Muhakemelerinin İncelenmesi
Narlı S. (Danışman)
-
Ortaokul Matematik Öğretim Programındaki Sayılar ve İşlemler ile İlgili Matematiksel Kelimelerin Semantik (Anlambilimsel) Açıdan İncelenmesi
Narlı S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sayılar kuramı kavramları ile ilgili yaptıkları tanımların incelenmesi
Narlı S. (Danışman)
-
Matematik öğretmenlerinin denklem kavramına ilişkin öğretme bilgilerinin incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
Öğretim elemanlarının matematik derslerinde ispat anlatım yapılarının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
İspat imajının dinamiklerinin sonsuz kümelerin denkliği bağlamında incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının denklik bağıntısına ilişkin kanıt imajlarının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin kanıt imajının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sonsuz kümelerin denkliği konusundaki kanıt imajlarının incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
Matematik tarihi dersinde drama yönteminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının bilgi, inanç ve tutumlarına etkisi
NARLI S. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının cebir öğrenme alanına ilişkin alan ve pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
Matematik alanında üstün yetenekli ve zekalı öğrencilerin bazı değişkenler açısından veri madenciliği ile belirlenmesi
NARLI S. (Danışman)
-
İrrasyonel sayı kavramına ilişkin yaşanılan güçlüklerin incelenmesi
NARLI S. (Danışman)
