Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluklarının Değerlendirilmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.254-280, 2023 (Hakemli Dergi)
IMPROVING HOME LITERACY SKILLS OF PARENTS DURING THE COVID-19 PANDEMIC
International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
, cilt.11, sa.2, ss.461-475, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Trafik Güvenliği Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: İzmir İli Örneği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.13, sa.2, ss.1036-1066, 2022 (Hakemli Dergi)
Effects of lapbook use on academic performance and academic self-efficacy of students in science classes.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.10, sa.3, ss.154-165, 2021 (Hakemli Dergi)
Etkileşimli Kitap Okuma Programının (EKOP) İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi
Başkent University Journal of Education
, cilt.8, sa.1, ss.40-56, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik ve Sosyal Girişimcilik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.50, ss.274-297, 2020 (Hakemli Dergi)
İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK ÖLÇEĞİ: YAPISAL GÜÇLENDİRME ÇALIŞMASI
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.675-687, 2020 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Değerlerin Aktarılmasında Farklı Bir Yöntem: İzcilik
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, cilt.13, sa.47, ss.2901-2915, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanmama Kaygısı ve Öğretim Motivasyonları Üzerine Bir Çalışma
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.12, ss.34-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.1573-1586, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Zorbalığı ve Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlara İlişkin Öğretmen Tutumlarının Değerlendirilmesi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.7, sa.47, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokula Hazır Bulunuşluk Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.26-35, 2016 (Hakemli Dergi)
ABD ve Kanada da Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanındaki Tezlerin Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.351-370, 2016 (Hakemli Dergi)
Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi
International Journal of Active Learning (IJAL)
, cilt.1, sa.1, ss.29-48, 2016 (Hakemli Dergi)
Rotter İç Dış Kontrol Odağı Ölçeğinin Öğretmen Adaylarında Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Akademik Bakış
, sa.35, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Atılganlık Düzeyi ve İletişim Becerileri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.22, ss.123-133, 2013 (Hakemli Dergi)
ROTTER İÇ- DIŞ KONTROL ODAĞI ÖLÇEĞİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARINDA GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Akademik Bakış Dergisi
, sa.35, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kütüphane Kullanma Alışkanlıklarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.32, ss.157-168, 2012 (Hakemli Dergi)
Bir Grup İlköğretim Öğrencisinin Bazı Psiko Sosyal Değişkenlere Göre Empatik Beceri Düzeyleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.88-100, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.169-189, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde güncel haber kaynaklarını kullanma durumları
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.187-204, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Türkçe Dersinde Sezgisel Düşünme Süreci
İLKÖĞRETMEN
, sa.20, ss.12-16, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine yönelik yeterlilik algılarının incelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine Yönelik Yeterlilik Algılarının İncelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretiminde Model Olma Durumlarının İncelenmesi
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021
Hop Açılan Kitapların (Lapbook) Öğrenme-Öğretme Sürecinde Kullanımının Güncel Araştırma Verilerine Göre İncelenmesi
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021
Etkileşimli Kitap Okuma Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Temel Dil Becerilerine Etkisi
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 16 - 20 Ekim 2019
Etkileşimli kitap okuma programının ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma becerilerine etkisi bildirisi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Sınıf öğretmeni adaylarına göreöğrenme ortamlarının yapılandırmacılık bağlamında değerlendirilmesi
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019
Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018
Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes
XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018
Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerinin seçimine ilişkin yeterlik algıları
XVI. European Conference On Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018
Sınıf öğretmeni adaylarının atanamama kaygısı ve öğretme motivasyonlarının değerlendirilmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Öğretmenlerin Çok Kültürlülük Algıları ile Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Sınıf ve Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Kaygıları İle Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018
Use of ‘’LapBook’’ in Learning-Teaching Process
2. İnternational Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, ss.68
Türkiye ve Almanya Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.191-192
Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik inançları ve sosyal girişimcilik düzeylerinin değerlendirilmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.101-102
ASSESMENT OF NEUROMYTHS IN EDUCATION AMONG TEACHERS AND TEACHER CANDIDATES
XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016
Evaluation in the Context of Constructivism of Learning Environments According to Primary School Teacher Candidates
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016
Finlandiya, Pakistan ve Türkiye’nin İlkokul Programlarının Karşılaştırılması
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Öğrencilerinin Okula Bağlanma ve Akademik Özyeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Hayat Bilgisi Dersi değerlerinin öğretiminde halk ozanlarının önemi Neşet Ertaş bağlamında bir inceme
2. Uluslararası Katılımlı Değerler Eğitimi Kongresi, 5 - 07 Kasım 2015
Sınıf öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin değerlendirilmesi İzmir Kemalpaşa örneklemi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2015
Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Prospective of Primary Teacher’s Opinion Related to Contribution of Educational Short Movies Which They Shoot to Period of Teaching and Learning
2. World Conference on New Trends in Science Education, Cracow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013
Bazı demografik değişkenlere göre ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazırbulunuşluk düzeyleri.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Yeni bir öğrenme öğretme biliminin doğuşu: Zihin beyin ve eğitim nöroeğitim yaklaşımına ilişkin genel bir değerlendirme
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Beyin uyumlu öğrenme yaklaşımının ilköğretim 5 sınıf sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarılarına yönetici işlevlerine ve akademik benlik saygılarına etkisi
2. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2013
Eğitim fakültelerinin sınıf öğretmeni özel alan yeterliklerini kazandırma düzeylerine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
ABD ve Kanada da SBE Alanındaki Hazırlanmış Olan Tezlerin Değerlendirilmesi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Öğretmen adaylarında atılganlık düzeyi ve iletişim becerileri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Rotter iç dış kontrol odağı ölçeğinin öğretmen adaylarında geçerlik ve güvenirlik çalışması
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Bir Grup Sınıf Öğretmeni Adayında Geleceğe Dönük (Umutsuzluk) ve Empatik Eğilim Düzeyi
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.812-817
Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Bir grup sınıf öğretmeni adayında geleceğe dönük beklenti umutsuzluk ve empatik eğilim düzeyi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi
Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242
Türkçe’deki yabancı kelimelerin anlam iletimi açısından değerlendirilmesi
3. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 16 - 18 Aralık 2010
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde güncel haber kaynaklarını kullanma durumları
4. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği
Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13
Kitap & Kitap Bölümleri
Akıllı Sınıf-Hayat Bilgisi
Bir-yay, Ankara, 2020
Annem Babam Yeniden Okula Başlıyor!
Top Yayıncılık Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, İzmir, 2019
SES ESASLI İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETIMI VE AŞAMALARI, ETKINLIK ÖRNEKLERI
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Kolaç Emine, Dal Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.205-244, 2019
Beyin Araştırmalarından Eğitsel Çıkarımlar
Top Yayıncılık, İzmir, 2018
İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Güncel Haber KaynaklarınınKullanımı
Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.369-383, 2018
Hayat Bilgisi
Top Yayıncılık, 2017