Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi


BALIM A. G., DENİŞ ÇELİKER H., TÜRKOGUZ S., EVREKLİ E., İNEL EKİCİ D.

Journal of Turkish Science Education, cilt.12, sa.4, ss.53-76, 2015 (Scopus) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 12 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2015
  • Doi Numarası: 10.12973/tused.10151a
  • Dergi Adı: Journal of Turkish Science Education
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.53-76
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli: Evet