Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (13)
12. From micro-teaching to classroom teaching: An examination of prospective mathematics teachers' technology-based tasks
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.11, sa.3, ss.668-705, 2020 (Scopus, TRDizin)
14. Examination of Pre-service Mathematics Teachers’xx Mental Constructions of Function Transformation
Acta Didactica Napocensia
, cilt.12, sa.1, ss.33-56, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.5, ss.1787-1800, 2017 (TRDizin)
23. Fostering Students’ Development of the Concept of Angles Using Technology
Australian Primary Mathematics Classroom
, cilt.22, sa.1, ss.13-20, 2017 (Hakemli Dergi)
25. GeoGebra ile Çemberde Thales Teoremi
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
26. GeoGebra ile Konik Cisimlerin Kesitleri
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
27. GeoGebra ile Katı Cisimler
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
28. GeoGebra ile bir Üçgende Açıortay-Kenarortay-Yükseklik ilişkisi
TÜBİTAK BilimGenç
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
29. GeoGebra ile Dik Üçgen ve Trigonometrik Oranlar
TÜBİTAK BİLİM GENÇ
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
30. Pre-service Secondary Mathematics Teachers' Behaviors in the Proving Process
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.203-231, 2016 (SSCI, Scopus)
31. Mathematics education graduate students' understanding of trigonometric ratios
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.47, sa.7, ss.1028-1047, 2016 (ESCI, Scopus)
32. Etkileşimli Matematik GeoGebra ile Açılar
TÜBİTAK Bilim Genç
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
33. Dynamic Right Triangles
Mathematics Teacher
, cilt.109, sa.4, ss.320, 2015 (Hakemli Dergi)
38. On decomposition of some weak forms of continuity via idealization
Journal of Advance Research in Pure Mathematics
, cilt.3, sa.3, ss.50-60, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
71
1. A prospective mathematics teacher’s instrumental orchestration: instrumentation of 2D and 3D screens to teach cylinder
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.2616-2623, (Tam Metin Bildiri)
7. Mikro Öğretimden Gerçek Sınıfa: Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretimlerinin İncelenmesi
Türkiye Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
8. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
10. Fonksiyon Dönüşümleri Üzerine Bir Öğretim Modeli
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
11. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİGELİŞİMİNİ AMAÇLAYAN ÖĞRETİM İÇİN BİR KAVRAMSALÇERÇEVE ÖNERİSİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
12. KATI CİSİMLER KONUSUNUN TEKNOLOJİ DESTEKLİÖĞRETİMİNİN 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA,UZAMSAL DÜŞÜNMELERİNE VE ÖĞRENMELERİNE ETKİSİNİNİNCELENMESİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
14. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ AÇILARKONUSUNA BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI TEMELGEOMETRİK KAVRAM TANIMLARININ İNCELENMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramı Öğretimlerine Bir Bakış
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Temelli Geliştirdikleri Ders Planlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
30. STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
31. Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
32. Diğer Disiplinler ile Matematiği İlişkilendirme Durumlarını Ele Alan Bir Kavramsal Çerçeve Kapsamında Matematik Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Etkinliklerin Analizi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ONNEW TRENDS IN EDUCATION, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
33. Sınıfiçi Kullanıma Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
34. Matematik Öğrenme Etkinliklerindeki Diğer Disiplinler ile İlişkilendirme Boyutunun İncelenmesine Yönelik Yeni Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION, Seferihisar,Nisan 2016, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
39. Okul Öncesi Dönemde Etkili Bilim ve Matematik Eğitimi Mümkün müdür?
13. Yaratıcı Yenilikçi Öğretmen Semineri, İzmir, Türkiye, 19 Mart 2016, ss.3, (Özet Bildiri)
40. Geometric Habits of Mind, Dynamic Geometry Software and The Concept of Angles
Association of Mathematics Teachers Educators (AMTE), Irvine, Birleşik Krallık, 6 - 08 Şubat 2014, ss.61, (Özet Bildiri)
44. İspat Öğretimine Yönelik Bir Lisans Dersine İlişkin Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.82, (Özet Bildiri)
45. The Examination Of Pre Service Mathematics Teachers Thoughts About Mathematics Learning Activities And The Activities That They Developed
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
46. Journey to the Science World with STEM Activities
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.43, (Özet Bildiri)
47. The Impacts Of Geogebra On Pre Service Mathematics Teachers’ Mental Constructions Of Right Triangles
Second International Conference On Education in Mathematics, Science, Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.50, (Özet Bildiri)
48. 8th grade mathematics teachers reflections on practice
Ninth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Mart 2015, (Özet Bildiri)
49. An examination of pre-service secondary mathematics teachers’ trigonometric ratios schema
International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.44, (Özet Bildiri)
50. Pre-service Mathematics Teachers’ Angles on Angles
International Society of Educational Research (ISER), Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.54, (Özet Bildiri)
51. Eight grade mathematics teachers’ reflections on practice
The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) and the North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA.), Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.8, (Özet Bildiri)
52. How does the concept of angles impact the learning of trigonometric ratios
Symposium of Understanding Multiple Perspectives in Mathematics Education Research: Interrogating Privilege and Power in the Field, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
53. Eight grade mathematics teachers’ reflections
Third Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)
55. Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Secondary Mathematics Teachers’ Trigonometric Ratios Schema
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Mart 2014, (Özet Bildiri)
56. Fourth Grade Students Angles’ on Angles
Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Mart 2014, ss.20, (Özet Bildiri)
57. Learning of Trigonometry: An Examination of Pre service Mathematics Teachers Trigonometric Ratios
Eighth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Mart 2014, ss.9, (Özet Bildiri)
60. The Roles of Dynamic Geometry Software in Students and Pre-service Teachers’ Learning of Geometry
The North American Chapter of International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Kasım 2013, ss.1213, (Özet Bildiri)
62. Geometric Habits of Mind, CCSSM and Trigonometry
Indiana Council of Teachers of Mathematics (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2013, ss.11, (Özet Bildiri)
63. An Examination of Pre-service Secondary Mathematics Teachers’ Learning of Geometry and Development of Technological Pedagogical and Content Knowledge
Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 22 Mart 2013, (Özet Bildiri)
64. How can TPACK framework be used in mathematics education research?
Seventh Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Mart 2013, (Özet Bildiri)
67. Investigating the Understanding of Sine and Cosine of Two Base Angles in a Right Triangle
Indiana Council of Teachers of Education (ICTM), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Ekim 2012, ss.23, (Özet Bildiri)
70. Investigating the Understanding of relationships between sine and cosine in a right triangle
Sixth Annual Graduate Students Educational Research Symposium (AGSERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Mart 2012, ss.20-21, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
2. Açıların Öğretimi
Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye TOLUK UÇAR, Recai AKKUŞ, Burçak BOZ YAMAN, Asuman DUATEPE PAKSU, Safure BULUT, Editör, Pegem Akademi, ss.99-132, 2022
3. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.295-320, 2021
4. İSPAT ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİDEN YARARLANMA
MATEMATİKSEL İSPAT VE ÖĞRETİMİ Okul Yıllarında İspatın Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış, Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, ss.393-425, 2021
5. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editör, Pegem Akademi, ss.295-320, 2021
6. GEOMETRİK DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ VE ÖNEMİ
Geometri ve Ölçme Öğretimi:Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan ERTEKİNMelihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, ss.64-95, 2020
8. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Uygulamaları
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fıtnat KÖSEOĞLU Uygar KANLI, Editör, Nobel, Ankara, ss.311-331, 2019
9. Çokgen ve Dörtgen
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI -ÖĞRENENLER VE ÖĞRETENLER İÇİN-, Aysun Nüket Elçi, Esra Bukova Güzel, Emre Ev Çimen, Berna Cantürk Günhan, Editör, Pegem Akademi, ss.435-452, 2016
Diğer Yayınlar
1
1. Teknoloji Destekli Etkinliklerin Tasarlama ve Uygulama Sürecinde Öğretmenin Rolü
Teknik Rapor, ss.122-127, 2023
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
42
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
42
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
98
H-İndeks (Scholar)
5
Atıf (TrDizin)
26
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
218
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
184
Proje
16
Tez Danışmanlığı
10