Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Pre-service Secondary Mathematics Teachers' Behaviors in the Proving Process
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, vol.12, no.2, pp.203-231, 2016 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.220-244, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi: Trigonometri Örneği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.514-540, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Temelli Çeşitli Teknoloji Uygulamalarının LiseÖğrencilerinin Katı Cisim ve Boyut Konularındaki AlgılarınaEtkisinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.39, no.1, pp.40-68, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmen Adaylarının Tasarladığı GeoGebra Etkinliklerinin Matematiksel Derinlik ve Teknolojik Eylem Açısından İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.511-544, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of Pre-service Mathematics Teachers’xx Mental Constructions of Function Transformation
Acta Didactica Napocensia
, vol.12, no.1, pp.33-56, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.20, pp.1137-1166, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşam ile ilişkilendirme hakkındaki düşüncelerinin geliştirdikleri öğrenme etkinliklerine yansıması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.177-206, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.25, no.5, pp.1787-1800, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimini amaçlayan bir öğretim deneyi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.284-322, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Fostering Students’ Development of the Concept of Angles Using Technology
Australian Primary Mathematics Classroom
, vol.22, no.1, pp.13-20, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
GeoGebra ile Çemberde Thales Teoremi
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
GeoGebra ile Konik Cisimlerin Kesitleri
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
GeoGebra ile Katı Cisimler
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
GeoGebra ile bir Üçgende Açıortay-Kenarortay-Yükseklik ilişkisi
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
GeoGebra ile Dik Üçgen ve Trigonometrik Oranlar
TÜBİTAK BİLİM GENÇ
, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
Etkileşimli Matematik GeoGebra ile Açılar
TÜBİTAK Bilim Genç
, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
Mathematics education graduate students' understanding of trigonometric ratios
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, vol.47, no.7, pp.1028-1047, 2016 (ESCI)
Dynamic Right Triangles
Mathematics Teacher
, vol.109, no.4, pp.320, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
An Examination of Pre service Secondary Mathematics Teachers’ Conceptions of Angles
THE MATHEMATICS ENTHUSIAST
, vol.11, no.3, pp.707-736, 2014 (Scopus)
On decomposition of some weak forms of continuity via idealization
Journal of Advance Research in Pure Mathematics
, vol.3, no.3, pp.50-60, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
A prospective mathematics teacher’s instrumental orchestration: instrumentation of 2D and 3D screens to teach cylinder
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Hungary, 10 - 14 July 2023, pp.2616-2623
Mikro Öğretimden Gerçek Sınıfa: Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretimlerinin İncelenmesi
Türkiye Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, Turkey, 26 - 28 September 2019
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019
Fonksiyon Dönüşümleri Üzerine Bir Öğretim Modeli
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 4 - 06 October 2018
TEKNOLOJİK PEDAGOJİK VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİGELİŞİMİNİ AMAÇLAYAN ÖĞRETİM İÇİN BİR KAVRAMSALÇERÇEVE ÖNERİSİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 4 - 06 October 2018
KATI CİSİMLER KONUSUNUN TEKNOLOJİ DESTEKLİÖĞRETİMİNİN 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA,UZAMSAL DÜŞÜNMELERİNE VE ÖĞRENMELERİNE ETKİSİNİNİNCELENMESİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 4 - 06 October 2018
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ AÇILARKONUSUNA BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 May 2018
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI TEMELGEOMETRİK KAVRAM TANIMLARININ İNCELENMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 May 2018
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 October 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 October 2017
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016
STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Turkey, 30 - 31 January 2016
Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Turkey, 28 - 29 April 2016
Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 April 2016
Sınıfiçi Kullanıma Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Turkey, 26 - 29 April 2016
Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 April 2016
Okul Öncesi Dönemde Etkili Bilim ve Matematik Eğitimi Mümkün müdür?
13. Yaratıcı Yenilikçi Öğretmen Semineri, İzmir, Turkey, 19 March 2016, pp.3
Geometric Habits of Mind, Dynamic Geometry Software and The Concept of Angles
Association of Mathematics Teachers Educators (AMTE), Irvine, United Kingdom, 6 - 08 February 2014, pp.61
İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Turkey, 28 - 31 May 2015, pp.82
The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Turkey, 23 - 26 April 2015
Journey to the Science World with STEM Activities
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Turkey, 23 - 26 April 2015, pp.43
The Impacts Of Geogebra On Pre Service Mathematics Teachers’ Mental Constructions Of Right Triangles
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Turkey, 23 - 26 April 2015, pp.50
8th grade mathematics teachers reflections on practice
Ninth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, United States Of America, 03 March 2015
An examination of pre-service secondary mathematics teachers’ trigonometric ratios schema
International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Turkey, 29 October - 02 November 2014, pp.44
Pre-service Mathematics Teachers’ Angles on Angles
International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Turkey, 29 October - 02 November 2014, pp.54
Eight grade mathematics teachers’ reflections on practice
The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) and the North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA.), Vancouver, Canada, 15 - 20 July 2014, vol.6, pp.8
How does the concept of angles impact the learning of trigonometric ratios
Symposium of Understanding Multiple Perspectives in Mathematics Education Research: Interrogating Privilege and Power in the Field, Chicago, United States Of America, 15 April 2014
Eight grade mathematics teachers’ reflections
Third Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, United States Of America, 28 March 2014
Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Secondary Mathematics Teachers’ Trigonometric Ratios Schema
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, United States Of America, 28 March 2014
Fourth Grade Students Angles’ on Angles
Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, United States Of America, 14 March 2014, pp.20
Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Mathematics Teachers Trigonometric Ratios
Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, United States Of America, 14 March 2014, pp.9
The Roles of Dynamic Geometry Software in Students and Pre-service Teachers’ Learning of Geometry
The North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), Chicago, United States Of America, 14 - 17 November 2013, pp.1213
Geometric Habits of Mind, CCSSM and Trigonometry
Indiana Council of Teachers of Mathematics (ICTM), Indiana, United States Of America, 20 - 21 October 2013, pp.11
An Examination of Pre-service Secondary Mathematics Teachers’ Learning of Geometry and Development of Technological Pedagogical and Content Knowledge
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, United States Of America, 22 March 2013
How can TPACK framework be used in mathematics education research?
Seventh Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, United States Of America, 19 March 2013
Investigating the Understanding of Sine and Cosine of Two Base Angles in a Right Triangle
Indiana Council of Teachers of Education (ICTM), Indiana, United States Of America, 20 - 21 October 2012, pp.23
Investigating the Understanding of relationships between sine and cosine in a right triangle
Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, United States Of America, 27 March 2012, pp.20-21
Books & Book Chapters
Açıların Öğretimi
in: Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye TOLUK UÇAR, Recai AKKUŞ, Burçak BOZ YAMAN, Asuman DUATEPE PAKSU, Safure BULUT, Editor, Pegem Akademi, pp.99-132, 2022
Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
in: Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.295-320, 2021
İSPAT ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİDEN YARARLANMA
in: MATEMATİKSEL İSPAT VE ÖĞRETİMİ Okul Yıllarında İspatın Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Işıkhan Uğurel, Editor, Anı Yayıncılık, pp.393-425, 2021
Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
in: Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editor, Pegem Akademi, pp.295-320, 2021
GEOMETRİK DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ VE ÖNEMİ
in: Geometri ve Ölçme Öğretimi:Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan ERTEKİNMelihan ÜNLÜ, Editor, Pegem Akademi, pp.64-95, 2020
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Uygulamaları
in: OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fıtnat KÖSEOĞLU Uygar KANLI, Editor, Nobel, Ankara, pp.311-331, 2019
Çokgen ve Dörtgen
in: TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI -ÖĞRENENLER VE ÖĞRETENLER İÇİN-, Aysun Nüket Elçi, Esra Bukova Güzel, Emre Ev Çimen, Berna Cantürk Günhan, Editor, Pegem Akademi, pp.435-452, 2016
Other Publications
Teknoloji Destekli Etkinliklerin Tasarlama ve Uygulama Sürecinde Öğretmenin Rolü
Technical Report, pp.122-127, 2023