Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
1. GAMIFICATION IN SUSTAINABILITY LEARNING IN BUSINESS EDUCATION
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1667-1695, 2024 (TRDizin)
4. The Primary Sources of Entrepreneurial Passion Beyond Traditional Typologies
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.14, sa.2, ss.609-630, 2024 (ESCI)
5. Understanding the consumer responses to Greenwashing in fast-fashion industry
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL DEVELOPMENT RESEARCH
, cilt.0, ss.37-46, 2024 (Hakemli Dergi)
7. EXPLORING THE COLLABORATIVE CONSUMPTION JOURNEY: THE CASE OF ACCESS-BASED CONSUMPTION
ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM RESEARCH-AHTR
, cilt.8, sa.2, ss.256-287, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
9. Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizastions NGOs
Journal of Euromarketing
, cilt.25, sa.1-2, ss.55-66, 2016 (Hakemli Dergi)
10. The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey
STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI NEGOTIA
, cilt.59, sa.1, ss.55-72, 2014 (Hakemli Dergi)
11. Analysis of Decision Making Styles of Social Media Opinion Leaders and Seekers
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.253-266, 2013 (TRDizin)
16. Attitudes towards Purchasing from Foreign Apparel Retailers The Effects of Age and Foreign Country Visits
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.9/1/43-60/2009, ss.2009, 2009 (ESCI, TRDizin)
17. lise öğrencilerinin alışveriş merkezi gereksinimlerinin kano modeli ile sınıflandırılması izmir ili uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi,
, sa.8/2/141-162/2007, ss.2007, 2009 (Hakemli Dergi)
21. Lise Öğrencilerinin Alışveriş Merkezi Gereksinimlerinin Kano Modeli ile Sınıflandırılması İzmir İli Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.141-162, 2007 (TRDizin)
22. 5W s and 1H for Shopping Malls Gender Effect and Teenagers
D.E.Ü., Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.9/1/474-495/2007, ss.2007, 2007 (Hakemli Dergi)
23. High School Girls Shopping Mall Experiences Perceptions and Expectations A Qualitative Study
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.6, sa.1, ss.107-120, 2006 (ESCI, TRDizin)
24. Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirilmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
25. Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
7. Innovation and Export Performance: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence
9th European Marketing Academy Conference (EMAC) Regional Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizations NGOs
2nd International Biannual Social Business @ Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.161-172, (Tam Metin Bildiri)
9. The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey
6th Small and Medium Sized Enterprises in a Globalized World, Cluj-Napoca, Romanya, 25 - 28 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)
12. Drivers of Positive and Negative Emotions after Service Recovery
Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.239-246, (Tam Metin Bildiri)
13. Attitudes Towards Holy Feast and New Year Celebrations and Effects on Consumption in Turkey
First Global Islamic Marketing Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 22 Mart 2011, (Tam Metin Bildiri)
14. The Effect of Corporate Social Responsibility on Consumers Emotional Reactions in Product Harm Crisis
American Marketing Association (AMA) Winter Educators' Conference 2011, Austin, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Şubat 2011, cilt.22, ss.163-170, (Tam Metin Bildiri)
15. Having Corporate Ability or Corporate Social Responsibility Positioning Building Strong Brands in Brand Crisis
39th European Marketing Academy (EMAC) Conference, Kopenhag, Danimarka, 1 - 04 Haziran 2010, ss.217, (Özet Bildiri)
21. Developing the Education System: Problem Based Learning as a New Product
12th International Symposium on Quality Function Deployment, Japonya, 01 Eylül 2006, ss.234-243, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan, Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.111-132, 2020
3. Uluslararası Pazarlama
Uluslararası İşletmecilik: Kuram ve Uygulama, Şahin Faruk, Çiçek Serkan, Altunoğlu Ali Ender, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.415-451, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
121
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
182
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
76
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
6
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
107
H-İndeks (Sobiad)
5
Atıf (Diğer Toplam)
10
Proje
2
Tez Danışmanlığı
6