Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine yönelik yeterlilik algılarının incelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Model Olma Durumlarının İncelenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021

Hop Açılan Kitap Tasarımının Öğrencilerin Sınıf Etkinlikleri Görüşlerine Etkisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.452-456

Etkileşimli kitap okuma programının ilkokulbirinci sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerine etkisi bildirisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Becerilerine Etkisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), 2 - 04 Mayıs 2019

Etkileşimli kitap okuma programının ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma becerilerine etkisi bildirisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Sınıf öğretmeni adaylarına göreöğrenme ortamlarının yapılandırmacılık bağlamında değerlendirilmesi

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Google Classroom Kullanımı

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Ankara, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.53-544

Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018

Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes

XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018

Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerinin seçimine ilişkin yeterlik algıları

XVI. European Conference On Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018

Sınıf öğretmeni adaylarının atanamama kaygısı ve öğretme motivasyonlarının değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018

Use of ‘’LapBook’’ in Learning-Teaching Process

2. İnternational Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, ss.68

Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.191-192

ASSESMENT OF NEUROMYTHS IN EDUCATION AMONG TEACHERS AND TEACHER CANDIDATES

XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016

Sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin değerlendirilmesi İzmir Kemalpaşa örneklemi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2015

BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337

Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi

10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817

Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi

Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242

Türkçe’deki yabancı kelimelerin anlam iletimi açısından değerlendirilmesi

3. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 16 - 18 Aralık 2010

Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği

Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13

Kitap & Kitap Bölümleri

HAYAT BİLGİSİ VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNİN ÜÇÜNCÜ SINIFTA AYNI SINIF DÜZEYİNDE OKUTULMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, AZİZOĞLU Nursen, PEKDAĞ Bülent, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.53-75, 2023

Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!

Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019

SES ESASLI İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETIMI VE AŞAMALARI, ETKINLIK ÖRNEKLERI

İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Kolaç Emine, Dal Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.205-244, 2019

İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Güncel Haber KaynaklarınınKullanımı

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.369-383, 2018

Hayat Bilgisi

Top Yayıncılık, 2017

Metrikler

Yayın

94

Atıf (WoS)

25

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları