Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
Scopus (12)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 57

2. Sürdürülebilir Sabun Dünyasına İlk Adım: Örnek Bir Yeşil Kimya Etkinliği

10. Ulusal Kimya Öğrenci Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2025, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğretmen Adaylarının Zihinlerinde Yeşil Kimyanın ve STEM'in Yeri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Yayınlanmadı)

5. Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlığının Çeşitli Değişkenlerle Olan İlişkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modeli Önerisi

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.79, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Kimya Alanında Laboratuvar Güvenliği ile İlgili Uluslararası Düzeyde Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.62, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sınıf Öğretmen Adaylarının Kimyasal Gösterim Seviyeleri Üzerine Bir Kesitsel Tarama Çalışması

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.273, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kromatografi ile ilgili Makroskobik ve Sub-mikroskobik Gösterim Düzeylerinin Analizi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.272, (Özet Bildiri)

11. Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

12. Pre-service Teachers' Approach to Environmental Problems through an Ecological Awareness

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

13. Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Makroskobik, Submikroskobik ve Sembolik Gösterim Seviyelerinin Tespiti: Kristallendirme Örneği

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (2. UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

16. Genel Kimya Konularına İlişkin Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizim Beceri Testi Geliştirme Çalışması

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

17. Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

19. Açık Uçlu Deney Tekniği ile Yürütülen Laboratuvar Dersinde Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değişiminin İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.122, (Özet Bildiri)

20. Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139, (Özet Bildiri)

21. A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108, (Özet Bildiri)

22. Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107, (Özet Bildiri)

24. The Effect of Concept Cartoon Activities on Conceptual Comprehension Levels of Secondary School Students Studying at Fine Arts High School

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.131, (Özet Bildiri)

25. Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288, (Özet Bildiri)

26. Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161, (Özet Bildiri)

27. Ekolojik Zekanın Keşfine doğru Yeni Bir Çevre Bilincinin Öğretmen Adayları Örnekleminde Ölçülmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.331-339, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarında Ekolojik Zeka Bilinci Sürdürülebilir bir Yaşama dair Görüşlerin Değerlendirilmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

29. The Analysis of the News and Concepts on Chemistry in the Printed and Visual Media

XXIV Congress of Chemists and Technologists of Macedonia, Makedonya, 11 - 14 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

30. Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212, (Özet Bildiri)

31. Ekolojik Zekanın Keşfine doğru İlk Adımlar Küresel Çevre Sorunlarına dair Yeni Bir Bilinç Türünü Öğretmen Adayları Örnekleminde Ölçme Girişimi

IIIrd International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

32. The Effect of Problem Based Learning on Students Comprehension Levels in the Subject of Green Chemistry and Sustainability

1st International Conference on Green Chemistry and Sustainable Technologies, İzmir, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2015, ss.51, (Özet Bildiri)

36. Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Akademik Motivasyonlarında Diyalogun Yeri

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

38. Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Diyaloga İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.136, (Özet Bildiri)

39. Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar

III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38, (Özet Bildiri)

40. Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü

VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28, (Özet Bildiri)

43. Hydrocarbons Inquiry A Learning Cycle Lesson

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.83, (Özet Bildiri)

44. The Effects on Pre service Teachers of Different Feedback during Micro reflective Teaching

World Conference on New Trends in Science Education, Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.149, (Özet Bildiri)

45. Approaching Conceptual Change through a Learning Cycle Model Teaching A Case of Functional Groups

World Conference on New Trends in Science Education(WCNTSE), Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.82, (Özet Bildiri)

46. Determination of The Level of Pre service Teachers Professional Competence by Using Micro reflective Method A Case Study

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.358-359, (Özet Bildiri)

47. Kimya Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Ölçülmesine Yönelik Bir Çalışma

II.Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.149, (Özet Bildiri)

48. Öğrencilerde Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesinde I Diyagramlarının Rolü

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1839, (Özet Bildiri)

50. Kimya Öğretmen Adaylarının Çoktan Seçmeli Test Sorusu Hazırlamadaki Yeterlilikleri ve Soru Hazırlarken Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.100, (Tam Metin Bildiri)

52. 5 Sınıf Öğrencilerinin Madde Konusundaki Başarılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.345-349, (Tam Metin Bildiri)

53. The Study of the Affect of Story Based Learning Material and Worksheets in Active Learning on Success and Attitude towards Chemistry

5th International Conference on Chemistry and Chemical Education, Minsk, Belarus, 6 - 09 Nisan 2010, ss.75-76, (Özet Bildiri)

55. Yapılandırmacı Öğrenme Teorisine Dayalı Bir Laboratuar Aktivitesi Destilasyon Yöntemi ile Kaynama Noktası Tayini ve Etil Alkol Su Karışımının Ayrılması

Eğitimde Yeni Yönelimler-V: Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.386-389, (Tam Metin Bildiri)

57. Eğitim Fakültesi Kimya Öğretmenliği Programında Yetişen Öğretmen Adaylarının Yeterliliklerinin Ölçülmesini Amaçlayan Bir Ölçek Geliştirme

1.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar), Maçka-İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.166-167, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Kimya Öğretmen Adaylarının Grafiksel Beceri Düzeyleri Ve Karşılaştıkları Zorluklar Üzerine Bir İnceleme

EĞİTİM & BİLİM 2025 -III, Dr.Öğr.Üyesi Yağmur Suzan SÖNMEZ, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.397-420, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kimya Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme: Dijital Yaklaşımlar

Kimya Öğretiminde Teknoloji Uygulamaları , Prof. Dr. Gülten ŞENDUR,Doç. Dr. Melis Arzu UYULGAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.73-107, 2024

3. Gregoire'in Kavramsal Değişimin Bilişsel-Duyuşsal Modeli

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.149-178, 2024

4. Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.43-84, 2024

5. Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Fen Alanları Eğitiminde Kullanımı

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ EĞİLİMLER: Kuram, Uygulama ve Modellemelerin Değerlendirilmesi, Doç.Dr.Ezgi Pelin YILDIZ, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.181-202, 2023
Metrikler

Yayın

94

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

116

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

221

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

138

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

71

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları