Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (15)
5. Covıd-19 Pandemisi Döneminde Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Eğitim Yansımaları
, cilt.6, sa.1, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Covid-19 Pandemisi Döneminde Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Educational Reflections
, cilt.6, sa.1, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Comparison of Threshold Values of Three-Tier Diagnostic and Multiple-Choice Tests Based on Response Time
e-aje.net
, cilt.5, sa.2, ss.19-36, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Doğa Eğitimi Projelerinin Katılımcı Profili ve Yaygın Etkisinin Değerlendirilmesi: IDE Projeleri Örneği
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.7, sa.5, ss.262-283, 2018 (Hakemli Dergi)
21. The Parents’ View on The Impact of The Entrepreneurial Capacity of 8th Grade Secondary School Students’ Social Activities
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.134-142, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Improvement of Innovative Science Experiments Criteria with Science Teachers
TUJTED
, cilt.7, sa.1, ss.28-49, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Fen ve Sosyal Bilimler Öğretmen Adaylarının Atom Kavramını Açıklamarında “Aminism” ve “Anthropomorphism” Kapsamında Nicel Olarak Karşılaştırılması
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.80-101, 2018 (Hakemli Dergi)
24. Yenilikçi Fen Deneyleriyle Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Kavramsal Anlamaya Etkisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Isı ve sıcaklık hakkındaki kavram yanılgılarının günlük yaşama etkileri üzerine öğretmen görüşleri
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.498-515, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Effects of Argumentation Based Concept Cartoon Activities on Students Scientific Process Skills
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.142-156, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Güneş sistemi ve uzay konularına yönelik kavram yanılgılarının günlük yaşama etkisi üzerine öğretmen görüşleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, ss.37-44, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.53-71, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Argümantasyona Dayalı Kavram Karikatürü Etkinliklerinin Öğrencilerin Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.35, ss.144-154, 2013 (Hakemli Dergi)
36. THE EFFECT OF REFLECTIONS OF SCIENCE ON NATURE PROJECT ON STUDENTS’ SCIENCEPROCESS SKILLS
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.149-157, 2013 (Hakemli Dergi)
37. Concept Cartoon samples integrated to PBL scenario towards matter and heat unit
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.14, ss.865-873, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Fen Ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi İçerisinde Kavram Karikatürleri Bir Etkinlik Örneği Isınan Taneciklerin Dansı
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.68-87, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
4. COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN CİNSİYET VE SINIF DÜZEYİ DEĞİŞKENLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
ubest2, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
5. Dört Aşamalı Diagnostik Kimya Testinin İç Geçerlik Oranlarının Yanıtlama Süresi ve Cox Hazard Modeline Göre Eşik Değerinin Belirlenmesi
ubest2, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
6. En Beğenilen Okul ve Laboratuvar Resimlerinden Öğrencilerin Okul ve Laboratuvara Yönelik Algıları
ubest2, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
7. YENİLİKÇİ FEN KRİTERLERİNİN KORELASYONEL İÇERİK YAPISININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEY TASARIMLARIYLA ANALİZ EDİLMESİ
ubest2, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
8. Görsel Antropomorfik Öykülerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
ubest, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
9. YENİLİKÇİ BÜTÜNSEL BİR ÖĞRENME ETKİNLİĞİ: KENDİLİMON AĞACIMI YETİŞTİRİYORUM
ULEAD 2018 ANNUAL CONGRESS, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
10. TÜBİTAK Destekli Çevre ve Yaban Hayatı İçerikli Bir Doğa EğitimiProjesinin Katılımcıların Çevre Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
5th ASM International Congress of Social Science, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. TÜBİTAK Destekli ‘Doğa Bilimlerinde Arazi-Kamp Teknikleri’ ProjesininLisansüstü Öğrencilerinin Doğa Bilimleri Bilgi Düzeylerine Etkisininİncelenmesi
5th ASM International Congress of Social Science, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
12. Mobil Teknoloji İle Gerçekleştirilen Stem Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Süreçlerine Etkisi
UBEK2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
13. Mobil Teknoloji İle Gerçekleştirilen Stem Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adayları Görüşleri
UBEK, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
14. Yenilikçi Fen Deneylerinin Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançlarına Etkisi
UBEK2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
15. Mobil Teknoloji ile Gerçekleştirilen STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adayları Görüşleri
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.328-329, (Özet Bildiri)
17. Investigation Of Pre-service Teachers’xx Views OnChemistry Experiments Supported By Arduino Microcontroller In The AnalyticalChemistry Laboratory
İnoved 2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Comparison Of Three Tier Diagnostic Chemistry TestAnd Multiple Choice Chemistry Test According To Visual Forms
İnoved 2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. The Effect of Inquiry Based Learning with Innovative Science Experiments on Conceptual Understanding
İnoved 2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
20. Analitik Kimya Laboratuvarında Arduino IşlemcisiyleYapılan Deneylerin Öğrencilerin Bilişim Teknolojileri Öz-yeterliğine EtkilerininIncelenmesi
EJER 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Bilgisayar Ortamında Uygulanan Çoktan Seçmeli TestIle Aşamalı Kavramsal Anlama Testinin Karşılaştırılması
EJER 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Sorgulamaya Dayalı Fen Deneyleri Kriterlerinin AlanÖğretmenleriyle Belirlenmesi
EJER 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. TIMSS 2011 FEN TESTİNİN 2016 YILINDA İZMİR İLİNDE UYGULANARAK KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ
12. ULUSLARARASI FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.291-292, (Özet Bildiri)
26. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının AtomKavramını Açıklamada İnsana Özgü Dil Ve Canlılığı Kapsamında Nicel Olarak Karşılaştırılması
UKEK2015, Balıkesir, Türkiye, 7 - 15 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
27. Fen Ve Sosyal Alanındaki Öğretmen AdaylarınınAtom Kavramını Açıklamarında İnsana Özgü Dil Ve Canlılığı Kapsamında Nicel OlarakKarşılaştırılması
UKEK2015, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
28. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİM GEÇİŞ SINAVINA YÖNELİK TUTUMÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Fizik Deneylerinden Kimya Deneyleri Tasarlama Becerilerinin İncelenmesi
3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
30. İlköğretim Öğrencilerinin Bitki Ve Hayvanlarda Üreme Büyüme Ve Gelişme Ünitesine Yönelik Kavram Yanılgıları Ve Bu Yanılgıların Hayatın FarklıDönemlerine Etkisi Üzerine Bir Durum Araştırması
International Conference on Primary Education, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2013
31. THE EFFECT OF REFLECTIONS OF SCIENCE ON NATURE PROJECT ON STUDENTS, SCIENCE PROCESS SKILLS
World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Argümantasyon Teknikleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-170, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
38
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
23
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
29
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
35
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
213
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
132
Proje
46
Tez Danışmanlığı
12