Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (14)
1. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cisimler Arasında Kurduğu İlişkiler
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.1014-1032, 2023 (Hakemli Dergi)
2. Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Stratejilerinin İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.14, sa.2, ss.45-70, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Visual reasoning in mathematics education: A conceptual framework proposal
Acta Didactica Napocensia
, cilt.14, sa.1, ss.115-126, 2021 (Hakemli Dergi)
8. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KURDUKLARI GEOMETRİ PROBLEMLERİNDEYARATICILIKLARININ İNCELENMESİ
Jret
, cilt.8, sa.1, ss.27-38, 2019 (Hakemli Dergi)
9. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ PROBLEMİ KURMA ÇALIŞMALARININİNCELENMESİ
Jret
, cilt.8, sa.1, ss.39-50, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Öğrencilerin Yaratıcılıklarını Geliştiren Problem Kurma Çalışmaları
APSISTEK
, 2018 (Hakemsiz Dergi)
11. 8.Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusunda Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.467-486, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Ortaokul 6.sınıf Öğrencilerinin Açılar ile ilgili Problem Kurma Süreçlerinin İncelenmesi
IJTASE
, cilt.6, sa.2, ss.17-39, 2017 (Hakemli Dergi)
13. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ŞEKİL OLUŞTURMA DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.10, sa.1, ss.280-312, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Ortaokul Öğrencilerinin Cisim İmgelerinin İncelenmesi Geometrik ve Uzamsal Düşünme İlişkileri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları (Jret)
, cilt.4, sa.2, ss.188-199, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Geometrik Şekil Oluşturma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.445-476, 2014 (Hakemli Dergi)
22. İlköğretim 5 sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.185-197, 2010 (Hakemli Dergi)
28. Matematik öğretmen adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi,
, cilt.14, sa.1, ss.147-160, 2006 (TRDizin)
30. Problem Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.107-123, 2005 (Hakemli Dergi)
32. A Profile from Turkey Critical Thinking Dispositions and Abilities of Pre Service Mathematics Teachers of 11 13 Year
Ankara Universitesi Veteriner Fakultesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.167-185, 2005 (Hakemli Dergi)
33. Türkiye den bir profil 11 13 yaş grubu matematik öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilim ve becerileri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.167-185, 2005 (Hakemli Dergi)
34. Matematik Öğretiminde Oluşturmacı Değerlendirme
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.0, sa.16, ss.39-49, 2004 (Hakemli Dergi)
35. Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.309, ss.15-23, 2004 (Hakemli Dergi)
36. Türkiye ve İngilteredeki Matematik Öğretmenlerinin Değerlendirme Biçimleri
Haccettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.24, ss.108-118, 2003 (Hakemli Dergi)
37. Matematik Öğretiminde Kullanılabilecek Bir Materyal : Çalışma Yaprakları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.293, ss.237-246, 2002 (Hakemli Dergi)
38. Değerlendirme Sürecinde Yeni Gelişmeler ve Değişen Yaklaşımlar
Yaşadıkça Eğitim
, sa.71, ss.34-39, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Çember-daire ile İlgili Problem Kurma Süreçlerininİncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Algıları-tercihlerinin ve Problem ÇözmeDurumlarının İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
3. Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Stratejileri
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
4. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurma ve Problem Çözme Becerileri Arasındakiİlişkinin Matematiksel ve Dilsel Karmaşıklık Açısından İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
5. Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
6. Geometriyle İlgili Kurulan Problemlerin Yaratıcılık Bakımından Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Açı Çizimleri ile ilgili Kavram İmgelerinin İncelenmesi
EJERCONGRESS 2017, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.980-981, (Özet Bildiri)
8. Pre School Teachers Concept Images of Quadrilaterals
PME 40, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.215, (Özet Bildiri)
9. 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL İŞLEMLERLE İLGİLİ PROBLEM KURMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
EJER CONGRESS 2016, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1250-1251, (Özet Bildiri)
10. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜÇGENLER KONUSUNA YÖNELİK PROBLEM KURMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
EJER CONGRESS 2016, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1258-1259, (Özet Bildiri)
11. THE INVESTIGATION OF 6 GRADE STUDENTS PROBLEM POSING PROCESSES ON ANGLES
ICEMST2016, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.176, (Özet Bildiri)
13. Geometrik Şekilleri Parçalarına Ayırma Çalışmlarında 6 Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları stratejiler
3th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
15. Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
16. Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
17. İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematiksel soyutlama süreçlerinin incelenmesi: Üçgen eşitsizliği örneği.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
19. İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Geometrik Cisimler ve Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Tuğba Ağırman Aydın,Betül Küçük Demir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.299-333, 2020
2. RBC Soyutlama Teorisi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.459-472, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
17
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
34
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
392
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
113
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
1073
H-İndeks (Sobiad)
14
Atıf (Diğer Toplam)
191
Proje
6
Tez Danışmanlığı
29