Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2022 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1990 - 1998 Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Kurul Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2018 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2018 - 2019 Ölçme Değerlendirme Kurulu Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - 2019 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
2015 - 2018 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2018 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2014 Etik Kurul Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2012 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE ÖLÇME TEKNİKLERİ
-
Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI
-
Yüksek Lisans SEMİNER
-
Lisans İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER VE UYGULAMALARI
-
Doktora EĞİTİMDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ II
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALANI DERSİ
-
Yüksek Lisans İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER VE UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans TEST GELİŞTİRME
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
-
Doktora VERİ TOPLAMA VE ÇÖZÜMLEME
-
Yüksek Lisans RAPOR HAZIRLAMA TEKNİKLERİ
Yönetilen Tezler
-
Revize edilmiş depresyon tutum ölçeğinin Türkçe dilinde geçerlikgüvenirlik çalışması
MEVSİM V. (Eş Danışman), YURDABAKAN İ. (Eş Danışman)
-
İzmir ilinde 18-45 yaş arası genç erişkinlerde fiziksel aktivite düzeyi ve fiziksel aktivite önündeki engeller
GÜLDAL A. D. (Eş Danışman), YURDABAKAN İ. (Eş Danışman)
-
İlköğretimde taşımalı eğitim öğrencilerinin sorunları
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinin bilgisayar ortamında yapılan ölçme ve değerlendirme uygulamasına yönelik tutumlarının incelenmesi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin bilişüstü farkındalık düzeylerinin incelenmesi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
İlköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersinde öz ve akran değerlendirme uygulamalarının yer aldığı işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin başarı, tutum ve bilişüstü becerilere etkisi
Yurdabakan İ. (Danışman)
-
İlköğretim 4 ve 7. sınıf öğrencilerinin öz değerlendirme uygulamalarına yönelik tutumları
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
Alternatif değerlendirme yaklaşımlarından öz ve akran değerlendirmenin işbirlikli öğrenme ortamlarında akademik başarı, tutum ve kalıcılığa etkileri
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
Öz ve akran değerlendirmenin temel iletişim becerileri üzerindeki etkileri
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretimde planlama ve değerlendirme dersiyle ilgili erişi düzeyleri, tutumları ve görüşlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
2005-2006 öğretim yılında yürürlüğe konan ilköğretim 5.sınıf müfredat uygulamaları konusunda öğrenci görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
-
2005-2006 öğretim yılında uygulamaya başlanan ilköğretim programlarına yönelik öğretmen görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından karşılaştırmalı olarak incelenmesi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde portfolyoya dayalı değerlendirmenin öğrenci başarısı ve derse yönelik tutumlarına etkisi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf fen bilgisi programının hedeflerine ulaşılabilirlik düzeyinin belirlenmesi, etkili öğretmen özellikleri, sınıf atmosferi ve öğrenci tutumlarının hedeflere ulaşılabilirlik düzeyi üzerindeki etkisi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
Üniversite yabancı dil hazırlık okullarının, öğrencilerin yabancı dilde kritik düşünme becerilerine etkisinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler ders programı hedeflerinin gerçekleşme düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
-
İlköğretim okullarındaki sınıf yönetimi süreçlerinin değerlendirilmesi
YURDABAKAN İ. (Danışman)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
Anne Baba Tutumları İle Çocukların Benlik Saygısı Arasındaki İlişkiyi İnceleyen Türkiye’de Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
E.Hüseyinsinoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2020
-
TAŞIMALI İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TAŞIMALIEĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yurdabakan İ. (Danışman)
M.Tektaş(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2011
-
ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARININ KURAMSAL AÇIDAN İNCELENMESİ
Yurdabakan İ. (Danışman)
Ü.Çobanoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2011
-
2005-2006 Programında Yer Alan Alternatif Değerlendirme Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
Ö.Gürsoy(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2009
-
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNDEKİ AKADEMİK BENLİK KAVRAMLARIYLA BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Yurdabakan İ. (Danışman)
Ö.Susamcı(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2009
-
TİCARET MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN EFQM MÜKEMMELLİK MODELİNE GÖRE MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yurdabakan İ. (Danışman)
E.Anılmış(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2008
-
Üniversite yüksekokul hazırlık sınıfında okuyan öğrencilerin başarıları ile üniversitelerarası kurul yabancı dil sınavındaki başarıları arasındaki İlişkiler
Yurdabakan İ. (Danışman)
B.KALAFAT(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2008
-
Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarından Öz-değerlendirme: Bir Literatür Çalışması
Yurdabakan İ. (Danışman)
S.TURGUT(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2007
-
Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarından Akran Değerlendirme: Bir Literatür Çalışması
Yurdabakan İ. (Danışman)
M.Abdullah(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2007
-
İlköğretim Öğrencilerinin İngilizce dersine Yönelik Tutumlarının Kademeli Olarak İncelenmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
E.Kazaz(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2007
-
İzmir İli Aliağa İlçesindeki İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Hakları Konusundaki Bilinç Durumu
Yurdabakan İ. (Danışman)
H.Tufan(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2007
-
İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Derslerinde 2005-2006 Programının Uygulanması Sırasında Karşılaşılan Güçlükler
Yurdabakan İ. (Danışman)
S.Söğüt(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2007
-
Jica ve Megep Projeleri ile İzmir ve Konya'da Kurulan Endüstriyel Otomasyon Bölümü Mezunlarının Yeterliklerinin İncelenmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
G.Çayır(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2006
-
Meslek Liselerinde Biyoloji ve Sağlık Bilgisi Dersine Yönelik Görüşlerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yurdabakan İ. (Danışman)
Ö.Ilgın(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2005
-
Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Uygulandığı Gruplarda Akran değerlendirmenin Geçerliği
Yurdabakan İ. (Danışman)
N.Doğramacı(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2004
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2023 - 2023 5. Aile Hekimliği Akademik Gelişim Günleri
Akademik Birimler - Eğitim
-
2019 - 2019 Öğrenme Alanlarına ve Öğrenme Hedeflerine Göre Ölçme-Değerlendirme
Akademik Birimler - Eğitim
-
2017 - 2017 Değerlendirme İlkeleri ve Soru Hazırlama Teknikleri
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2016 - 2016 Ölçek Geliştirme Kursu
Akademik Birimler - Kurs