-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve İşletmecilik Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü
-
2010 - 2021 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü
-
2000 - 2010 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü
-
2021 - 2025 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü
-
2018 - 2021 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2014 - 2021 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü
-
2012 - 2015 Dekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2011 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Yüksek Lisans
İhracat-İthalat Proje Yönetimi
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ
GLOBAL E-COMMERCE
UYGULAMALI DIŞ TİCARET
-
Lisans
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİKTE PROJE YÖNETİMİ
BÖLGESEL ANALİZLER: AFRİKA
KÜLTÜRLERARASI TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ
KÜRESEL PAZAR ANALİZİ
İHRACAT VE İTHALAT İŞLEMLERİ YÖNETİMİ
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA
International Marketing Management
KÜRESEL E-İŞ VE TİCARET
SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECT
INTERNATIONAL MARKETING MANAGEMENT
GLOBAL MARKET ANALYSIS
INTERNATIONAL RETAIL MANAGEMENT
RESEARCH METHODS
GLOBAL E-COMMERCE
PRINCIPLES OF MARKETING
WOMEN IN BUSINESS LIFE
INTERNATIONAL BUSINESS SEMINARS
DIGITAL MARKETING
RESERACH METHODS
STRATEGY AND POLICY
INTERNATIONAL BUSINESS MANAGEMENT
PRINCIPLES OF BUSINESS ADMINISTRATION
BUILDING COMMUNICATION SKILLS II
COMMUNICATION SKILLS
BUILDING COMMUNICATION SKILLS III
COMMUNICATIONS SKILLS IN TOURISM
BUILDING COMMUNICATION SKILLS I
RETAIL MARKETING
E-BUSINESS
BUSINESS COMMUNICATIONS
INTRODUCTION TO MARKETING
-
Oyun modları ve ortak yaratıcı teorisi bağlamında oyun lokalizasyonu üzerine olası çıkarımlar
ÖZGEN Ö. (Danışman)
-
Understanding Brand Trust in the Context of Consumer Reshoring Sentiment: An Experimental Study
ÖZGEN Ö. (Danışman)
-
The role of perceived psychic distance on Turkey-West Africa trade relations
ÖZGEN Ö. (Danışman)
-
German Turks' perception of animosity and the role of animosity on consumption: A comparison of generations
ÖZGEN Ö. (Danışman)
-
E-business utlilization of smes in exporting process: A case study of Dikkaya group
ÖZGEN Ö. (Danışman)
-
OTEL İŞLETMELERİNDE, FİZİKSEL HİZMET ORTAMININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE TEKRAR ZİYARET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İZMİR İLİNDE BİR UYGULAMA
ÖZGEN Ö. (Danışman)
G.GENÇEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010