Yayınlar & Eserler

Makaleler 102
Tümü (102)
SCI-E, SSCI, AHCI (74)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (97)
ESCI (22)
Scopus (78)
TRDizin (4)

98. Services marketing management

TOURISM MANAGEMENT , cilt.29, sa.4, ss.828-829, 2008 (SSCI, Scopus) identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. big data and implicaitons for tourism marketing

6. Interdisciplinary Tourism Research Conference, Türkiye, 2 - 07 Ekim 2018, ss.214-219, (Tam Metin Bildiri)

2. Triggering Effects of Conferences on Encouraging Delegates to Visit Secondary Destinations

8th World Conference for Graduate Research in Tourism Hospitality and Leisure, Bodrum, Türkiye, 24 - 29 Mayıs 2016, ss.62-67, (Özet Bildiri)

3. Foça Club Med Tatil Köyü: Tarihçesi, Özellikleri ve Türkiye Turizmi Açısından Sonuçları

Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

4. THE INFLUENCE OF SLOW CITY IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DESTINATION MARKETING

5th Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC), Algarve, Portekiz, 2 - 04 Ekim 2013, cilt.10, ss.209-220, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

5. LAKE-DESTINATION IMAGE ATTRIBUTES: CONTENT ANALYSIS OF TEXT AND PICTURES

5th Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC), Algarve, Portekiz, 2 - 04 Ekim 2013, cilt.10, ss.293-314, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

6. The Influence of Slow City in the Context of Sustainable Destination Marketing

5th Advances in Tourism Marketing (ATMC) Conference, ALGARVE, Portekiz, 2 - 04 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Slow Tourism (Cittaslow) Infuluence over Visitors’ Behaviour

8th Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure (CPTHL) Symposium, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

8. Karar Verme Stratejilerinin Öğrencilerin İşletme Seçimi Üzerindeki Etkisi

VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

9. Bargaining Behaviour of Tourists on a Vacation in Turkey

4th Advances in Tourism Marketing Conference, Maribor, Slovenya, 5 - 07 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

10. Televizyon Dizilerinin Destinasyon Pazarlaması Açısından Olası Sonuçları

V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 26 - 30 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. Küreselden Yerele Kalite Belgelendirmesi: Datça Badem Projesi

V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 26 - 30 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

12. Film-Induced Tourism: Benefits and Challenges for Destination Marketing

3rd Advances in Tourism Marketing Conference, Bournemouth, Birleşik Krallık, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

13. Decision Strategies Applied by Students for their Choice of Tourism Schools

Euro-Chrie Congress, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 12 - 16 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

14. Adayların ÖSS Tercihlerinde Kullandıkları Stratejiler: Turizm Bölümü Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Serbest Bildiriler, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. The Influence of Slow City in the Context of Sustainable Destination Marketing

Marketing Places and Spaces, A.G. Woodside, M. Kozak, Editör, Emerald, BINGLEY, ss.209-220, 2015

2. Slow Tourism (Cittaslow) Infuluence over Visitors’ Behaviour

Tourist’ Behaviors and Evaluations, A.G. Woodside , M. Kozak, Editör, Emerald, Bingley, ss.21-29, 2014
Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

99

Yayın (Scopus)

80

Atıf (WoS)

1963

H-İndeks (WoS)

22

Atıf (Scopus)

2619

H-İndeks (Scopus)

23

Atıf (Scholar)

22

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

49

Proje

3

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları