Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Eleştirel Düşünme

Öğretmen Dünyası , cilt.219, sa.2019, ss.10-18, 1998 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İngilizce Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Adaptasyonu: Yükseköğretim Örneklemi

Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Assessment of the validity and reliability of Edinburgh Postpartum Depression Scale in Turkish men

24th WONCA Europe Conference 2019, Bratislava, Slovakya, 26 - 29 Haziran 2019

Ders dışı okumaların öğrencilerin okuma stratejileri üstbiliş farkındalıklarına etkisi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.322-327

KADIN ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİLİKLE İLGİLİ KARŞILAŞTIKLARI CAM TAVAN ENGELLERİ ÖLÇEĞİ

X. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, ss.110-111 Sürdürülebilir Kalkınma

Self- and peer assessments in PBL: A higher education example

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learningand International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing and International Academic Conference on Engineering, Transport, IT and Artificial Intelligence, Budapest, Macaristan, 17 - 18 Ağustos 2018, ss.53-61

Adaptation of metacognitive awareness of reading strategies inventory: Turkish higher education sample

9th International Congress on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.70-71

ERGENLER İÇİN MÜZİK PERFORMANS KAYGISI ÖLÇEĞİNİNTÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs - 20 Nisan 2017

ALTERNATİF BİR TEST KURAMI OLARAK SATO TEST KURAMI

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

BİLGİSAYAR TABANLI TESTLERLE KÂĞITKALEMTESTLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: ÜSTÜN VE SINIRLI OLANYÖNLERİ

2nd World Congress onLifelong Education- WCLE, Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017

Değişime Hazır Bulunusluk Anketinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.52-53

Genç yetişkinlerde fiziksel aktivite düzeyi ve fiziksel aktivite önündeki engeller

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.167-168

Edinburgh Postpartum Depresyon Ölçeğinin Erkeklerde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Sonuçları

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.95-98 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Nezaket Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016

ATIK NESNELERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.64

THE ADAPTATION OF THE SCHOOL KIDNESS SCALE THE STUDY OF RELIABILITY AND VALIDITY

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.106-107

THE ADAPTATION OF THE LIFELONG LEARNING SCALE INTO TURKISH FOR THE DISTANCE EDUCATION STUDENTS

7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.109-110

Ortaokul Öğrencilerinde Yaşam Doyumunun Yordayıcıları Olarak Psikolojik Sağlamlık ve Okul İklimi

I. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.15-16

"Fiziksel Aktivite Engelleri Anketi" nin Türkçe geçerlilik - güvenilirlik çalışması

8. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Trabzon, Türkiye, 7 - 10 Nisan 2016, ss.33-34

TEOG Sınavı Puanlarıyla Öğretmen Ara Sınav Puanları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.95-96

ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKRAN DEĞERLENDİRMEYLE İLGİLİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.70

Öğrenme Ve Biçimlendirici Değerlendirme Arasındaki İlişkiler: Bilişüstü, Öz-Bilgi, Öz-Değerlendirme ve Özerk Öğrenme

IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.85-86

The Opinions of the Student Teachers Concerning Peer and Self Assessment Used in Cooperative Team Portfolio Study

TUBİTAK-BMBF İkili İşbirliği- Portfolio Assessment in Teacher Training, Kassel, Almanya, 3 - 08 Şubat 2014

BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337

SONUÇSAL GEÇERLİK: ÖZ VE AKRAN DEĞERLENDİRMENİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞÜSTÜ BİLGİ DÜZEYLERİNİ YORDAMA GÜCÜ

World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2012, ss.55-56

İLKÖĞRETİM 6, 7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2012, ss.87-88

İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR TABANLI DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI

3rd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.235-239

Bloom'on revize edilen taksonomisinin eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yansımaları

20. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.130-133

COMPARATİVE ANALYSİS OF PRIMARY SCHOOL 4’TH AND 7’TH GRADE STUDENTS’ ATTITUDES ON SELF-ASSESSMENT

2rd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.321-324

Nonverbal intelligence of soccer players according to their age, gender and educational level

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.915-921 identifier identifier

Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler

Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.236-241

Kitap & Kitap Bölümleri

Yaygın Okumanın Öğrencilerin Okuma Stratejilerine Etkisi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019, Şahin Harun, Avcı Akbel Burcu, Editör, Ivpe Yayınevi, Cetinje, ss.105-120, 2019

Self- and peer assessment in PBL: Ahigher education example.

Proceedings of IAC in Budapest 2018, , Editör, CzechTechnical University: Prague, Budapest, ss.53-61, 2018

Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçlarının Nitelikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Müfit Gömleksiz,Serdar Erkan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.36-66, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

II. AKTİF EĞİTİM KURULTAY KİTABI

II. AKTİF EĞİTİM KURULTAY KİTABI, Emin Alıcı, Editör, Dokuz Eylül Ünv., İzmir, ss.133-140, 2005

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

97

Atıf (WoS)

106

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

164

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (TrDizin)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları