Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
-
Ortaokul öğrencilerinin problem kurma ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin matematiksel ve dilsel karmaşıklık açısından incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
7. sınıf öğrencilerinin geometride problem kurma süreçlerinin incelenmesi ve yaratıcılıklarına etkisinin araştırılması
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Problem çözme ve problem kurma uygulamalarının ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığına etkisinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
7. sınıf öğrencilerinin geometrik problemlerin çözümünde görselleme süreçlerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin geometri problemi kurma süreçleri ve problem kurma stratejilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin açılar ve üçgenler ile ilgili kavram imgeleri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin dönüşüm geometrisinde yaşadıkları öğrenme güçlükleri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Ortaokul 5. ve 7. sınıf matematik öğretmenlerinin geometri öğretim süreçlerinin ve geometrik- pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel problem kurma stratejilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin temel geometri konularında sahip oldukları kavram yanılgıları
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin geometrik cisimler üzerindeki imgeleri ve sınıflama stratejileri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinin geometrik düşünme düzeylerinin geliştirilmesinde bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Geometride şekil oluşturma ve şekli parçalarına ayırma çalışmalarında ilköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin düşünme süreçlerinin incelenmesi ve bu süreçteki düzeylerinin belirlenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim 5 ve 7. sınıf öğrencilerinin çokgenler üzerindeki imgeleri ve sınıflandırma stratejileri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin çokgenleri algılama, tanımlama ve sınıflama biçimleri
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeyleri ve buluş yoluyla geometri öğretiminin öğrencilerin geometrik düşünme düzeylerine etkisi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim 6?8. sınıf öğrencilerinin matematik alanındaki tahmin stratejilerini belirleme ve tahmin becerisi ile matematik başarısı arasındaki ilişki
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim yedinci sınıflarda proje tabanlı matematik öğreniminin matematik başarısına tutuma ve kalıcılığa etkisi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
D.SAVURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Farklı matematiksel güce sahip ilköğretim 6,7 ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme ve bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim 2. kademede 6-7-8. sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejileri ve matematiksel modellemenin problem çözmedeki yeri ve önemi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim II.kademe matematik programının değerlendirilmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
Eğitim fakültelerinin ilköğretim matematik öğretmenliği son sınıf öğretmen adaylarının alan bilgisi ve mesleki etik açısından gözlenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim ikinci kademe son sınıf öğrencilerinin matematik derslerinde gösterdiği problem çözme yaklaşım ve becerilerinin incelenmesi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretiminde çalışma yaprakları ile öğretimin öğrenci ve öğretmenlerin derse ilişkin görüşleri ve öğrenci başarısına etkisi
TÜRNÜKLÜ E. (Danışman)