SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Secondary Traumatic Stress Scale: an adaptation study
ANADOLU PSIKIYATRI DERGISI-ANATOLIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY
, cilt.19, sa.1, ss.45-51, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Achievement Goal Orientations and Self-regulated Learning Levels among Pre- service Music Teachers: A Comparative Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.4, ss.1-25, 2023 (Hakemli Dergi)
Validity and Reliability of Patient Perception of Patient Centeredness Scale in Turkish
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
, cilt.16, sa.2, ss.286-293, 2022 (Hakemli Dergi)
Examination of Factors Affecting to Secondary Traumatic Stress, Cynicism and Burnout in Healthcare Professionals
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
, cilt.13, sa.2, ss.196-202, 2019 (Hakemli Dergi)
Scale Development in Behavioral Sciences (Based on Exploratory Factor Analysis)
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
, cilt.11, sa.2, ss.108-126, 2017 (Hakemli Dergi)
Psikolojik Sağlamlık ve Okul İkliminin Ortaokul Öğrencilerinin Yaşam Doyumunu Yordama Gücü
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.1, ss.202-214, 2017 (Hakemli Dergi)
Yaşam Boyu Kardeş İlişkileri Ölçeği nin Genç Yetişkinlerde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.5351-5361, 2016 (Hakemli Dergi)
THE INVESTIGATION OF THE PROSPECTIVE TEACHERS OPINIONS RELATED TO PEER ASSESSMENT A QUALITATIVE STUDY
International Journal on New Trends in Education and Their Implication
, cilt.7, sa.4, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarına Göre Etkili Öğretmen Özellikleri ve Bu Özellikler Açısından Özyeterlik Algıları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.33, ss.148-166, 2015 (Hakemli Dergi)
TAŞIMALI İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TAŞIMALI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.511-527, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effects of Active Learning on Foreign Language Self Concept and Reading Comprehension Achievement
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.3, sa.4, ss.43-58, 2012 (Hakemli Dergi)
The Primary School Students Attitudes Toward Computer Based Testing and Assessment in Turkey
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.13, sa.3, ss.177-188, 2012 (Scopus)
İlköğretim Öğrencilerinin Öz değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.51-69, 2011 (Hakemli Dergi)
THE INFLUENCE OF PEER AND SELF-ASSESSMENT ON LEARNING AND METACOGNITIVE KNOWLEDGE: CONSEQUENTIAL VALIDITY
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.2, sa.4, ss.44-57, 2011 (Hakemli Dergi)
Secondary School Students Opinions on Portfolio Assessment in EFL
The International Journal On New Trends in Education And Their Implication
, cilt.2, sa.3, ss.63-72, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Öz değerlendirme Tutum Ölçeğinin Güvenirlik ve Geçerliği
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.121-144, 2011 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Kuramın Değerlendirmeye Bakışı Eğitimde Alternatif Değerlendirme Yöntemleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.1, ss.51-77, 2011 (Hakemli Dergi)
2005 ilköğretim programlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.36, sa.383, ss.17-25, 2011 (Hakemli Dergi)
The View of Constructivist Theory on Assessment: Alternative Assessment Methods in Education
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.44, sa.1, ss.51-78, 2011 (Hakemli Dergi)
Validity and Reliability of the Test of Nonverbal Intelligence-2 for Soccer Players in Turkey
International Journal of Sports Science and Engineering
, cilt.4, sa.1, ss.4-14, 2010 (Hakemli Dergi)
Öz ve akran değerlendirmenin temel iletişim becerileri başarısı üzerindeki etkileri
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.27, sa.27, ss.27-39, 2008 (Hakemli Dergi)
Küreselleşme konusundaki yaklaşımlar ve eğitim
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.6, ss.61-64, 2002 (ESCI)
Eleştirel Düşünme
Öğretmen Dünyası
, cilt.219, sa.2019, ss.10-18, 1998 (Hakemsiz Dergi)
DoğruYanlış Tipi Testlere Yöneltilen Eleştirilerin Değerlendirirlmesi
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
, cilt.56, ss.30-34, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İngilizce Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Adaptasyonu: Yükseköğretim Örneklemi
Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Assessment of the validity and reliability of Edinburgh Postpartum Depression Scale in Turkish men
24th WONCA Europe Conference 2019, Bratislava, Slovakya, 26 - 29 Haziran 2019
KADIN ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİLİKLE İLGİLİ KARŞILAŞTIKLARI CAM TAVAN ENGELLERİ ÖLÇEĞİ
X. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, ss.110-111
Self- and peer assessments in PBL: A higher education example
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learningand International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing and International Academic Conference on Engineering, Transport, IT and Artificial Intelligence, Budapest, Macaristan, 17 - 18 Ağustos 2018, ss.53-61
Değişime Hazır Bulunusluk Anketinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.52-53
Genç yetişkinlerde fiziksel aktivite önündeki engellerin ortaya konması amacıyla Türkçe ölçme aracı geliştirme
9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.145-146
Edinburgh Postpartum Depresyon Ölçeğinin Erkeklerde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Sonuçları
9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.95-98
ERGENLER İÇİN DUYGUSAL ZEKÂ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
5th WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016
AKRAN DEĞERLENDİRMENİN KULLANIM AMAÇLARINA İLİŞKİN ARAŞTIRMALARDA ULAŞILAN SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
5th WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.84-85
Okul Nezaket Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016
Physical activity level and physical activity barriers among young adults
6th Euirupa Rural Healt Forum, Marseille, Fransa, 23 - 24 Eylül 2016
ATIK NESNENİN SANAT EĞİTİMİNDE KULLANILMASINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.63
ATIK NESNELERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.64
THE ADAPTATION OF THE SCHOOL KIDNESS SCALE THE STUDY OF RELIABILITY AND VALIDITY
1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.106-107
THE ADAPTATION OF THE LIFELONG LEARNING SCALE INTO TURKISH FOR THE DISTANCE EDUCATION STUDENTS
7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.109-110
Ortaokul Öğrencilerinde Yaşam Doyumunun Yordayıcıları Olarak Psikolojik Sağlamlık ve Okul İklimi
I. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.15-16
Relationships between reactive proactive aggression and emotional and behavioral problems Criterion related validty of RPAQ in preadolescents
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015
Reaktif Proaktif Saldırganlık ile Duygusal ve Davranışsal Sorunlar Arasındaki İlişkiler RPSÖ nün Ön Ergenler İçin Ölçüt Geçerliği
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015
Yaşam Boyu Kardeş İlişkileri Ölçeği nin Yetişkinlerde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
XIII. Ulusal psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
TEOG Sınavı Puanlarıyla Öğretmen Ara Sınav Puanları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.95-96
Edinburgh Postpartum Depresyon Ölçeğinin Erkeklerde Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
7. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Hatay, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015
The Opinions of the Student Teachers Concerning Peer and Self Assessment Used in Cooperative Team Portfolio Study
TUBİTAK-BMBF İkili İşbirliği- Portfolio Assessment in Teacher Training, Kassel, Almanya, 3 - 08 Şubat 2014
SONUÇSAL GEÇERLİK: ÖZ VE AKRAN DEĞERLENDİRMENİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞÜSTÜ BİLGİ DÜZEYLERİNİ YORDAMA GÜCÜ
World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2012, ss.55-56
TAŞIMALI İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TAŞIMALI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ.
12. ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2012, ss.47-48
İLKÖĞRETİM 6, 7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2012, ss.87-88
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR TABANLI DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI
3rd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.235-239
REVİZE EDİLEN TAKSONOMİDE BİLİŞÜSTÜNÜN YERİ: ÖZ-DEĞERLENDİRME, YAŞAM BOYU ÖĞRENME VE ÖZERK ÖĞRENME
3. ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2012, ss.35-36
THE EFFECTS OF ACTIVE LEARNING ON FOREIGN LANGUAGE SELF CONCEPT AND READING COMPREHENSION ACHIEVEMENT
3.ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2012, ss.62-63
Bloom'on revize edilen taksonomisinin eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yansımaları
20. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.130-133
COMPARATİVE ANALYSİS OF PRIMARY SCHOOL 4’TH AND 7’TH GRADE STUDENTS’ ATTITUDES ON SELF-ASSESSMENT
2rd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.321-324
Secondary School Students Opinions on Portfolio Assessment in EFL
2.ICONTE, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.63-64
Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler
Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.236-241
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçlarının Nitelikleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Müfit Gömleksiz,Serdar Erkan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.36-66, 2016
II. AKTİF EĞİTİM KURULTAY KİTABI
II. AKTİF EĞİTİM KURULTAY KİTABI, Emin Alıcı, Editör, Dokuz Eylül Ünv., İzmir, ss.133-140, 2005