SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Algılanan Marka Otantikliği Ölçeğinin Türkçe Geçerlemesi
ODTÜ Gelişme Dergisi
, cilt.47, sa.1, ss.61-81, 2020 (Hakemli Dergi)
Bilişsel-Yönlü Dürtme ile Üniversite Öğrencilerini Sağlıklı İçecek Tercih Etmeye Yöneltme
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.359-378, 2020 (Hakemli Dergi)
Ekonomiye Farklı Bir Bakış Açısı: Davranışsal Ekonomi
EGİAD Yarın
, sa.56, ss.158-161, 2018 (Hakemsiz Dergi)
Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizastions NGOs
Journal of Euromarketing
, cilt.25, sa.1-2, ss.55-66, 2016 (Hakemli Dergi)
Sports as a Green Product in Destination Marketing Case of Windsurfing in Cesme Turkey
E-Journal of Yasar University
, cilt.10, sa.39, ss.6596-6606, 2015 (Hakemli Dergi)
Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.21-46, 2013 (Hakemli Dergi)
Analysis of Decision Making Styles of Social Media Opinion Leaders and Seekers
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.253-266, 2013 (Hakemli Dergi)
Yetkinliğe dayalı seçim süreci
Kara Harp Okulu Bilim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.13-36, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizations NGOs
2nd International Biannual Social Business @ Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.161-172
Öteleme Davranışı Sonucu Oluşan Pişmanlık Hazcı ve Faydacı Ürün Karşılaştırması
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.551-562
Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.517-528
The Classification and Importance of E S QUAL Quality Attributes An Evaluation of Online Shoppers
3rd Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.42-55
Drivers of Positive and Negative Emotions after Service Recovery
Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.239-246
Attitudes toward holy feast and new year celebrations and effect consumption in Turkey: Urban vs. Suburban Areas
First global marketing conferance, Birleşik Arap Emirlikleri, 1 - 05 Mart 2011
1980’xxlerden günümüze örgüt yapısı, örgüt çevresi ve örgüt teknolojisi ilişkisi
18. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2022
İklim Okuryazarlığı
Tüketim Okuryazarlığı: Bilinçli Tüketici-Bilinçli Tüketim, Dr. Asiye Ayben Çelik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.151-188, 2022
Müşteriyi İşe Almada Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması Yaklaşımı
Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Çağla Demir,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.471-485, 2022
Sağlık Hizmetlerinde Reklam
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, Volkan Yakın, Editör, Ekin, ss.167-186, 2020
15. Karasal Yaşam
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan,Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.351-367, 2020
Davranışsal Ekonomi Yaklaşımları: Karar Verme Tarzlarıyla Bir İnceleme
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018
Message Framing within the Context of Climate ChangeMitigation
İZCEAS 2018NEW TRENDS IN ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Kâmil TÜĞEN, Süleyman YÜKÇÜ, Ahmet ÖZEN, Selim ŞANLISOY,Ömer AYDIN, Efe SARIBAY, Nur FİDANCI, Çağatay ORÇUN, CeydaÜNAL, Ayşegül ÇİMEN, Mehmetcan TÜRKÖLMEZ, Gökçe SinemERBUĞA, Furkan KILINÇ, Burcu DURAK OLDAÇ, İlteriş ERGUN, AnılGÖĞEBAKAN, Editör, DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK, ss.679-695, 2018