SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Genel Kimya Konularına İlişkin Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizim Becerileri Testi Geliştirme Süreci: Geçerlilik ve Güvenilirlik Analizleri
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.23-43, 2020 (Hakemli Dergi)
An Insight towards conceptual understanding: Looking into the molecular structures of compounds
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.4, ss.49-70, 2016 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretiminde Yeni Deneysel Arayışlar Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Günlükleri Ekseninde Derinlemesine Bir Bakış
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.17-45, 2016 (Hakemli Dergi)
Towards a Profound Ecological Understanding Statistical Attempts to Measure Our Ecological Intelligence
International Journal of Social Sciences and Education
, cilt.6, sa.2, ss.198-216, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Gözünden Nitelikli Öğretmen Seçimi: Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Durumu
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.917-940, 2015 (Hakemli Dergi)
Development and Validity Reliability Study of Communication Skills Scale for Student Teachers Suggestion of An Alternative Model
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.8, ss.111-132, 2014 (Hakemli Dergi)
An Effective Model to Increase Student Attitude and Achievement Narrative Including Analogies
US-CHINA EDUCATION REVIEW A
, cilt.1, sa.5, ss.612-623, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilikleri ve Mesleki Yeterliliklerini Etkileyen Faktörler Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi Bir Yapısal Eşitlik Modeli Örneği
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.4, ss.2611-2629, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education
IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020
Pre-service Teachers' Approach to Environmental Problems through an Ecological Awareness
IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020
Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Makroskobik, Submikroskobik ve Sembolik Gösterim Seviyelerinin Tespiti: Kristallendirme Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (2. UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019
Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Genel Kimya Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: I Diyagramı Aktivitesi ile Sorgulayıcı Öğrenme Yaklaşımı
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.127
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139
Açık Uçlu Deney Tekniği ile Yürütülen Laboratuvar Dersinde Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değişiminin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.122
A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108
Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107
Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288
Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü
7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161
Öğretmen Adaylarında Ekolojik Zeka Bilinci Sürdürülebilir bir Yaşama dair Görüşlerin Değerlendirilmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016
Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212
Öğrencilerin Molekül Yapılarını Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.64
Öğrencilerin Katyonların Kalitatif Sistematik Analizi Konusundaki Performans ve Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi I Diyagramı Uygulamaları
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.81
Modellemeye Dayalı Kimya Öğretiminin Öğrencilerin Redoks Tepkimeleri Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ayvalık-Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.130
Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38
Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Diyaloga İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.136
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Alan Öğretmeni Seçiminde Uygulanacak Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Düşünceleri
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.42
Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü
VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Asitler Bazlar Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Yönelik Bir Çalışma
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.161
Kimya Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilikleri ve Mesleki Yeterliliklerini Etkileyen Faktörler Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.332
How It can be Simplified to Learn Abstract Subjects of Chemistry Using Models and Stories to Increase Student Attitude and Achievement towards Chemistry
10th European Conference on Research in Chemistry Education (ECRICE), Krakow, Polonya, 4 - 07 Temmuz 2010, ss.26-27
The Study of the Affect of Story Based Learning Material and Worksheets in Active Learning on Success and Attitude towards Chemistry
5th International Conference on Chemistry and Chemical Education, Minsk, Belarus, 6 - 09 Nisan 2010, ss.75-76
9 Sınıf Kimya Dersinin ve Ders Kitabının Bilimsel Süreç Becerileri Yönünden Değerlendirilmesi ve Yeni Müfredat ile İlgili Öğretmen Görüşleri
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.12