Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

If Covid-19 Pandemic Cause a Reshoring Decision? Expanding the Understanding of Demand-Side Effect of Reshoring

AMA Global Marketing SIG 2022 Conference, Hania, Yunanistan, 31 Mayıs - 03 Haziran 2022, ss.1-3 Sürdürülebilir Kalkınma

Innovation and Export Performance: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence

9th European Marketing Academy Conference (EMAC) Regional Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Eylül 2018

Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizations NGOs

2nd International Biannual Social Business @ Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.161-172

The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey

6th Small and Medium Sized Enterprises in a Globalized World, Cluj-Napoca, Romanya, 25 - 28 Eylül 2013

Purchasing Behavior of Islamic Brands An Experimental Research

European Marketing Academy (EMAC) 42nd Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2013, ss.424

Drivers of Positive and Negative Emotions after Service Recovery

Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.239-246

Attitudes Towards Holy Feast and New Year Celebrations and Effects on Consumption in Turkey

First Global Islamic Marketing Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 22 Mart 2011

The Effect of Corporate Social Responsibility on Consumers Emotional Reactions in Product Harm Crisis

American Marketing Association (AMA) Winter Educators' Conference 2011, Austin, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Şubat 2011, cilt.22, ss.163-170 Sürdürülebilir Kalkınma

Developing the Education System: Problem Based Learning as a New Product

12th International Symposium on Quality Function Deployment, Japonya, 01 Eylül 2006, ss.234-243

Kitap & Kitap Bölümleri

The Target of Entrepreneurial Passion Under the Role of Passion Types and Culture: A Conceptual Framework

The Entrepreneurial Behaviour: Unveiling the cognitive and emotional aspect of entrepreneurship, , Editör, Emerald, ss.91-112, 2020

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan, Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.111-132, 2020

Uluslararası Pazarlama

Uluslararası İşletmecilik: Kuram ve Uygulama, Şahin Faruk, Çiçek Serkan, Altunoğlu Ali Ender, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.415-451, 2018

Metrikler

Yayın

46

Atıf (WoS)

106

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

161

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları