Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2009 - 2014
2009 - 2014Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2001 - 2006
2001 - 2006Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Matematik öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerini matematiksel düşünmeyi destekleme bağlamında geliştirmeyi amaçlayan bir öğretim tasarımı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Matematik öğretiminde akıllı tahta kullanımının 10. sınıf öğrencilerinin akademik başarıları, matematik dersine karşı tutumları ve öz-yeterlik düzeylerine etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2009 - 2023
2009 - 2023Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin matematiksel etkinlikleri hazırlama yeterliklerinin incelenmesi
Tataroğlu Taşdan B. (Danışman)
S.YILMAZ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin matematik kaygısı ile algıladıkları öğretmen duygusal desteği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Tataroğlu Taşdan B. (Danışman)
C.CANBAY(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Gerçek Sınıf Uygulamalarındaki Argümantasyon Süreçlerinin İncelenmesi
Dede A., Tataroğlu Taşdan B., Koyunkaya M. Y.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.28-54, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
2024Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Hazırlama Yeterliklerinin İncelenmesi
Yılmaz Elçelik S., Tataroğlu Taşdan B.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.15, sa.3, ss.2192-2222, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M., TEKİN DEDE A.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.220-244, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Examining pre-service mathematics teachers’ argumentation-supported lesson plans and their noticing during planning
TATAROĞLU TAŞDAN B., TEKİN DEDE A., YİĞİT KOYUNKAYA M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.0, sa.1, 2022 (ESCI)
2022
2022Pre-Service Mathematics Teachers' Responding to Student Thinking in Their Teaching Experiences
TATAROĞLU TAŞDAN B., DİDİŞ KABAR M. G.
Journal of Pedagogical Research , cilt.6, sa.1, ss.87-109, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
TATAROĞLU TAŞDAN B.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2021, sa.52, ss.724-743, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Development of Prospective Secondary Mathematics Teachers' Noticing Skills in School Experience Course
TATAROĞLU TAŞDAN B.
International Journal for Mathematics Teaching and Learning , cilt.22, sa.1, ss.44-65, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Examining the Change of Pre-Service Middle School Mathematics Teachers’ Questioning Approaches Through Clinical Interviews
DİDİŞ KABAR M. G., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Mathematics Teacher Education and Development , cilt.22, sa.1, ss.115-138, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Matematik Öğretmen Adaylarının Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Öğrenci Düşüncelerine Yönelik Tespitleri ve Yorumları
DİDİŞ KABAR M. G., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED) , cilt.13, sa.2, ss.759-788, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Mathematics Teachers’ Use of Mathematical Descriptions, Explanations and Justifications While Teaching Function Concept: The Case of Samet
TATAROĞLU TAŞDAN B.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.12, sa.4, ss.1284-1305, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Matematik Öğretmeni Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , cilt.10, sa.1, ss.232-259, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1137-1166, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Matematik öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik görüşlerinin ve teknolojiyi derslerine entegre etme süreçlerinin incelenmesi
ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.8, sa.1, ss.273-296, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşam ile ilişkilendirme hakkındaki düşüncelerinin geliştirdikleri öğrenme etkinliklerine yansıması
Yiğit Koyunkaya M., Uğurel I., Tataroğlu Taşdan B.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.177-206, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Examination of Pre-Service Mathematics Teachers’ Knowledge of Teaching Function Concept
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Acta Didactica Napocensia , cilt.10, sa.3, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
ÇELİK A., ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCESİ BİLGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
Turkish Studies , cilt.12, sa.6, ss.717-740, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEME BAĞLAMINDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNASIL GELİŞTİRİLEBİLİR?
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , cilt.6, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016A Conceptual Framework for Examining Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Context of Supporting Mathematical Thinking
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES , cilt.2, sa.5, ss.90-120, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015A Daunting Task For Pre Service Mathematics Teachers Developing Students Mathematical Thinking
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.16, ss.2276-2289, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.83-101, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
2013Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A., ERDURAN A.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, sa.4, ss.1487-1504, 2013 (Hakemli Dergi)
2010
2010Matematik Dersinde Akıllı Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , cilt.1, sa.3, ss.233-250, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
2022Bir Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayının Argümantasyon Destekli Öğretiminden Yansımalar
Tataroğlu Taşdan B., Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M.
III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2022, ss.140, (Özet Bildiri)
2021
2021Bir Matematik Öğretmeni Adayının Öğretiminden Yansımalar: Öğrenci Düşüncelerine Karşılık Verme
TATAROĞLU TAŞDAN B., DİDİŞ KABAR M. G.
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.132, (Özet Bildiri)
2019
2019Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Tekin Dede A., Yiğit Koyunkaya M., Tataroğlu Taşdan B.
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Görüşme Süreçleri ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., DİDİŞ KABAR M. G.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.502-503, (Özet Bildiri)
2018
2018MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDE NELERİ FARK EDİYORLAR?
TATAROĞLU TAŞDAN B.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİKLİNİK GÖRÜŞMELER ARACILIĞIYLA TESPİTLERİ
DİDİŞ KABAR M. G., TATAROĞLU TAŞDAN B.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusundaki Öğrenci Düşüncelerini Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Tespitleri
DİDİŞ KABAR M. G., TATAROĞLU TAŞDAN B.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.102-103, (Özet Bildiri)
2018
2018MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DÜŞÜNCELERİNİ FARK ETME BECERİLERİNİN ÖĞRENCİLERİN YAZILI YANITLARI ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
Tataroğlu Taşdan B.
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARK ETME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Tataroğlu Taşdan B.
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Assessment of Pre-Service Mathematics Teachers’ Technology-Based Lesson Plans
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
2017
2017A Look at the Pre-Service Mathematics Teachers’ Teaching of Integral Concept
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
2nd International Conference onBest Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.40, (Özet Bildiri)
2017
2017Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Lise Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Süreçleri Üzerine Bir Çalışma
TATAROĞLU TAŞDAN B.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.87-89, (Özet Bildiri)
2017
2017Matematik Öğretmen Adayları Fonksiyon Kavramını Nasıl Öğretiyorlar?
TATAROĞLU TAŞDAN B., YİĞİT KOYUNKAYA M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.85-86, (Özet Bildiri)
2016
2016Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
ÇELİK A., ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
YİĞİT KOYUNKAYA M., UĞUREL I., TATAROĞLU TAŞDAN B.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
UĞUREL I., YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B.
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
YİĞİT KOYUNKAYA M., UĞUREL I., TATAROĞLU TAŞDAN B.
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
YİĞİT KOYUNKAYA M., TATAROĞLU TAŞDAN B., UĞUREL I.
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğrencilerin Fonksiyon Kavramına İlişkin KavramYanılgılarına Yönelik ÖğretmenYaklaşımları
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.300, (Özet Bildiri)
2013
2013Examination of Pre Service Mathematics Teachers Instructions in Terms of Developing Students Mathematical Thinking
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)
2012
2012Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A., ERDURAN A.
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135, (Özet Bildiri)
2011
2011Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenliği Tercih Nedenleri ve Beklentileri
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÖZGEN K., alkan h.
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011A DIFFERENT APPROACH TO DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING: 4MAT SYSTEM
TATAROĞLU TAŞDAN B., Ozgen K., Alkan H.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.506, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011An examination of brain dominance and learning styles of pre-service mathematics teachers
Ozgen K., TATAROĞLU TAŞDAN B., Alkan H.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.743-750, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011PRE-SERVICE TEACHERS' VIEWS ON MATHEMATICAL THINKING PROCESS
ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B., Alkan H.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.293, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÖZGEN K., ERDURAN A., TÜRNÜKLÜ E., Alkan H.
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
2010
2010Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanılan ve Kullanılmayan Sınıflardaki Öğrencilerin Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.113, (Özet Bildiri)
2010
2010Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÖZGEN K., ERDURAN A., TÜRNÜKLÜ E., Alkan H.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
2010
2010Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., Birsel K.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76, (Özet Bildiri)
2010
2010Determination and comparison of the competency levels of in-service and pre-service mathematics teachers
ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B., Alkan H.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2320-2324, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Examining students' attitudes and views towards usage an interactive whiteboard in mathematics lessons
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2533-2538, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Fen ve Matematik Öğretmen Görüşlerinin Karşılaştırılması
ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.14-21, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A.
Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Akıllı Tahtada Matematik Uygulamaları İkinci Dereceden Fonksiyonlar Örneği
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A.
7. Ulusal Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
2008
2008Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
2021Matematiksel Modelleme Pedagojisi: Öğretmenin Fark Etme Becerisi ve Öğretmen Müdahaleleri
DİDİŞ KABAR M. G., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, BUKOVA GÜZEL Esra, DOĞAN Muhammed Fatih, ÖZALTUN ÇELİK Aytuğ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.379-395, 2021
2021
2021Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos
ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B., İNCE MUSLU B.
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021
Desteklenen Projeler
2024 - 2027
2024 - 2027
Sınıf Öğretmenlerinin SAYDEP Mesleki Gelişim Programı Kapsamında Sayı Duyusu Temelli Öğretim Uygulamaları Gerçekleştirme Becerilerinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Tataroğlu Taşdan B., Can D.(Yürütücü), Polat K., Durmaz B., Saralar Aras İ., Atabaş Ş.
2025 - 2026
2025 - 2026Bilsem Matematik Öğretmenleri için Teknoloji Destekli Matematik Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Tekin Dede A. (Yürütücü), Tataroğlu Taşdan B., Bukova Güzel E., Yeşildere İmre S., Yiğit Koyunkaya M., Cantürk Günhan B., et al.
2021 - 2023
2021 - 2023Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Sürecindeki Destekleyici Eylemlerinin ve Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TATAROĞLU TAŞDAN B. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
2015 - 2016
2015 - 2016Matematik Öğrenme Etkinliklerinin İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Bir Kavramsal Çerçeve Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Uğurel I. (Yürütücü), Yiğit Koyunkaya M., Tataroğlu Taşdan B.
2012 - 2015
2012 - 2015
Matematik Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerini Matematiksel Düşünmeyi Destekleme Bağlamında Geliştirmeyi Amaçlayan Bir Öğretim Tasarımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TATAROĞLU TAŞDAN B.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2022
Aralık 2022Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022Trakya Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021Trakya Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021International Journal for Mathematics Teaching and Learnin
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020International Journal for Mathematics Teaching and Learnin
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019eğitim ve bilim
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017