Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Çıtır Çıtır Felsefe kitap serisinin değerler ve düşünme becerileri açısından incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Türkçe ders kitaplarındaki masalların eğitsel yönden incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Geleneksel masal anlatılarının çağdaş eğitim modellerine göre incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Okumaya yönelik tutum, kaygı, öz yeterlik ve üstbiliş etmenlerinin ilişkisi ve okuduğunu anlama becerisini yordama düzeyleri
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programları Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Türkçe dersinde çoklu uyarıcılarla gerçekleştirilen kelime öğretimi uygulamalarının etkililiği üzerine bir araştırma
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Dezavantajlı bölge çocuklarına yönelik hazırlanan sürece dayalı yazma uygulamalarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Fiil ve fiille bağlantılı konuların öğretiminde bilgisayarla desteklenmiş oyun tabanlı öğrenme uygulamalarının etkililiği
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Ad ve adla bağlantılı konuların öğretiminde bilgisayar destekli eğitsel oyunların etkisi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Dijital öykü yazarlığının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin yazma sürecinde kullandıkları bilişüstü stratejilerin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Yapılandırmacı yaklaşıma göre dil bilgisi öğretimine yönelik öğretmen görüşleri
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin dinleme/izleme öz-yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
U.DEMİRCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ortaokul öğrencilerinin dinleme
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin okuma sürecinde kullandıkları stratejiler üzerine bir araştırma
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Hava Astsubay Meslek Yüksekokulunda yer alan Türk dili derslerinin astsubay adaylarının sözlü ve yazılı anlatım öz-yeterlik algılarına etkisi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Türkçe öğretmenlerinin ölçme değerlendirme araçlarını kullanma ve önemseme düzeylerine yönelik bir değerlendirme
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının sözlü anlatım öz yeterlik inançlarının değerlendirilmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Ortaokullarda çalışan Türkçe öğretmenlerinin öğrenme alanlarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Öğretmenlerin sınıf içi iletişimde kullandıkları dilsel ve dil dışı ögelere ilişkin görüşleri
AYDIN İ. S. (Danışman)
S.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Türkçe öğretmenlerinin derslerde materyal kullanımına ilişkin görüşleri
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin okur öz yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Türkçe öğretmeni adaylarının yazılı anlatım öz yeterlik inançlarının değerlendirilmesi
AYDIN İ. S. (Danışman)
-
Konuşma eğitimine yönelik kitapların ses bilgisel ve ses bilimsel görünümleri üzerine bir inceleme
AYDIN İ. S. (Danışman)