Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (13)

47. Eleştirel Düşünme

Öğretmen Dünyası , cilt.219, sa.2019, ss.10-18, 1998 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Birinci Basamakta Defansif Tıp Uygulamaları Ölçek Geliştirme Çalışması

23. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2024, ss.138, (Özet Bildiri)

2. Ölçek geliştirme

6. Aile Hekimliği Akademik Gelişim Günleri, Türkiye, 24 - 27 Ocak 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Ölçek Geliştirmede Geçerlilik Güvenilirlik Çalışmaları

5. Aile Hekimliği Akademik Gelişim Günleri, Türkiye, 14 - 17 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

4. Birinci Basamakta Defansif Tıp Uygulamaları Ölçek Geliştirme Çalışması

21. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, İzmir, Türkiye, 2 - 06 Mayıs 2023, ss.65, (Özet Bildiri)

5. İngilizce Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Adaptasyonu: Yükseköğretim Örneklemi

Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Assessment of the validity and reliability of Edinburgh Postpartum Depression Scale in Turkish men

24th WONCA Europe Conference 2019, Bratislava, Slovakya, 26 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Ders dışı okumaların öğrencilerin okuma stratejileri üstbiliş farkındalıklarına etkisi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.322-327, (Tam Metin Bildiri)

8. KADIN ÖĞRETMENLERİN YÖNETİCİLİKLE İLGİLİ KARŞILAŞTIKLARI CAM TAVAN ENGELLERİ ÖLÇEĞİ

X. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, ss.110-111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Self- and peer assessments in PBL: A higher education example

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learningand International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing and International Academic Conference on Engineering, Transport, IT and Artificial Intelligence, Budapest, Macaristan, 17 - 18 Ağustos 2018, ss.53-61, (Tam Metin Bildiri)

11. Adaptation of metacognitive awareness of reading strategies inventory: Turkish higher education sample

9th International Congress on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.70-71, (Özet Bildiri)

12. Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Faktör Yapısı ve Güvenirliği: Öğretmen Adayları için Bir Uyarlama Çalışması

International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018, ss.58-59, (Özet Bildiri)

13. ERGENLER İÇİN MÜZİK PERFORMANS KAYGISI ÖLÇEĞİNİNTÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs - 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

14. ALTERNATİF BİR TEST KURAMI OLARAK SATO TEST KURAMI

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. BİLGİSAYAR TABANLI TESTLERLE KÂĞITKALEMTESTLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: ÜSTÜN VE SINIRLI OLANYÖNLERİ

2nd World Congress onLifelong Education- WCLE, Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

17. Değişime Hazır Bulunusluk Anketinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.52-53, (Özet Bildiri)

18. Genç yetişkinlerde fiziksel aktivite düzeyi ve fiziksel aktivite önündeki engeller

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.167-168, (Tam Metin Bildiri)

19. Sigara İçen Kişilerde 'Sigara Bırakma Kararlılık Ölçeği'nin Türkçe Geçerlik Güvenirlik Çalışması

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.201-205, (Tam Metin Bildiri)

20. Genç yetişkinlerde fiziksel aktivite önündeki engellerin ortaya konması amacıyla Türkçe ölçme aracı geliştirme

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.145-146, (Özet Bildiri)

21. Edinburgh Postpartum Depresyon Ölçeğinin Erkeklerde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Sonuçları

9. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Aydın, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2016, ss.95-98, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Okul Nezaket Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

25. Physical activity level and physical activity barriers among young adults

6th Euirupa Rural Healt Forum, Marseille, Fransa, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

26. ATIK NESNENİN SANAT EĞİTİMİNDE KULLANILMASINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.63, (Özet Bildiri)

27. THE ADAPTATION OF THE SCHOOL KIDNESS SCALE THE STUDY OF RELIABILITY AND VALIDITY

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.106-107, (Özet Bildiri)

28. ATIK NESNELERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

1. Uluslararası Evlilik, Çift ve Aile Danışmanlığı Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2016, ss.64, (Özet Bildiri)

29. THE ADAPTATION OF THE LIFELONG LEARNING SCALE INTO TURKISH FOR THE DISTANCE EDUCATION STUDENTS

7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.109-110, (Özet Bildiri)

30. Ortaokul Öğrencilerinde Yaşam Doyumunun Yordayıcıları Olarak Psikolojik Sağlamlık ve Okul İklimi

I. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.15-16, (Özet Bildiri)

31. "Fiziksel Aktivite Engelleri Anketi" nin Türkçe geçerlilik - güvenilirlik çalışması

8. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Trabzon, Türkiye, 7 - 10 Nisan 2016, ss.33-34, (Özet Bildiri)

32. Relationships between reactive proactive aggression and emotional and behavioral problems Criterion related validty of RPAQ in preadolescents

International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

33. Reaktif Proaktif Saldırganlık ile Duygusal ve Davranışsal Sorunlar Arasındaki İlişkiler RPSÖ nün Ön Ergenler İçin Ölçüt Geçerliği

International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

34. Turkish reliability and validity study of Physical activity barriers questionnaire

WONCA Europe 2015 Coference, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, ss.15-22, (Özet Bildiri)

35. Yaşam Boyu Kardeş İlişkileri Ölçeği nin Yetişkinlerde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

XIII. Ulusal psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

36. TEOG Sınavı Puanlarıyla Öğretmen Ara Sınav Puanları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.95-96, (Özet Bildiri)

37. ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKRAN DEĞERLENDİRMEYLE İLGİLİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.70, (Özet Bildiri)

38. Edinburgh Postpartum Depresyon Ölçeğinin Erkeklerde Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

7. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Hatay, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Öğrenme Ve Biçimlendirici Değerlendirme Arasındaki İlişkiler: Bilişüstü, Öz-Bilgi, Öz-Değerlendirme ve Özerk Öğrenme

IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.85-86, (Özet Bildiri)

40. The Opinions of the Student Teachers Concerning Peer and Self Assessment Used in Cooperative Team Portfolio Study

TUBİTAK-BMBF İkili İşbirliği- Portfolio Assessment in Teacher Training, Kassel, Almanya, 3 - 08 Şubat 2014, (Yayınlanmadı)

41. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)

42. SONUÇSAL GEÇERLİK: ÖZ VE AKRAN DEĞERLENDİRMENİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞÜSTÜ BİLGİ DÜZEYLERİNİ YORDAMA GÜCÜ

World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2012, ss.55-56, (Özet Bildiri)

44. İLKÖĞRETİM 6, 7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2012, ss.87-88, (Özet Bildiri)

45. İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR TABANLI DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI

3rd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.235-239, (Özet Bildiri)

48. Research Results on Portfolio Assessment: Implications for Teachers Considering Its Promises and Challenges

IPS’12 International Portfolio Symposium, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2012, ss.2-8, (Tam Metin Bildiri)

49. Bloom'on revize edilen taksonomisinin eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yansımaları

20. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.130-133, (Tam Metin Bildiri)

50. COMPARATİVE ANALYSİS OF PRIMARY SCHOOL 4’TH AND 7’TH GRADE STUDENTS’ ATTITUDES ON SELF-ASSESSMENT

2rd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.321-324, (Özet Bildiri)

51. Secondary School Students Opinions on Portfolio Assessment in EFL

2.ICONTE, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.63-64, (Özet Bildiri)

52. Nonverbal intelligence of soccer players according to their age, gender and educational level

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.915-921, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

53. Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler

Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.236-241, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Yaygın Okumanın Öğrencilerin Okuma Stratejilerine Etkisi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019, Şahin Harun, Avcı Akbel Burcu, Editör, Ivpe Yayınevi, Cetinje, ss.105-120, 2019

2. Self- and peer assessment in PBL: Ahigher education example.

Proceedings of IAC in Budapest 2018, , Editör, CzechTechnical University: Prague, Budapest, ss.53-61, 2018

3. Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçlarının Nitelikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Müfit Gömleksiz,Serdar Erkan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.36-66, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

4. II. AKTİF EĞİTİM KURULTAY KİTABI

II. AKTİF EĞİTİM KURULTAY KİTABI, Emin Alıcı, Editör, Dokuz Eylül Ünv., İzmir, ss.133-140, 2005
Metrikler

Yayın

107

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

191

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

174

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

4081

H-İndeks (Scholar)

30

Atıf (TrDizin)

290

H-İndeks (TrDizin)

15

Atıf (Sobiad)

745

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

620

Toplam Atıf Sayısı

1804

Proje

1

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları