Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mindfulness Mobile App User Quality Evaluation: Mars Scale Adaptation

11th International Conference on Culture and Civilization, Mardin, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2022, ss.134-139 Sürdürülebilir Kalkınma

An Exploratory Study On The User Experience Of Mindfulness Mobile Applications

11th International Conference on Culture and Civilization, Mardin, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2022, ss.154-159 Sürdürülebilir Kalkınma

Message Framing within the Context of Climate Change Mitigation

İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences IZCEAS ’18, 5 - 08 Aralık 2018, ss.679-695 Sürdürülebilir Kalkınma

Community Capacity Building in Higher Education against Climate Change

4th International Water Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, ss.747-755 Sürdürülebilir Kalkınma

Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizations NGOs

2nd International Biannual Social Business @ Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.161-172

Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.517-528

Purchasing Behavior of Islamic Brands An Experimental Research

European Marketing Academy (EMAC) 42nd Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2013, ss.424

The Classification and Importance of E S QUAL Quality Attributes An Evaluation of Online Shoppers

3rd Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.42-55

Drivers of Positive and Negative Emotions after Service Recovery

Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.239-246

Kitap & Kitap Bölümleri

İklim Okuryazarlığı

Tüketim Okuryazarlığı: Bilinçli Tüketici-Bilinçli Tüketim, Dr. Asiye Ayben Çelik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-188, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Müşteriyi İşe Almada Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması Yaklaşımı

Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Çağla Demir,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.471-485, 2022

Experimental Design in Marketing Research

Handbook of Research Methods for Marketing Management, Robin Nunkoo,Viraiyan Teeroovengadum,Christian M. Ringle, Editör, Edward Elgar , Glasgow, ss.145-170, 2021

Sağlık Hizmetlerinde Reklam

Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, Volkan Yakın, Editör, Ekin, ss.167-186, 2020

15. Karasal Yaşam

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan,Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.351-367, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Message Framing within the Context of Climate ChangeMitigation

İZCEAS 2018NEW TRENDS IN ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Kâmil TÜĞEN, Süleyman YÜKÇÜ, Ahmet ÖZEN, Selim ŞANLISOY,Ömer AYDIN, Efe SARIBAY, Nur FİDANCI, Çağatay ORÇUN, CeydaÜNAL, Ayşegül ÇİMEN, Mehmetcan TÜRKÖLMEZ, Gökçe SinemERBUĞA, Furkan KILINÇ, Burcu DURAK OLDAÇ, İlteriş ERGUN, AnılGÖĞEBAKAN, Editör, DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK, ss.679-695, 2018

Metrikler

Yayın

39

Atıf (WoS)

67

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

85

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları