Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Etkileşimli Okumanın İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.81-82, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin yaşadığı güncel sorunlar

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Yayınlanmadı)

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine Yönelik Yeterlilik Algılarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine yönelik yeterlilik algılarının incelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

Hop Açılan Kitapların (Lapbook) Öğrenme-Öğretme Sürecinde Kullanımının Güncel Araştırma Verilerine Göre İncelenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Model Olma Durumlarının İncelenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Etkileşimli kitap okuma programının ilkokulbirinci sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerine etkisi bildirisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Hop Açılan Kitap Tasarımının Öğrencilerin Sınıf Etkinlikleri Görüşlerine Etkisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri)

Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi

18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

İlköğretimde Kaynaştırma Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterliklerine Etkisi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

Etkileşimli kitap okuma programının ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma becerilerine etkisi bildirisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Becerilerine Etkisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Google Classroom Kullanımı

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Ankara, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.53-544, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacılık Bağlamında Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarına göreöğrenme ortamlarının yapılandırmacılık bağlamında değerlendirilmesi

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes

XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerinin seçimine ilişkin yeterlik algıları

XVI. European Conference On Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının atanamama kaygısı ve öğretme motivasyonlarının değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Algıları ile Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf ve Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Kaygıları İle Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Use of ‘’LapBook’’ in Learning-Teaching Process

2. İnternational Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, ss.68, (Özet Bildiri)

Sosyal ve Dini Değerler Eğitiminde Farklı Bir Uygulama: İzcilik

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.191-192, (Özet Bildiri)

ASSESMENT OF NEUROMYTHS IN EDUCATION AMONG TEACHERS AND TEACHER CANDIDATES

XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Finlandiya, Pakistan ve Türkiye’nin İlkokul Programlarının Karşılaştırılması

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Hayat Bilgisi Dersi değerlerinin öğretiminde halk ozanlarının önemi Neşet Ertaş bağlamında bir inceme

2. Uluslararası Katılımlı Değerler Eğitimi Kongresi, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin değerlendirilmesi İzmir Kemalpaşa örneklemi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)

Bazı demografik değişkenlere göre ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazırbulunuşluk düzeyleri.

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarında atılganlık düzeyi ve iletişim becerileri

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

ABD ve Kanada da SBE Alanındaki Hazırlanmış Olan Tezlerin Değerlendirilmesi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi

10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817, (Tam Metin Bildiri)

Bir grup sınıf öğretmeni adayında geleceğe dönük beklenti umutsuzluk ve empatik eğilim düzeyi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi

Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe’deki yabancı kelimelerin anlam iletimi açısından değerlendirilmesi

3. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 16 - 18 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde güncel haber kaynaklarını kullanma durumları

4. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği

Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Çocuk Kitaplarını Hayat Bilgisi Dersine Eklemlemek

Hayat Bilgisi Dersinde Güncel Konu ve Araştırmalar , Prof. Dr. Salih Zeki Genç,Doç. Dr. Tuncay Canbulat,Doç. Dr. Fatih Mutlu Özbilen, Editör, Vizetek, Ankara, ss.442-466, 2024

Educational Implications from Brain and Learning Research

Yeni Perspektiflerle Eğitimde Duygu, Düşünce ve Öğrenme, ÖZDEMİR CİHAN MERYEM, Editör, Bidge Yayınları, ss.52-83, 2024

Hayat Bilgisi Dersinin Öğretiminde Etkili Olan Bilim İnsanları

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR, CANBULAT TUNCAY, GENÇ SALİH ZEKİ, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.57-80, 2024

Çocuk Kitaplarını Hayat Bilgisi Dersine Eklemlemek

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE GÜNCEL KONU VE ARAŞTIRMALAR , CANBULAT TUNCAY, GENÇ SALİH ZEKİ, ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.441-466, 2024

HAYAT BİLGİSİ VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNİN ÜÇÜNCÜ SINIFTA AYNI SINIF DÜZEYİNDE OKUTULMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, AZİZOĞLU Nursen, PEKDAĞ Bülent, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.53-75, 2023

Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!

Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019

SES ESASLI İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETIMI VE AŞAMALARI, ETKINLIK ÖRNEKLERI

İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Kolaç Emine, Dal Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.205-244, 2019

İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Güncel Haber KaynaklarınınKullanımı

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.369-383, 2018

Hayat Bilgisi

Top Yayıncılık, 2017
Metrikler

Yayın

100

Atıf (WoS)

25

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1274

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

450

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları