Atıf İçin Kopyala
Duman Kurt S., Atrek B.
MANAGING SERVICE QUALITY, cilt.22, sa.6, ss.622-637, 2012 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
22
Sayı:
6
-
Basım Tarihi:
2012
-
Doi Numarası:
10.1108/09604521211287589
-
Dergi Adı:
MANAGING SERVICE QUALITY
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.622-637
-
Anahtar Kelimeler:
Turkey, Internet, Consumer behaviour, Electronic commerce, E-service quality, E-S-QUAL, Kano's model, Analytical hierarchy process, CUSTOMER SATISFACTION, KANOS MODEL, SERVICES
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Purpose - The purpose of this study is to classify and assess the importance levels of the quality attributes of E-S-QUAL measurement scale, aiming to focus on the most important attributes to improve.