SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Innovation and export performance: a meta-analytic review and theoretical integration
The impact of corporate social responsibility in food industry in product-harm crises
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Primary Sources of Entrepreneurial Passion Beyond Traditional Typologies
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.14, sa.2, ss.609-630, 2024 (ESCI)
GAMIFICATION IN SUSTAINABILITY LEARNING IN BUSINESS EDUCATION
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1667-1695, 2024 (Hakemli Dergi)


Understanding the consumer responses to Greenwashing in fast-fashion industry
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL DEVELOPMENT RESEARCH
, cilt.0, ss.37-46, 2024 (Hakemli Dergi)


Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizastions NGOs
Journal of Euromarketing
, cilt.25, sa.1-2, ss.55-66, 2016 (Hakemli Dergi)
The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey
STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI NEGOTIA
, cilt.59, sa.1, ss.55-72, 2014 (Hakemli Dergi)
Analysis of Decision Making Styles of Social Media Opinion Leaders and Seekers
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.253-266, 2013 (Hakemli Dergi)
lise öğrencilerinin alışveriş merkezi gereksinimlerinin kano modeli ile sınıflandırılması izmir ili uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi,
, sa.8/2/141-162/2007, ss.2007, 2009 (Hakemli Dergi)
Attitudes towards Purchasing from Foreign Apparel Retailers The Effects of Age and Foreign Country Visits
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.9/1/43-60/2009, ss.2009, 2009 (ESCI)
Sosyal Sorumluluk Konusunda Tüketicilerin Beklentileri Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Önceliklerin Belirlenmesi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.321-341, 2008 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Alışveriş Merkezi Gereksinimlerinin Kano Modeli ile Sınıflandırılması İzmir İli Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.141-162, 2007 (Hakemli Dergi)
5W s and 1H for Shopping Malls Gender Effect and Teenagers
D.E.Ü., Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.9/1/474-495/2007, ss.2007, 2007 (Hakemli Dergi)
High School Girls Shopping Mall Experiences Perceptions and Expectations A Qualitative Study
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.6, sa.1, ss.107-120, 2006 (ESCI)
Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirilmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Innovation and Export Performance: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence
9th European Marketing Academy Conference (EMAC) Regional Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Eylül 2018
Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizations NGOs
2nd International Biannual Social Business @ Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.161-172
The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey
6th Small and Medium Sized Enterprises in a Globalized World, Cluj-Napoca, Romanya, 25 - 28 Eylül 2013
Drivers of Positive and Negative Emotions after Service Recovery
Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.239-246
Attitudes Towards Holy Feast and New Year Celebrations and Effects on Consumption in Turkey
First Global Islamic Marketing Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 22 Mart 2011
The Effect of Corporate Social Responsibility on Consumers Emotional Reactions in Product Harm Crisis
American Marketing Association (AMA) Winter Educators' Conference 2011, Austin, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Şubat 2011, cilt.22, ss.163-170

Having Corporate Ability or Corporate Social Responsibility Positioning Building Strong Brands in Brand Crisis
39th European Marketing Academy (EMAC) Conference, Kopenhag, Danimarka, 1 - 04 Haziran 2010, ss.217

Developing the Education System: Problem Based Learning as a New Product
12th International Symposium on Quality Function Deployment, Japonya, 01 Eylül 2006, ss.234-243
Kitaplar
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan, Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.111-132, 2020
Uluslararası Pazarlama
Uluslararası İşletmecilik: Kuram ve Uygulama, Şahin Faruk, Çiçek Serkan, Altunoğlu Ali Ender, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.415-451, 2018
Metrikler