Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Çember-daire ile İlgili Problem Kurma Süreçlerininİncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Algıları-tercihlerinin ve Problem ÇözmeDurumlarının İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

3. Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Stratejileri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

5. Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

6. Geometriyle İlgili Kurulan Problemlerin Yaratıcılık Bakımından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

7. Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Açı Çizimleri ile ilgili Kavram İmgelerinin İncelenmesi

EJERCONGRESS 2017, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.980-981, (Özet Bildiri)

8. Pre School Teachers Concept Images of Quadrilaterals

PME 40, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.215, (Özet Bildiri)

9. 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL İŞLEMLERLE İLGİLİ PROBLEM KURMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ

EJER CONGRESS 2016, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1250-1251, (Özet Bildiri)

12. Mathematics Teachers Perceptions Of Quadrilaterals And Understanding The Inclusion Relations

CERME 8, Antalya, Manavgat, Türkiye, 06 Şubat 2013 - 10 Mart 2014, cilt.8, ss.705-714, (Tam Metin Bildiri)

13. Geometrik Şekilleri Parçalarına Ayırma Çalışmlarında 6 Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları stratejiler

3th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

14. SIXTH GRADE PRIMARY STUDENTS' THINKING ABOUT GEOMETRIC COMPOSITON

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.300, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi

9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)

16. Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi

9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)

18. HOW TO ASSESS MATHEMATICAL THINKING?

30th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Temmuz 2006, ss.431, (Tam Metin Bildiri) identifier

19. İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Geometrik Cisimler ve Öğretimi

Geometri ve Öğretimi, Tuğba Ağırman Aydın,Betül Küçük Demir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.299-333, 2020

2. RBC Soyutlama Teorisi

Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.459-472, 2016
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

392

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

113

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

1073

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

191

Proje

6

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları